Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

Iltoja!

Hirmuisesti onnea kaikille plussaajille ja haamuilijoille! Nyt tuli niin pikaisesti luettua viimeisimmät viestit läpi, etten uskalla nimeltä teitä onnitella :flower: :flower: :flower:

Ippu peukkuja :wave:

Hilipati kiva kun jaksat täällä meidänkin kanssa vielä roikkua :D

Uusille tervetuloa minunkin puolesta :heart:

Minäkin viime kierrosta tuota kohdunnapukkaa tarkkailin, ja kyllä se aikalailla samanlainen oli koko kierron, paitsi että loppu kierrosta nousi ylemmäs. Kuitenkin tädin tullessa kylään tuo napukka laskeutui alemmas ja tuo reikä keskellä oli selkeästi enemmän auki. Vaikka kuvittelinkin jo tuntevani jossakin vaiheessa kiertoa että on kovempi, ja enemmän kiinni ym. ym. niin näin jälkeen päin muistellen kyllä aikalailla samanlaisena tuo pysyi... :/

Nyt en ole ehtinyt palstailemaan niin paljon, kun on tuo työ syönnyt kaiken aikani, ja vapaillakin on ollut paljon ohjelmaa :ashamed: Kuitenkin olen taustalta lueskellut kuulumiset melkeinpä päivittäin :D

Täällä otetaan varmaan paljon rennommin tämä yk2. Eli nyt ehkä enemmän tulee jos on tullakseen- tyyliin, koska yksinkertaisesti on niin paljon muuta puuhaa tässä yrityksen ohella. (viime kierrosta oli vissiin vähän tylsempää muun elämän suhteen :) )

Toivotaan silti kovasti, että tästä kierrosta tärppäisi! :heart: Aika nopeasti tässä ketjussa näyttää noita plussia ilmaantuneen kaikille haaveilijoille... että ehkä hyvät tuulet jatkuvat =)

Plussaonnea kaikille!
 
Maanantai 11.6.2007

Esikoisesta haaveilevat

Bumba......................kp. 8/~31..............05/07......................yk. 2
mouku80..................kp. 8/39.................04/07....................yk. 2
Rhea...................... .kp. 8/30.................06/07......................yk. 1
Joanna.....................kp 10/28..................06/07......................yk. 1
gataa.......................kp 15/37-39...........02/07......................yk. 4
Suikale.................... kp 23/??.................06/07......................yk. 1
Hilipati.....................kp. 26/28................04/07......................yk. 2
Ciba.......................kp. 28/36................04/07......................yk. 2
Yohanna..................kp. 37/32-34.........05/07.......................yk. 1
Daizy.......................kp. 64/38-56, dpo 29.............................yk. 2

panikoija..................1. haaveissa..............elokuussa alkaa


Toista toivovat

äiskä äiskä...............kp. 4/31-33................05/07...............yk. 2
niko06......................kp 9/27..............................................yk. 2
Heikko-Peikko..........kp. 9/45 (40-60).........06/07...............yk.1
Salamander..............kp. 10/28.....................05/07...............yk. 2
Minttu mamma... ......kp 18/30-32.......................................yk. 2
mussu81..................kp. 18/28....................05/07..............yk. 2
tuittu-tilda................kp. 19/30-34 ..............04/07..............yk. 3
Emminmamma..........kp. 22/27-32...............05/07..............yk. 2
Ippu.......................kp. 24/24 (23-29)........04/07..............yk. 3


Bella de la Rosa.........kp 33/28........................puoli vuotta
Titania......................2. haaveissa...................kesäkuussa toivottavasti
sonja.......................2. haaveissa..................ehkä heinäkuussa
Sinuhe......................2. haaveissa..................heinä-elokuussa
Minja76.....................2. haaveissa..................heinäkuussa
tiksa........................2. haaveissa..................elokuussa


Kolmatta kaipailevat

Ninnukka.....................kp. 15/30-32.......... 03/07.................yk. 4
Hannipupu...................kp. 20/29-31...........05/07.................yk. 2
Äippä84.......................kp. 28/28-30...........03/07.................yk. 4

