Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

Mavi: mä kirjoitin sulle pitkät tarinat, mut sit taas peukalo osui tohon punaiseen luuriin ja niinhän se selain taas sulkeutui.. Hemmetin puhelin.. Ääärrg! Mut otetaan alusta... Tänään on huipannut vaan kerran.. Onneks, on se sen verran kurja tunne. Luulen et tää johtuu just siitä et paineet on liian alhaiset. Mun äiti on kärsinyt siitä koko elämänsä.. Siihen kun ei ole lääkettä:( Tietysti toivon et tää johtuis jostain muusta(raskaudesta) mut epäilen! Saas nähdä maltanko odottaa tässä kierrossa sinne asti ku pitäis.. Siis testailun suhteen.. Tosin siihen on vielä niin pitkä aika et ei viitsi edes ajatella sinne saakka(kesälomakin on silloin jo ohi) viime kierrossa testasin kaks negaa ja niinhän siinä kävi et täti tuli kylään ihan kellon tarkkaan. Hitto mä varmaan pelkään sitä lauantai aamua kun tädin taas pitäis kylään tulla! Söitkö mavi kauan pillereitä? Mulla nyt viimeisempänä ehkäisynä laastari. Mut pari vuotta sitten kun lopetin pillerit niin meni kanssa melkein 3kk et tuli ekat menkat.. Hitsit et silloin pelästyin kun tajusin ettei 2kk.een ollu tullut menkkoja(olin jotenkin unohtanut koko asian) et olen raskaana. En silloin elänyt missään parisuhteessa! Mut en sit onneks ollut! Nyt lähti kyllä tarina ihan omille raiteilleen:) plussa tuulia huomenna testaaville:)
 
Huomenta kaikille! Ensinnäkin jopas oli yö. Unta en ollut saanut vielä puoli kahteen mennessä. Sitten ennen heräämistä näin aivan ihmeen kamalaa unta. Testasin tai siis lähinnä yritin testata siinä unessa. Aina oli joku häiritsemässä ja kuitenkin halusin tehdä sen salaa. No, tottakai testissä meni joku pieleen. Sitten yht'äkkiä muistin, että hei, paketissa oli jotain mainintaa, että tässä testissä on myös otettu huomioon epäonnistuminen varsinaisen testin tekemisessä. Mutta mutta, ohjeet ovat autossa... Ja eiku säveltämään itse sitä varatestiä. Ja senhän arvata saattaa, että tulos jäi mysteeriksi. Onneksi sitten heräsin tässä vaiheessa ja huomasin, että oikea testi onkin vielä käyttämättä. Ja eiku testailemaan ja hitto, negaahan se näyttää vaikka kuinka sitä tuijottaisi. Ei edes vihaisesta mulkoilevasta katseesta väriään suostu vaihtamaan! Perhana! :'(
Ja kaiken vakuudeksi tuhruuminen muuttui äsken kirkkaammaksi vuodoksi.
Mitä hittoa tämä on? Toivonko niin kovasti vauvaa, että kierto menee ihan sekaisin ja ilmaantuu kaikenlaisia tuntemuksiakin vai onko tämä jo vaihdevuosien enteilyä? Itkettää. Toivottavasti Kylli-täti kertoo tänään parempia uutisia omasta tilanteestaan.
Anteeksi vuodatus, masentaa vain niin.
 
:hug: äippä67. Se on kyllä totta että me naiset saadaan kroppamme sekasin pelkällä ajatuksella. Toivotaan ette ne vaihdevuodet vielä tulis sotkemaan vauvatoiveita.

omaan napaan vatsa tuntuu todella pinkeeltä ja täydeltä. Testin tein aamulla, mut negahan sieltä tuli. Tieshän sen kun tädin tuloon vielä yli viikko, mut harmittaahan tuo. Lääkäri ei vielä osannu sanoo miten käy mun rr-lääkityksen kans jos raskaaks jään. Ei kuulemma nykyistä lääkettä saa käyttää, mut äitipolilta ei vielä ollu tullu kommenttii. Vähä pelottaa kun toi oli niin hyvä lääke (paineet pysy tasasena) et sittenkö jotain albetolii joka ei mulle tehoo kuiteskaa. Monet on puhunu keskosvanhempien sivuilla jostain miniasa-hoidosta ( josta luin myös odotus-lehdestä), saapi nähdä.
 
Aippä67: Jaksamista ja iso halaus!

Mä pelkään joka kerta kun käyn vessassa et tulee jotain tuhrua mikä viitaisi et kohta se täti tulee... ja en uskalla testata vielä koska se negan saaminenkin pelottaa!!
Eilen oli ihan hirvee itkukohtaus ja vielä kaks kertaa...toivon niin et olis raskauden merkki mut voihan se kai merkata sitä et menkatkin alkaa?

Plussaatuulia kaikille!!!

 
äippä67 ja Venla-05 samassa veneessä kellutaan.. Ei tuu toista viivaa testiviivan viereen vaikka mitenpäin tikkua pyörittää.

Mä nukuin kans tosi huonosti.. Nyt on niin ärtynyt olo, tissit on taas menneet nänneistä kipeämmiksi, mutta vatsaa kramppaa pelottavasti. Mitään ei vielä vuoda, ja sehän on toisaalta vielä hyvä se :)
 
Kylli-täti, kiitos samoin sulle :hug:
Niinpä, miksi ihmisen mieli on sellainen, että kaikkea pitää märehtiä niin rankasti (tai ainakin mä olen sellainen).
Mä olen kyllä hieman kummissani kuitenkin tän mun kropan kanssa. Sillä vaikka kuinka olisin kuvitellut itselleni kaikenlaisia tuntemuksia niin ei mulla ole kyllä nyt edes sellaista oloa kuin yleensä menkkojen aikaan. Jotain outoa tässä on. Kuten aiemmin kerroin niin ekan raskauden aikana mulla oli yhdet menkat ja sitä positiivista tulosta ei meinannut silloinkaan tulla. Äh, turhaa selittelyä. Kaipa tuollaisia mietin vain rauhoittaakseni omaa pikku nuppiani. Pöljä minä. Mutta yritetään pitää toivoa yllä, että kyllä se meilläkin vielä tärppää, vai mitä? =)
 
TORSTAI 12.7.2008

*Esikoisesta haaveilevat *

Bumba.................kp6/31-34 ..............................yk. 3
Joanna................kp. 13/28...................................yk. 2
Tinkatar...............kp. 13/26..................................yk. 0
gataa...................kp. 15/31-39............................yk. 5
mouku80............. kp. 16/24-39............................yk. 3
juuri.....................kp. 18/28-32............................yk. 2
Kylli-täti................kp 25/25-29...........................yk. 4
Suikale................ kp. 25/29.............. ................yk. 2
Hilipati................. kp. 30/27-35..........................yk. 3


*Toista toivovat *

Heikko-Peikko............kp. 6/35 (35-45)............yk. 2
Summer81.................kp 7/28-30.....................yk. 2
Vilinäiti........................kp 7/29.............................yk. 15
Äityli -84....................kp. 11/34-40......................yk. 11
mussu81....................kp. 17/28-32......................yk. 3
Pixie...........................kp. 19/32...........................yk. 1
Ellen83........................kp 23/26.........................yk. 3
Venla-05.....................kp 24/30.........................yk. 1
Emminmamma............kp. 24/27-32....................yk. 3
Poni06........................kp 26/28-32....................yk 1
Jopa73.......................kp. 28/26 (23-38)..............
Caffee81....................kp. 28/26-28....................yk. 4
elmerius80.................kp 35/31..........................yk. 1
äippä67.....................kp. 35/28-32....................yk. 6
Nenya........................kp. 36/41.........................yk. 0
niko06.......................kp. 38/27.........................yk. 2
Salamander...............kp. 41/28.........................yk. 2


* Kolmatta kaipailevat *

aurinkoenergiaa.....kp. 10/28........................... yk. 5
khalawah...............kp. 10/28...........................yk. 1
Carla......................kp. 18/26-28....................yk. 1
perhoinen84...........kp. 55/31............................
Äippä84..................kp.59/28-30.....................yk. 4


* Neljättä toivovat *

Päppä................kp 38/26-30.............


