Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

ja negaa näytti :snotty: paitsi että siinä raskaus viivan kohdalle tuli pieni väri piste... :headwall: otappa siitäki ny selvää...no eipä ole nuo aikaisemmatkaan testit näyttäny ku parin viikon päästä vasta haamua..et pitää vain odotella... hinkit on kipeät ja arat mutta niin ne on ku menkatki on alkamas... pahalla tuulellakin olen |O kuiteski aamulla alkanu menkat... kp nyt 33
 
Hilipati: töiden perässähän täällä Venäjällä ollaan :). Miehen työt tänne lähinnä toi, mutta sitten sain itsekin mahdollisuuden tehdä töitä täällä tosin puolipäiväisesti. Se on kuitenkin oikein passeli juttu kaikin puolin, koska tytön tarha on auki vain klo 9-15. Hirveän helppoa on täällä ollut olla, vaikka kieltä ei puhuta kukaan, tosin nyt on pari kuukautta otettu venäjänopetusta. Alkaa jo torillakin ymmärtää, mistä puhutaan =) On kyllä laput tippuneet silmiltä, kun täällä on ollut ja ihmetellyt Moskovan suuruutta ja elämää. Aivan mielettömän mahtava kaupunki, jota onnistuin 33 vuotta välttelemään kaikenmaailman ennakkoluulojenkin takia. Aika paljon olen maailmalla matkustanut, mutta täytyy sanoa, että ensimmäinen pitkä viikonloppukin, jonka täällä vietin oli suurempi elämys kuin moni muu kuuluisa kaupunki yhteensä. Kannattaa ehdottomasti tulla katsomaan ja kokemaan!

Tissejä pakottaa edelleen ja nyt on kuvioon astunut myös jatkuva syömisen himo ja jano. Koitan nyt vaan pitäytyä terveellisissä syömisissä (kaalia ja porkkanaa...), vaikka sipsejä ja pizzaa tekis kyllä oikeesti mieli :D .
 
Bella ja Ippu: Eipäs nyt olla niin negatiivisia siellä.. :) Stressillä on huono vaikutus raskautumiseen!

Mä muka oon vaan salaattia pupeltanu koko päivän ja nyt sit ahmin lautasellisen omenahyvettä. |O Ei tää arse kapene koskaan. Kukahan mua potkis persuuksille!?

Kävin sitten rekisteröitymässä fertility friendiin JA Your days systeemiin. Taisin jo päästä kärryille kuinka homma toimii. Toisessa saa oikein valita sukupuolen ja sitten kalenteriin tulee sydämet niiden päivien kohdalle kun on syytä touhuta. :saint: Toisessa taas mitataan lämpöjä ja siitä selviää sit ovis ja dpo:t. Jännää. Nyt vaan kuumemittari tyynyn alle ja aamulla saa selittää ukolle miten mä EN oo seonnu ihan täysin. :x

Tervetuloa viuhti ja juuri! Jännä miten kaikki ilmottautuu pinoon siinä vaiheessa kun on jo plussannu tai menkkojen pitäs just alkaa. Eihän me muut saada jännätä sit paljon yhtään. Aikasemmin vaan porukka pinoutumaan. Niinku esim. minä, joka liityin mukaan jo ku pilleritki oli vielä käytössä. :D

Me mennään huomenna kattoon isompaa kämppää! :p Laitoin oikein hakemukseen, että perheenlisäystä suunnitellaan. :saint:
 
IPPU :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
Näin hassua unta Ipusta viime yönä. Lehteen oli tehty juttu Ipusta ja siinä oli kuva ja kaikki. Ja Ippu oli suomenruotsalainen =) Nimikin oli, muistaakseni etunimi oli Eva, sukunimeä en muista. Onkohan tullut meikäläisen palstailtua hieman liian ahkerasti... :D
 
Huomenta! Tervetuloa mukaan Juuri ja Viuhti! Jopa73 kun siitä Venäjästä kirjoitit, niin mulla on myös ollut positiivisia kokemuksia esim. Pietarin reissuista, suomalaiset ei tajua, että niin hieno suurkaupunki on melkein vieressä! Oon käynyt myös Moskovassa, tosin joskus vuonna 1 ja 2.

Olen ollut tuntevinani jo ovistuntemuksia, siitähän vasta innostuin kun jostain palstalta luin että jollain oli pillerien jälkeen eka pitkä kierto ja sit tosi lyhyt, ja ajattelin et jos mullakin! Yksi tuttu myös korosti vkl:na että pupuilut pitäis keskittää jo ennen kierron puolta väliä. Testejä en oo toistaiseksi vielä ostanut, ja yritän olla ostamatta. :LOL:

Nyt muuttui kelit sateiseksi, ainakin täällä etelässä. Ajattelin pestä ikkunoita ja mattoja tällä viikolla, mutta hommat saa kyllä jäädä aurinkoisempaan päivään!
 
