Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

suikale Meillä noi kp:t aika samoissa.. Jokos jännittää? =) Mitkä tuntemukset on, luuletko että tärppi on käynyt? Mä olin jo viime kierrossa "valeraskaana" ni nyt oon ottanut todella iisisti. Testin teen vasta ensi viikolla, loppuviikosta, jos siis täti ei muka sitä ennen tule kahvittelemaan... Täällä ei siis minkäännäköisiä odotuksia mahdollisesta raskaudesta. Ippu kirjoitteli että hänelle on sanottu ettei tarvi ku kattoo päin ni jo on pieniin päin. Näin myös täällä, esikoinen tärppäsi ekasta yrityksestä. Sen takia odotukset oli niin valtaisat kun yritys alkoi.. Mutta nytkin vasta yk.2, eli vielä ei panikoida! :D

Ai niin, taidan muuten ottaa kannettavan sinne mökille... ;) Ei muuten pärjää!
 
Emminmamma niinpäs onkin aikalailla päivät samat :) no ei oo raskausoireita eikä menkka oireita.. välillä vaan kohdusta nipistää samasta kohdasta.. täytyy kyllä myöntää että testi kutkuttelee mut vielä kuitenkin apteekin hyllyllä =) on oikeesti hirveetä ku miettii vaan et entä jos kuitenki ku ei mun siskokaan tienny raskaudesta mitään ennenku menkat ei vaan tullu vaikka kuinka odotteli.. ja meiän äiti ei oo tienny mitää silloin joskus.. joten toivon toivon ja yritän olla ajattelematta koko asiaa (ihan ku pystyis :LOL: ) nii ja tunteet on pinnassa (vaikka on sillonki varmaa ku menkat tulee? ) tippa tuli linssii ku en saanu pupua kiinni ja ulos vietyä :LOL: tyhmä.. :ashamed:
 
plääh tuossa kans luin ton mansikka jutu ja just eilen söin ruotsalaisia mansikoita ilman viruttamatta samoin poitsu kun ei maltettu kotia asti... |O :eek:
voi vitsi taas mikä päivän päätös, ukko on toista viikkoa tekemässä 16t päivää töissä, just tuli sitten vielä riitaa äitin kanssa.. ei siinä mitään mutta kun tulee niin paha mieli aina kun äitin pitää aina mun sanat ymmärtää väärin, vanha ihminen ja ottaa kaiken niin itseensä ja vakavasti ja sitten on tekemäs itsaria heti... no joo saatiin kait jotenki jo selvitettyä mutta kun ei se malta kuunnella on vain omat mielipiteet... :headwall: erittäin vaikea ihminen välillä...tai koko ajan!

ei mitään uutta nuppis rintamalla... *nuppis oli meidän masuasukki poitsua ootellessa :D pisteli kuin nuppineula, jotenki se nimitys on nytkin pinnassa* tissit on edelleen turvoksissa ja välillä nipistelee masusta, tunteet on pinnassa todella! itkua pillitin äitillekkin puhelimessa vaikka en yleensä koskaan itke toisten nähden/kuullen :( :LOL:
 
äiskä äiskä: olikos se niin, että säkin olit täältä JKL seudulta? En nyt sun ikää löydä msitään. Mä oon kielenpäältä mitannu ja tänään sit poskessa pidin, ero oli 0,3 c eli 36,3:sta 36,6.. hmm. :/

Mittaileeko muut lämpöjä?

Alkais jo jollakin jännät päivät tosissaan ni ois meillä muillaki jotain jännäämistä. :p

suikale: sullahan hyvä tuuri kävi niiden tytöpaikkojen suhteen. :flower:

Täytyy toivoa, ettei avon sisko tuu poikakaverinsa kans kylään viikonloppuna, sillon ei paljo alasti voi hillua, eikä kyllä petihommatkaan onnistu tässä miniluukussa. :eek:
 
Jep, testejä löytyy kaapin pohjalta, 18kpl ovista sekä 3 raskaustestiä. Kyllä nuo kaappiinkin voi jäädä käyttöä odottamaan, joten en ihan pilkkahinnalla rupee myymään, mutta halvemmalla myyn kuin itte oon ostanut ilman muuta. Ovat siis mammaksin testejä ja noi 2 kk sitten tilattuja.

Nipsuli kiittää ja kumartaa, siirtyy tuonne odottaviin, oiken lämpöistä kesää ja plussatuulta koko kesäksi =)

 
Perjantai 15.6.2007

Esikoisesta haaveilevat

Hilipati..................... kp. 3/28.................. 04/07...................... yk. 3
Yohanna.................. kp. 6/34.................. 05/07...................... yk. 2
Bumba..................... kp. 12/~31.............. 05/07...................... yk. 2
mouku80................. kp. 12/39................. 04/07.................... yk. 2
Rhea........................ kp. 12/30................ 06/07...................... yk. 1
Joanna..................... kp. 14/28................ 06/07...................... yk. 1
Tansuli..................... kp. 17/28 ............... 06/07.......................yk. 1
gataa....................... kp. 19/37-39........... 02/07...................... yk. 4
juuri......................... kp. 19/28................ 06/07...................... yk. 1
Suikale..................... kp. 27/29................. 06/07..................... yk. 1
Ciba........................ kp. 32/36................ 04/07...................... yk. 2
Daizy........................ kp. 68/38-56, dpo 29.............................. yk. 2

panikoija.................. 1. haaveissa.......................... elokuussa alkaa


Toista toivovat

äiskä äiskä............... kp. 8/31-33................ 05/07................... yk. 2
niko06...................... kp. 13/27................................................. yk. 2
Heikko-Peikko........... kp. 13/45 (40-60)...... 06/07.................... yk. 1
Salamander.............. kp. 14/28................... 05/07................... yk. 2
Minttu mamma... ...... kp. 22/30-32........................................... yk. 2
mussu81................... kp. 22/28................... 05/07................... yk. 2
tuittu-tilda................. kp. 23/30-34 ............. 04/07................... yk. 3
Emminmamma........... kp. 26/27-32.............. 05/07................... yk. 2
Jopa73......................


Bella de la Rosa........ kp. 37/28......................................puoli vuotta Titania......................2. haaveissa............................kesäkuussa toiv. sonja.......................2. haaveissa.........................ehkä heinäkuussa Sinuhe......................2. haaveissa............................heinä-elokuussa Minja76.....................2. haaveissa.................................heinäkuussa tiksa........................2. haaveissa.....................................elokuussa


Kolmatta kaipailevat

Tuikui.......................... kp. 8/25...................... 04/07................. yk. Ninnukka.................... kp. 19/30-32............... 03/07................. yk. 4 Hannipupu.................. kp. 24/29-31............... 05/07................. yk. 2 Äippä84...................... kp. 32/28-30............... 03/07................. yk. 4

Mammutti-Mamma....... kp. 16/30.....................kesä-elokuussa alkaa hiidi............................. kp..?/28.....................heinä -elokuu ssa alkaa äitsykkä78.................. 3.haaveissa...................kesäku ussa alkanee MOLLAKKA.................. 3.haaveissa......................kesän alussa alkaa


Kuudetta kaipaavat

PippurinenMamma....... kp. 27/(26!)32-33.................................. yk. 1


Haamuilijat


Plussanneet

iida83..................... 2. lapsi (esikoinen 08/06)........... LA 31.12.2007 Pikkueppu.............. 4. lapsi........................................ LA 13.01.2008
Afu-82.................... 1. lapsi........................................ LA 21.01.2008 Sonja...................... 2. lapsi (esikoinen 02/05).......... LA 27.01.2008 Piipi79.................... 1. lapsi........................................ LA 01.02.2008
Amalia-................... 3. lapsi........................................ LA 04.02.2008
Hissukka................ 2. lapsi (esikoinen 11/05)............ LA 05.02.2008 Meillevauva............ 1. lapsi........................................ LA 10.02.2008 Vauvakuumeinen... 1. lapsi nipsuli.................................................................... .... LA 11.02.2008 Olivia
 
Ippu joskus kun olin sairaalassa niin siellä käytettiin kuumemittaria sellaisen pienen muovisen suojuksen kanssa. Siis mittari sujautettiin pieneen pussiin (vähän kuin kortsu :LOL: ). Noita vois saada apteekista.. mut en kyllä tiedä. Saman asian kyllä varmaan ajais joku muukin, vaikka ohut hedelmäpussi tms. =)
 
Huomenta kaikille =)
Tallinnan reissu takana ja olen jotenkin niiiiiiin väsynyt! No ehkä olis voinut nukkua pidempäänkin mutta en malttanut kun mulla ei yleensä ikinä ole arkena vapaata ja nyt kun on niin en halunnut tuhlata sitä nukkumiseen :)

Onnea suikale uudesta työpaikasta :hug:

Joku tuolla aikaisemmin kyseli onko lapset tai niistä haaveileminen vaikuttanut kaluste valinnoissa? No meillä sen verran että kun keväällä ostettiin tämä uusi koti ja sitten haluttiin myös uudet kalusteet (vanhat oli keräilyeriä meidän molempien sinkku kodeista) niin päätettiin sitten vaihtaa vielä viime metreillä sohvan väri vaalenbeigestä ruskeaan! Tai mies olisi tahtonut sen ja minä sitten sanoin et ne suklaa tahrat näkyis varmaan huononnin ruskeasta kuin lähes valkoisesta, no johan mieskin halusi heti ruskean sohvan :LOL: Ja tää on kuitenkin irrotettavilla päällysteillä että voi ihan vesipestä jos on joskus tarvetta :) Oikeastaan missään muussa ei otettu sen paremmin tulevaa perheenlisäystä huomioon. Muutenkin tahdottiin iso keittiön pöytä (6-8hengen) joten sitä ei ostettu siinä mielessä että joskus siihen tarvii mahtua isompikin porukka =)
Me etsittiin tätä asuntoa reilu puoli vuotta.. meillä oli aika kovat vaatimukset sen suhteen mitä ja mistä halutaan ja niihin seikkoihin vaikutti kovastikin se että halutaan lapsia ja mielellään vaikka useampikin =) No.. kun nyt saataisi se ensimmäinenkin alulle :LOL:

Me saatiin häälahjaksi aivan ihan itse puusta tehty kehto =) Tuossa se on olohuoneessa oikeastaan tällähetkellä koristeena! Tässä yks päivä aloin sitten miettimään ja miehelle puhumaan, et sittenkun se vauva meille tulee niin nukkuuko se oikeasti tossa? No ehkä toi voi sitten olla edelleen ollakkarissa vauvan päiväuni paikkana vaikka! Kun musta se olis jotenkin tosi hassu et meidän ison sängyn vieressä on tollainen matala kehto!! Ja eihän se kauaa siinä voi nukkua, kun oppii kääntyilemään niin mä pelkäisin kokoajan et se keirähtäis sieltä pois!No joo... isot on munkin ongelma :LOL:

Mut nyt lähden laittamaan pyykit koneeseen niin saa alkuun keiken sen mitä olen tänään sunnitellut tekeväni :)
 
Huomenta, plussatuulia niille joilla alkaa jännäilyt olla edessä! Nipsuli: hyvää odotusta sinulle ja mukavaa loppukesää! Joanna: mun kaverin vauva ainakin nukkui aluksi tuollaisessa kehdossa.

