huomenia :wave:
mäki pitkästä aikaa kirjotan tänne, vaikkakin oon joka päivä käyny lukemassa mitä teille kuuluu..
esikoine on ollu sunnuntaista asti vesirokossa ja siks itekki sairaslomalla.. kyllä ilmat suosii meitä sairaslomalaisia
ja kun neuvolasta sanoivat et ihan hyvin voitte kotipihassa olla, nii myöhä ollaa sit oltu.. ja auringosta nautittu B)
kp:t mulla alkaa jo näyttää ihan lupaavilta..
vielä ei ainakaa oo täti tuntemuksia ollu ja testiäkää en oo vielä käyny apteekista hakemassa... jos lauantaihi mennessä ei oo täti kurvannu paikalle nii sit on testattava =) pahaa pelkään kuitenki.. eilen illalla särki alaselkää aika pirusti... se on ollu jo vaivana useamman vuoden, mut en oo aikasemmi kiinnittäny huomioo siihe et missä vaiheessa kiertoo sitä on ollu..
mun tuurilla tietty enne menkkoja.. :kieh:
no jos ei oo nyt tärpänny nii sit olis juhannuksen aikaa uus ajankohta..tosin ollaa menos mun veljen luo englantiin mun porukoitte kans, joten siellä en kehtaa alkaa touhuaa.. joten varmaa menee sit parin kk päähän tää "vauvan teko" harjottelu.. :kieh:
ellei sit jossai pääsis pikasee laskee simppoja sisää
no joo.. aamuhöpinöitä
ihanaa ku on tänää viel "saikkupäivä" huomenna taas töihi ja sit oliski taas vklp B) puuhamaassa oli suunnitelma lähtee käymää.. ite ku en oo siellä ikinä käyny ja aateltii et tuolle meijä neidille (3,5v) se vois olla kiva paikka... onks kellää kokemusta paikasta??
netistä eilen kävin nopsaa kattoo nii löysin vaa v.2006 päivättyjä juttuja..en kyllä sen tarkemmi kerenny kattoo, saatto siellä olla tuoreempaaki tietoo..
nyt tää lähtee hakee teetä, ku menee ihan vaa jaaritteluks koko juttu..
aurinkoista päivää kaikille B) :wave: