Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

suvitus oon kysyny kahesta apteekista ja lääkäriltä. luotan nyt siihen että se vaikuttaa elimistössä viikon. sanottiin et ehkäsystä pitää huolehtia viikon.sekin aika tuntuu niin tuskasen pitkältä. oon vaan jotenkin nyt tosi väsyny koko asiaan. yhtäkkiä kun jotain pähkäilee niin paljon ettei saa nukuttua, niin ottaa koville. onpa mullaki murheet..vakavempiakin asioita maailmassa.no, eiköhän se tästä. voipi olla et vielä kysyn maanantaina kyseiseltä lääkäriltä joka ne määräs. ehkä se rauhottais mielen. kiitti mielipiteestä =)
 
Hei kaikille ja tervetuloa äitee-1966 ethän sä vielä mikään vahus ole =)

).( Ovis tuli ja meni. Ainakin oireista päätellen. Kovasti on nyt yritetty. Jalat on pupustelun jälkeen nostettu seinälle ja yhden kerran ku ei ollu aikaa makoiluun niin heitin kuukautiskupin sisälle, ettei pikkusimpat pääse karkuun :D Nyt sitten muutama viikko odotellaan ja jännätään tuloksia. Voi ku aika menis nopeammin. Töissä ollessa kierto tuntu paljo lyhyemmältä, ku ei ehtinyt paljon miettiä. No vielä 4 viikkoa lomaa, joskin joudun varmaan muutaman kerran käväsemään jo ennen sitä. Sitten pääsee taas ihqujen teinien pariin :saint:

Me ollaan menossa viikonlopuksi kissavahdiksi pikkusiskolle, joten en varmaan pyöri täällä ennen sunnuntaita. Viedään poju huomenna tivoliin ja sunnuntaina lastenkonserttiin. Ihan kiva olis päästä uimaankin jossain välissä :D
 
Hei äiti-1966 ja tervetuloa mukaan porukkaan. :) Mutta mitä ihmettä tarkoittaa "toisen päälle kattomisella" :eek: Tai siis oletan ymmärtäväni mitä tarkoitat tuolla, mutta oli vain jotenkin niin jännästi sanottu.. =) Mistäpäin tuollainen tapa sanoa on? Niin ja kehtaatko kertoa tarkemmin mistäpäin pohjanmaata olet? Itse olen Oulusta, mut alunperin keski-pohjanmaalta lähtöisin.
 
Rhea: Ihanaa =) Olen täällä jännittänyt tosi paljon puolestasi ja upeaa, että asiat kääntyivätkin taas parempaan päin.

On kyllä rohkaisevaa lukea muiden plussailuista ja lohduttavaa huomata, että on muitakin yhtälailla kuumeilevia. Luulin jo aiemmin olevani ainut hyvin innokas wannabe-mamma :LOL:

Onko muuten kukaan muu kuumeilija sortunut vielä ostamaan vauvan vaatteita? Itse olen hurmoksessa ostellut jo joitakin kappaleita :ashamed:
 
Papa: sehän on jo ihan vauvamasu... =) :heart: :heart:
Olen niiiiiiiiiiin onsku sun puolesta! Jotenkin erilailla ku yleensä täällä muiden puolesta (ei millään pahalla ketään kohtaan! ) jotenkin vaan...ku tietää että toinen kahden km säteellä.... ;) oliko vaikeesti sanottu??
Mutta onnellinen sun puolesta!!! :D :D
 
Iltoja vaan täältä pakkaamisen keskeltä! :p
Ja tattis vaan tervetulotoivotuksista!
JUURI:Jep,kyllähän sitä ny sen verran uskaltaa ittestään kertoa jotta etelä-pohjanmaalla asustellaan.
Niin,"toisen päälle kattomisella"tarkootin sitä jotta eka laakista on "pennut" aikansa saaneet..Oikeen jos rupiaasinki kirjoittamaan tällä omalla murteella niin moni oliskin luultavasti melko "pihalla" :LOL:
Siinä sitä saisikin ihmetellä jotta mitähän tuokin sanonta mahtaa torellisuudes tarkoottaa... :eek:

Siis enhän mä ny tietenkään mikä ikäloppu ole mutta kait se on toi 40 joku maaginen ikäraja tuohon lapsentekoon.Täytyy kyllä tunnustaa jotta ekaa kertaa sitä on alkanu kyttäämään tätä kroppaansa ja ompahan tullu tilattua elämän ekat ovistikut. :pPakko oli testata tapahtuuko koko ovista ollenkaan vai saako alkaa orottelemaan vaihrevuosia... :LOL: Eihän se kyllä naurun asia olisi jos vaihrevuaret jylläis ja tiineeksi vaan kovasti yrittäis.Mutta kyllä tuo ovis näyttää tulevan (ainakin kolomena viimeisenä kuukautena).
Mutta ny takaasin pakkaamaan..Tänne on jotenkin helppo jäädä "koukkuun"...
 