Mammutti-Mamma.......kp. 12/30..................kesä-elokuussa alkaa
hiidi..............................kp..?/28..................heinä -elokuu ssa alkaa
äitsykkä78..................3.haaveissa.............kesäku ussa alkanee
MOLLAKKA..................3.haaveissa.............kesän alussa alkaa


Kuudetta kaipaavat

PippurinenMamma.....kp 23/(26!)32-33....................................yk 1


Haamuilijat

Olivia
nipsuli.......................kp. 36/42...............05/07......................yk. 1


Plussanneet

iida83.....................2. lapsi (esikoinen 08/06)...........LA 31.12.2007
Pikkueppu..............4. lapsi........................................LA 13.01.2008
Afu-82....................1. lapsi........................................LA 21.01.2008
Sonja......................2. lapsi (esikoinen 02/05)...........LA 27.01.2008
Piipi79....................1. lapsi........................................LA 01.02.2008
Amalia-...................3. lapsi.........................................LA 04.02.2008
Hissukka................2. lapsi (esikoinen 11/05)............LA 05.02.2008
Meillevauva............1. lapsi.........................................LA 10.02.2008
Vauvakuumeinen...1. lapsi
 
Terveisiä Muumimaailmasta! :D Vietettiin siellä eilen aurinkoinen kesäpäivä, hauskaa oli. Emmi tosin vähäsen pelkäsi Haisulia... :heart: Käytiin vielä syömässä Naantalissa ja uskaltauduin ottamaan lasin viiniä..

Ippu Älä vielä luovuta! :hug: Mitä testi tänään näytti? Toivottavasti siinä jo haamu.. Ja jos niin ikävästi käy, ettet vielä plussaa, niin älä nyt meitä kuitenkaan hylkää! Yrität sit ensi kierrossa olla liikaa stressaamatta, kyllä teille ihan varmasti vielä vauva suodaan! Toivottavasti hän jo siellä masussa on tiukasti kiinni pienillä tarrasukillaan! =) Täällä on peukut ja varpaat pystyssä!

Hilipati Joko testi kovasti polttelee kaapissa? ;)

Ollaan lauantaina menossa häihin ja harkitsin jo pitäisikö ennen sitä testata.. Lupauduin kuitenkin kuskiksi, joten testaaminen saa jäädä ensi viikolle. Jos täti ei sitä ennen porhalla paikalle.. :whistle: Viime kierrossa osui tälle v.lopulle ne polttarit ja tässä kierrossa nyt nämä häät, niin tyypillistä.. Enpä silti toisaalta edes olisi halunnut itselleni krapulaa hankkia, kun mulla menee siinä yleensä koko päivä ihan pipariksi.. :x

Heippa Bumba! :wave: Toivottavasti töissä jo hieman hellittänyt, alku yleensä aina rankkaa kun kaikki on vähän uutta..

Olivia Joko siirretään sinut plussanneisiin? Ilmoittele sit LA.. nipsuli kans.

Nyt haen lehden ja toisen kupin kahvia ennen kuin Emmi herää.
 
Ippu: millä sivustolla laskit tuon ovis/la/raskaudenkesto-jutun? Kurjia nuo negat kyllä, :hug: .

toukkahaave: Onnea paljon plussauutisista! :flower:

Eikö Oliviasta tai Nipsulista oo kuulunut vielä mitään päivitettyä tietoa? =)

Hilipati: Juu ei passaa ukolle mitään sanoa noista päivistä. Ei se kyl muutenkaan niistä mitään tajua, luulee raukka että kesken menkkojenkin voi tulla raskaaks. :LOL:

Joanna: En mäkään usko et vielä mitään jännäämistä on tässä kierrossa kun tuo ukko on tuollanen jänishousu ja muutenkin juhannuksena ku olis tärpit niin ollaan sukuloimassa. Mut jos sitä pieni toivo kuitenki on niin loppukuussa on jännää. :D

