mikähän tuolla meijän työpaikan koneella oikein on.. neljään asti siellä olin ja olin muka lukevinani kaikki siihen asti tulleet jutut, nii äske ku tulin selaamaan, niin oli tullu ihan hirveesti uusia viestejä.. ja ne oli tullu puolen päivän aikaan...
no.. ehkä päivitykset vähä sekasi tai jotai
no mutta, mukavahan niitä nyt oli lueskella kun tytön tuossa nukkumaan laitoin ja "pikasesti" tulin muka käymää... varmaa kohta tunti täällä vierähtäny.. ja minähän en ole koukussa täällä käymiseen
joku tuolla kyseli missä päin asustellaan, eli myö ollaa keski-suomesta, minä vm83 isäntä vm80 ja tyttö siis syntyny 03...
mutta me siis ns "uusioperhe" kun olen tytön yh ja emme pidä tytön biologosen isän kanssa mitään yhteyttä.. riitaisa ero, sillä alkoholiongelma ja sitä rataa.......
mutta nyt siis olen löytänyt aivan ihanan miehen itelleni, joka on myös ottanu tuon mun tytön "kuin omakseen", joten ei voisi asiat enään paremmin olla.. ja vauva on siis enemmmän kuin tervetullut meille =)
vielä kun tätä "omaa tarinaa" jatkan, nii meillä mies ensin oli vauva-asian suhteen, et mikäs kiire tässä on, no sit "pienellä painostuksella" sain sit tahtoni läpi ja otatin kierukan pois, nii ihana nyt kuunnella miehen juttuja siitä, kun se kyselee kaikkee vauvoista ja sit oli ihan harmissaan kun het ekalla kerralla ei tärpänny.. (niinku se varmaa luuli, et hetihä se tärppää kun ehkäsyn lopettaa... ) miehet miehet.....
no nyt se sit hokas, ettei niitä vauvoja tehä vaa ne tulee sitten kun on tullakseen, vaikka ite sitä oon sille koko ajan jankuttanu...
oho, tulipa tekstiä....
nyt täytyy lähtee tästä suihkuun, et aamulla jaksaa taas töissä.. (jos huomenna saisin töissä koneen toimimaan
)
öitä :wave: