Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

Emminmamma; eilen illalla tein viel yhen haamun (yhteensä jo 4 vai 5 haamua bongattu, ei pysty millään hillitseen tota testailuu :whistle: )ja siis päivällä jo soitin terkkariin että tahtoo varmuuden, on meinaan 15 pv tulossa sukujuhlaa ja jos on plussa niin alkomahoolihan ei sit tuu kyseeseen, mut jos nega niin sit sais vähän siideriä naukkailla ettei vaan sukulaiset luulis et on pieniin päin :D . Verestä tehdään tuo testi, liekkö varmempi ku virtsa?!?

Oireita ei oikeen oo, tai semmossii selvii, välillä juilasee mahasta , oikeelta nivusen lieppeiltä tai sit vasemman, varsinkin jos nousee äkisti. Tissit hieman arat, mut ei samalla tavalla kun viimeks menkkoja ennen..

Maanantaina selvii, hope so, ilmottelen si :)
Plussarikasta viikonloppua :heart:
 
Piipi79 hirveesti onnea!! :flower:
Ippu no hyvä et laitoit.. ja kierros pitäs olla 29.. muistanu sitä ollenkaa mainita :ashamed: noo..

oli kauhea siivous urakka äsken.. uudella imurilla oli kyl tosi mukava imuroida.. nyt vaan sit väsyttää hirveesti ku tälläsellä ilmalla hikipäässä touhuaa.. mulla on tullut nyt rinnat vähän aroiksi ja alavatsaa nipistelee.. kaikkia toiveita mieleen tulee mut.. en innostu.. jospa ei olekaa mitää.. no sen näkee sit jossain vaiheessa.. onneks mies tekee ruokaa ni saa siitä huilata tänää =)
 
Moikka!
Lasketusta ajasta en vielä osaa sanoa varmuutta, kun viimisten menkkojen mukaan se ois 1.2.2008, mutta kun ovis kerran myöhästyi n. 14 vrk, niin sen mukaan se ois 16.2.2008. Ja esikoista tässä siis odotellaan! :heart: Mut laita vaikka toi menkkojen mukainen...
 
Heippa taas pitkästä aikaa kaikille! Otin pienen aikalisän täältä palstalta, kun tuntui menevän aivan koko elämä vauvan ajattelemiseen, ja sitä kautta tottakai täällä palstalla pyörimiseen. Ei siinä, että palstassa olisi mitään pahaa, mutta tämä pieni pää saa kaikenlaisia, olemattomia ajatuksia mieleen erityisesti raskauden ensioireisiin liittyen ;)

Tällä hetkellä menossa siis yk 2 ja kp on 13/49.

Nauttikaamme lämpimistä päivistä =)
 
kylläpä täällä nyt on hyviä tuulia ilmassa... Onnea kaikille haamuilijoille/plussanneille!

Mavi meillä on nyt molemmilla yk2. Itekin päätin aluksi etten alkaisi koko elämää pyörittää yrityksen ympärillä, mutta vähän toisinhan tässä on käynyt... ;)

Ippu: pidetään peukkuja ja varpaita sulle huomiseen testaukseen!
 
Voi mikä ihana viikonloppu! Väriä on tullut pintään oikein kunnolla B)

Piipi79 hurjasti ONNEA!! :heart: :heart:
Mulla ikävä tunne etten ainakaan vielä pääse plussanneisiin. :'( Ei tunnu yhtään siltä. Mullakin on ollut kovaa mielialojen vaihtelua, eilenkin meinasin itku tulla, kun näin pienen pojan itkevän kadulla niin sydäntä särkevästi. Joku muukin taisi mainita samanlaisesta. En kyllä ainakaan omalla kohdalla usko muuta kuin tädin olevan tulossa.. :/

äiskä äiskä oon kans aivan kauhee karkin syöjä, mutta nyt ollut kaks viikkoa täysin ilman. Ja ajattelin vielä kaks viikkoa jatkaa. Yllättävän helppoa on ollut, vaikka välillä tekee hirveesti mieli. Normaalisti syön melkein päivittäin. Painoa ei varsinaisesti ole tarkoitus pudottaa, mutta eipä haittaisi vaikka vähän kevenisikin. Tsemppiä sulle!!