Sainpa sittenkin miehen innostettua eilen, sori olen vaan tällainen hätähousu :ashamed:

 
mouku80;nyt on aikakin sittet siima hännät odottamassa jo =)
mä olen koko viikon yrittänyt sitä ovista bongata ja kalenterin mukaan tänään olisi se päivä! Tiedä häntä.. niiden maanantaisten maha ja selkä kipujen jälkeen ei ole ollut mitään oireita.. no limaa vähän enemmän mutta ei ainakaan toissa päivänä ollut oikeanlaista koostumusta! ja nyt on nännit vähän arat!
 
kiitos Joanna :)

voi kamala mikä herätys oli tänää.. 8 aikoihin rupes seinän takaa kuuluu kauheeta poraamista :kieh: ja mä tuun aamuisin tosi helposti pahalle päälle jos ei hiljaisuudessa saa herätä.. aaargh toi on hermoja raastavaa.. :kieh: nyt jo pari tuntia kuunnellu sitä.. LOPETTAKAA! kahvin keittoon mentävä.. pitäs tänään vielä siivota.. ärsyttävää.. :|
 
Ippu;Se kehto oli tosiaan lahja mun kaasolta ja hänen mieheltään olivat sen yhdessä tehneet (kaason mies ammattilainen) ja mä häitä edeltävän viikon mietin et mitä ihmettä ne oikein tekee kun aina kun kaasolle soitin niin sanoi olevansa miehen kotipaikassa tekemässä meidän lahjaa! Hääpäivänä kun hirveässä jännityksessä odotin kaason tykönä että kello menis etteenpäin niin kaason mies sanoi lähtevänsä käymään vielä juhlapaikalla, viemässä meidän lahjaa! Taas ihmettelin että eikö se nyt samaan aikaan meidän kanssa mahdu?.. ei kuulemma mahdu! No sitten unohdin siinä jännityksessä koko asian ja oltiin juhlapaikallakin oltu jo hyvän aikaa kun mies mulle sanoi et eiks oo kiva toi kehto? Minä siihen että MIKÄ kehto??? Ja sitten katsoin sinne lahjapöydälle....!!!! No tajusinpa siinä sitten et miks kaaso oli kovasti sitä mieltä et lahjapöytä saa olla isompi :)
Mutta tosiaan se oli/on aivan ihana lahja. En itse olisi koskaan edes moista keksinyt! Mutta kyllä alkoi hääpaikalla silloin kova supatus mahdollisesta perheenlisäyksestä. Eikä asiaa auttanut yhtään se että saatiin lahjaksi myös suvussa kulkenut kastemekko =)
 
Joanna: voi vitsi, että oli ihana tuo teijän häälahja-kehto =) ja varmasti tuo myös tunnearvoa se että se on itse tehty!!

suikale: tiedän tunteen, että joutuu heräämään poran ääneen, ei oo hääviä.. joskus aikoinaan kun tuntu et joka viikko yläkerrassa porattiin jotain.. mitä lie sitten touhusivatki :kieh:

Rhea: en oo ihan JKL:stä, 60km etelämpää, mut läheltä silti :)
( nyt vaan äkkiä kartasta kattoo mikä kaupunkin siihen osuu ;) :LOL: )
niin ja 23 oon =)

kyllä nuo kp:t tuosta on taas lisääntynyt, vaikka aluks oli hirveetä kattoo noi ykkösiä ja kakkosia itellä.. viikon päästä olis taas "tärppipäivät" ja ollaa siellä englannis sukuloitten keskellä!!! :kieh: ei nyt muu auta kun jossai pikasee hommat hoidella ettei mee hyvät päivät hukkaan.. just tossa miehelle laitoin viestiä, että "se on kuule niin, että meijän on "PAKKO" reissussa touhuta, mielellään pariinki kertaan"... eipä mies vastaan pistäny :LOL:

juu, nyt tää lähtee ruokatauolle.. töissä kun taas oon... :wave:
 
:xmas: Tilailin juuri ovulaatiotestejä netistä :D Tähän minun ei pitänyt vielä sortua :headwall: :headwall:

:saint: Miehelle en uskalla mainita asiasta :D

Onneksi tuo ei ole vielä edes kyseenalaistanut äkillistä himoa greippimehuun :D

Olen ihan varma etten taatusti tule raskaaksi kun näinkin pinnalla ko. asia on. Parempi olisi ilmeisesti vaan mennä laput silmillä eteenpäin ja unohtaa kaikki raskautumistoiveet. Mutta mutta, jos nyt kuitenkin leikkisin noilla ovulaatiotesteillä hieman :whistle:

