Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

Menispä munki päivät vähä hitaammin. Aika kuluu liian nopeesti ku kotona ei ehdi tehdä mitään. Huomenna on jo torstai. :eek:

Mulla on kaikkien muiden nettipalstojen seuraaminen jäänyt kun tänne kirjauduin. Tää tuntuu tällä hetkellä eniten omalta juttupaikalta. Ei oikein oo muita joiden kans jutella vauva juttuja. Vaikka eipä mulla kauheesti oo vielä aiheeseen asiaa.. :snotty: Katsotaan sitten kuun vaihteessa, että onko syytä jännäilyyn. Me ollaan sillon vielä menossa My Chemical Romancen keikalle ku menkat pitäs alkaa. Kaikkee jännää siis tiedossa. (Se on ukon synttärilahja-reissu) :heart:

suikale: millon olis testailun aika? :D (Laitan sulle yv:tä huomenna töistä ku nyt ei ehi ajatuksen kans kirjottaa. :saint: )

Huomiseen naiset! :wave:
(Huomatkaa miten täytyy tulla tänne kirjoittamaan jotain, vaikka oikeesti ei asiaa ookkaan.. :LOL: )
 
vielä kerran piti tulla käymään :LOL: on tää kumma palsta! Ippu, ootteko pitkään yrittäny vaavia? mua kans mietityttää toi munasolun irtoaminen.... kun mul näytti negaa ja ois kuitenkin pitänyt olla ovis.. tiedä sitten... oisko jo menny ohi!? noista tutkimusta en tiedä enempää kun ei ole kokemusta.. tai siis sen tiedän, että tutkia voidaan munasolun irtoamista, mut hinnoista en tiiä....... ehkä joku on viisaampi.
 
voi äly! arvatkaapa kenen piti taas testata ilman tulosta tai siis negaa taas näytti! nyt en koske testeihin, en varmasti :headwall: |O :LOL: no joo mutta mites on voiko rinnoista tulla maitoa jo näin aikasin tai miten se on, mulla ei oo tullu maitoo viimeks ku 3,5v sitte :whistle: ja eilen menin vasenta tisua puristaan niin herahti oikein kunnon pisara! :eek: tissit on turvonnu ja kipeet... ja tänään kun oltiin kaupassa niin sain aivan hirveen alavatsa vihlasu kohtauksen, ei tahtonu liikkuun päästä |O ja vielä yks oire, ostin vesimelonin ja arvatkaa kuka söi sen ruokaa tehdessä, viimeks olen syöny kun odotin poitsua... :LOL: :saint: en tiiä mitä tää on vai kuvittelenko vain kaiken!?? valeraskaana!!! :LOL: :LOL: mie oon ihan sekasi! :saint: :D :D
 
Torstai 14.6.2007

Esikoisesta haaveilevat

Hilipati..................... kp. 2/28.................. 04/07...................... yk. 3
Yohanna.................. kp. 5/34.................. 05/07...................... yk. 2
Bumba..................... kp. 11/~31.............. 05/07...................... yk. 2
mouku80................. kp. 11/39................. 04/07.................... yk. 2
Rhea........................ kp. 11/30................ 06/07...................... yk. 1
Joanna..................... kp. 13/28................ 06/07...................... yk. 1
Tansuli..................... kp. 16/28 ............... 06/07.......................yk. 1
gataa....................... kp. 18/37-39........... 02/07...................... yk. 4
juuri......................... kp. 18/28................ 06/07...................... yk. 1
Suikale..................... kp 26/29................. 06/07...................... yk. 1
Ciba........................ kp. 31/36................ 04/07...................... yk. 2
Daizy........................ kp. 67/38-56, dpo 29.............................. yk. 2

panikoija.................. 1. haaveissa.......................... elokuussa alkaa


Toista toivovat

äiskä äiskä............... kp. 7/31-33................ 05/07................... yk. 2
niko06...................... kp. 12/27................................................. yk. 2
Heikko-Peikko........... kp. 12/45 (40-60)...... 06/07.................... yk. 1
Salamander.............. kp. 13/28................... 05/07................... yk. 2
Minttu mamma... ...... kp. 21/30-32........................................... yk. 2
mussu81................... kp. 21/28................... 05/07................... yk. 2
tuittu-tilda................. kp. 22/30-34 ............. 04/07................... yk. 3
Emminmamma........... kp. 25/27-32.............. 05/07................... yk. 2
Jopa73......................


Bella de la Rosa........ kp. 36/28......................................puoli vuotta Titania......................2. haaveissa............................kesäkuussa toiv. sonja.......................2. haaveissa.........................ehkä heinäkuussa Sinuhe......................2. haaveissa............................heinä-elokuussa Minja76.....................2. haaveissa.................................heinäkuussa tiksa........................2. haaveissa.....................................elokuussa


Kolmatta kaipailevat

Tuikui.......................... kp. 7/25...................... 04/07................. yk. Ninnukka.................... kp. 18/30-32............... 03/07................. yk. 4 Hannipupu.................. kp. 23/29-31............... 05/07................. yk. 2 Äippä84...................... kp. 31/28-30............... 03/07................. yk. 4

Mammutti-Mamma....... kp. 15/30.....................kesä-elokuussa alkaa hiidi............................. kp..?/28.....................heinä -elokuu ssa alkaa äitsykkä78.................. 3.haaveissa...................kesäku ussa alkanee MOLLAKKA.................. 3.haaveissa......................kesän alussa alkaa


Kuudetta kaipaavat

PippurinenMamma....... kp. 26/(26!)32-33.................................. yk. 1


Haamuilijat


Plussanneet

iida83..................... 2. lapsi (esikoinen 08/06)........... LA 31.12.2007 Pikkueppu.............. 4. lapsi........................................ LA 13.01.2008
Afu-82.................... 1. lapsi........................................ LA 21.01.2008 Sonja...................... 2. lapsi (esikoinen 02/05).......... LA 27.01.2008 Piipi79.................... 1. lapsi........................................ LA 01.02.2008
Amalia-................... 3. lapsi........................................ LA 04.02.2008
Hissukka................ 2. lapsi (esikoinen 11/05)............ LA 05.02.2008 Meillevauva............ 1. lapsi........................................ LA 10.02.2008 Vauvakuumeinen... 1. lapsi nipsuli........................................................................ LA 11.02.2008 Olivia
 
Bella de la Rosa, sullako raskaustesti näytti negaa..... kuvauksen perusteella vois kuvitella, ett oot raskaana!
Ippu, kyllä se vielä tärppää! tietty jos eka tärppäs heti, niin onhan se sitten suur pettymys, mut jospa ei tarvii odotella pitkään. meillä yritystä on jo.. tiedä miten mones kierto onkaan, kierrokset vaan viuhahtaa ohi ja ainainen pettymys kun täti tulee.... tähän asti olen ajatellut, jotta vauva tulee, jos on tullakseen. mut vähän aika sit iski järjetön vauvakuume...... ja nyt sitä sitten poden epätoivoisesti, täytyis kait vähän hellittää..






 
Olipas tänne tullut paljon viestejä eilen! Kivaa! Mietin vaan että miten sitä sit mökillä pärjää, jos ei vaikka pääsekkään nettiin?! :eek: Menee pari päivää viestien lukemiseen kotiuduttua... :D

Hilipati ja Ippu :hug: :hug: :hug: Olis se täti saanut kiertää teidät kaukaa!!! Hilipati tais silti vähän aavistella että näin voi käydä... Silti sitä toivoo, jos siihen edes pieni mahdollisuus on. Ja Ippu Sen kun valitat niin paljon kuin sielu sietää! Eikö tämä palsta ole myös niitä huonoja hetkiä varten?! Parempi sitä pahaa oloaan ja pettymystään on tänne purkaa kuin pitää kaiken sisällään! Ei täälläkään joka viesti voi vain olla plussien hehkutusta ja vaaleanpunaisia päiväunia pienestä nyytistä (tai sinisiä ;) ). Pettymyksiä tulee ja täältä jos mistä saa ymmärrystä samassa tilanteessa olevilta! :flower:

Uusille tervetuloa! Nyt olikin taas monta uutta haaveilijaa, joukkoon mahtuu aina! :flower:

Yritin saada tuon listan rivejä vähän "suoremmiksi" ja tehtävä osoittautui todella vaikeaksi! Taisi mennä vaan sekavammaksi... :ashamed:

Joku kyseli mistä päin ollaan, minä olen länsirannikolta Turun lähistöltä. :wave:

Täällä ei vieläkään testit polttele näppejä... ;) Pelkään kai niin paljon ssavani siihen sen yhden ainoa viivan, että odottelen mieluummin suosiolla tätiä saapuvaksi... On vaan vieläkin sellainen olo ettei tärppi ole käynyt, mitään oireitakaan ei ole, tai sit vaan olen sivuuttanut ne taitavasti... =) Ainoa oire minkä ensimmäisestä raskaudesta muistan on että rinnat oli kipeät, nyt ei ole, vielä ainakaan... Katsotaan miten käy!
 