Onko kukaan haaveilija kokeillut käyttää noita kalentereita mitä netistä saa ladata? Sellasia mihin kirjataan mm. menkat, kierrot, lämmöt jne. Sit siinä näkyy ovulaatot ja muut. Mua huvittas kokeilla, mut meneekö vähä liian vakavaks heti alkuun? :ashamed:
Täällä menkat vaan jatkuu ja jatkuu.. ehkä nää ei lopu koskaan. :/
 
toukkahaave älyttömästi onnea! :heart: :flower:

Ippu uskoisin sulla vielä toivoa olevan.. tauko testailussa voi tehä hyvää.. jos se sitten plussaa näyttäisi kun parin päivän jälkeen teet uudestaan :hug:

Hilipati mä täällä odottelen tätiä tulevaksi viikonloppu puolella ja jos ei tule ni testaan varmaan alkuviikosta.. hieman rupee jännittää josko saataisiin vauva =)

Emminmamma itselle voi pian krapula tullakin jos se täti tulee viikonloppuna :kieh: voin sitten makoilla koko seuraavan päivän sunki puolesta :LOL: menee nimittäin itellänikin makoillessa krapulapäivä.. vaikka alkoholia ei oo tehny pitkään aikaan yhtään mieli.. joten se ehkä siitä krapulasta :LOL: mut parempi onkin..

aika jänniä aikoja elellään on siis menossa 23/29..

pidetään se täti kurissa ettei se vaan tuu kylään.. plussatuulia kaikille :whistle:
 
niin joo.. piti ihan kysymäni että onko täällä kellään kokemusta kanin valeraskaudesta? meiän riiviö taas yrittää pesää joka paikkaan tehä ja yritää jopa housut jalasta viedä :/ tulee vähän väliä uudestaan se.. varmaan itse jotain vauvakuumetta täällä sillekin levittelen :) mutta jos joku sattuis tietää miten sais ohi tai jotain muuta.. ei tietenkään kuulu tänne tää kysymys mut aattelin jos joku hyvällä tuurilla täällä tietäis..
 
Hups, kyllä juu Hissukkaa tarkoitin edellisessä viestissäni. :ashamed: Menee näköjään sitten kuitenkin välillä mielessä sekaisin hissukka ja hilipati :LOL:

Hilipati peukkuja sinullekin! Jännitys tiivistyy teilläkin?

Toukkahaave onnea :flower: Ilmeisesti aika nopeasti teillä tärppäsi? Vai ymmärsinköhän väärin? :heart:

Ippu :hug: Pahoittelut negasta.

:flower:
 
Liityn mukaan haaveilijoihin :wave: (tai voi olla, että jo olen tänne harmaana liittynytkin joskus aiemmilla kierroilla :ashamed: )
Mutta plussasin tänä aamuna B) miehen synttärilahjaksi. Viidettä odotellaan siis nyt! Mulla on kyllä ollu sellaista "jomotusta" alamahalla jo viikon päivät ja menkkatoireitakin kävi... Nyt vasta kp 29 ja haalee plussa :heart:
 
Ippu: Kiitos linkistä. Lisään kotona kirjanmerkkeihin. =)

Tuttemui: Onnittelut haamusta. Etpä taida sitten täällä paljoa ehtiä haaveilemaan jos saat jo odottajiin siirtyä. :D

suikale: Ootkos jo kastoroinut pupusi tai voisko sitä harkita avuksi tuohon pesän rakentamiseen ja valeraskauteen? Ainakin koiralla valeraskaus on rasittavaa kun se tekee masentuneeksi ja äkäiseksi. Ei varmasti oo eläimellä mukava olo sillon, saatikka omistajalla. :(

Edelleen huhuilen nettikalenteriden käyttäjien perään, onko kokemuksia esim. your days tai fertility friend systeemeistä. :saint:
 
Minä myös tulen mukaan haaveilemaan =) . Olen jo pidemmän aikaa seuraillut täällä kirjoituksia, mutta nyt ajattelin itsekin osallistua. Tällä hetkellä kp 26/27(23-38) ja toista lasta yritetään. Esikoistyttö on jo 4v. Pari viimeistä kiertoa on heitellyt ensin kiertona 38 ja sitten seuraava 23 päivää. Normaalisti aikaisemmin kuitenkin kierrot suht säännöllisesti 27 päivää. Muutimme maaliskuussa Moskovaan, joten taitaa kiertojen heittely johtua muuttostressistä...