Joanna mitä testejä muuten käytät? Ja muutkin saavat vastata :D
 
Kiitos muuten kommenteista koskien tuota huonekalu/materiaali kysymystä. Mietitään varmaan ensin kuinka sottapyttyjä itse ollaan :D Ja kuinka ahkeria pitämään pinnat siistinä :whistle: Ehkä pitääkin näiden nojalla valita jotakin helppohoitoista ja sellaista missä lika ei näy... :LOL:
 
Taas täällä kurkkimassa... :D Ai miten niin tähän jää koukkuun, mitä oikein tarkoitatte? :LOL: Mä en varmaan lopeta täällä käymistä ennenkuin joku hikeentyy muhun ja laittaa bannin! :D

Ovistesteistä, vaikken itse niitä sitten ehtinyt käyttää: luin sellaisen vinkin, että niitä liuskamallisia voi puolitella pituussuunnassa (kuten myös raskaustestejä) jos on näppärät sormet ja terävät sakset. Raskaustestin puolitinkin, ovistestejä en ehtinyt kokeilla. =) Mutta tuleehan se siten puolta halvemmaksi, tosin tarkkana saa olla ettei pilaa koko testiä!

Tuo mansikkajuttu on kyllä varsinainen kesän pilaaja :kieh: Suunnittelin että soitan sinne mansikkaviljelmälle missä yleensä käydään, ja kysyn mitä torjunta-aineita käyttää. Tai sitten käyn joissain luomuviljelmällä.
 
Hissukka: kiva että käyt meitä täällä moikkaamassa, kun ite en ainakaan uskalla vielä päätäni tunkee tuonne odottajien puolelle =)
en usko että suhun täällä kukaan kyllästyy, päinvastoin.. täältähän sinäkin oot lähtöisin, nii edelleen tavallaan kuulut porukkaan :hug:

miten muuten jakselet masuasukin kanssa?? ja viikkoja oli nyt??
 
Kiva kuulla äiskä äiskä että ette ole muhun vielä kyllästyneet. =) Kevätvauvojen 2008 odotuspuolen ketjussa on vielä kovin hiljaista, niin käyn täällä sitten hakemassa päivittäistä annostani. :whistle: Addikti... :D

Viikkoja on nyt 6+3 ja hyvin jakselen, raskausoireet ei vielä ainakaan ole pahasti päälle hyökänneet. Iltaisin on välillä vähän pahoinvointia ja väsyneempi olen kuin yleensä, mutta ei näistä oireista mitään osaisi päätellä jos ei olisi testiä tehnyt. Paitsi ehkä mielialanvaihteluista. :whistle: Välillä raivoan miehelle, sitten taas alan itkeä kun tyttö kaataa maitolasin... :D tällaista. =)
 
Heippa taas tyttelit!!

Mulla hajooo pääää!!!!! :headwall: :headwall: :headwall: miten mä pystyn olla testaamatta...mulla on alamasu turvonnu ja kuvottaa,24h pala kurkussa olo,käyn kerran yössä pissalla ja mulla on hyvin vahva tunne et jospa nyt...mut olihan mulla noita oireita viimeksikin..mut edelliset menkat alko kp 25!!!aaaarrgghh :kieh: siis meneillään kp 24 Emminmamma miten sä voit pysyy nahoissas???
 
Hannipupu täällä kans yks joka himoitsis apteekissa käymistä ja testaamista.. ei oo minkäänlaista menkkaoiretta, hirveesti vaan valkovuotoa ollu oviksesta asti.. alavatsassa nipistää välillä samas kohdas..

naapurissa senku porataan ja porataan ja porataan porataan porataan :kieh: :kieh: lähen kohta tiimariin pyörii ku ei kestä enää kuunnella..
 

Yhteistyössä