Nega-/tätipahoittelut Hilipati ja Bella de la Rosa, huomenta myös muille! Näin unta että tein positiivisen testin... :) Liekö ovulaatiokaan vielä ollu, mutta mulla on aavistus että olis ollu tässä kierrossa aiemmin joidenkin oireiden perusteella. Kauankohan tällaista kuumeilua voi olla ennen kuin järki menee? Onneksi samassa veneessä on moni muukin! :LOL:
 
Negapahoittelut myös minulta.

Tämä on kyllä uskomaton paikka, olen käynyt lukemassa joka päivä useaan otteeseen ja siitä tuloksena uskoin olevani raskaana. Eikä se vielä mitään, mutta ei olla edes yritetty vielä :ashamed: :p

Valeraskaus tuli siis ihan vaan muiden juttuja lukiessa... Joten ymmärrän hyvin, että oireet tuntuvat olevan niin totta :hug:

Rauha pitää saada itselle maahan, joten yritän pysyä taka-alalla siihen asti, kun todellinen yritys alkaa siis elokuussa. Kesästä tulee muuten tosi pitkä ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Emminmamma:
Joku kyseli mistä päin ollaan, minä olen länsirannikolta Turun lähistöltä. :wave:
Kuten myös! =) Ties vaikka ihan vierekkäin tässä näpyteltäisiin! :D Ja kiitos Emminmamma, osaat aina olla niin ihanan lohduttava :heart:

Täällä on hanat auki oikein kunnolla. Huh huh...tänään päätettiin juuri työkaverille sijainen äitiysloman ajaksi, arvatkaa haaveilinko jo itse olevani siinä tilanteessa.

tiksa mä luulen kanssa, että täällä käyminen saa noita raskausoireita aikaan! Ainakin mulla ekassa kierrossa kävi niin. Ihan selkeät oireet oli, ja tätikin viikon myöhässä! Silloin toivon ja rukoilin ettei täti tule, ja varmasti sillä tavoin sainkin sen sitten pysymään poissa. Vaan en toivotusta syystä..että kyllä taas mietin pitäiskö tätä palstailua hieman koittaa jättää taas. Ehkä ei..on tää niin kivaa kuitenkin! =)
 
tänään sentään jotai hyviä uutisia.. menen kirjoittamaan työsopimuksen klo 14 :) sitten elokuussa alkaa työt :D eli kohta alkaa viimeinen kesälomakuukausi.. on se kivaa päästä töihin.. välillä tuntuu et seinät kaatuu päälle jos vaan kotona on eikä sinänsä tekemistä..

Rhea saan nähä testailun.. epäilen kovin et täti tulee.. :| vaikka eka yk on mut silti sitä pientä toivoo niin kovasti..

Bella de la Rosa kuulostaa kyl kovin siltä että pienoinen on tarrautunut kiinni :heart:

Ippu hyvä että on parempi mieli.. kyllä se vielä tärppää.. niinkuin sanoit kärsivällisyyttä.. parempikin minä sanomaan ku ekalla yk:lla toivoilen hulluna :LOL:

Emminmamma sulla meneekin sitte yksi päivä kun rupeet lukee meiän viestejä täällä =)

kärsivällisyys- ja plussatuulia kaikille :whistle: :)
 
Onpas nyt valeraskautta ilmassa! :D
Bella de la Rosa: pahoitelut negasta! Ehkä kysessä onki valenega eikä valeraskaus.

suikale: kyllä kai se joskus tärppää ekallakin kerralla. =) Mut pysytään neutraalina niin ei tuu mitään villitystä. :D

höpöli: laitoin postia ennustajile joskus vuosi sitten (yliki) ja siinä meni toisella joku vuorokausi ja toisella vähä kauemmin. Ei mitenkään liian kauan kyllä. Vitsi ku en enää muista mitä ne sano. Ei ne kuitenkaan ihan samanlaiset ennustukset ollu. :x

mouku80: toivotaan että oli enne uni. Täällä saa kyllä olla ihan järjetönkin toiveidensa kanssa.. "ulkomaailma" ei sitten ehkä ookkaan välttämättä yhtä ymmärtäväinen. :p Samoilla päivillä näköjään mennään. Sulla vähän pidempi kierto ollut. Mä kans odottelen tärppipäiviä viikonlopuksi. Mä en voi kinuta ukkoa petihommiin ku se heti aavistaa mistä tuulee, joten pitää toivoa ja rukoilla, että se ehdottaa touhuilua. :LOL:

