Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

Onpa mennyt taas aikaa viime kerrasta kun kirjoitin. Luen kyllä, mutta ei riitä aika kirjoittaa ja kommentoimaan...! Poika nukkuu niin lyhyitä unia, että plääh. Ja kohta lähdemme kuukaudeksi mökille rauhoittumaan pikku perheenämme, joten en silloin lue juttuja tai kirjoittele itsekään. Mutta ettehän poista mua listalta!

Onpas täällä synkkä ja paniikin omainen tunnelma valloillaan??! Meillä ei tietysti vielä ole edes aktiiviyritys käynnissä, saattaahan ne omatkin fiilikset tuonne paniikin puolelle pyörähtää, mikäli yritys jälleen venyy toiselle vuodelle. Kannustan silti kaikkia suhtautumaan näihin asioihin, Ipun äitiä lainaten (sori), että lapsia tulee kun on tullakseen...On silti mielenkiintoista lukea ja tietää teidän toisten konsteja ja tuntemuksia, varsinkin tuon oviksen suhteen! Toki mekin tullaan pupuilemaan ahkerasti oviksen aikoihin, toivon kyllä ettei mene paniikiksi jos ei heti tärppää.

Mikäs tää nyt on tää kohdunnipukka juttu? Eli muuttuuko nipukka kierron ja oviksen aikoihin vai mitä mitä? Voisko joku valaista?

 
Hilipati: Juu mies on yleensä aktiivisimmillaan krapulassa. (Tosin mä joudun tehdä kaiken työn ku se ei voi krapulaltaan heilua yhtään :LOL: ) Ja voin sit siinä todeta että ei huvita, jos meinaa kortsua kaivaa esille.. :whistle:
Tsemppiä sulle testaamisen välttelyyn! :wave: Ja tietty ehdottomasti pitää tulla kertomaan tänne heti jos sorrut. :p

suikale: Juu kyllä tää netissä surffailukin työstä käy.. ;)

sinuhe: Ilmeisesti se nipukkaa on välillä kova ja välillä auki jne kirron pituudesta ja raskautumisista sun muista riippuen. Ainakin oon niin ymmärtänyt toisten puheista. Itse en oo koskaan kokeillu. :ashamed:

Onko muut pannu merkille miten tää palsta muokkaantuu kokoajan parempaan suuntaan. Nyt ei oo esim. enää tää höskä tuolla vasemmassa laidassa, vaan siirtynyt keskemmälle ja alareunaan on tullut kaksplus teksti jne. :attn:

Vielä 6h asunnon näyttöön.
Ehdin vielä monesti käydä täällä satuilemassa.. :LOL:
 
Rhea: niin käy melkein työstä. Taitaapi olla muodostunut munkin kesätyöksi tämä. Plus tietenkin vielä tärkeämpi on tämä varsinainen projekti! :LOL:

Luulin että olen ainut jonka mies on erityisen kiinnostunut puuhailemaan kankkusessa, mutta enpä näköjään ole! :) Joskus oli kavereitten kanssa puhetta ja kukaan ei tunnustanut moista.

Toivottavasti on Rhea kiva asunto!
 
Tää on aikamoinen palsta kun tänne jää kiinni =). Lähinnä olen tähän asti käynyt lukemassa juttuja...... ja päätän aina etten enää käy, mutt kummati taas eksyn tänne..... =). Meillä on yks muksu ja nyt kakkosta kaipaillaan vaan ei millään meinaa tärppää! Nyt on sit alkanut oviksen metsästys, josko tärppäis paremmin.. ja ajattelikin hankkia niitä ovistestejä, tosin nyt ei enää ehdi testailla, mut seuraavasta kierrosta.
 
Höpöli: eikö oo koukuttavaa.. eteenkin kun aihe on lähellä omaa sydäntä niin poissa on vaikea pysyä! :eek:

Ippu: Ihan vaan vuokrakämppää mennään kattoon. Mut neliöitä ois paljon enemmän. Nyt siis 39 ja siinä yli 50. Ainut vaan, että on kaukana ja miehellä hirveet vaatimukset. Mutta tuun infoamaan kun ollaan nähty se. =)

mouku80: sitä mäkin toivon.. alue oli aika lapsiystävällinen. :whistle:

Nyt mä hipsin kotiin tän raskaan työpäivän jälkeen. ;) Palaan asiaan illalla. :wave:
 
Mä voisin tulla takas tähän ketjuun.. Jos vielä mahtuu..ennen olin Miiruska-nimellä.. Eli kolmas olisi toiveissa, ehkä elokuussa aloitetaan yrittäminen. Olin pitkään pois näiltä sivuilta.. yritin saada vauvakuumetta loppumaan..mutta eihän se mihinkään lähe :headwall:
 
pöö nyt mä todella alan jo kaivata niitä menkkoja!! virtsatulehdus alkaa näyttään taas merkkejä pitää vettä kitata koko ajan ja polttaa niin vietävästi kun käy vessas. ukko on ylitöissä, jee niiden tehas meinas taas räjähtää tänään, näky olevan oikein uutisissakin! :/ kakru kiukuttelee oikein kunnolla, pitää yrittää kait vielä saaha se nukkuun hetkeks muuten en jaksa millään tuota kiukkuamista kuunnella! hermot itelläki kireellä tästä kaikesta. ruohoo pitäs mennä taas leikkaan, eilen leikkasin tänään jatkoin ukko leikkas välillä ja taas pitäs mennä jatkaan...hitto 2000m2 nurtsia |O |O |O ja vielä rinnettä yli puolet!!!! niin ja lykättävällä :headwall: :saint: |O |O |O
 
