Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

Hmph.. ei ollut asunto meitä varten. Mulle olis kelvannut, mutta kuten sanoin, ukko on kriittinen ja se ei kelpuuttanut. Nyt kun kieltäydytään tosta niin ne ei tarjoa meille muuta. :'( Vuokra ois ollu ihan äly halpa ja kaappitilaaki ois vaikka muille jakaa.

Mulla vasta nyt iski ne menkkakivut, jotka pillereiden aikaan tuli ENNEN menkkoja. :/

Tervetuloa uusille ja pitkään poissaolleille! :wave:
Mä siirryn pehkuihin sessun kainaloon. ZzZzz.. Huomenna taas tosi rankka työpäivä edessä. ;)
 
mikähän tuolla meijän työpaikan koneella oikein on.. neljään asti siellä olin ja olin muka lukevinani kaikki siihen asti tulleet jutut, nii äske ku tulin selaamaan, niin oli tullu ihan hirveesti uusia viestejä.. ja ne oli tullu puolen päivän aikaan... :eek: no.. ehkä päivitykset vähä sekasi tai jotai :LOL:

no mutta, mukavahan niitä nyt oli lueskella kun tytön tuossa nukkumaan laitoin ja "pikasesti" tulin muka käymää... varmaa kohta tunti täällä vierähtäny.. ja minähän en ole koukussa täällä käymiseen :LOL:

joku tuolla kyseli missä päin asustellaan, eli myö ollaa keski-suomesta, minä vm83 isäntä vm80 ja tyttö siis syntyny 03...
mutta me siis ns "uusioperhe" kun olen tytön yh ja emme pidä tytön biologosen isän kanssa mitään yhteyttä.. riitaisa ero, sillä alkoholiongelma ja sitä rataa.......
mutta nyt siis olen löytänyt aivan ihanan miehen itelleni, joka on myös ottanu tuon mun tytön "kuin omakseen", joten ei voisi asiat enään paremmin olla.. ja vauva on siis enemmmän kuin tervetullut meille =)

vielä kun tätä "omaa tarinaa" jatkan, nii meillä mies ensin oli vauva-asian suhteen, et mikäs kiire tässä on, no sit "pienellä painostuksella" sain sit tahtoni läpi ja otatin kierukan pois, nii ihana nyt kuunnella miehen juttuja siitä, kun se kyselee kaikkee vauvoista ja sit oli ihan harmissaan kun het ekalla kerralla ei tärpänny.. (niinku se varmaa luuli, et hetihä se tärppää kun ehkäsyn lopettaa... ) miehet miehet.....
no nyt se sit hokas, ettei niitä vauvoja tehä vaa ne tulee sitten kun on tullakseen, vaikka ite sitä oon sille koko ajan jankuttanu...

oho, tulipa tekstiä....
nyt täytyy lähtee tästä suihkuun, et aamulla jaksaa taas töissä.. (jos huomenna saisin töissä koneen toimimaan :LOL: )

öitä :wave:
 
Olen taka-alalla kuumeillut ja yrittänyt (muka) rauhoittua tän poltteen kanssa..en siis ole kirjoitellut mutta päivisin aina lukenut uudet viestit.

Ippu et kai sä nyt kokonaan viskannu kirvestä jorpakkoon!!!

Älä hyvä nainen vielä luovuta.. :hug: Kyllä se kaksiviivainen meillekkin vielä napsahtaa!!!
 
Sain tänä aamuna yllätysvieraan, täti kurvasi ennätysaikaisin paikalle ilman varoituksia! :kieh: Normaalisti mulla selkä ja jalat särkee, että siitä arvaa tädin vierailun lähestyvän. Nyt ei mitään muuta kuin väsymystä ja päänsärkyä, mitä sit taas yleensä ei ole. :eek: Tällä hetkellä siis hyvin vähäistä rusehtavaa tuhrua tulee, en kuitenkaan vielä muuta kp:ta. Jäi näköjään vähän lyhkäseks tämä kierto, edellinen kun oli megapitkä. Tosi outoa.