Emminmamma hieno lista! Nyt aikast selkeä! :D

Kovasti plussatuulia kaikille! :whistle: :whistle: :whistle: :whistle:
 
jee! laskin väärin viime kierron pituuden, onkin ollut 28, eli nyt mentäs sitten kp 31/28 ja menkat on kyllä alkanu päivälleen viimiset 3kiertoa! :whistle: testi polttaa jo kaapissa!!! B)

*no okei mä myönnän kerkesin jo toisen testata mutt negaa näytti :ashamed: :snotty: * mut toivossa on hyvä elää! :LOL:

niin ja paljon onnea meillevauva!! :hug:
 
Hyvältä vaikuttaa Bella de la Rosa! Toivottavasti täti kiertää sut kaukaa!

Löysin tuossa hyvän linkin, jonka itse asiassa Ippu näköjään olikin nostanut taas etusivulle, kiitos. Eli http://metku.net/~pesu/faq.php Tein tietysti heti tissitestin ja tulos oli positiivinen :D Eli hyppiessa sattuu tisseihin aikast lailla. Ja koskettaessakin ovat hieman arat. Voipi sekin olla merkki tädistä, mutta yleensä mulla kyllä nännit on kipeytyneet, ei rinnat. Ei paranis nyt päästää toivoa valloilleen, ettei taas pettyisi..
Ipulle onnea testaukseen! bd
 
Lauantai 9.6.2007

Esikoisesta haaveilevat

Bumba......................kp. 6/~31................05/07.....................yk. 2
mouku80..................kp. 6/39.................04/07....................yk. 2
Rhea...................... .kp. 6/30..................06/07......................yk. 1
Joanna.....................kp 8/28...................06/07......................yk. 1
gataa.......................kp 13/37-39...........02/07...................yk. 4
Suikale.................... kp 21/??..................06/07.....................yk. 1
Hilipati.....................kp. 24/28...............04/07.......................yk. 2
Ciba.......................kp. 26/36...............04/07.......................yk. 2
Yohanna...................kp. 35/32-34..........05/07......................yk. 1
Daizy.......................kp. 62/38-56, dpo 29.............................yk. 2

panikoija..................1. haaveissa..............elokuussa alkaa


Toista toivovat

äiskä äiskä................kp. 2/31-33................05/07...............yk. 2
niko06......................kp 7/27...........................................yk. 2
Salamander...............kp. 8/28.....................05/07...............yk. 2
Minttu mamma... .......kp 15/30-32.......................................yk. 2
mussu81...................kp. 16/28...................05/07...............yk. 2
tuittu-tilda................kp. 17/30-34 ..............04/07...............yk. 3
Emminmamma............kp. 20/27-32...............05/07...............yk. 2
Ippu.......................kp. 21/24 (23-29)........04/07...............yk. 3
Heikko-Peikko............kp. 7/45 (40-60).........06/07................yk.1

Bella de la Rosa.........kp 31/28........................puoli vuotta
Titania......................2. haaveissa..................kesäkuussa toivottavasti
sonja.......................2. haaveissa..................ehkä heinäkuussa
Sinuhe......................2. haaveissa..................heinä-elokuussa
Minja76.....................2. haaveissa..................heinäkuussa
tiksa........................2. haaveissa.................elokuussa


Kolmatta kaipailevat

Ninnukka.....................kp. 13/30-32.......... 03/07.................yk. 4
Hannipupu...................kp. 18/29-31...........05/07.................yk. 2
Äippä84.......................kp. 26/28-30...........03/07.................yk. 4

Mammutti-Mamma.......kp. 10/30..................kesä-elokuussa alkaa
hiidi..............................kp..?/28..................heinä -elokuu ssa alkaa
äitsykkä78..................3.haaveissa.............kesäku ussa alkanee
MOLLAKKA..................3.haaveissa.............kesän alussa alkaa


