Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

Rhea :hug: hengessä mukana. mulla ollu tuulimunaraskaus ja tiedän et tuntuu tosi pahalta. se huomattiin vasta ekassa ultrassa oisko ollu vkolla 11. siihen asti kuvittelin et mahassa pikkunen asustelee. kaikki tuntu sillon nii toivottomalta, mut sen jälkeen saatu ihana poika. toivotaan nyt kuitenkin et sulla olis kaikki hyvin ja se vuoto loppuis pian. koita jaksaa :hug:
onnea hope08!!!
 
Oikein paljon onnea hope08!!! :flower: :heart: :heart:

Rhea: :'( :hug: :hug:
ei tämän nyt näin pitäny mennä.. elämä ei oo reilua
:'(

omaa napaa, olo on nyt ihan ok.. vähän semmosta etovaa, väsymys jatkuu, kaikki haisee kauheen voimakkaalle ja kaiken haistaa paljon tarkemmin kun ennen....ja maha tuntuu ihan hullun turvonneelta...ei ees mahaa pysty vetää sisään, niinku ennen :LOL:
 
äiskä äiskä niinpä. pieniä kaupunkeja kuiteski. hauska tää netti =) oon kyllä niin laiska lomalla. mitään ei saa aikaseks. vaikka hyvähän sitä on huilaillakin. silti ihan ärsyttävä olo ku on ihan pökissä koko päivän. sit roikun täällä netissä enkä ainakaan saa tehtyä mitään. kiva kun sulla tärppäs =) vielä mullakin pitäs onnistua niin voitas joskus hoidella vauvoja yhessä :flower:
 
Voi rhea-pieni. Iso :hug: täältäkin sinulle! :'( Voimia sinulle!

Minä täällä odottelen niitä kuuluisia limoja. Miten se nyt taas olikaan, tuleeko ne sitten vasta kun munasolu on irronnut ja silloin on se otollisin hetki. Ei vain näy eikä kuulu mitään, vaikka taisi olla jo kp 17/28-32 menossa. Kummallista, kun ei tarkkaile juttuja niin tuntuu, että kaikki tapahtuu normaalisisti. Ja heti kun alkaa tarkemmin vahtaamaan niin ei sitten millään.
Alkaa kohta tämä pupustelukin tuntua työltä ja vielä kun ollaan aina sellaisia yökukkujia, että sänkyyn ei pääse millään ja sitten vielä pitäisi alkaa väsyneenä hommiin. :LOL: (meillä kun tuppaa olemaan vain tätä tylsää öistä sänkyseksiä ). |O
 
Kiitos kaikille! :flower: Ootte ihania! Tänne on onneks mukava palata sitten kun oon muutaman päivän potenut sydänsurua!

Tää odottaminen on ihan tuskaa. Nukuin reilun tunnin ja sit heräsin huonoon oloon. Ihan ku ois krapula. Hyvä, ettei se oksuki lentäny äsken. Vessassa piti käydä haisemassa.. :ashamed: Maha ihan kuralla. Edelleen tulee vähän sellasta ruskeaa vuotoa, mutta kohdunnapukka on edelleen kova ja takana. Luulin, että tuo vuoto tulis sieltä. Mistä se sit tulee? Ja millon sen pitäs olla levällään!? Lämpö oli 37,1, normi lämpö 36,3. Mitä se tahtoo sanoa?
 
äiskä äiskä luultavasti joo =) harmi kun taas sataa vettä. vkonlopusta eteenpäin lupas hellettä. me lähetään alkuviikosta reissuun. mennään risteilylle ja muumimaailmaan. käytiin viime kesänäkin muumimaailmassa. kiva paikka =) tosi kaunis koko naantali. kiva päästä kotoa hetkeks pois.
 
