Huomenta kaikille =)
Tallinnan reissu takana ja olen jotenkin niiiiiiin väsynyt! No ehkä olis voinut nukkua pidempäänkin mutta en malttanut kun mulla ei yleensä ikinä ole arkena vapaata ja nyt kun on niin en halunnut tuhlata sitä nukkumiseen
Onnea
suikale uudesta työpaikasta :hug:
Joku tuolla aikaisemmin kyseli onko lapset tai niistä haaveileminen vaikuttanut kaluste valinnoissa? No meillä sen verran että kun keväällä ostettiin tämä uusi koti ja sitten haluttiin myös uudet kalusteet (vanhat oli keräilyeriä meidän molempien sinkku kodeista) niin päätettiin sitten vaihtaa vielä viime metreillä sohvan väri vaalenbeigestä ruskeaan! Tai mies olisi tahtonut sen ja minä sitten sanoin et ne suklaa tahrat näkyis varmaan huononnin ruskeasta kuin lähes valkoisesta, no johan mieskin halusi heti ruskean sohvan
Ja tää on kuitenkin irrotettavilla päällysteillä että voi ihan vesipestä jos on joskus tarvetta
Oikeastaan missään muussa ei otettu sen paremmin tulevaa perheenlisäystä huomioon. Muutenkin tahdottiin iso keittiön pöytä (6-8hengen) joten sitä ei ostettu siinä mielessä että joskus siihen tarvii mahtua isompikin porukka =)
Me etsittiin tätä asuntoa reilu puoli vuotta.. meillä oli aika kovat vaatimukset sen suhteen mitä ja mistä halutaan ja niihin seikkoihin vaikutti kovastikin se että halutaan lapsia ja mielellään vaikka useampikin =) No.. kun nyt saataisi se ensimmäinenkin alulle
Me saatiin häälahjaksi aivan ihan itse puusta tehty kehto =) Tuossa se on olohuoneessa oikeastaan tällähetkellä koristeena! Tässä yks päivä aloin sitten miettimään ja miehelle puhumaan, et sittenkun se vauva meille tulee niin nukkuuko se oikeasti tossa? No ehkä toi voi sitten olla edelleen ollakkarissa vauvan päiväuni paikkana vaikka! Kun musta se olis jotenkin tosi hassu et meidän ison sängyn vieressä on tollainen matala kehto!! Ja eihän se kauaa siinä voi nukkua, kun oppii kääntyilemään niin mä pelkäisin kokoajan et se keirähtäis sieltä pois!No joo... isot on munkin ongelma
Mut nyt lähden laittamaan pyykit koneeseen niin saa alkuun keiken sen mitä olen tänään sunnitellut tekeväni