moi,
mä koko perjantai päivän töissä kirjotin lapulle et mitä pitää kommentoida ja kellekki.. no sit tuliki muka aina jotain hommaa, ettei kerenny kirjottaa ollenkaa.. ja nyt on jo juttua taas tullu parissa päivässä hirveesti lisää ( en oo kerenny kaikkee vielä lukee ) niin taijan jättää tuon kommentoinnin siihen kun on enemmän aikaa..
justii mökiltä tultiin, eilen lähettii sillai extempore.. ( miten lie sit kirjotetaa
) ja äske sit tultii.. tyttö nukahti autoon vaikka oli matkaa vaan 7km.. mut päikkärit jäi tänään väliin, nii ihmekkös se et autossa uni maittaa.. nyt se sit koisii tuolla sohvalla, äsken en saanu sitä hereille ja nyt ku tähä koneelle jäin, nii se vaan jatkaa unia... kohta pakko mennä herättää, muuten en saa sitä illalla nukkuu ajoissa ( parin tunnin päästä!!!) ja aamulla on sit taas pirun vaikeeta ku pitäis hoitoon lähtee.
mä sanoin isännälle et alan tekee valokuvatilausta netissä, mut täällähä mä vaan surffailen
vähän omaa napaa, ku en tosiaa kerenny kauheesti noita lukee.. tää kierto on menny aika hyvin turhia hermoilematta.. en oo kauheesti noita kp:tä miettiny ja sit ku tosiaa jäi noi pupuilut oviksen aikaan aika vähälle, nii olin jo ihan varma et kuukaudella taas mennää eteenpäin tässä "meijän projektissa"...
no nyt sit lauantaina-aamuna heräsin (pirteenä??? ) 11tunnin yöunien jälkeen, vähän aikaa siinä tytön kans touhusin aamutouhuja, ja sit ku isäntä heräs, nii mähä aloin uuestaan vaan torkkumaan sohvalla.. ja siinä meni semmone 2,5tuntia... ja ku mökille mentiin niin aina vaan väsytti lisää... (olisko sitte johtunu siitä, et olin nukkunu liian kauan?)
ja sama juttu tänää, kyllä mä normaalit 8 tunnin yöunet nukuin, mut iha hirveesti on tänäänki väsyttäny, nytki nukuttais...
ja sitte pari päivää on tissin ollu sellai kosketusarat.. ja jotenki tuntuu, et "omaan käteen" ne olis vähän isommatki... heh hassun kuulosta tekstiä
no mut.. en haluais elätellä toiveita, mut nyt on jotenki taas alkanu tuntuu, et jos meitä sittenki olis onnistanu.. sen tasan kerran oviksen aikohi touhuttii (luulen sen olleen viikko sit pe ja pupuiltiin la) mut eihä se kylläkää tarvii ku sen yhen kerran......
nyt alkaa piinaviikko..ku vasta ens viikon lopulla olis päivät niin hyvät et kantsis testata.... jännää
nyt on pakko mennä herättelee tuo meijän neiti ja lähtee vaikka trampoliinillä hyppii sen kans et se jaksaa olla hereillä pari tuntia.. (kuntoilua myös äiskälle
)
ja jäi sit se kuvien lähettäminen teetettäväks, no jos vaikka illalla sit ku neiti nukkuu, ellen sit ite nukaha ennen