Nyt kuitenkin on kaiken näköistä "oiretta" ilmassa ja ajattelin, että olisi mukava tulla tänne jännäilemään. En ole vielä testannut, mutta ajattelin, että viikonloppuna voisin testin tehdä jos menkat ei ala sitä ennen. Mielestäni bongasin ovulaation 28-29.5 ja silloin oltiin ahkeria myös :D, kuitenkin la 2.6. oli vatsa kuin kaasupallo ja alavatsassa juili ja tunsin vasemmalla puolella kipeän "piston". En nyt sitten ole aivan varma oliko silloin vasta ovis vai täräyttikö alkio itsensä vauhdilla kiinni kohdunseinään :/ . Joka tapauksessa tämän jälkeen on pikku hiljaa rinnat alkaneet turvota ja kipeytyä. Nyt ne ovat kyllä jo aika melonit ja kipu tuntuu, vaikka kuinka koittaisi olla siitä välittämättä. Yleensä menkkojen aikaan minulla on ollut nännikipua, mutta ei tällaista koko rinnan kipua. Alavatsalla juilii, mutta siedettävästi - ja mikä parasta menkoista ei ole tietoakaan. Yleensä mulla alkaa parin kolmen päivän tiputtelulla, mutta nyt ei mitään. Vielä en uskalla plussaa tuuletta, kun tosiaan tuo ovisajankohta on vähän epäselvä, mutta tämä rintakipu on jotain, mikä laitaa miettimään.

Venäjällä vietetään muuten tänä vuonna Vauvojen vuotta, joten olisihan se ihan asiaan kuuluvaa tulla täällä nyt ihan teemankin puolesta raskaaksi :LOL:
 
Jopa73 tervetuloa.. sullahan on tosiaan jännät paikat.. voi hyvinkin se plussa tulla :)

tuttemui paljon onnea plussasta.. :heart:

Rhea en oo leikannu pupua vielä.. pakko se varmaan on jos jatkuvasti on tuollainen.. mut taitaa maksaa hirveästi :| mut pupulle se sitten on parempi ni uhraan tietenki..
 
No niin, verikoe otettu ja tulos saatukkin; positiivinen oli tuo verikokeen tulos, tokihan sitä ei vielä tiiä missä tuo matonen luuraa, toivoen että siellä missä pitäskin :)

Hurjasti plussatuulia kaikille haaveilijoille ja tietty onnittelut uusille plussille!

 
Jopa73: Terve tuloa mukaan haaveilijoihin! :wave: Joukossa jännitys tiivistyy.. sullakin aika lupaavan kuulonen tilanne. =)

nipsuli: Onnittelut verikokeiden virallisesta tuloksesta! :flower: Toivotaan, että oikeessa paikassa on kaveri kasvamassa! :heart:

Mulla ei oo rahaa. Eipä tässä sit muuta. :'( |O
 
Onnea nipsuli verikoeplussasta! :flower:

Olen tässä nyt reilun vuoden ollut ilman pillereitä ja tjotattu on pääasiassa. Ensimmäinen lapsi tarrasi kiinni jo tokasta kierrosta pillereiden jälkeen, joten en ole ollut kamalan huolissani, vaikka toinen lapsi olisi ollut jo aikaisemminkin tervetullut. Mies on reissannut melko paljon töiden puolesta, joten aina ei ajoitus ole osunut kohdilleen. Muutaman kerran olen kyllä ollut "hälyttimet päällä" raskautumisen suhteen, mutta väärät oli hälytykset. Toivottavasti tällä kertaa homma olisi hoidossa ja meille tulisi helmikuussa vauva =) .
 