Mä oon yrittäny kattoo viimepäivinä mitä suuhun laitan ja se taitaa aiheutaa sen, että elimistö on sekasin liian terveellisestä ruuasta ja on pientä pahoinvointia ilmassa. :LOL: Vessassakin saa hypätä sata kertaa päivässä. :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Bella de la Rosa:
voi äly! arvatkaapa kenen piti taas testata ilman tulosta tai siis negaa taas näytti! nyt en koske testeihin, en varmasti :headwall: |O :LOL: no joo mutta mites on voiko rinnoista tulla maitoa jo näin aikasin tai miten se on, mulla ei oo tullu maitoo viimeks ku 3,5v sitte :whistle: ja eilen menin vasenta tisua puristaan niin herahti oikein kunnon pisara! :eek: tissit on turvonnu ja kipeet... ja tänään kun oltiin kaupassa niin sain aivan hirveen alavatsa vihlasu kohtauksen, ei tahtonu liikkuun päästä |O ja vielä yks oire, ostin vesimelonin ja arvatkaa kuka söi sen ruokaa tehdessä, viimeks olen syöny kun odotin poitsua... :LOL: :saint: en tiiä mitä tää on vai kuvittelenko vain kaiken!?? valeraskaana!!! :LOL: :LOL: mie oon ihan sekasi! :saint: :D :D
Tutulta kuulostaa! Mulla oli näitä "valeraskaus"-oireita kahden edellisen kierron ajan, menkat tuli kuitenkin ajallaan ja maltoin mieleni testailun suhteen. Nyt sitten viime kierrossa ei tullutkaan rinnoista maitoa, ei kuumotusta rinnoissa eikä vihlaisuja masussa. Mutta ei myöskään menkkoja :D Plussasin heti samana päivänä kuin menkkojen olis pitänyt alkaa! Kai se elimistö jotenkin valmistautui edellisten kiertojen aikana :LOL:
Nyt kyllä on jo tullut vähän raskausoireitakin, väsyttää ainakin niin... ja jatkuva nälkä :p
 
höpöli mä laitoin ennustaja ellille ja madam mammalle postia tos muutama viikko sitten eikä mitään vielä oo kuulunut.. saas nähä kuin kauan menee..

Rhea toivottavasti ukkos rupee itse kinuaa sänkypuuhiin :) eiköhän.. tai sit sillee salaperäisesti yrität sitä innostumaa ettei se ite tajuakaa :D
 
suikale: Juu mä kekkuloin alasti ja muuta, niin on se kumma jos ei kiinnostus herää.. ;) Laitoin sulle yv:n.

Onkos muuten täällä lämmön mittaajia muita? Suustako mittaatte vai mistä? Kielen alla vai päällä? Poskessa? Mulla tulee eri mittarilukema kielenpäältä ja alta. :ashamed: Mistä mä nyt tiedän mihin luottaa?
 
Huomenta! (tai tällaiseen aikaan pitäisi ehkä toivotella jo päivää! Tuli nukuttua noin 14 tuntia viime yönä, nyt jaksaa taas)
B)

Täytyy kyllä sanoa, että jännästi menee tämä vauvakuumeilu. Kun kierto alkoi alusta olo oli rauhallinen ja asian jopa "unohti" hetkittäin. Eli jotenkin kai sitä ajatteli että on vielä niin pitkä aika siihen että edes voi nuo tärppipäivät olla käsillä. Nyt sitten taas pikkuhiljaa alkaa pieni säpinä ko. asian tiimoilta kasvamaan, koska kp:t rupeavat hiljalleen olemaan "oikeita". :D

Tosin huomattavasti rauhallisemmin koitetaan tällä kertaa ottaa :) Silti pidän pientä "manuaalista" listaa omista tuntemuksista + kohdunnapukan käyttäytymisestä/limoista (silloin kun olen huomavinani jotakin erikoista :LOL: ) ja peiton heiluttelu päivistä ;) Ihan vaan siltä varalta, jos vaikka tärppäisikin, niin olisi kiva muistaa millaisin tuntemuksin/oirein tms. sitä ollaan oltu liikenteessä...

