Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

Moi pitkästä aikaa ja uusille tervetuloa minunki puolesta.

Meillevauva - kovasti odottelemme testitulosta. Jännittää jo ihan kuin oma olis :D

mouku80 - kyllä tuo viiva ihan selvästi näkyi kuvassa, mut en uskalla sanoa mitä tarkoittaa. Kovasti täällä peukutan, että saisit vahvemman viivan.

Ippu - aika ranka ovis, jos kestää neljä päivää. En ole itse käyttänyt testejä, mutta kuulostaa aika omituiselta!


Nyt on mulla loma oikeasti alkanut. Eilen kiersin vielä neljät ylioppilasjuhlat ja jaoin omilleni toikkarit. Alkuyön olin vielä vapaaehtoisena partioimassa ettei kukaan meidän teinijuopoista jää oman oksennukseensa nukkumaan :/

Mutta nyt siis ihanasta kesäsäästä nauttien aloitan lomailun ja samalla tänään alkoi myös viikon kestävä tehoyritys... Mulle perhesuunnittelun laskuri laski, että tänään alkaa hedelmällinen jakso ja 8.6 olis ovis. Eli sen mukaan elellään ja tänä aamuna heti startattiin liikenteeseen, kun poju oli mummolassa yökylässä :whistle: :D

Nyt on isäntä kalassa, joten seuraavan kerran puuhastellaan varmaankin huomenna illalla ja äijä meinas, että koko viikko vedetään joka ilta - kukahan se meillä on eniten vauvakuumeessa :LOL:

Jep, mutta lähden nauttimaan ihanasta keäillasta, kun sain meidän ainokaisen nukkumaan B)
 
Jos mä sanon että se oli haamu niin varmaan parin päivän päästä siinä ei ole mitään.. :whistle: Apteekin omalla testillä tein ja lopulta oli pakko kertoa miehelle ja sekin tuli kattomaan. Haalea se viiva oli ja nyt sit tiistaina teen uuden.

Jännä miten sitä jännittikin, pyytelin anteeksi mieheltä ja se vaan onneksi nauroi (huh..). Ukko on tiistaina sopivasti työreissulla joten mä saan rauhassa katsella miten käy. Ja toisaalta, tähänhän sitä pyrittiinkin.. Silti mulla on pasmat sekaisin! Ja mies totesi että en saa sitten juoda alkoholia, heh!

 
Imppu; Kiitos listalle lisäyksestä, tuntui jotenkin hassulta nähdä itsensä siellä =)
Olen 26.v ja mieheni on 32.v ja esikoisesta tässä tosiaan haaveillaan! Menimme viime syyskuussa naimisiin ja tarkoitus oli aloittaa heti sen jälkeen tämä vauva "projekti", mutta kaksi päivää ennen häitä sain puhelun jossa tarjottiin työtä josta olen vuosia haaveillut!! Joten yhteistuumin päätimme hieman lykätä perheen perustamista.

Vappuna muutimme omaan isompaan asuntoon ja täällä on jo vauvan huone valmiina, tai no tapetit olivat valmiina jo kun ostimme tämän ja nyttemmin huoneen on vallannut miehen harrastus välineet!!!

Sukulaiset ja ystävät ovat jo pitkään kyselleet, että koskas niitä lapsia alkaa tulemaan? Sitä syystä päätimmekin ettemme edes paljasta sitä, että ehkäisy on lopetettu! Muuten sais varmaan joka kuukausi olla kertomassa että onko tärpännyt vai ei! Ainoastaan parhaalle ystävälleni kerroin, hän itse odottaa juuri toista lastaan, jonka laskettu aika on syyskuun alussa =)
 
Hmm.. pikana töistä kirjotan. :whistle:
Nyt ei oo vieläkään kunnon vuoto alkanut vaikka eilenkin puuhasteltiin. Eli toissailtana alko pyyhkiessä jäämään paperiin verta, mut siinäpä se sitten onkin. eli paperiin jää, mut muuten ei mitään. Ärsyttäviä tällaiset kun nyt ei tiedä että mikä olisi se kp 1.
Miten te laskisitte?

