Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

Tinttara84 Tervetuloa! :flower: Lisäänkö sut listaan? Monesko yk meneillään ja esikoinenko haaveissa? =) Olen täältä lukenut että ovistesti voi hyvinkin näyttää plussaa jos on raskaana, jollekin niin oli käynyt, en nyt muista kenelle... :ashamed: No, mutta r-testi selvittäisi tilannetta, vaikutti aika lupaavilta nuo sun oireet.. Jospa ne oli "valemenkat" mitkä sulla viimeksi oli?

Hilipati Sinulle myös kiitos myötäjännäilystä! :heart: Kivaa ettei ole ihan yksin...

).( Eilen ja tänään iskenyt muutaman kerran ihan mieletön nälkä! Eilen kun tultiin kaupasta oli pakko syödä välipalaa, vaikka juuri oli aamupalaa syönyt ja kaverille syömään menossa... Tänään ihan sama homma tuon nälän kanssa. Ja äskeisin pupuilun jälkeen kamat valkoisena ulos, ei vielä ainakaan vähääkään v.punaista. Mutta ehtii se vielä muuttua.. Kuitenkin elättelen toiveita ja etsimällä etsin oireita tai seikkoja jotka puhuvat raskauden puolesta...
 
Kiitos kaikille lohdutuksesta! Olo on vieläkin tosi turhautunut ja epätoivoinen, mutta kyllä se tästä :p
Mun mies jo ehti epäillä, että jospa mun urheiluharrastus vaikeuttaa raskaaksi tulemista. Aloitin siis juoksuharrastuksen uudelleen huhtikuun alussa (eka raskauden ja imetysruljanssin tuoman tauon jälkeen ) ja juoksen 5kertaa/vko. Lenkkien pituus vaihtelee 45-85 minsan välillä ja kerran viikossa tulee juostua myös vauhtilenkki, jolloin syke on korkea ja lenkinpituus n. 30minsaa. Mitäs mieltä olette? Mulla olo on aina lenkin jälkeen hyvä enkä siis vedä itseäni ns. piippuun. Vai onkohan miehellänikin huono olo ja syyllistä yritetään etsiä sit väkipakolla...Olen siis aina ollut tosi urheilullinen tapaus ja jotenkin mun on itse niin vaikea uskoa, että syy olis tossa mun urheilemisessa.

Emminmamma mä pidän sulle peukkuja pystyssä!
 
Möttönen Isot Onnittelut sinulle :flower:
Rhea Tyttöä, kun odotin niin monilla kavereilla joilla raskaus oli alussa oli just tollasta sun kuvailemaa tuhruvuotoa. Vauvat on kuiteskin kaikilla. Ilmeisesti aika yleistä on tollainen vuoto vaikka vauvalla olisikin kaikki hyvin.
Äiti -1966 ja Tinttara-84 Tervetuloa :)
Papagena Esikoista odottaessa mullakin pomppasi maha "ulos" ihan alkuvaiheessa. Kuvasta päätellen oot todella hoikka ja silloinhan se mahakin näkyy selvästi aiemmin. Ihan haikea olo tuli kun muisteli viime raskauden alkuvaihetta..
Emminmammalle pidetään peukkuja pystyssä!

Mies on nyt seitsemän viikkoa lomilla. Pitää isäkuukauden ja sen päälle vielä kesälomaa kolme viikkoa. Huomenna lähdetään mökille ja ollaan viikon verran. Viimeistään silloin palaillaan tänne palstalle. Itselläni pitäs menkkojen alkaa ens viikolla. Harmittaa, kun myöhästyttiin oviksesta parilla päivällä, kun päätös toisen lapsen yrittämisestä tuli vasta siinä vaiheessa. Nyt toivon, että kierto olis sen verran pielessä, että oltais kerittykin ja olis vielä kaiken lisäks tuottanut tulostakin... (epäilen kyllä suuresti).
Ei muuta kuin pidetään peukkuja kaikille ja mökiltä kun palailen niin täällä on varmasti taas monta ilouutista :)
 