Nyt kyllä aion tänään (nähdään kavereiden kanssa illalla), ja jussina ottaa tuota juhlajuomaa vapaammin mitä viime kierron aikana. Jotenkin sitä koetti olla varovainen viime kierrosta, ettei liiaksi joisi/söisi noita "kiellettyjä aineksia". Nyt pieni realismi on palannut :LOL: Sitä paitsi jussina vasta odottelen noita tärppipäiviä kohdalle osuviksi...

Kiirettä pukkaa tämän meidän remontin ja sisustelun kanssa. Maanantaina löysin jo ihanan ruokapöydän tuoleineen jonka toivottavasti tuossa palkkapäivän tienoilla saan raahattua tänne kotiin :D Ja sellainen tunnustus että tuo hieno ruokapöytä ei välttämättä lapsiperheeseen sovi (eli ollaan ajateltu itsemme vielä näinkin selkeästi lapsettomana pariskuntana pidemmänkin päälle) kuten ei myöskään unelmieni sohva, joka myös hankinnan alla.

Tosin kyllähän monet väittävät, että ei ole olemassa mitään erittelyä "lapsiperheeseen sopiva" tai ei "sopiva". Mitäs mieltä te muut olette? Onko lapset vaikuttaneet teidän esim. materiaalivalintoihin huonekalujen ym. suhteen?

Niin ja vielä tiedoksi uusille ja vanhoillekin että Turuust ollaan 23&25vuotias avopari, syksyllä toivottavasti jo aviopari :whistle:

Ja vielä täytyy todeta, etten oikein ole ehtinyt pysyä tahdissa mukana, eli hui kauhistus kun tuo plussajien pino on pitkä :eek: :D Ja harmillisia nuo negat aina ovat :| Mutta toivotaan, että kaikki päästäisiin tuonne odotuspuolelle pikkuhiljaa ja kevätvauvahaaveista tulisi totta!

:xmas:
 
Vielä tämmöinen kun kerta osui silmiin:

http://www.iltalehti.fi/uutiset/200706146235823_uu.shtml

ja myös Suomessa:

http://www.iltalehti.fi/uutiset/200706146236488_uu.shtml

voi olla turha juttu, mutta oli pakko laittaa tännekin, kun itse tässä koneella istuskelin noita ruotsalaisia mansikoita popsien (enkä niitä edes kovin hyvin huuhdellut) :eek:
 
Kiitos tervetulotoivotuksista ja kiva että mukaan mahtuu :)
Ja koukutuksesta sen verran että olen aiemmin ollut 'koukku-lukija' mutta nyt kirjottelen myös :D

Eli meidän perhe; minä 22v., mies25v. ja tyttö 1,5v. asutaan Helsingissä.

Ja taidan kuulua näihin vähän 'laiskempiin' kuumeilijoihin, eli nyt päätin että yhtään testiä en tee ennen kun menkat on kunnolla myöhässä :LOL:
Kun ensimmäistä alettiin yrittämään tein kolme turhaa testiä ja keväällä kuumeilin tosi pahasti ja tein myös kolme turhaa testiä :ashamed:
En kestä enää sitä pettymystä jonka se yks viiva aiheuttaa joten haluan ottaa nyt varman päälle.

Ja mulla ei niin kiire ole tulla raskaaksi, miehellä kyllä :LOL:
Olin kokonaan 2vuotta sillon ihan vaan kotona; siis raskausaika ja 'vauva-ikä' ja nyt haluan hetken mennä viilettää ja vaikka juoda terassilla jotain, nyt kun vielä ennättää ;)

Mutta plussatuulia ja kärsivällisyyttä kaikille :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
Mähäpäkki teretulemast! =) Sulla on hauska nikki! ;) Ilmoilehan omat kp:si ja yk:si ni lisään sut listalle. Niin ja mihis kohtaan sut laitetaan, monettako haaveilette?
Joo. Mähäpäkki on siis hämähäkki =) . Mitenköhän unohin omat tietoni laittaa.. eli kolmatta toivon, mutta yritys aloitellaan vasta elokuun tietämillä.
 