Ippu: :hug: Onpas kurjaa. Lupaa kuitenkin pysyä täällä meidän kans etkä luovuta tässä vaiheessa. :attn: (Seuraava listan päivittäjä tarkkana kun on kolme uutta listaa eri tiedoilla. Yhdestä on eiliset kp:t ja juuri lisättynä, yhdessä ei ole Ipun kp:t muutettuna jne. Mä en uskalla sörkiä noita.)

Hilipati: Ei täällä voi koskaan roikkua liikaa. :LOL: Kyllä tuo uni johtuu jostain muusta. ;)

mouku80: juu mä kans tykkäsin noista. Tosiaan siinä pitää tietää aika tarkkaan noi kp:t ja luteraali vaihe (vai mikä lie, se 14 päivää pitkä). Mulla olis sen mukaan nyt viikonloppuna tyttö-tärppipäivät. :heart: Jos ukko on krapulassa niin mulla voi olla toivoa pehmittää sitä.. :whistle:

Miten sitä malttaa odottaa iltaan asti, että pääsee sitä kämppää kattoon. |O Töissäkään ei mitään tekemistä.. :/
 
Ippu: :'( Ton tunteen tietää varmaan vasta sitten kun se osuu omalle kohdalle. Mut oli sulla kyllä syytäkin odottaa hyviä uutisia. Jospa se tosiaan on vaan valemenkkailua tms. Jos ei niagarat aukee niin tee vielä testi myöhemmin.
Kokeile tuota lämpöjen testausta ja kalenteriin laittoa niinkuin tuossa mun linkkikuvassa, niin siitä pitäis ainakin ovis näkyä ihan varmasti, jos siis nyt ei vielä tärpännyt. :hug:
 
:hug: Ipulle! Harmi että oli noita kaikkia erikoisia juttuja tässä kierrossa, mitkä nostivat sitten toiveet korkealle. Ei tuo yk 4 kuitenkaan vielä mielestäni niin paljon ole, joten uutta matoa koukkuun vaan, kunhan taas piristyt!
 
Ippu: Mä en ainakaan tässä vaiheessa ajattele lämpöjen mittaamista pakon omaisena vauvan tekemisenä, vaan oon lähinnä kiinostunut mitä omassa kropassa tapahtuu ja ovuloinko oikeasti sillon kun pitäisi jne. Lämmön mittaus vie digi mittarilla 3 min aamulla ennen heräämistä. =)
Ja tuossa your days kalenterissa taas voi itselle vaan laittaa ylös erinäkösiä oireita ja muuta, jolloin pystyy helposti seuraamaan mitä minäkin päivänä on tapahtunut jos myöhemmin sellaisista tiedoista on apua. Sama asiahan se on tavallaan kun ihan vaan paperille tai kalenteriin kirjaaminen.. :whistle:
Mutta tietenkin sellaset asiat saattaa villitä ajatukset ihan hurjaan vauhtiin.. :/

Juhannuksena sitten koko telttakansa puuhastelee urakalla ja maaliskuussa saa synnyttää sairaalan käytävällä kun on ruuhkaa. :LOL:
 
Hei!

Saisinko liittyä joukkoon?
Kolmannen yritys alkoi 04/2007, joten kolmas yrityskierto menossa. Nyt kp. 5/25.
2 ensimmäistä sai aikoinaan alkunsa ensimmäisestä kierrosta ja salaa mielessäni odottelin samanmoisia ihmeitä tapahtuvaksi nytkin, mutta ei...
 
Tuikui ja höpöli: tokihan joukon jatkoksi mahtuu. Täältä porukka plussaantuu niin nopeasti, että ei meitä kai liikaa täällä voi olla. :p
Eiköhän jollain ole kokemuksia niistä testeistäkin.. itse en vielä oo niin pitkälle ehtinyt. Ippu ainakin niillä testasi ja joku muukin kai..
:/

Huomaako, että mulla on vähän hiljaista täällä töissä? =)
 
Niin, miksei olisi Ippu, ellei menkat kunnolla ala. Täällä surfatessa olen nähnyt kirjoituksia, että joillain on ollut pientä veren vuotoa alkuraskaudesta, ja joillanhan jopa niukat menkat raskaudenkin aikana juuri niihin aikoihin kuin olisivat normaalistikin. En kyllä todellakaan ole mikään asiantuntija.. Mitäs muuten äitisi sanoi?

Rhea: mulla vähän sama tilanne, että täällä vaan palstailen kaiket päivät... Oon tän kesän kerrankin ilman töitä ja opiskella pitäis, mutta koko ajanhan täällä tulee roikuttua. :)
 
Ippu: Eipä tuota kyllä tädiksi vielä voi oikein kutsua. Liekö edes kaukaisempi sukulainen. Koitahan nyt keksiä jotain tekemistä ja muuta miettimistä. =) Jospa jo huomenna asiaan tulee jokin selkeä ratkaisu. :hug:

mouku: :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja mouku80:
Hilipati: kiva että joku muukin on jo hereillä ja palstailemassa! :)
:LOL: joo ei katsos lähde päivä ollenkaan käyntiin, ennen kuin on täällä kaikkien kuulumiset lukenut!