Mahtava massu Papagena!

Onnea kaikille plussanneille! Oon ollu lomareissuilla ja täällä on taas tapahtunut ja tullut juttua niin paljon, että ei pysty kaikkia lukeen. Ilmoitankin vaan, että ovis pongattiin alkuviikosta, pupuilut hoidettu ja nyt odotetaan. Jatkan lomareissaamista ja tuun kertomaan jos jotain kerrottavaa tulee. Plussaonnea kaikille!
 
Ihana vatta Papis! Haluu ja...

No jotenkii ihan varma et ois tärpänny, mut kun on lukenu noit juttui, niin täytyy uskoo ettei se kakkonen ekasta kierrosta VOI tärpätä. :'( Miä niin haluisin ja tiedän etten oo yksin. Tänäänkin mulla oli lapsivapaa päivä, niin mies sano ettei se välttis oo kun voi olla et oon kantanu yhtä koko ajan mukaan B)
Et kai sekii sit "kuumeilee" :heart:

Tytsyltä meinataan huomen ottaa nukahtamis pullo ja tutti pois. Tulee taas taistojen ajat. Toivottavasti kävis helposti, tai ainakii oma pinna kestäis.
 
Hilipati :hug: Voi että sitä tätiä! Olisitte ajaneet hieman kovempaa ja vähän enemmän mutkitellen sinne mökille, ni olis täti eksynyt... Toivottavasti nautit kuitenkin mökkeilystä, ettei täti pilannut koko reissua!

Papsu Ihana massu. Olisipa mullakin jo tuollainen suloinen vauva-kumpu! :heart:

).( Ei mitään uutta, eli täti toistaiseksi pysytellyt poissa, mutta menkkamaiset nippailut on jatkunut tänään. Niin toivon että se olisi pikkuinen kun tarraa kiinni, mutta pahoin pelkään että se on täti joka jo ovelle kolkuttaa... :( En vielä luovu toivosta ihan täysin, mutta testatakkaan en uskalla kun "tiedän" että siihen se yksi ainut viiva ilmestyy...

äiti-1966 :flower: Tervetuloa mukaan iloiseen joukkoomme! :D
 
Papis:ihana vauva masu sulla jo:) oma).( ovis on täällä käytetty enemmän kuin hyvin hyödyksi.. Ja jalat on nostettu kohti kattoa:) ei kyllä siitä pitäisi enään kiinni jäädä ettei oltais oikeaan aikaan pupuiltu:) pitää vielä viikonlopun yli "varmistella" :) sit alkaa se piinaava odotus. Onneks ens viikko on vielä lomaa ja se menee tupareita järjestäessä ja sit alkaa työt niin silloin ei kyllä ehdi päivisin paljon asiaa ajattelemaan!! Nyt kaikki varpaat ja sormet ristiin et onnistuttiin:) plussa tuulia kaikille:)
 
Onnittelut plussanneille ja iso voima :hug: Rhealle, mutta eikös tuo jo näytä vähän paremmalta? Plussakin on niin selkeä, tuskin km:n jälkeen näyttäis noin hyvältä? :)

Täällä ollaan vielä epävarmoja vauvanyrityksestä, mutta ehkäisyä ei oo edelleenkään.. eipä tosin ole sitä seksiäkään, mulla noi työajat on niin eriskummalliset. Tänä yönä taas 1-9 töitä.

Ovis taitaa tulla ens viikolla. Itsessäni oon huomannut outoja piirteitä, mm. kirppiksellä vauvanvaatteiden hypistely ja pienten vauvojen ihastelu. Mieskin osoittaa samanlaisia merkkejä ;) Alkaa aina hyssytellä kun kuulee vauvan itkua :D

Täällä tais olla muitakin nuoria kolmatta toivovia? Mistäs päin Suomea? =)
 
Täällä taas!

Yövuorossa taasen ollaan ja olo on niin kuvottava mutta ikionnellinen. Testailin tänään kun ei tätiä vaan kuulunut ja kaksi viivaaahaan siihen ilmestyi :heart: . Raskausviikkoja siis neljä takana... ei tätä oikeen usko todeksi.
Onnittelut muillekin plussanneille :heart:
 
Emminmamma, äläs muuta sano. Kyllä nyt on olo ollut niin masentunut, että huh huh. Mökkeilykin meni osaksi pilalle, kun pukkasi niin pahat pms-oireet päälle. Joo eikä vieläkään kunnolla helpota. Kuulin juuri kahden tutun synnyttäneen tänään. Näköjään en kykene nyt olemaan heidänkään puolesta onnellinen. On tämä kamalaa. Miten voi ihmiseltä kaikki toivo kadota!? :'( :snotty: :ashamed: Mutta tosissani toivon ettei täti Emminmammalle poikkea! On se niin epätoivottu vieras.

Papsulla kuitenkin masu oikein söpö. Ihme miten voi jo näkyä vaikka viikkoja vasta niin vähän.

Ja möttöselle onnea plussasta! :heart: Koita jaksaa yövuorossa!
 
möttönen täältäkin suuret onnittelut sinulle ja :hug: päälle.

Minun ukkeli se taas lähti viikonlopuksi pois. Tällä kertaa musisoimaan. Onneksi kriittiset ajat on jo ohitettu ja seuraavaksi aletaan odotella tuloksia. =) On tämä kyllä aikamoista laskeskelua.

Minä olen kehittänyt kohta jo vakavalla asteella olevan riippuvuuden halloumi-juustoon. Eikös sekin ole tuorejuustoa? Mutta entäpäs jos sen grillaa niin saapiko sitten syödä? (kauhia, kun minä vain koko ajan mietin näitä ruokajuttuja) :LOL: :LOL:
 
Venla: meillä jätettiin nuorimman kanssa tutti ja pullo pupuperheelle, ja tosi hyvin jäi. =) Jos itku tuli niin kerrottiin että pupuäiti vei vauvapupuille tutin ja pullon, koska ovat niin pieniä että tarvitsevat ne! =)
poika ihan innoissaan pitkän aikaa selvitti sitä kaikille :D

Khalawah: täällä kajjjaanin suunnalla yritetään kolomatta...vaikken ennää vissiin ihan nuori oo.. :eek: (27v) riippuu tietty millä kaavalla katotaan :LOL:

Hassua tää elämä..en muista milloin oon viimeksi NÄIN pitkään valvonu..
Täytyy toivottaa hyvät yöt kaikille, ettei tule väsyneen mamman hassua juttua... :LOL:
Joten hyvää yötä! :heart:
 
:heart:LAUANTAI 14.7.2008 :heart:

*Esikoisesta haaveilevat *


Hilipati.................. kp. 4/27-35...........................yk. 4
Bumba.................kp8/31-34 ..............................yk. 3
Tinttara84...........kp. 8/25-29.............................yk. 52
Joanna................kp. 15/28...................................yk. 2
Tinkatar...............kp. 15/26..................................yk. 0
gataa...................kp. 17/31-39............................yk. 5
mouku80............. kp. 18/24-39............................yk. 3
juuri.....................kp. 20/28-32............................yk. 2
Kylli-täti................kp 27/25-29...........................yk. 4
Suikale................ kp. 27/29.............. ................yk. 2



*Toista toivovat *

Caffee81....................kp. 2/26-28....................yk. 5
Heikko-Peikko............kp. 8/35 (35-45)............yk. 2
Summer81.................kp 9/28-30.....................yk. 2
Vilinäiti........................kp 9/29.............................yk. 15
Äityli -84....................kp. 13/34-40......................yk. 11
mussu81....................kp. 19/28-32......................yk. 3
Pixie...........................kp. 21/32...........................yk. 1
Ellen83........................kp 25/26.........................yk. 3
Venla-05.....................kp 26/30.........................yk. 1
Emminmamma............kp. 26/27-32....................yk. 3
Poni06........................kp 28/28-32....................yk 1
Jopa73.......................kp. 30/26 (23-38)..............
elmerius80.................kp 37/31..........................yk. 1
äippä67.....................kp. 37/28-32....................yk. 6
Nenya........................kp. 38/41.........................yk. 0
niko06.......................kp. 40/27.........................yk. 2
Salamander...............kp. 43/28.........................yk. 2



* Kolmatta kaipailevat *

aurinkoenergiaa.....kp. 12/28........................... yk. 5
khalawah...............kp. 12/28...........................yk. 1
Carla......................kp. 20/26-28....................yk. 1
perhoinen84...........kp. 57/31............................
Äippä84..................kp.61/28-30.....................yk. 4



* Neljättä toivovat *

äiti-1966..............kp. 7/28-30.......................yk.5
Päppä................kp 40/26-30.............