Rhea : paljon voimia sinne. Toivotaan vielä parasta. :'( :hug:

).( Pieniä ovistuntemuksia. Pari päivää sitten aivan järkyttävät vatsakivut mutta ei tätikipua, mitä lienee. Tikkuja en hankkinut tässä kierrossa, ovis tulee kun haluaa. Pupuillaan ahkerasti. Testilupa kp 40/34 :LOL:
 
Summer81: me lähdetään kanssa huomenna naantaliin, kylpylään:) mä ehdotin miehelle et käydään kans muumimaailmassa.. Niin se meinas et ne vois katsoa meitä vähän kieroon ku ei meillä ole vielä sitä lastakaan mitä sinne viedä:) no ehkä muutaman vuoden päästä sitten. Mä olen itse siellä muksuna käynyt ja muistan et se oli hauska paikka! Täällä mökillä sataa vettä ja näyttää siltä et sataa koko päivän.. Meinattiin just et jos meille ei illalla olis tulossa vieraita, niin pakattais kimpsut ja kampsut ja lähdettäis kotiin! Täälläkun ei oikein mitään voi sateella tehdä.. Muuta ku lapsia:) oma).( mitään ovis oireita ei oo ollut, tosin en ole niitä kyllä "hakenutkaan".. Niin kuin joku sanoi, et on oireeton kun asiaa ei mieti, mut ku miettii niin sit on vaikka mitä. Viime kierrossa mulla oli 4päivää ennen ovista tosi kovat menkka kivut.. Nyt ei sitäkään! Jotenkin tuntuu siltä et me ei päästä tässä asiassa "helpolla"! Meidän yhteis elämä on tähän asti ollut oikeastaan niin "ruusuilla tanssimista" et pakkohan joku vastoin käyminen on kohta tulla. Muutenhan tää olis satua! Tietenkin mä toivon et raskaus alkais helposti.. Mut pelottaa et niin ei käy. No ei kai pitäis miettiä edes moisia! plussa tuulia kovasti kaikille:)
 
joanna se on paikkana tosi kaunis saari. vaikka ei olis lapsiakaan vielä. no, mut sit ainaki ku on, niin kantsii mennä. mä kyllä ihastuin siihen. viime kesänä käytiin eka kerran. oon kans miettiny et tuunkohan ollenkaan raskaaks ku alan nyt kyttäileen oviksia ja jännitän koko ajan... sillon ku eka on saatu niin en pahemmin ottanu paineita. nyt tuntuu et ois pitäny onnistua ekalla ja tosiaan kaikki oireetki oli jo. kyllä ne sit nopeesti lähti ku täti tuliki. ite kehittelin. pitäs jotenki saada ajatukset kokonaan pois. sit kun oon nykyään ihan koukussa tähän kirjotteluun, nii eihän niitä ajatuksia saa pois. no en varmasti ole ainut. täällä on niin kiva kun kaikki on samalla asialla ja ymmärtää varmasti toisten ilot ja surut. nyt tää lähtee päikkäreille poitsun kans =)
 
Rhea :hug:

Hope08 +onnittelut sinnepäin =)

Mulla oli aamulla menkkamaista kipua alamasussa (ainakin tuntui siltä). Kävin ihan normaalisti tunnin juoksulenkillä ja sen jälkeen ei ole tuntunut kuin pari hassua nipistystä (ei menkkamaisia) masussa. Viimeksihän kk alkoivat kp 27 ja tänäänhän mulla on just tuo kp 27...Menispä tää päivä nopeasti...

 
Voi itku Rhea :( Harmittaa ihan vietävästi sun puolesta. Voimia ja iso :hug:

Hope onnittelut. :flower: Aina yhtä ihanaa ku joku plussaa. Vielä ku itekin joku päivä onnistais.

Mä kävin just mutkan töissä ja oikeastaan odotan jo ihan innolla syksyä... Pääsee taas opettamaan =) Jos sitä vaikka olis sitten se toukkakin matkassa (en tiedä mitä pomo sanoo, mut toivottavasti saan töitä sit mahd. äitiysloman jälkeen, ku mun paikka on määräaikainen...). Nyt lähden ulos nauttimaan lämpimästä ilmasta pitkästä aikaa!
 
Kyllitätikkä lisäisin vielä tohon Mussun antamiin vinkkeihin, että jos meinasit juoksulenkkejä tehdä niin aloita ensin vaikka niin, että kävelet osan matkaa ja osan taas juokset. Sit kannattaa myös vaihdella lenkkien pituuksia ja vauhtia. Itse teen esim. niin että juoksen pitkiä lenkkejä rauhallisemmalla vaihdilla ja sit teen viikossa yleensä sen yhden n. puolen tunnin lenkin, jonka juoksen tosi kovaa. Ei ehdi keho sit tottua siihen ainaiseen samaan, jolloin kunto ei sit kasva ollenkaan. Mutta oikein mukavia lenkkejä sulle :p
 

Yhteistyössä