Kuudetta kaipaavat

PippurinenMamma.....kp 21/(26!)32-33....................................yk 1


Haamuilijat

Olivia
nipsuli.......................kp. 34/42...............05/07......................yk. 1


Plussanneet

iida83....................2. lapsi (esikoinen 08/06).................LA 31.12.2007
Pikkueppu..............4. lapsi..........................................LA 13.01.2008
Afu-82..................1.lapsi.........................................LA 21.01.2008
Sonja....................2. lapsi (esikoinen 02/05).................LA 27.01.2008
Piipi79...................1. lapsi.........................................LA 01.02.2008
Amalia-.................3. lapsi.........................................LA 04.02.2008
Hissukka................2. lapsi (esikoinen 11/05).................LA 05.02.2008
Meillevauva............1. lapsi.........................................LA 10.02.2008
Vauvakuumeinen.....1. lapsi






Päivitin tuossa omat tietoni.. eli KYLLÄ, meillä miehen kanssa oli taas normaali keskustelu "..mä en välttämättä tule koskaan enää raskaaksi ja se tulee hoidoilla maksamaan ja me ei olla enää niin nuoria ja keskenmenoja saattaa olla monta.."! Mies siinä sitten hetken kuunteli ja tokas tyynesti että alotetaan vaan jo yritys! Hetken katoin suu ammollaan ja sitten tyylikäs naisellinen itkunauruhuuto-kohtaus! :D Nyt olen siis maailman onnellisin nainen ja meillä yk.1 lähti just käyntiin!!
Nyt kesä mennään pelkillä metformineilla ja sit jos ei tulosta tule syksyyn mennessä, lisätään clomifenit.

Että näin tänne! :p

Täällä on tullut ihan hirveesti plussia :flower: :heart: kaikille plussanneille tasapuolisesti! Perästä toivottavasti tullaan! =)

Viime kerrastani täällä on aikaa ja meinaan edelleen lähinnä seurata sivusta ettei tämä yritys ala ressaamaan liikaa.. YRITTÄIS ees pysyä housuissaan! Itseasiassa kirjaimellisesti toisin päin.. :LOL:

Hyvää ja kaunista kesää kaikille!!
 
Hilipati: tänään myös mulla alko karkkilakko..saa nähä kauan se tällä kertaa jatkuu, mut ainaki nyt jonkun aikaa.. ja päätin myös, et pullia enkä keksejä meille osta, ettei tuu vaa huvikseen niitä syötyä (ku niin perso makean perään olen!!)
en sen kummemmin laihutusta näin kesällä jaksa, katon vähän vaan noitten makeitten syömisten perään.. kun ihan normaali painon rajoissa kuitenkin pyörin..

eilen me ostettiin tytölle jättitrampoliini =) ja tottakai äitinkin oli sitä heti päästävä testaamaan :LOL: se se vasta hyvää liikuntaa onki, meinas henki lähtee ku vähä aikaa siinä pomppi :LOL:

ei tänne muuta, täti tuntuu päästäneen mut tällä kertaa aika helpolla.. ei särje eikä kolota mistään ja aika pienillä vuodoillakin oon päässy.. jotain positiivistä sentään tädin vierailusta :)
tuntuu vaan niin tyhmältä kattoo tota omaa kp:tä kun vastahan se pari päivää sit pyöri kolmessakympissä ja nyt vaivaset 2!!! :kieh:
mut ehkä se aika tässä kuluu.. parin viikon päästä juhannus on jo loppusuoralla.. ja me melkein takasi jo tulossa englannista.. niin ja tietty se ovis on sillo, et kyllä hyvää kannattaa oottaa =)
niin no tietty tässä treenataan jo ennenki ovista, ihan vaa huvin vuoks ja urheilun kannalta :LOL:

nyt tää lähtee maate, heips :wave:
 
Voi harmi Ippu. :hug: Kyllä se plussa sieltä vielä tulee, ennemmin tai myöhemmin.

Täällä ollut kova yritys päällä viime päivinä, mutta auttaneeko tuo kun on niin aikaiset kp:t vasta... No, ainakin harjoitusta jos ei muuta.
 