Haamuilijat


Plussanneet

iida83.....................2. lapsi ..........LA 31.12.2007
Pikkueppu..............4. lapsi...........LA 13.01.2008
Afu-82...................1. lapsi...........LA 21.01.2008
Sonja.....................2. lapsi ..........LA 27.01.2008
Piipi79....................1. lapsi...........LA 01.02.2008
Amalia-...................3. lapsi...........LA 04.02.2008
Hissukka................2. lapsi ...........LA 05.02.2008
Meillevauva............1. lapsi...........LA 10.02.2008
Vauvakuumeinen...1. lapsi...........LA
nipsuli..........................................LA 11.02.2008
Olivia............................................LA
Ciba.......................1 lapsi............LA
Hannipupu.............3. lapsi...........LA
tuittu-tilda..............2.lapsi............LA
äiskä äiskä.............2. lapsi...........LA 14.3.2008
Rhea......................1. lapsi...........LA 11.3.2008
Papagena..............2. lapsi...........LA 13.3.2008
Hope08..................5. lapsi...........LA 20.3.2008
Suvitus...................2. lapsi...........LA 22.3.2008
 
Halaus kaikille negan testanneille... Teitä olikin tänään aika joukko! Sen verran utelias olin et vilkaisin teidän kiertoja.. Niin ainakin venla05: sulla voi hyvinkin vaihtua vielä plussaksi.. Monta päivää kuitenkin vielä siihen kun tädin pitäisi tulla! Ja muutkin.. Eiks se niin mee et niin kauan ku täti pysyy poissa niin on vielä toivoa:)
 
huomenia! JA ensiksi Rhea : Lämmin :hug: ystäväiseni!
Toivon todella että kaikki on hyvin. mulla oli km 06/07. kannattaa hakeutua ultraan, vaikka lääkäri sanois mitä tahansa...!!! olet ajatuksissani :hug:

Sitten hope+suvitus :Sylin täydeltä ONNEA ja TARRASUKKIA!!! :flower: :heart:

Ja kaikille joille täti tullut Suuren Suuri :hug:

).(: elikkäs lähellä on kp:n mukaan ovis...pupuiltu on ja sillein ;)
nyt pitää yrittää pitää vain pää kylmänä... :whistle: (helppoa luulis olevan kun taas sataa vettä :headwall: tympiää...

Ja PAPA: Miten voit tänään? miten masukki voi? :heart: Miten sen lenkkeilyn kanssa olisi? Voisin ottaa lenkkikamun mukaan... ;) ;) ;)
 
Huomenta tyttöset! :wave:

Pahoittelut kaikille neganneille ja puhurit tädin poissapysymiseksi! Mä oisin satakertaa mielummin testannut negan tästä kierrosta ja plussannut vasta sitten, kun vaavi on varma, että haluaa meille tulla. En todellakaan toivois tällasta epätietoisuutta edes pahimmalle viholliselle. |O

aurinkoenergiaa: Kiitos ajatuksista! :heart: Täällä ei oo tapahtunu mitään. Yön nukuin tosi hyvin ja mitään vuotoa ei ole tullut eilisen aamupäivän jälkeen, paitsi paperiin pikkutäplä eilen illalla. Mahakin on rauhoittunut. Pieni toivo herää, mutta pelkään, että elämä on hiipunut tuolta ja vain maalliset osat on jäljellä. Kauhee tunne.

Oon koko aamun koittanu soittaa neuvolaan, TK:hon ja jokapaikkaan, mut joka paikassa palvellaan kuulemma myöhemmin tai vasta ens viikolla! :eek: Ihan turha luulo, että mä ens tiistaihin asti alan odottelemaan tän epätietoisuuden kans..