Kylläpäs on hiljainen päivä ollut kevät haaveilijoilla. Mäki sain oikein useammankin toimeksiannon ja olen niitä tehnyt koko päivän. =)

Edelleen huhuilen lämmönmittaajien perään?!?! :eek: Mistä mittaatte?

Kylläpäs on ollut huono olo koko päivän.. mälsää kun tietää, ettei tämä johdu siitä mistä toivois sen johtuvan. :(
 
Bumba: mäkin oon merkannut kalenteriin tuntemuksia. Olen pitäytynyt kirjainlyhenteissä, kun ajattelin et jos joku sattuu näkemään niin ei sit tarvii kaikkien tietää ja ihmetellä jotain "limapäivää" :LOL:

Tiksa: hyvä kun joku pystyy pistämään jäitä hattuun. Toisaalta luulen, että jotkut tuntemukset voi myös liittyä siihen jos on lopettanut jonkin hormonaalisen ehkäisyn niin sitten voi oikeesti tulla enemmän niitä tuntemuksia.

Suikale: Onnea työsopparin johdosta!Munkin tekis välillä kovasti mieli töihin, mutta ihan tarkoituksella oon yrittänyt nyt vaan opiskella että olisin pian valmis...

Rhea: Mäkin ajattelin että nyt saa mies tehdä aloitteen kun jokin aika sitten jo hössötin tästä vauva-asiasta ja taisi joutua jo aika koville... Meillä tosin ei tiettävästi ole mitenkään mies jänistämässä tästä, mutta silti.

Kävin tänään leffassa vaihtelun vuoksi, ja se sai ajatukset mukavasti välillä pois tästä kuumeilusta... Suosittelen Ocean´s 13 -leffaa kaikille mieskomeudesta pitäville! ;)
 
heipsis :wave:

mä täällä töissä vielä viimesiä minuutteja yritän kuluttaa.. päivystysvuoro siis mulla ja joutuu olee puol viiteen... saapaha rauhassa näpytellä ku muut on lähteny jo kotii =)

suikale:eek:nnea uuteen työpaikkaan!sitten siis kun työt alkaa :)

Rhea: ite on oo lämpöjä mittaillu, mut jostain oon mielestäni kuullu, et nimenomaa kielen alta.. tai ei kai sen toisaalta väliä, kun vaan mittaa joka kerta samasta kohasta, nii siitähän sen lämmön vaihtelun huomaa

Bumba: en minäkään oo sohvaa hankkiessa (sain sen tosin porukoilta "vaihtarina") aatellu lapsia..tai tyttö oli siis jo syntynyt, tais olla joku vuoden ikäinen... kangassohva se on ja kyl siinä aina välillä jotai likaa on mut aika hyviä noi kangas sohvan pesuaineet on.. joskus joutunu sellasella pesee, mut kerranha ne lapset vaan pieniä on ja ainaha uusia kalusteita saa (jos on vaa rahaa!!!) :LOL:

Bumba ja Ippu: mä myös teijän kans saman ikäinen B)

no mut, nyt täytyy kiireesti lähtee kotia, ettei mee ylitöiks :LOL:
 
Ippu perhepäivähoitaja siis olen.. päiväkotiin pääsen töihin.. itse asiassa kävikin niin että kävin tänään vielä työhaastattelussa ja sainkin paremman työpaikan kun mihin piti päästä ja siinä palkkakin parempi.. hyvä päivä siis :D mä kammoan hämähäkkejä ihan hirveesti.. muutamia kertoja oon nähny hirveetä painajaista et tarantellat hyökkää mun päälle eikä ne lähe millää irti :x juoksen jo pienen pientä hämähäkkiäkin karkuun :) aikalailla araknofobia..

mouku80, Ippu ja äiskä äiskä kiitokset onnitteluista :)

perhanan perhana... jokaisista rintsikoista tulee kaarituki ulos! hitsi että sattuu ku se sit hankaa rintaa.. :kieh: ja toi mansikka juttu.. ihan uskomatonta että sitä ainetta sit saa käyttää niissä.. hirveetä.. hyvän päivän kunniaksi piti tehä herkutteluruokaa eli tortilloja ja kokista njam :p

mouku80 sun pitää tehä kans niinku Rhean eli käydä ostaa uusia seksihepeniä tai juoksennella miehen edessä alasti ni jos se sit innostuis jo ennen viikonloppua :) sillee salakavalasti innostaa sitä :LOL:
 

Yhteistyössä