Kukahan pitäis tuolle mun ukko raasulle seksivalistusta kun se on nyt vakuuttunut että oon raskaana heti eilisen kumittoman session jälkeen, vaikka tosiaan menkat on alulla.. ei suostu uskomaan, että ne tärppipäivät on kierron puolivälin tienoilla ja sillonkin mahkut ei oo suuret. :LOL:

Meillevauva: aiotko tosiaan malttaa tiistaihin asti? Ettet kuitenkin jo tänään testaisi uudestaan? :p

Joanna: Tervetuloa mukaan jännäämään. :wave:
 
Ippu Jännä juttu tosiaan tuo monta päivää plussaa näyttävä ovistesti! Käypä katsomassa tämä juttu! ;) http://www.peeonastick.com/opkhpt.html Eli ovulaatiotesti voi toimia myös raskaustestinä, koska hCG ja LH ovat samantyylisiä hormoneja... Mutta muistelisin myös, että PCO saattaa häiritä LH-tuotantoa ja se voisi olla ikävämpi vaihtoehto "ikuiselle" ovis-plussalle. Toivotaan että nyt kyseessä olisi toi eka vaihtoehto! :) Tai enhän mä ole mikään sanomaan, että se on just vaan jompikumpi noista... ;)
 
Minulla tänään ovistestissä plussa! =) Ensimmäinen plussa, harmi todellakin että ovistesti oli kyseessä. Silti hauskaa nähdä tikussa kaksi punaista viivaa.. =) Ajattelin silti testata vielä huomennakin ja jos se on vielä plussa, ni sit keskiviikkona vielä.. Todella omituista tuo Ipun jatkuva ovisplussailu?! Testaa nyt ihmeessä raskaustestilläkin, jospa siihenkin sit tulisi kaksi viivaa! :heart: Ja tänään on muuten jo maanantai ;) , itse en viitsi mennä sotkemaan tuota listaa, mutta jos joku osaava korjaa.. Pian on muuten taas kaikki sekaisin että missäs vaiheessa sitä itse kukin on.. :whistle:

Joanna, tervetuloa myös minun puolestani :flower:

Ja kukas se oli kun oli häitä ensi kesälle suunnittelemassa? Meillä myös samat suunnitelmat, ajateltiin että jos saataisiin tämä vauvaprojekti ensin "hoidettua" niin elokuussa sit asteltaisiin vihille. :heart: Jos ei tärppää vähään aikaan, niin en tiedä vielä miten tehdään häiden kanssa. Raskaana en missään nimessä halua olla naimisiin mennessä. Mutta katsotaan ja toivotaan että pian tulisi plussa! ;)
 
Heippa taas! Meillevauva: kärsivällinen oot kun jaksat tiistaihin asti odotella! Mulle sit tuli tänään se epämieluinen vieras, eli kp 1/39 voi laittaa, ja lauantain omituinen haamuviiva jää varmaan ikuiseksi mysteeriksi. :/
 
panikoija
Heippa, mulla saa sen syyskuun kyllä ottaa sieltä pois. Heinäkuun lopussa viimeistään lopetan pillerit. Pitäis vaan selvittää, että kaikki on ok lapsen saantia ajatellen. Eihän mitään sädehoitoja voi antaa jos on raskaana. Niin mä ainakin oon asian järkeilly. Mutta suuremmalla todennäköisyydellä kaikki on ok, sais vaan sen ajan sinne sairaalaan. Soitin sinne ja oon listalla, mua ei ole unohdettu, sais vaan tietää, että koska se aika on. Ja sit pitää odottaa vielä tuloksia. Mulla siis on kasvain päässä ja pitää tarkistaa, että se ei ole kasvanut. Siis päässä, ei aivoissa, eikä se ole syöpä, että älkää nyt liikaa säikähtäkö. Mutta jos se on kasvanut, niin raskaushaaveet saa jäädä tulevaisuuteen ? ajan päähän. Tai sit teen lapsen kuitenkin ja toivon, että se ei kasva liikaa. Voi, mä niin kovasti haluisin hyviä uutisia.