Ippu :hug: Samassa veneessä vissiin..
 
MOLLAKKA: kyllä on hurjan hintasia noi tutkimukset :eek:

Rhea: Minkäs ikänen olitkaa?? ku yritin tuolta aikasemmilta sivuilta ettiä, mut en löytäny, et ootko sitä maininnu...
keski-suomalaisia kun molemmat ollaan =)

Hilipati: :hug: tädistä, uutta yritystä kehiin vaan... :)

Ippu: :hug: myös sulle!! harmi kun kävi niinkuin kävi, niin mielenkiinnolla tuota sun ovu-plussausta oon seurannut...
mutta onneks täällä kaikki on niiiiiin ihania ihmisiä :heart:
ymmärtää kuinka sitä vauvaa todella toivoo ja itku meinaa välillä tulla kun ei se mee niin kun ite on suunnitellu.. elämä on just tätä!!! :kieh:
mut yhessä täällä porhalletaan eteenpäin, eiks jee?? :hug: :heart:
 
Täällä ilmoittautuu uusi kevätvauvasta 2008 haaveileva. Moi kaikki!

Ikää on 26v., miehellä 28. Esikoinen olisi toiveissa sitten kun luoja suo eli ainakaan vielä ei ole tehtailun makua puuhassa, vaan liikumme tulee jos on tullakseen -meiningillä. Ensimmäinen yrityskierto on menossa ja kp 15/28 käsillä.
 
Ippu: et käy ollenkaan hermoille!! päinvastoin, ihana kun täällä on tällänen tiivis porukka ja sä kuulut tuohon ns. "vakijengiin".. mukava lukee mitä kaikille kuuluu =) :heart:

Tansuli: tervetuloa mukaan vaan!! :wave:
jospa vaikka tuo meijän Ippu laittaa sut tuohon meijän listaan mukaan, niin ei tarvii mennä mun ronkkimaan tuota listaa..saan sen pian ihan sekasi :LOL:
 
Kiitos!

Lisään vielä edelliseen, että täällä mies on jo kuumeillut kauan, mutta mun opiskelujen vuoksi asiaa on lykätty. Nyt keväällä valmistuin ja ihmeekseni sain myös viran. Nyt voisi olla vauvan aika. Koitan vain ottaa asian rauhallisesti ja olla kasvattamatta kuumetta, jotta paineetkaan ei lisääntyisi. Ajattelen, että töitäkin voisi olla hyvä jonkin aikaa tehdä ennenkuin perhekoko alkaa kasvamaan ja arki viemään enemmän energiaa. Mutta kun se perheenlisäys olisi niin hieno asia... :heart:

Täällä roikkuminen ei yhtään kuumetta helpota, mutta nyt olen jo antanut itselleni luvan kuumeilla. Katsellaan yhdessä, kuinka meille käy. :)
 
Tansuli: varoitan, tänne jää helposti koukkuun :LOL:
mäki aattelin aluks et vaa sillon tällön käyn täällä kurkkaamassa, mut niinhä siinä kävi, et joka päivä täällä pyörin.. :LOL:

kuumeilu on ihanaa, vielä ihanampaa on, jos se pieni alkaisi ilmotella itsestään, mut kaikki ajallaan.. oottava aika on pitkä!!
mut onneks meitä on täällä monta samassa tilanteessa :heart:
 
Tansuli tervetuloa mukaan :) täytyy munkin myöntää ja "varoittaa" et koukkuun jää.. mäkin ekan kerran huvikseen kävin lueskelemassa ja sit huomasin käyväni useesti lueskelemassa kunnes "erehdyin" kirjoittamaan ensimmäisen kerran.. sitten täällä tulee käytyäkin monta kertaa päivässä :kieh: mut on tosi kiva lukee miten muilla menee..

Rhea harmi ettei miehes suostunu ottaa sitä asuntoa.. mut jospa parempikin sit vielä osuu kohdalle

niin minä oon täältä keski-suomesta.. :)
 
Meillä pillerit jätetiin pois aikaa sitten ja vauva on tervetullut, mutta ei kiirettä :)
Meillä on ennestään yksi 1,5vuotias tyttö ja hänelle toivotaan pikkuveljeä tai -siskoa.
Mies halusi toisen jo heti, mutta onnistuin vähän viivyttelemään ;)
Mitäs tänne?
 
Ippu: Kurjaa että päädyit taas nollakohtaan. Äkkiä ne päivät kuitenkin kuluu ja pian on taas jännäilyhetket käsillä. :hug:

äiskä äiskä: oon 25 vee. Ikuinen nuori, kaikki luulee 18 veeks edelleen. :snotty: Heh heh.. meijän Ippu, hyvin sanottu!

Hilipati: Pöh tädille! :hug:

Tansulille ja suvitukselle tervetulotoivotukset! :wave: (Mies jo kommentoi, että miks luet tollasta palstaa missä vaan onnitellaan, halataan tai toivotetaan tervetulleeks. :D Se ei oo pannut merkille meidän henkeviä keskusteluja myös ovislimoista ja kohdunnipukoista jne. :LOL: )

suikale: juu harmittaa kyllä vähän toi asunto systeemi. Ei se maalaiskunta kuuemma tarjoa toista kertaa jos kerran kieltäytyy. :( Mut täytyy uskoa, että meille on jossain joku parempi odottamassa.
 
niin, koukkuunhan tänne jää.. laitoin tytön nukkumaan ja äkkiä lukemaan mitä kanssaihmisille kuuluu! =) tietty jonkin aikaa kestää ennenkö pääsee ns. juoneen mukaan tai juonihan on kyllä sama kaikilla, mut oppii niinku tuntemaan.. mä jätin aamulla ovistestit tekemättä, ajattelin et pöh.. odotellaan rauhassa loppukuusta tätiä kylään kun on tulossa kuitenkin! =( uusille tietysti tervetuloa tai uusi tulokashan olen itsekin.....
 
Taas olis yks työpäivä takana =)
Ja mitä mä teen ensimmäiseksi kun kotiin pääsen!! No tietenkin tietokone ruksuttamaan itseään auki ja äkkiä lukemaan mitä uutta teille tänään kuuluu :LOL:
Tähän todella jää KOUKKUUN!!!!

Tervetuloa kaikille uusillle :wave:

Täällä ei mitään uutta, ovis näytti jälleen negaa!! No huomenna jääkin testamatta kun lähdetään tallinnaan, mut hyvä niin :)

Meillä meni kanssa niinpäin että mies on kuumeillut jo toista vuotta. Mä yritin viimeisen vuoden olla ajattelematta edes asiaa, koska oltiin päätetty että yritys alkaa vasta nyt kesällä! Nyt se kuume on kyllä iskenyt pahemman kerran!
 
Hei taas kaikille, tervetuloa uusille! Selvisin iltapäivään asti kirjoittelematta, jee! (Mutta kyllä aamullakin kävin lukemassa :ashamed: ). Ippu kiva että vaikutat taas olevan paremmalla mielellä! Täällä oli aika moni kai K-Suomesta, itse nykyään asun pk-seudulla, mutta elämäni 20 ensimäistä vuotta meni JKL:ssä! Siellä asuu edelleen vanhemmat ja pari kaveria, joten tulee silloin tällöin käytyä.

