Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

Huomenta kaikille! Nyt vähän ällötys juttuja heti aamupäivästä! Eli.. Eiks runsas glönttinen vuoto tarkoita et limakalvoja ainakin on ollut tarpeeks munasolun kiinnittymiseen? rhea: älä vielä heitä kirvestä kaivoon...:) papis: sulla vaikuttaa tilanne kyllä nyt tosi lupaavalta.. Mä pidän sulle peukkuja:) ja kaikille uusille tervetuloa:)
 
Kauhee kiirus, en millään kerkee ees lueskella et mitä ootte kirjotelleet... Lähen nyt siis sit mökkeilemään 2 viikoks... Nähdään sen jälkeen :) toivottavasti tänne on ilmestynyt monta plussaa siihen mennessä :)
 

Niille joille täti tuli kylään, minunkin puolesta pahoittelut.

Papagena, todella toivon että nyt on sulla tärpännyt ja pikku ihminen olisi mahassa asustamassa.

Meinaakos Kylli-täti tehdä ovistestin vielä tänäänkin kun eilen sait siihen jo ne kaksi viivaa?

Mulla oli tänään ekaa kertaa haamu ovistestissä! Tiedän että ei vielä ovulaatiota tarkoita, mutta toivottavasti parissa päivässä siitä vahvistuisi viivan väri ja sais sitten vielä siihen raskaustestiinkin kaksi vahvaa viivaa. =)
 
Kirjoittelen tuolla myös viikko 29 palstalla ja siellä kirjoittelee myös tuo pippurinenMamma joka on meidän listalla vissiin kuudetta kuumeilemassa ja kun kysyin onko sama henkilö kuin täällä niin ilmoitti siinä yhteydessä että hänet voi poistaa meidän listoilta. Joten kun joku päivittää niin poistakaa PippurinenMamma sieltä. Kehuin kyllä meidän kirjoitus porukkaa, mutta ei auttanut! :(
 
äääh ku taas huono päivä.. Sori kaikille jos aina pilaan tekstilläni :ashamed:
Mies oli siis eilen hippailemassa ja tuli vasta 5 jälkeen himaan eikä vastaillu puhelimeen ku soittelin. Tuntuu niin pahalta ja ärsyttää.
Tossa se makaa krapulaisena ja tekis niin mieli hakee kattilan kannet ja paukuttaa niitä sen pään yläpuolella |O
Niin siis mulle on tosi tärkeetä et mies vastaa mun puheluihin ku lähtee dokaa.. Ollut kaikenlaista aiemmin..
Blaah, kai tää tästä taas..
Tyttö kävi onneks nyt päikkäreille ni voin rauhassa juoda kahvia ja surffailla ;)
Jos joku päivittelee ni voi laittaa siihen mun kiertoon et nurmaalisti 25-27, tattista :wave:
 
täällä taas =)
kaikille uusille tervetuloa.. kovasti vaan kirjoittelemaan..

Papu kuulostaa kyllä niin hyvälle tuo sun tilanne.. peukut pystyyn nyt et se pikku papu siellä on tarrasukat jalassa..

Rhea vielä sulla on toivoa kun päiviäkään ei älyttömästi ole.. kun mullakin nyt tärppäis ni saatais yhes käydä isot mahat pystyssä ostelee kaikkea kivaa :D mites muuten se asunto?

juu piti tosiaan enemmänki kommentoida asioita mut herran jestas ku tytsyt ollu niiiiiin ahkeria et enää ei oikeesti muista puoliakaan mitä luki.. mut tuo meillevauvan juttu oli kyllä niin liikuttava.. älyttömän paljon onnea ja tarrasukkia!!
mökillä oli kyl tosi kivaa ja ihanaa.. itikoita vaan ihan hullusti :kieh: käytiin soutelemassa ja pupuiltiinkin takkatulen ääressä :D :heart: ovis ois lähipäivinä.. joko on ollut eilen tai tänään tai huomenna.. tosiaan kun en vielä niitä testejä oo käytelly.. jospa ensi kierrossa jos tarvii.. toivon enemmän ku mitää ettei tarvis..
 
voi jessus.. madam mamma vastasi näin
Korttieni mukaan saat yhden lapsen; tytön joulukuussa v. 2008.
jos tuo pitäis paikkaansa ni voi piip piip.. onneks en niin usko nuihin ketkä ei näe ihmistä kenelle ennustaa.. vielä ku tulis vastaus siltä ennustaja elliltä.. hmm.. tokaisin yks päivä ukolle et mulla ei varmaa pidä hermot tässä vauva puuhassa jos menee ikuisuus ennen ku tärppää..
 