Pahoittelut Ippulle, mulla toi haalee haamu näky siis kp31 joten ehkäpä se haamu/plussa sieltä vielä tulee, eikös sulla ollu aika aikanen kp vielä.
Voisko joku korjata mun kpn eli tänään siis 35, yritin itte mutta jotenkin meni sekavaks.
 
Ippu: :hug: Kaikki toivo ei kuitenkaan oo menetetty niin kauan ku täti pysyy poissa. (Mulla ainakin tuosta Bella de la Rosan nimestä tulee mieleen Aku Ankka.. :x )

Piipi79: Onnittelut plussasta! :flower:

äiskä äiskä: Eikös ne niissä laihdutusohjelmissakin aina pistä laihduttajat hyppiin trampoliiniin, joten hyvää liikuntaa se on! Ja siinä löytää ihan uusi alihaksiakin. ;) Munkin pikkusiskolla on tramppis, mut sinne on 250km matkaa, muuten kävisin säännöllisesti siellä "urheilemassa". :D

Heikko-Peikko: Onnittelut yritysluvasta! =)

Meillä taas treenattiin ilman ehkäsyä, harmi vaan kun vielä ei läheskään oo tärppipäivät. :/ Tiedän että ku H hetki lähenee niin ukko jänistää. :snotty:
 
jaa eikös täällä ole yhtään tuhkimotarina-faneja :eek: :whistle: muutin entisen nikkini tuohon Bella de la Rosaksi kun on mun lemppari hahmo... no ehkäpä toivon joskus tulevani Valentinasta Bella de la Rosaksi :headwall: :LOL: :LOL: *kukaan ei tiiä hönkäsen pöläystä mitä selitän.... no Valentina oli about 200kilonen neitokainen ja katosi ja saapui 60kilosena Bellana :saint: :LOL:


no mut nyt muihin juttuihin...kp nyt 32 eikä yhtään menkkamainen olo, no ei kyllä raskaus oireitakaan |O niitä sentään on joka kuukausi ollut mutta nyt ei niitäkään. :snotty: en tee kyllä testiä ennenku viikon myöhäs!!! |O ja arvaa jaksanko oottaa.... :headwall:
 
Rhea kunhan et mainitse tärppipäivistä mitään, niin ehkä mies ei hoksaakkaan??! Toihan on hyvä alku, että ootte taas treenaillu ilman ehkäisyä! =)

Ihan toi Heikko-Peikon kuvailema itkunauruhuuto-kohtaus! Siitä voi hyvin päätellä kuinka onnellinen olet! Ihanaa :heart:

Täällä taas kohdunnapukkaa tunnusteltu. Nyt oli kova ja todella kaukana, kuin piilossa. En kunnolla yltänyt. Täytyy hakea jos jostain löytyisi ihan oikeaa tietoa siitä. Enhän tiedä miltä sen kuuluisi ennen tädin paikalle tuloa tuntua, kun en aikaisemmin ole sitä koitellut. Kyselen taas onko kenelläkään tietoa aiheesta!? Mites Ippu, ootko nyt tunnustellut? Senhän käsittääkseni pitäisi olla enemmän auki kun menkat on alkamassa. Toivottavasti sulla se rusehtava väri ei enteile tädin tuloa.

Ahneella on tunnettu loppu. On nyt sitten tullut oleskeltua niin paljon auringossa, että aurinkoihottuma ilmestyi ennätys aikaisin. Toivottavasti ei mene kesä ihan pilalle... :kieh:
 
Ippu älä vielä luovuta! Ite oon miettiny et varmaan kun nyt niin haluaisin ja yritän ni mitään ei tapahdu. Mulle ois just tyypillistä et sit kun unohdan koko asian ni vois tulla edistystäkin jopa. Tänään outo juttu: melko kirkasta verenvuotoa tuli vähän, sit melkein loppui. Ja nyt on vasta alkukierto. Onko kellään tietoa, mistä vois johtua, onko vaan jotain hormonijuttuja ku lopettelin ne pillerit ennen vappua?
 