Ja niin, tuosta naimsiin menosta. Minä luultavasti olen menossa naimisiin raskaana ollessa. Ellei sitten niin käy, että montakin kuukautta täytyy yrittää niin, että ei lasta tule. Silloin tulis hät ennen lasta. Mutta sen olen päättänyt, että lasta en avoliittoon synnytä.
 
Heippa taas =) Mä en vaan osaa pysyä pois täältä, on niin ihana pino! :D

Meillevauva iiks toivotaan että se haamu vahvistuu... mä kaipailen lisää porukkaa meidän pinoon odotuspuolelle! :D

Ippu vieläkö olet testannut ovista, jatkuuko plussa edelleen? Onpahan kumma juttu. :/ Vaikea uskoa että raskaustesti kuitenkaan vielä reagoisi... tosin mä olen huono toivottelemaan malttia testaukseen kun itseltäni ei löydy sitä lainkaan. :saint: :D Toivotaan nyt kuitenkin että plussat jatkuu raskaustesteihinkin, mulla on ihan sellainen tunne että sä siirryt kohta tuonne odottajapuolelle! :D

Bella de la Rosa taidetaan olla koukussa samaan sarjaan? :D Menivät ryökäleet laittamaan sen kesätauolle? |O

Hissukka rv4+6
 
Voi että Meillevauva!! Toivotaan, että kunnon plussaksi haamu muuttuu!

Mouku80:lle :hug: Nyt vaan uutta plussaa metsästämään!

Mä ihmettelen onko mulla ollut ovista tässä kierrossa lainkaan. Viime viikolla siis oli selkeästi venyvät ja erilaiset limat, mitä normaalisti. Mutta aikaisempien kiertojen mahakipuja ei lainkaan :/ Pupuiltua tuli viime viikolla parin päivän välein, mutta silti odotukset ei ole ollenkaan korkealla. Tuntuu siltä, että tärppi ei ole käynyt. Reilu viikko piinailua, sit sen näkee. Onneksi on niin ihanat säät, ettei paljo ehdi asiaa mietiskellä. En halua samanlaista rumbaa mitä viime kierrossa oli. Testejäkään en ainaka vielä ole hommannut. Mites emminmamma, vieläkö on pää pysynyt kylmänä? =)

Tervetuloa taas uudet!
 
Ippu tuli yhtäkkiä mieleen kun kerroit aiemmin että sairastat masennusta, niin en nyt muista oliko sulla vielä siihen lääkitys? Tai joku muu lääkitys johonkin? Jos on, niin kannattaa tarkistaa tuoteselosteista, voiko vaikuttaa tuon ovistestin tulokseen... voi olla oljenkorsia mutta tuli vaan mieleen. Toivottavasti kuitenkin alkanut raskaus vaan antaa vinkkiä itsestään, vaikkei vielä raskaustestissä näy... =)
 
Hei kaikki, ilmoittaudun mukaan aikani seurattua sivusta. Olen nyt jo vakuuttunut, että tänne kuulun.

Olen 29-vuotias pienen pojan äiti (ikää 2v 1kk) ja pikkukakkosen kuumeilu on jo huipussaan. Olemme sopineet miehen kanssa, että ikäeroa saa olla ja nyt on vihdoin tehty päätös, että elokuussa annetaan juniorille tilaisuus tulla, jos on tullakseen :heart:

Sillä välin olen hengessä mukana muiden toiminnassa (no en nyt sentään...) tai ainakin hyvissä ja ei-niin-hyvissä hetkissä.
 
Meillevauva onnea!! :flower: Toivotaan että se viiva siitä vielä vahvistuu :) On se niin kiva kun täällä saa iloita myös toisten puolesta :) Jännä seurailla toisten testailuja vaikka itse ei pääsekään testaamaan :)

Emminmamma meillä ainakin on ne häät kesällä 2008 myös, kuukautta ei vielä olla päätetty... Toivottavasti kummallakin tärppäisi nyt pian niin päästäis sit häitäkin kunnolla miettimään :)

Panikoija toivottavasti kaikki on hyvin ja pääsette kunnolla alottamaan yrityksen :flower:

Ihana päivä ollut tänään, niin aurinkoista :) Pitänee lähteä vielä kävelylle ja nauttia tosta lämmöstä kun on kokopäivän ollu sisällä töissä...
 