Joo no ilmaisin asian aika huonosti mut siis jotain paininu ja muuta, eli 'ei sen vakavampaa'. Inhottaa vaan ku ite en oo paikalla ni 'hiiret hyppii pöydällä'. Ei ne nimittäin mun läsnäollessa noin hyvää pataa ole.
Ja kaikki jutut nyt vaan pyörii päässä, vauvan teot ja muut..
Ja kysyin mieheltä mitä tykkäis jos tulisin illan päätteeks kotiin kroppa jälkiä täynnä ja sanoisin et mitä nyt painin sen yhen kundin kans :D
No taidan ylireagoida mut tylsää vaan ku olisin ite halunnu olla kans pitämässä hauskaa ja sit asiat menny noin.. Vääntäkää puukkoa haavassa.
blaaaaah.
 
Kiitos kaikille tsempityksestä! :heart:
Kyllä mä silti oon nyt täti-asenteella kun olo on sellanen. Vaikka lämmöt ei ookkaan vielä tipahtanu.
Tultiin kisoissa kolmanneks, että edes jotain hyvää tässä päivässä. :p Asunto oli ihana ja ens viikolla selviää ottaako se meidät siihen vai jonku toisen. Rahaa menis kyl kuussa reilu satanen enemmän ku nyt. :/

suvitus: tosi inhottavaa tollanen, etkä mun mielestä ainakaan ylireagoi ollenkaan. Kyllä mä ainakin mieleni pahottaisin. Ja tajuan ton puhelimeen vastaamis jutunkin ku itelläkin huonoja kokemuksia. Miehet osaa olla tosi äälöitä joskus! Toivottavasti saatte asiat sovittua ja miehes tajuaa katua! :hug:

siksakki: Täti pahoittelut! :hug:

gataa: Varmaan tulee liian myöhään, mutta mukavaa mökkeilyä!

Papsu: Edelleen hyvältä kuulostaa. Sullakin taitaa testipäivä lähestyä. Toivottavasti sulla on parempia uutisia! Tosin aika mälsää jos meidät sitte hylkäät. Pitää toivoa, että pian seurataan perässä jos nyt oon raskautunut! ;)

suikale: Sehän oliski hienoa jos yhdessä päästäis masuja vertailemaan. :D Teidän mökki reissu kuulosti kyllä aika kivalta itikoista huolimatta! Onnea tärppipäiville! :p
 
Piti vielä sanomani, että nyt vasta kp 28/30 menossa ku tuolla tän päivän listassa oli jo 29 menossa. Eli juu, aika hätähousu olin sen testin suhteen. Eli mun kohdalla ei tarvi huomista päivittää ku on jo oikein. Sekavaa.. :$
 
^ Ei auta ku tehdä massa raskautuminen ni päästään kaikki yhdessä odottajiin. Täällä on kyllä mukava ja tiivis porukka kasassa. :heart:

Vitsi, että on tylsää ku ukko lähti motskarilla ajeleen ja telkusta ei tuu mitään. Täälläki on niin hiljasta. Sainkohan auringonpistoksen siellä koirakisoissa ku on ällö olo. :/
 
moi,

mä koko perjantai päivän töissä kirjotin lapulle et mitä pitää kommentoida ja kellekki.. no sit tuliki muka aina jotain hommaa, ettei kerenny kirjottaa ollenkaa.. ja nyt on jo juttua taas tullu parissa päivässä hirveesti lisää ( en oo kerenny kaikkee vielä lukee ) niin taijan jättää tuon kommentoinnin siihen kun on enemmän aikaa..

justii mökiltä tultiin, eilen lähettii sillai extempore.. ( miten lie sit kirjotetaa :LOL: ) ja äske sit tultii.. tyttö nukahti autoon vaikka oli matkaa vaan 7km.. mut päikkärit jäi tänään väliin, nii ihmekkös se et autossa uni maittaa.. nyt se sit koisii tuolla sohvalla, äsken en saanu sitä hereille ja nyt ku tähä koneelle jäin, nii se vaan jatkaa unia... kohta pakko mennä herättää, muuten en saa sitä illalla nukkuu ajoissa ( parin tunnin päästä!!!) ja aamulla on sit taas pirun vaikeeta ku pitäis hoitoon lähtee.