Koira on jo ihan kyllästyny nukkumaan ja sillä mahtaa olla kakkahätäkin ku ei eilen kakannu ku ei lenkillä oltu. Se ei pissatus keikoilla kakkaa. Uskaltaisnko mä lähteä pikku kävelylle puoleks tunniks!? :/
 
Rhea :hug: Kai sä voit kavelylle mennä, kunhan et rehki. Kai sitä nyt rauhaksiin voi kävellä, jos sulla ei vain koske siihen vatsaan. Sit älä mee jos sattuu!
En odottas minäkään ensi viikkoon asti et pääsisin lääkäriin ja tosiaan sinne ultraan asti olisi päästävä että sais selkoa.
Koita pitää pää kylmänä, vaikeaa se varmasti on. En voi edes kuvitella.

Tuntui jo aamulla niin valjulta laittaa viestiä negasta ja olla siitä pahoillaan kun tietää et painavampiakin asioita!
Mutta peruna kerrallaan...
:hug:
 
Papismussukkaiseni ;) sulla se on tuo sana hallussa! Sä osaat kertoa kaikille just ne sanat mitkä auttaa ja lohduttaa. Et oo ajatellu mitään auttavaa saittia avata?
En tosiaankaan oo ajatellut kenenkään plussanneen kohdalla mitään vastenmielistä. Se on aina ihan yhtä ihanaa ja lohtua tuovaa kun joku onnistuu. Eilen taisin just kirjoittaakin etten edes halua että te menisitte sinne odottajien puolelle kirjoittamaan, kun ollaan täällä tutustuttu..( <- vaikee sana) :LOL:

Ja toivo edelleen tallessa!
:hug: kaikille!!!!
 
Moikka! Mahtavaa!! Uusia plussia tullut paljon. Onnittelut!! :flower:

En kerkee millään lukee kaikkea nyt, oon kirjastolla. Lomailu ilman nettiä jatkuu vielä monta viikkoa. Viime kierron mukaan laskettuna tärppioäivät ois ollu just ja olinkin silloin onneksi miehen kanssa samassa paikassa ja oltiin melko ahkeria.

Mutta tosi kivaa siis todellakin vielä uudestaan mainitakseni että monia on jo onnistanut!! =)
 
terppa kaikille B) mä täällä hoitelen tänään oman pojan lisäks kummityttöä 3v. laitoin ne samaan huoneeseen päikkäreille ja uskallan epäillä että ei tuu mitään =) hyvää siedätyshoitoa tolle meijän herralle et joku tulee välillä leikkimään sen leluilla. muutama tunti otti koville mut sit alko meneen paremmin. ihaniahan nuo on.
 
Toivotaan mouku80 että nyt olis tärpänny =)

Ja Papis todellakin tietää mitä kellekin täytyy sanoa. Toivottavasti toi väsymys helpottais pian.

Omaan napaan vatsa on kramppaillu tänään aika kovasti. Kaupassa ollessa tuli oksetusolo. Mummon kanssa oltiin kaupassa eikä voinnu sanoo mitään, kun salaa toivoo et se johtuis raskaana olemisesta. No täytyis jaksaa vaan odotella.
 
Papsu: Mäkin olin eilen siellä lääkärillä ruskeissa possupikkareissa, joissa on pinkki possu ja pekoni teksti pyllyssä. Sit tossa lonkan päällä vielä roikkuu sellanen possuriipus. Tykkään myös siis erilaisista hauskuutus housuista. Seppälässä on aina kivoja. Me ostettiin kaverille lahjaks sellaset pääkallo hipsterssit joissa oli pikkunen tasku ja sit pistettiin kortsu sinne taskuun. :LOL:

Soittoaika-lääkäri ei osannut sanoa mitään, mitä en ois jo tienny. Vuoto on muuttunu satunnaiseks rusehtavaksi tiputteluksi ja viikkoja on niin vähän, että ultraan ei kannata mennä (enkä oikeen itekkään usko, että vielä mitään näkyis). Käski miettiä muita asioita ja odotella ekaa neuvolaa jos ei mitään jättivuotoa tuu. Sit ku sanoin, että mahassa kiertäminen huolestuttaa ni samalla itekki tajusin, että eikös se kuulu asiaan tässä vaiheessa. :x Tuntuu, että vois oksentaa, mut oksua ei tuu. Masussa möyrii, nippailee jne.. :/

Täällä kyllä kaikki on ollu tosi kannustavia ja kiitos siitä kaikille.Ootte ihania! :heart: Te varmasti ekana kuulette jos jotain muutosta tapahtuu!
 
Heippa tyttelit!!

Eilen oli eka neuvolakäynti,paperihommia vaan ja yleistä höpinää..kerroin sielläkin tätille et olen kamalan huolissani koko ajan et onko masussa ketään ja pysyykö kyydissä jne.Tätikin yritti rauhoitella ja kehoitti vaan nauttimaan raskaudesta!! En ees uskalla nauttia(tai ehdi) kaikelta tältä huolehtimiselta!!

Menee koko alkuraskaus vaan panikoidessa,miksköhä nyt ku kuitenkin kaksi ihan normaalia raskautta takana ei km eikä tm.
eilen juttelin mun äidin kanssa tästä huolehtimisesta ja siitä et pitäiskö mennä sinne yksityiselle ultraan kattoo et pieni on siellä paikallaan tarrasukat jalassa,mut toisaalta kahdessa ekassa raskaudessa ei ollut edes np-ultraa eli oli vaan uskottava et joku siellä on vkolle 18 asti,tokihan sydän tikutti jo aiemmin.AAAARRGG!!! hulluna kuumeillu vauvaa ja nyt sit vihdoinki on raskaana ni sit hulluna huolesta koko aika!!

Kirjottelinkin jo tonne odotuspuolelle et löysin eilen HenkkaMaukasta mustat ja tummanruskeet trikoohousut(ei verkkarit) joissa isolle masulle tilaa ja nyt kun on vaa turvonnu ni aa taitettua sen masuosan kaksinkerroin ja on tilaa turpoilla!! Makso vaa 19,90? ja on muuten hyvät!!!
Mulle saa laittaa LA 27.2.2008

:heart: :lla Hanni & Helmi 7+1(?)


Rhealle :hug:
 
Rhea: kun mulle tuli se km...niin mulla loppui kaikki oireet kuin seinään! :headwall:
Ja sitten alko vähän tiputtelee, mutta itse tiesin jo siinä vaiheessa että kesken on menny...mutta koko ajan tuli sellaista "tuoreen" veren väristä vuotoa..
Jospa se sulla olis ihan vaan jotain vanhaa tai voihan mensut tulla vaikka onkin raskaana, ja vähemmällä vuodolla... :hug: Että TSEMPPIÄ sulle tyttösein :hug: B)

Ihana ukkonen oli äsken...Wau... :D ehkä huomenna saamme nauttia auringosta täällä kajjjaanin suunnalla B)

Papa: Toivottavasti pistit nukkuun vähäx aikaa..meinaan vaan
että ukkosella uni maittaa =) ainakin mulle :LOL: maittais...

ja ihana kun Ninnikin muistaa meitä sieltä kaukaa.. :heart:

mie täällä vaan kirjoittelen vaikka yks työllistävä vielä meillä onkin... :ashamed: Katsoo kylläkin videolta 101 dalmatialaista + tietty omat..ku ei voi mennä uloskaan ku vieläkin tulee vettä...

).:) oliskos mahollista että ovis ois tullu jo kp 7 vaikka normisti tulee vasta kp14??
Meinaan vaan ku silloin oli niitä nippailuja ja valkkaria enemmän...
tai jospa se olikin vaan aavisteluja ja nyt sitten su-ma välille jotain kivoja suunnitelmia....hmm ;) ;)

nyt pitää lähteä laittaa iltaruoka uuniin!!

kassellaan myöhemmin lissää...

:D
 

Yhteistyössä