Minulle saa listaan laittaa tänään maanantaina kp1/~31, (Tai jos huomenissa vasta lisäisi, niin sitten tiistaina tuo kp2/~31) Tänään sitten kaasutteli tätönen paikalle. Ja ihan reippaasti tulikin. Hassua, kun ilman mitään suurempia varoituksia näin suht yllättäen tuli. Tai no, onhan tässä kohta kaksi ja puoli viikkoa ollut näitä "menkkajomotuksia" :(

Vaikka yritys kävikin kovana tämän ensimmäisen luomukierron ajan, ei tässä kauhean pettyneitä olla. (Vaikka kyllähän tuo hetken kirpaisikin), sillä nyt ainakin tietää, että oma kroppa on lähtenyt ihan mukavasti taas luomuna toimimaan. (Toivottavasti ei ole liian aikaista iloita). Nyt sitten juhannuksena seuraavaksi mahdolliset tärppipäivät edessä. Täytyypä tehdä kunnon juhannustaikoja ;) Ja kun osui nuo vapaapäivätkin sopivasti juhannukseksi, viimeiset viisi vuotta mennyt tuo jussi töiden merkeissä :headwall:

Jokapäivä olen käynyt täällä lukemassa kuulumisia :D Nyt vaan en muista mitä kaikkea oli mielessä kommentoida, joten joku toinen kerta sitten. Meillevauva onnea! :flower:

Ja uusille tervetulotoivotukset :flower:

Mieli tekisi jostain noita ovistestejä tilailla, ihan vaan kokeilunkin vuoksi. Eli mitäpä suosittelisitte? Jos netin kautta tilailisin? Nyt olen enemmän ja vähemmän säännöllisesti tuota kohdunnapukkaa tutkaillut, eikä siitä ota selvää... Nyt se kyllä on ammollaan, kun täti on vieraisille tullut, mutta muuten tuo napukka ei mitään vinkkiä anna. :whistle:

Aurinkoista viikon jatkoa kaikille B)
 
No pakkohan mun oli tehä toinen testi äsken. Edelleen haamu. Tällä kertaa tein Predictorin testin ja toinenkin samanlainen on varalla.. Ohjeissa kyllä sanotaan että jos testiruudussa on haalea täplä, tarkoittaa se että on raskaana.

Jälleen kerran mies katsoi myös ja totesi saman: täplä vaikkakin haalea siinä on.

Nipristelee alavatsassa, varmaan liittyy alkuraskauteen. Tosin sen verran varovainen oon että katselen ihan rauhassa miten mennään.

Parasta tässä on kuitenkin se että mies ei ole ollenkaan pahoillaan =)

 
:heart: :heart: ONNEA Meillevauva!! :heart: :heart: Eiköhän peli ole nyt selvä! =) Muistan, että jossain vaiheessa olisimme jännäilleet samoihin aikoihin, no sullehan se plussa ensin nyt sitten ehti. Toivottavasti täältä seurattais pian perässä.

Toivotaan, että MOLLAKKA saa hyviä uutisia tutkimuksista ja "pääsee" myös ihan oikeasti jännäämään!

Tervetuloa kuumeilemaan kanssamme, tiksa!

 
Mollakka: Tsemppiä tutkimuksiin! :hug:

Ippu: Aika epäilyttäviä ovistikkuja sulla.. :D Ehkä ne tosiaan kertookin nyt raskautumisesta.. pidetään peukut.