:heart:Haamuilijat :heart:


:heart:Plussanneet :heart:

iida83.....................2. lapsi ..........LA 31.12.2007
Pikkueppu..............4. lapsi...........LA 13.01.2008
Afu-82...................1. lapsi...........LA 21.01.2008
Sonja.....................2. lapsi ..........LA 27.01.2008
Piipi79....................1. lapsi...........LA 01.02.2008
Amalia-...................3. lapsi...........LA 04.02.2008
Hissukka................2. lapsi ...........LA 05.02.2008
Meillevauva............1. lapsi...........LA 10.02.2008
Vauvakuumeinen...1. lapsi...........LA
nipsuli..........................................LA 11.02.2008
Olivia............................................LA
Ciba.......................1 lapsi............LA
Hannipupu.............3. lapsi...........LA
tuittu-tilda..............2.lapsi............LA
äiskä äiskä.............2. lapsi...........LA 14.3.2008
Rhea......................1. lapsi...........LA 11.3.2008
Papagena..............2. lapsi...........LA 13.3.2008
Hope08..................5. lapsi...........LA 20.3.2008
Suvitus...................2. lapsi...........LA 22.3.2008
 
Hilipati Kyllä se siitä pian taas helpottaa. :hug: Kun tärppipäivät lähestyvät ilmassa on taas toivoa ja tädin aiheuttama mielipaha on unohtunut. Itse olen kovasti vielä vakuuttunut että hän tännekin löytää, jotenkin jo ajattelee että tulis jo ettei kierto turhaan veny... :/ Yritän vielä pitää toivoa yllä, kun tädistä ei vielä näy merkkiäkään. Nyt ei masua edes nipistele..
 
Emminmamma, kiitos, näinhän se on. Nyt taas on jo vähän parempi mieli, eilinen ilta kyllä ihan kauhea. Mä en enää pyaty tarkkailemaan oireita, koska ne näyttää tädistäkin vaihtelevan hirmusti. Tässäkin kierrossa ihan selvästi rinnat turposi, mitä en aikaisemmin ollut huomannut. Ja sekös taas nostatti toivoa. Mutta toivotaan että täti ei nyt Emminmammalle tulisi. Ainakin täällä se näyttää taas hyvin viihtyvän..

Illalla häihin toiselle paikkakunnalle, tarvii alkaa jo valmistautua. No niin, ainakin booli on nyt sitten sallittua, jos jotain hyvää tästä tilanteesta taas koittaa löytää! =)

Ai niin, ja caffee81 :hug: Tiedän tunteen!
 
Papagena Kiitos myötäjännittämisestä! :hug: Fiilikset vaihtelee ihan laidasta laitaan, välillä odotan että täti pärähtää paikalle hetkenä minä hyvänsä ja välillä herää toivonkipinä että jospa sittenkin... Voi käydä vielä ihan kummin päin.

caffee81 :hug: Voi että!


 
Vieläkö sekaan mahtuu?! :) Tuolla vkopinoissa ollu mukana,tälläkin hetkellä 31-32 viikolla..Mulla nyt menossa kp 8/25-29,mutta menkat kesti 2 pvää,olivat niukat ja kivuttomat ja loppuivat kuin seinään.Normaalisti menkat alkaa 2-6 pvän tuhrulla,kivuliaat,eka päivät runsaat,kestävät 5 pvää ja vielä muutaman pvän turhut päälle. Nyt ihmeellisintä onkin se,että rinnat ollu viimeoviksesta asti kipeet ja turvoksissa ja ovat siis edelleen. Ovistestin tein kp 5 ja silloin siihen tuli hailu viiva.Tämän jälkeen viivoja ei oo ollu,mutta lämmöt 37.1 pintaan koko ajan.Mahaa nippailee molemmin puolin,muttei munasarjoja vaan alempaa.Menkkakipujakin on ollut ja huippausta..
Jotenka,tästä kai pitäisi lähteä r-testin ostoon,mutta en taida jaksaa vaivautua.Testailen siinä tapauksessa jos ovista ei testi näytä.Eihä testi voi näyttää ovisplussaa jos on raskaana,kun eihän ovista tapahdu silloin..

Mutta nyt lopuksi paljon onnea kaikille plussanneille ja kevätvauvan saaville!!! :) :heart: :hug: :flower:
 

Yhteistyössä