Kellään ei sit taida just nyt olla pahimmat jännäilyt päällä? Ei mullakaan, tuntuu et aika menee tosi hitaasti menkkoja/testailua odotellessa. Kuume on kyllä sitä luokkaa, että en tiedä kuinka kauan pystyn oleen niitä ovistestejä ostamatta. Uusille tiedoksi, munkaan ei ollut tarkoitus tehdä tästä mitään elämän sisältöä, mutta toisin on käynyt! :LOL: Tänään näin vielä kaverin vauvaa ja oli tosi söpö!
 
joo, menee päivät toooooodella hitaasti! pitäs alkaa järkkäämään muutakin ohjelmaa tähän päivään..... tämän palstailun ja neidin lisäksi. mut kun kotona oon, niin sit aina eksyn kummasti tänne ja sit ajatukset vaan pyörii oviksissa yms. kaipa se täytys alkaa nauttimaan kesästä! ja jättää nämä vauvakuumeilut........ me myös rakennetaan tai siis mies rakentaa, joten on aina tontilla :( . onneksi sentään käy kotona "nukkumassa". syksyllä olisi tarkoitus päästä muuttamaan.
 
Äiskä äiskä, Ippu, Rhea, kiitos :heart:
Olen vissiin niin yllättynyt tädin vierailusta, että suru/kiukku on aika lievä. Kyllä tosissaan silti harmittaa, ettei vieläkään tärpännyt. Siis vaikka vastahan tässä alussa ollaan, moni muu on kaivannut omaa vauvaa jo paljon pidempään.
Hassu sattuma muute, laitoin silloin joskus Ennustaja-Ellille postia, ja hänhän ennusti esikoista 16.4.2008. Laskeskelin tänään menkkoja, ja jos yk nelosella tärppää, niin LA olisi 16.4.2008.....aikamoinen sattuma jos näin kävis! Jos kuitenkin tässä kierrossa vähän olis aktiivisempi makkarissa, niin.. ;)

Uusille taas tervetuloa!

Ja jos joku (Ippu =) ) tänään vielä päivittää, niin mulla siis nyt kp 1/27-35 ja yk 3. Tänks.
 
No ni! Mä olin jo päättänyt et minähän en sitten mitään raskaustestia tee ennen kuin on täti myöhässä. Mut tänään sitten laskeskelin et mulla pitäis menkat alkaa 29.6 ja se on mun viimeinen työpäivä ennen lomaa ja sit heti töiden jälkeen lähdetään mökille kahdeksi viikoksi. Niin onhan mun pakko sit testata silloin perjantaina (jos ei ole alkanut) et voinko mä ottaa sauna siideriä loman kunniaks :) Mut siihen on vielä aikaa..!! Kun nyt eka edes ovuloisin niin vois raskaaks edes tulla! Yritys on kyllä siitä huolimatta ollut kova!

Mä taidan olla meistä ainut hämäläinen? Ainakaan kukaan muu ei ole vielä tunnustanut :LOL:

 
Joanna, mä olen myös hämäläinen eli hämeessä syntynyt ja kasvanut tuonne teini-ikään asti ja sitten muutettiin tänne pääkaupunkiseudulle :LOL:. mulla pitäs alkaa kans menkat tuos 25.-27.6 tai uskonkin et alkaa :( . vaikka ollaan kyllä pupuiltu ahkerasti ja ovistakin metsästin epätoivoisesti. Mut onnea oviksiin!
Hilipati, vai tyynesti otit tädin tulon....... mä olin ainakin niin pettynyt viimeksi.. arvasin kyllä sillonkin, ett kun ostan testin niin varmasti alkaa menkat ja niinhän siinä kävi
 
Höpöli joo tällä kertaa melko tyynesti otin tädin tulon, toista oli edellisellä kerralla! En tiedä, olinkin aika varma ettei ole voinut tärpätä. Onnksi loma lähestyy, jos vaikka jaksaisi enemmän touhuillakin sitten. Niin ja mullahan käy aina niin, että kun teen testin, niin heti täti tunkee paikalle! Kieltämättä vähän harmittaa, että tuli eilen taas yksi tuhlattua..

Kärsivällisyyttä siskot! :attn: =)
 

Yhteistyössä