mä sanoin isännälle et alan tekee valokuvatilausta netissä, mut täällähä mä vaan surffailen :LOL:

vähän omaa napaa, ku en tosiaa kerenny kauheesti noita lukee.. tää kierto on menny aika hyvin turhia hermoilematta.. en oo kauheesti noita kp:tä miettiny ja sit ku tosiaa jäi noi pupuilut oviksen aikaan aika vähälle, nii olin jo ihan varma et kuukaudella taas mennää eteenpäin tässä "meijän projektissa"...
no nyt sit lauantaina-aamuna heräsin (pirteenä??? ) 11tunnin yöunien jälkeen, vähän aikaa siinä tytön kans touhusin aamutouhuja, ja sit ku isäntä heräs, nii mähä aloin uuestaan vaan torkkumaan sohvalla.. ja siinä meni semmone 2,5tuntia... ja ku mökille mentiin niin aina vaan väsytti lisää... (olisko sitte johtunu siitä, et olin nukkunu liian kauan?)

ja sama juttu tänää, kyllä mä normaalit 8 tunnin yöunet nukuin, mut iha hirveesti on tänäänki väsyttäny, nytki nukuttais...
ja sitte pari päivää on tissin ollu sellai kosketusarat.. ja jotenki tuntuu, et "omaan käteen" ne olis vähän isommatki... heh hassun kuulosta tekstiä :LOL:
no mut.. en haluais elätellä toiveita, mut nyt on jotenki taas alkanu tuntuu, et jos meitä sittenki olis onnistanu.. sen tasan kerran oviksen aikohi touhuttii (luulen sen olleen viikko sit pe ja pupuiltiin la) mut eihä se kylläkää tarvii ku sen yhen kerran......

nyt alkaa piinaviikko..ku vasta ens viikon lopulla olis päivät niin hyvät et kantsis testata.... jännää ;)

nyt on pakko mennä herättelee tuo meijän neiti ja lähtee vaikka trampoliinillä hyppii sen kans et se jaksaa olla hereillä pari tuntia.. (kuntoilua myös äiskälle ;) )
ja jäi sit se kuvien lähettäminen teetettäväks, no jos vaikka illalla sit ku neiti nukkuu, ellen sit ite nukaha ennen :LOL:
 
Pitkällä kävelyllä käytiin ja ite join pari kurkoa matkalla ku oli niin nätti ilmaki B)
Olo alkaa jo helpottaa ja mies on kyllä pahoillaan ja katuu enkä jaksais olla ilkeä kun hänelläki loma nyt..
Hyvä kuulla etten ookaan liian ylireagoiva.. Mut ku tuntuu pahalta ni sit tuntuu pahalta ja mitäs siinä selittelemään.. :|
Ehkä jopa enemmän harmittaa tämä hyvä ystävä kun tietää kuitenki mitä ajattelen.. Kuka nyt haluis et omaan mieheen kosketaan? :/
Mulla ei oo enää niin mustat sukat jalassa ku ennen mut en silti haluu et mies muiden tytsyjen kans painii..
Mut eteenpäin vaan porskutetaan :wave:
Ja onneks on toi yks auringonpaiste päivää piristämässä :heart:
 
suvitus: Hienoa, että olette saaneet asiat sovittua. Aika ikävää toimintaa tosiaan myös ystävältä. :/ Ja kyllähän pahasta mielestä täytyy sanoa kun muuten se jää kaiveleen.. meillä ei ainakaan ukko tajua koskaan jos mökötän, ellen sano sitä ääneen. :kieh:

äiskä äiskä: Eihän se tosiaan vaadi kuin sen yhden kerran. Ihan oireitahan nuo kaikki on. Nyt vain täytyy ottaa rauhallisesti
ja tappaa aikaa.


Huomenna teidän täytyy kaikkien sit kirjotella ahkerasti ku oon yksin kotona koko päivän, eikä oo mitään tekemistä. :snotty:
 
Herttinen sentään kun täällä on ollutkin tapahtumia! Vuorokausi poissa, ja näin paljon tapahtuu. Mukavaa kun täällä on näin vilkasta =)

Mollakka: En enää testaillu ovista tänään, kun ajattelin säästää mahdolliseen ensi kiertoon 5 testiä, joita toivottavasti en tule sitten tarvitsemaan!!!!!!
:attn:

suvitus: hyvä että sovitte, laittoi kyllä vihaiseksi :kieh: sun puolesta, hienoa kun pystytte puhumaan.