Kotona ollaan, ja mitä teen ensimmäiseksi!! Postilaatikon kautta vessaan pissimään purkkiin ja sit katselemaan yhtä viivaa testissä, että näin.. :ashamed: Ihan vaan halusin kokeilla, en oikeastaan plussaa odottanutkaan. Seli seli...
Ensin olin ihmeissäni, kaikki jotka on netistä Aconeita tilannut tietää varmaan millaisessa kuppasessa kirjekuoressa ne tulee! Ihmettelin et onko tää joku vitsi! Mutta itse asiassa testiviiva oli oikein vakuuttavan vahva, eikä näkyviin tullut mitään viivanpaikkaakaan, joten ihan tyytyväinen testiin kuitenkin. Varmasti tilaan niitä jatkossakin, kunhan tämä varasto tästä on käytetty. Nyt kunniasanalla lupaan testata seuraavaksi vasta perjantaina jos mitään ei sitä ennen tapahdu! Ei hätiä, fiilis ok. =) Vasta seuraavasta negasta masennun. Emminmamma oli tosiaan hienosti osannut kirjoittaa. :heart:

Mähäpäkki tervetuloa!

Voi Bella de la Rosa, eipä kuulosta helpolta sunkaan tilanne tällä hetkellä! Koita kestää..
 
Vauvan yritys haaveet siirtyi meillä ainakin parilla viikolla .Nyt on tissi patit tutkittu ja yksi ilmeisesti hyvälaatuinen uusi löytyi lisää ja otettiin ohutneula näyte kolmesta kohdasta. Toimenpide ei sattunut paljon mutta rahapussia sattui, kelan korvauksen jälkeen jäi maksettavaa 141 euroa.Tulokset tulee 1-2 viikon päästä. Odotuksen odottajan aika on pitkä!
 
Hyvää tätä päivää kaikille :)
Testasin äsken uudestaan ovista. Ei se kyllä nytkään ollut plussa!! Tosi outoa se mun eilinen menkka kipuilu? Tossa ohjeessa lukee et hailakka viiva ei tarkoita plussaa, mut nyt siinä olisin sellaisen havaitsevani!
Kertokaas joku joka tietää asiasta paremmin! Onko se plussa vain sinä päivänä kun on ovulaatio? Ja kauan se ovulaatio yleensä kestää? Eli jos esim kuitenkin ovuloin eilen aamulla niin onko mahdollista et illalla testi näytti jo negaa???
 
Uudeltamaalta ollaan, esikoinen täyttää kaksi vuotta ja sitä kakkosta toivotaan. Voi p****a! Kävin ostaa sittenkin apteeksita ovistestin, clearblue ja kallis, huh! Tein tietty heti kun laskurin mukaan ovis pitäs olla 13. päivä... eli eiks sitten olekaan.... kun pitäs näyttää ne kaks hedelmällisintä päivää........ vai enks mä tajuu????? Limaerityksestäkin vois päätellä et ovis ois kohta.... ha! Enks mä sit ovuloikaan ollenkaan??
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
Hilipati, aconin testien pitäis tosiaan olla ihan luotettavia =) Jännät ajat vaan on sullakin!! :p Toivotaan oikein kovasti sitä parasta lopputulosta jännäämisille!
Toivotaan!! :heart:

Ilmeisesti Höpölin ovistesti näytti negaa. Mä en valitettavasti noista testeistä tiedä mitään, mutta olen miettinyt ihan samaa, että tapahtuuko mulla oikeesti ollenkaan ovulaatiota. Limat kyllä varsinkin tässä kierrossa viittasivat vahvasti siihen, mutta voiko sellaisia olla ilman ovistakin?? :/

Makeanhimosta päätellen täti kyllä on kylään tulossa. Ei mahda mitään. Odotellaan odotellaan.....tsemppiä muillekkin jännääjille! On tämä piinaavaa taas..

 
Moi kaikille pitkästä aikaa. Ei ole ollut viimeaikoina oikein aikaa kirjoitella, kun on kovasti oltu vain rakennuspuuhissa - ja aika paljon muissakin puuhissa :D Tässä kierrossa ei ainakaan yrittämisen puutetta ole ollut. Juhannuksena pääsee sit testailemaan yrityksen tulokset...

Niin ja me ollaan täältä Pohjois-Pohjanmaalta. Melkein keskeltä Suomea ;)
 
joo, täytyy vaan jännäillä... ja kovasti "puuhastella" tuolla kammarin puolella, loppukuustahan tuon taas tietää........ huomenna kyllä teen tuon ovistestin vielä ja jätän sit seuraavaan kiertoon.. mut tuskinpa tuo ovis on vielä ohikaan mennyt.. huh, on tämä niin vaikeaa! Mut kaikille tärppionnea =)!
 
Höpöli, noi on RFSU:n testejä mitä eilen cittarista ostin ku ei meidän apteekissa ollut mitään!! Ystävällisesti kyllä sanoivat että voivat niitä minulle tilata, mut kun tahdoin ne heti! Tossa paketissa oli seitsemän ja kaks siis jo käytetty, ajattelin et käytän ne nyt pois jos vaikka seuraavan viiden päivän sisällä sen ovulaation bongais =)
 

Yhteistyössä