[/b]Mouku80: Ylihän tämä vauvahomma taitaa olla taas menossa. Menkkojen alettua, ja itseasiassa näihin päiviin asti olen jotenkin ollut rauhallisin mielin vauvan hankinnan suhteen. En ole käynyt edes palstalla taustailemassa. Mutta nyt, kun kuvittelin tänään huomanneeni oviksen oireita, niin mietin heti mielessäni, että onneksi eilen aamulla oltiin miekkosen kanssa hieman aktiivisempia aamuherätyksen suhteen ;) Tänäänkin voisi myös antaa oikein kunnon hyvänyönsuukot, että oviksen tienoot olisi hyvin hyödynnetty! Että kohta taas ollaan samassa koukussa kuin viime kierrossa, ts. vauvakuumekoukussa!
 
Niinpä Mavi, ehkä munkin pitäisi pitää jotain palstataukoa, jotta ajatukset rauhoittuisi vähäksi aikaa. Mietin kaikkia pieniä tuntemuksia, että olisko jo ovis ja olen mieheltäkin kai jo rasittavuuteen asti vonkaamassa.. :LOL: En vaan osaa olla miettimättä asiaa, taidan olla muutenkin sellainen että kun jotain saan päähäni niin panen siihen kaiken energiani. Toivotaan, että meillä kohta tärppää, niin ei tarvi enää ajatella sitä (no, sitten tulee varmaan aika paljon muuta ajateltavaa)!

Tervetuloa uusille! Ippu, toivotaan edelleen parasta!
 
Jopa73 sulla kieltämättä oireet kuulostaa lupaavalta! Mulla ei oo rinnat turvonnut, mutta koskettaessa kipeät. Mullakin aikaisemmin ennen tätiä ollut vain nännit arat. Mutta miten ihmeessä te sinne Venäjälle ootte päätyneet? Työn perässä vai?

Ippu, hyvältä kuulostaa sunkin tilanne! Viime kierrossa mä katsoin vielä monen tunninkin päästä testiä, eikä ollut haamun haamuakaan. Että kyllähän se varmaan tulevaa plussaa ennustelee!

Aamulla märisin kun kaikki oireet on hävinneet. No eipä ihan olekkaan, sillä niistin aamulla verta nenästä. Ihan vähän vaan kylläkin. Ja alavatsalla välillä esim. äkisti nauraessa kipua. Samanlaista on ollut ennenkin eikä silti kyydissä ole ollut ketään. Eli varmaankin sitten täti tulossa!? Monesti naiset sanovat, että on ihan raskaana oleva olo, no mulla ei ole, eli täti tai nega tulossa varmaan...

Tuttemuille ja taas myös nipsulille kovasti onnea plussasta!! Toivottavasti me muut seuraamme pian perässä.
 
Hei, täälläkin yksi haaveilija ilmoittautuu joukon jatkoksi.

Yritys aloitettu toissapäivänä (arvioitu ovisaika). Tietty mies lähti juuri tänään useamman päivän työmatkalle, niin ei tullut ihan täysin hyödynnettyä tärkeitä päiviä. :/
 
Tuttemui, jopa73 ja juuri; tervetuloa mukaan haaveilemaan :wave:

Mua nyt vähän kummastuttaa??? Aamulla yhdeksän aikaan alkoi kovat "menkka" kivut.. tai no kovat ja kovat, mut ehkäisyn kanssa en juuri niistä kärsinyt. Vasta tossa joskus tunti sitten alkoi vähän helpottaa, vieläkin kyllä vähän juimii. No ajattelinpa sitten että taitaa olla ovulaatio, kun niin kovasti juimi tuolta vasemmalta puolelta. Ostin sitten tänään ovulaatio testejä (vaikka niin sanoin et ens kierrosta vasta) kun olin ihan varma et sitä tän pitää olla. No.. hetki setten tein testin ja negahan se sitten oli!!! No hitto... mitä tää kipu sitten on? Olishan nyt tosin vähän aikainen ovulaatio ajankohta 10/28, mutta kun en vielä tiedä mihin tuo kierto tasaantuu laastareiden jälkeen!!
No täytyy testata huomenna uudestaan, josko se kuitenkin olis sieltä tulossa!!!

Ipulle onnea roskis haamusta :D

Nipsuli; onnea plussata =)

 

Yhteistyössä