Heippa kaikille =)
Tultiin just veneeltä ja ensimmäisenä piti rynnätä tänne katsomaan mitä teille kuuluu!

Ippu, älä vaivu vielä epätoivoon!! Jos se oli kiinnyttymisvuotoa?

Heikko-Peikolle onnea yrityseen =)

Mulle tuli tosta Bella De La Rosasta mieleen se tommi läntisen biisi!! Vai oliko se edes sen? Ja laulettiiks siinä edes noin?... Mut kuiteskin =)

Rhea, mennään näköjään aika samoilla päivillä. Saadaan yhdessä sit jännittää =) Tosin mä luulen ettei mulla ole kyllä tässä kierrossa vielä mitään jännitettävää, mut kuiteskii =)

Olen tässä miettinyt et koskakohan mulla mahtaa se ovulaatio olla? No oppikirjojen mukaan neljästoista päivä, mut kun en ole edes varma että mikä mun kierron pituus tulee tässä ekassa luomukierrossa olemaan ja että ovuloinko mä edes heti hormooniehkäisyn jälkeen??
Pitäisiköhän munkin alkaa tota kohdun nipukkaa tutkimaan, en ole koskaan moista edes tehnyt!! Seuraavaan kiertoon ajattelin että vois niitä ovulaatio testejä tilata!! Mitä paikkaa suosittelisitte?

Olen kummastellut sitä, että mitä raskaustestejä voi puolittaa?? Kun joku kertoi tehneensä testin puolikkaalla???

 
Joanna: se Läntisen biisi on via dolorosa tai joku.. :) Käsittääkseni niitä liuskatestejä voi varovasti leikata pitkittäissuunnassa kahtia. Itse en ole moista kokeillut, kun mammaksilta tilatut testit ovat muutenkin jo aika ohkaisia.
 
Nyt on alkanut ihan mieletön kuvotus :x Ajattelin jo olenkohan syönyt jotain huonoksí mennyttä, mutta ei tule mieleen. En muista onko aikaisemmissa kierroissa ennen tätiä yököttänyt, täytyykin kaivaa vanhoja kirjoituksia jos sieltä jotain löytyisi....Aconin testejä tulin tilanneeksi. Varmaankin perjantaina testailen jos tilanne on sillä mallilla. Onko muita testaajia alkavalla viikolla?

Jep, löysin edellisen kierron tuntoja, ja yhtenä siellä oli huonovointisuus mainittuna. Täti tulossa siis??? :'(
 
Ippu oliko sulla napukka edessä vai takana? Mulla se oli hassusti niin, etten tuntenut sitä pientä reikää mikä siinä on ollut. Oli vissiin käänytynyt jotenkin. Ja takana, kaukana oli. Toivottavasti pääset vielä testaamaan ja tulos olisi toivottu, eli plussa!! :hug: Sulla on ainakin asenne kohdallaan! =)
 
Pikakäynnillä kuulumisia lukemassa... =)

Ippu no pöh. :( Mutta vielähän se voi muuttua... piti ihan selata ketjua taaksepäin ja tarkistaa milloin sulla olikaan sitä rusehtavaa tuhrua (mulla oli sitä juuri kp13 kun ovuloin) ja näemmä sulla oli kp14 silloin meneillään... eli jos se sullakin johtui ovulaatiosta, niin sulla saattaa olla pidempi kierto tulossa ja voi näkyä testissä vasta muutaman päivän päästä. Toivotaan että tämä kotitohtorointi pätee :D Tämänpäiväinen on saattanut olla vaikka kiinnittymisvuotoa... :whistle:

Kiva Heikko-Peikko että teilläkin yritys alkaa! =)

Bella de la Rosa täällä yksi joka kyllä tietää mitä nikkisi tarkoittaa :D Pahuksen hylkiöt, menivät laittamaan sarjan kesätauolle! :whistle:

Kaikille muillekin =) ja plussatuulia! Tämä väsymys on ylitsevuotavaa, pakko painella nukkumaan... odotuspuolen jutut odottakoon huomiseen. =)
 

Yhteistyössä