Oli varmasti paljonkin kommentoitavaa teílle.. mut pää on ihan tyhjä. Oltiin melkein koko päivä ulkona laittamassa meidän pihaa. Meille tulee nurmikko..ja mie tietysti laittelin pihakivillä reunoja. Älkää laittako..ihan paskaa hommaa :kieh: , selkä rikki.. mut kai se sitten joskus on sitten kiva oleskella.

Nyt taidan mennä pitkälleen, oikaseen selkää..
Kauniita unia tylleröiset, kirjuuttelen aamulla kun järki taas kulkee. Paitsi että jos kerkeen. Meillä huomenna takan asentaja =) , kaikkee puuhaa siis riittää täälläkin.

Ai niin, tästä asiasta vielä: pupuiltiin eilen ja vielä aamulla.. josko nyt tarrais ;)
 
Iltaa vaan kaikille.

Paljon tuota jutustelua aina syntyy kun on hetken poissa maisemista!

Nyt täällä masentaa ja paljon. :| Olo on sellainen, ettei vielä tärpännyt meillä tästä kierrosta. En viitsi testatakaan lähipäivinä, kun ei ole mitenkään sellainen raskautunut olo edes. Ihan samanlainen olo kuin viime kierrosta näihin aikoihin ja menkathan ne sieltä pamahti. :headwall: Ja tuota kohdunnapukkaa kokeilin, vielä eilen lupaavasti pienen pieni piste vain ja tänään iso aukko! Eli se siitä sitten...

Ärsyttää kun mieli tekee kepposia ja on yhtä sun toista oiretta olevinaan. Vissiin aika yleinen vaiva ja ärsytyksen kohde vauvakuumeilijoille :/

Taidanpa seuraavasta kierrosta laittaa kaiken tarmon naimisiin menon suunnittelulle. Alkuviikosta marssitaan pyytämään tuota esteiden tutkintaa ja jos sitten syys-lokakuussa vihille päästäisiin :heart:

Plussarikasta alkavaa viikkoa teille kaikille!

:flower:
 
En tähän ryhmään (ainakaan vielä) kuulu mutta pakko kommentoida.
Suvitus, kamalasti tsemppiä etkä kyllä ylireagoinu, koska meillä mies valittaa etten ikinä oo mustis ja tosta oisin kyllä ittekki älähtäny ja kaverille kans. Mut hienosti oot hoitanu asian ja suhtaudut siihen koska sen tietää et monelle miehelle toi on vaan..no ei mitään. miehet :p
 
Papagena: Paljon tsemppiæ lopettamiseen. Vaatii luonteenlujuutta, ja toivotaan ettæ sitæ løytyy tarpeeksi. Syy on ainakin erittæin pætevæ.

Huomista sitten itse tæællæ jænnæilen, mille pæivælle saan kierukan poiston. Kertokaahan tarviiko kuparikierukan jælkeen luomumenkkoja odotella? Vai voiko tærpætæ heti?

Laittaisko joku mut listalle 2.yrittæmæssæ? Voiko laittaa jo nyt vai vasta kierukan poiston jælkeen? Tyhmiæ kysymyksiæ, mutta kun itse en oikein tiedæ? Jos joku laittaa niin taitaa olla kp10? ( Menkat alko 20.6)

Anteeksi vaan tæmæ tyhmyyteni, mutta opettelen tætæ kæytæntøæ! :ashamed:
 
kiitos vieläkin kaikille mukavista sanoista :)
Kiva tietää ettei ole aivan yssin :D
Mut kul pistää mielen pahaks ku vaan ajatteleeki asiaa :/
Sen takii yritänki nyt vaan unohtaa koko hössäkän ja jatkaa ettiäpäin..
Kaipa se mies kantaa taakkansa ku vieläki krapulainen, usein oon kuitenki ajatellu et monia asioita annan mennä liikaaki sormien läpi mut kaipa se on vaan aina helpompi unohtaa ku vihotella.. Kuhan vaan ei iskis myöhemmin ahistus päälle.. :|
Tähän ystävättäreen taidan tosin pitää pientä välimatkaa ainaki muutaman päivän ajan, kismittää se kuitenki sen verran :kieh:
Inhottaa vaan ku mies jotain ihme 'nipistys-jälkiä' täynnä ni ei oikeen huvita ilman paitaa katella ku heti palaa mieleen :whistle:
 

Yhteistyössä