Rhea sullahan on nyt oikein tuhannen taalan paikka, jos mies on vieläpä krapulassa viikonloppuna! Eihän se edes huomaa jos ei ehkäisy ole käytössä! :D Ainakin mun mieheen vaikuttaa krapula yhdellä nimenomaisella tavalla.. ;)

Uudet kuumeilijat tervetuloa!!

Voi kunpa ei ainakaan kierto nyt venyisi..tänään pitäisi olla postissa tullut mutten ne uudet Aconin herkät testitkin! Ja mies on vielä illan töissä...oi voi. Tän tietää miten päättyy! Emminmamma nyt tarvittais tukea! Kyllä mä taidan sortua... :headwall:

Ja Ippu tosiaan, kaikki on vielä mahdollista! :attn:
 
Mulle voi merkitä kp 3/34, tosin nytkin oli kiertopäiviä jo 36 ennen kuin täti tuli. Niin ja yrityskerta 2. Palstaa kyllä seurailen aktiivisesti, mutta olen todella laiska kirjoittelemaan. Toivottelen oikein paljon plussia tästä kierrosta kaikille :)
 
juuri, Viuhti, Tuikui ja Höpöli tervetuloa haaveilemaan.. tänne kyllä mahtuu :)

Ippu :( :hug: eihän sitä vielä tiedä kun ei tätiä kunnolla oo näkynyt.. toivotaan kovasti ettei sitä näykään! pidän peukkuja sulle :heart:

Rhea sulla tosiaan on ollu kiireinen aamu töissä :) vaikka mun mielestä on tosi typerää olla töissä jos ei oo mitää tekemistä ku aikakin sit kuluu hitaammin.. paitsi onhan sulla ollu tää palsta =)

mulla meinas tökkiä tää palsta enkä meinannu päästä ollenkaa :kieh: mä näin viime yönä unta että olin raskaana.. niin eihän tollaset unet vauvakuumetta ja toivoilua lisää :( :kieh: rupesin äsken tekee pajukehyksiä valokuville ajankuluksi.. jos kohta sitten keittiön tuoleja rupeis päällystää.. äh ku täällä vaan sataa ja sataa ja sataa.. jo kolmatta päivää.. on se hyvä et joskus sataa, tulee raikkaampi ilma yms mut jos jatkuvasti :| onneks näyttäis pupu tilanne hellittävän, tai sit se vaan on väsyny..
 
Ippu :hug: :hug: nyt toivotaan ihan täysillä, että olisi jotain pientä tuhruilua vaan! Sun oireet oli kyllä sitä luokkaa, että mä olin jo ihan varma plussaasta... ei niitä tosiaan pysty kaikkia kuvittelemaan, varsinkaan maidontuloa ja jatkuvaa ovisplussaa! Mutta ehkäpä sulla on tulossa pitkä kierto ja tämä on nyt kiinnittymisvuotoa...! =)

Hilipati jos sorrut, niin tulehan kertomaan tuloksia! :D
 
Voi sinua Hilipati... :D Ja huomenna vasta on kierto "täynnä". Tiedän tasan tarkkaan tuon tunteen kun haluaisi testata siinä toivossa että siinä edes haamun haamu näkyisi.. Tuijottaa testiä ja yrittää tahdonvoimallaan saada siihen toisenkin viivan.. Lopuksi siinä melkein näkeekin toisen viivan, vaikka sitä siihen ei ilmestyisikään... ;) Ja mikä onnentunne jos se siihen ilmestyy!!! :heart: Mutta voi sitä pettymyksen pettymystä jos viivoja tulee vain se yksi ainut... Hyvin kaksipiippuinen juttu...

Minä kun hulluna testailin viime kierrossa ja kerta toisen jälkeen sain tuijottaa yhtä viivaa ja joka kerta pettymys vain kasvoi, niin päätin vakaasti että tässä kierrossa itseäni noille monille pettymyksille altista. Aina sitä psyykkasi itseään, että kyllä se siihen voi vielä ilmestyä, toivoa ei ole menetetty ennen kuin täti saapuu.. Kurjalta se silti tuntui! Mutta tämä tietysti vaan jos saa sen negan... Jotenkin toivoa saa pidettyä paremmin yllä kun vaan jaksaa odottaa. Ja hyvä minun taas on sanoa kun viikko melkein vielä matkaa.. :whistle: Tulen lukemaan tämän tekstin heti kun testaus edes käy mielessä!

Ja säästyypä rahaakin kun ei tarvitse niin montaa testiä.. Minäkin kulutin vaikka kuinka monta ihan "turhaan" viime kierrossa... Nyt on 1½ jäljellä ja yritän näillä pärjätä...

Mutta jos kuitenkin "sorrut" testaamaan, tule heti kertomaan, niin kuin Hissukkakin jo tuossa mainitsi... ;)
 

Yhteistyössä