Meillevauva: Ihmettelinkin kuinka maltat olla tänään testaamatta.. et sitten malttanutkaan. Eiköhän se pallo/viiva siitä vielä vahvistu! :flower:

Bumballe tärppionnea uuteen kiertoon! Aika samoilla päivillä mennään kun mullakin kai periaatteessa vasta tänään olisi kp 1. Eli vuotoa tuli paperiin jo la illalla, mut vasta tänään päivällä on kerran kunnolla valunut. (Kaikkea sitä tuleekin tällä palstalla kerrottua. :LOL: )

Hassua nähdä oma nimi tuolla listalla, kun perässä lukee yk 1. :D Just tänään oli työharjottelupaikalla puhetta tulevaisuudesta, että olisinko kiinnostunut harjoittelun jälkeen jatkamaan. Tietenkin olisin, mutta mahtaisko ne mua huolia jos heti jäisin pois raskauden takia. :/
 
Hilipati Vielä on myssy täynnä jäätä ;) Ihan rauhallisin mielin, vaikka toki olen nyt tuota ovista tikutellut.. Tänään siis tuli plussa ja yksi pupuilukerta jo takana, ties vaikka vielä ennen nukkumaanmenoa.. ;) Ja ei todellakaan ollut "vauvantekoa" :D , vaan ihan joatin muuta, onneksi.

Tuohon nimi-asiaan on pitänyt laittaa kommenttia, mutta aina päässyt unohtumaan tai ei ole vain ehtinyt. Pitää tuo tytär, yllättäen nimeltään Emmi :heart: , kovin kiireisenä.. Ippu Miten olisi Iirolle veljeksi Ilmari? Tai Eetu. Se tosin on kovin suosittu nimi tällä hetkellä.. Ja Rhea Meillä taitaa nuo nimimieltymykset käydä aika yksiin, eli jos vielä tyttö saadaan niin tällä hetkellä (suosikkinimet vaihtuvat aika usein.. :whistle: ) tykkäisin että hänestä tulisi Mea, Nea tai Ava. Toiseksi nimeksi Alexandra. Pojasta voisi tulla Aron tai Benjamin. Haluan että nimi lausutaan samalla tavalla sekä suomeksi ja ruotsiksi ja että nimi sopii suuhun kumpaa kieltä sit puhutaankaan.. Meillä siis selvennykseksi kumpikin kieli kotikielenä..

Ja vielä :flower: Meillevauva Onnittelut plussasta, aivan mahtavaa! Perästä tullaan vielä joku päivä, toivottavasti mahdollisimman pian! ;)
 
Huomenta.

Ippu Kerro miten tuon listan päivitys tehdään... :ashamed: Hyvin nyt olisin sen ehtinyt päivittää. Lainataanko sitä vai miten? Kerro tekniikan ihmelapselle! ;) Vieläkö plussaat oviksesta?

Ovistesti tehty ja nyt testiviiva on jopa tummempi kuin kontrolliviiva, eli ovista pukkaa! =) Mahaa eilen nipisteli ja valkkaria tuli oikein kunnolla, välillä tuntuu oikein lorahtavan, mutta ei vielä mitään venyvää sorttia. Ihanaa juttua heti aamusti! :LOL:

Hissukka Greippimehua on tullut juotua, tosin ei ihan joka aamu, en nimittäin oikein pidä siitä.. Hieman liian kitkerää.. :/ Mutta toivottavasti silti auttaa! :)

Hilipati Joko jännittää? ;) Nyt pidetään kuule kiinni "sopimuksesta" ja testataan vasta kun täti on myöhässä! :D

Taidan mennä laittamaan kahvin tippumaan nyt ennen kuin Emmi herää.. Kerrankin nukkuu oikein pitkään, ihanaa.. Tosin päikkärit menee ihan pyllylleen helteen takia.. :whistle: Silti toivon oikein ihanaa ja lämpöistä päivää! B)
 
Huomenta taas! Rhea ja Bumba, meillä on sit varmaan aika samaan aikaan jännät paikat ensi kuussa! :) Just mietin että juhannuksenkohan aikoihin olis ovis ja sanoin miehellekin, mutta se ei ole yhtään innostunut tuollaisesta yrittämällä yrittämisestä. Täytynee siis laittaa jäitä hattuun ja yrittää olla laskematta, tai pitää laskut omana tietona ja sitten "vaivihkaa" vongata ukkoa! :LOL:
 

Yhteistyössä