Emminmamma Juu,lisää vaan mut listaan.Yk on 52 tai 53 ja juu esikoinen yrityksessä. Niin oon itsekin lukenu että ovistesti voi näyttää raskausplussan..Tosiaan toivon että oli valemenkat eikä muuta vakavaa.Mummollani on 6. kuulle menkat odottaessaan äitiäni.
Äsken kun könysin lattialla ja pesin jääkaapin alusta,vihloi tosissaan mahaan kun vaikeassa asennossa olin,kun nousin, huimasi. Vihlonta oli tosi kovaa ja tuntuu vähä vieläki.Suolen tyhjennyskään ei auttanut..En tiedä mitä tekisin,sen verran monet kerrat olen saanut pettyä ja monet itkut itketty,mutta toisaalta pitäisi varmaan testata,etten syöpäkääryleillä pikkuistani myrkytä yhtään enempää..No jos mä eka koitan metsästää ovista ja jos sitä ei näy niin sitten kipaisen apteekkiin.
 
:wave: Loma on nyt sit ohi ja työt alkaa taas maanantaina.... Hui kauhistus kuinka paljon tänne on tullutkin sivuja 2 viikon aikana :)

Tervetuloa uusille munkin puolesta ja paljon onnea plussanneille! Plussanneita onkin tullut jo mukava joukko lisää :) ja Rhealle vielä iso :hug: Toivotaan että se pikkunen vaan säikäytti pahemman kerran ja nyt kaikki on hyvin...

Niin paljon olis kaikille kommentoitavaa et kirjottelisin tänne varmaan monet sivut joten taidan kirjotella tälleen yleisesti sitten :) Ja myönnän että silmäilin vaan noita juttuja koska oli yli 30 sivua luettavana ja niin paljon tässä on tekemistä etten millään kerkee lukee kaikkea ajatuksen kanssa :ashamed:

Olisin niin tarttenu teitä tossa toissaviikolla ja oliki tosi vaikeeta kun ei tänne päässy kirjottelemaan ja purkamaan tuntemuksia... Jotenkin kuintenkin se tädin saapuminen masens sillo aika pahasti ku samal sit sain kuulla et sekä mun kaveri että avokin sisko on raskaana... Siis tosi onnellinen olen niiden puolesta mut jotenkin kun olis vaan niin paljon halunnu et olisin iteki ollu... No mut nyt oon senki asian jo käsitelly ja ei muuta ku pitää vaan jatkaa yrittämistä... Nähtiin tos maanantaina just haikara lentämässä järven yli ku oltii avokin kans uimas, ehkäpä se toi meille meiän vauvaa ;) Oviskin sen tossa hyvää vauhtia lähenee :)

Nyt meen keittelemään tota raparperimehua ja jatkan pyykin pesua ja matkatavaroiden purkausta....
 
Papagena, kiitos kannustuksesta ( ja hoputuksesta :D ), mutta kun näitä oireita on ollu ennenkin,mutta ei tulosta,joten... Mutta ihmetyttää kumminkin se että nämä "oireet" on ja pysyy ja "menkat" oli ja meni.On tää niin kummallista!
Niin ja superpaljo onnea sulle Papagena plussasta!!! :hug: :flower:
 
Vihdoinkin kotona =)
Kyllä lomalla on ihanaa, mutta on se ihanaa tulla aina kotiinkin :)

Tinttara84:Tervetuloa :wave: Täytyy ihailla sun mielen lujuutta jos pystyt olemaan testaamatta!!

Caffee81; Täti pahoittelut :hug: Ei muuta kun uutta pökköä sisään =)

Möttönen:Oikein paljon onnea :flower:

Oma ).( ovis turvotus jo vähän laskemassa.. tissit tosin vielä arat! Mies tuntuu olevan jo varma että vauva on kyydissä, kun kävin ostamassa maitoa ja kannoin niitä purkkeja niin että ne oli mun mahaa vasten niin tuo sitten tokaisi et älä jäädytä "teroa" :heart: Voi kunpa se olisi oikeassa =)

Papis:Onnea tupakoimattomuudesta :flower: Kauankos ehdit tuprutella?

Ääh... pitäis alkaa järjestelemään paikkoja kun todellakin vaan heitettiin mökki vaatteet ja tavarat sisään kun käytiin kotona kääntymässä ennen naantaliin lähtöä!!!!!
 
En tiedä mielen lujuudesta,pikemminkin tottumuksesta negaan...Toisaalta vaikka se negaa näyttäiski niin tässä kummiskin mennään tätä kiertoa ja kohti ovista ja tiedä vaikka nyt sitten tärppäiskin. Mieskin onneksi omalta osaltaan pitää mun jalat maassa; "niinhän sä oot muka aika monesti ollu olevinaa raskaana..", tämän sanoi kun sanoin että pitäis varmaa testata..Noh,katellaan nyt..Jos vaikka maanantaina testailisin,jos uskallan.
 
kyllä onkin tullut jurjana tekstiä muutaman päivän aikana.. en millään muista mitä piti kellekin sanoa..

mut ensiks kaikille uusille tervetuloa..

plussanneille älyttömästi onnea ja tarrasukkia pienille.. voi kunpa minäkin :(

Papis sulla varmaan on tupakkalakko pitänyt hyvin? ihana vauvamassu sulla.. taas voi kunpa minullakin :( :D

Rhea toivottavasti nyt on jo kaikki hyvin.. ainaki toosi mahtava plussa sulla :hug: enää en sano mitä edellisissä :LOL:

).( mulla ei oikein mitää ihmeellistä.. rintoihin välillä sattuu kovastikin.. ilmaa :/ välillä sattuu kummallisesti alavatsaan tuntuu sellanen outo, alhaalta häpyluun luota ylös tuntuva kipu.. sellainen "kipuviiva" ihan omituinen.. niin ja lämmöt on koholla normi on aika lähelle 36 nyt on 36.9.. joskus palelee hirveästi.. menee kylmiä väreitä ja päässä menee kylmiä väreitä.. se tuntuu kummalta :) nuista ämmöistä.. milloin ne sit romahtaa kun tätin pitäs saapua? noo enpä oikein usko raskautumiseen vaikka outoa kipuilua alavatsassa.. tätiä kohta odotellaan..

Mavi mullakin on endo.. söin kans tosi monta vuotta pillereitä putkeen.. sain pari kolme kertaa pitää vuodessa menkat.. tuo onkin syy aika pitkälti mikä pistää epäilemään raskautumista..
 
Kiitos kauheesti taas kaikille tsempaajille! :heart: Olo on parantunut huomattavasti ja vuoto pysynyt poissa.

Tervetuloa uudet ihmiset! :wave:

Pahoittelut tädin yllättäneille Hilipatille caffeelle ainakin! :hug:

Ja onnea plussasta möttönen! :flower: :heart: Prsiman kassillinen tarrasukkia pienelle!

Mä kerroin porukoille ja mamma sano vaan, että arvas kuumetta olevan ilmassa ja odotteli jo uutisia. En oo paljo sen kans ehtiny muuten jutella ku ollaan menty ristiin kokoajan. Mies ei tohtinu omille porukoille vielä sanoa. Haluaa odottaa sitä ultraa, että kaikki on hyvin.

Papsu: komia pötsi sulla jo. Mulla tulee tommonen vaan ku oon syöny mahan täyteen. :ashamed:

Suikale: Eipäs pidä olla niin negatiivinen. Kaikki on mahdollista! Mä pidän sulle peukut ja koiran varpaat pystyssäku sä pidät omias meidän näyttelymenestystä varten! Koita kestää jännäilemistä!! :hug:

Nyt koiran kans kauneusunille! HY
 
:heart:SUNNUNTAI 15.7.2008 :heart:

*Esikoisesta haaveilevat *


Hilipati.................. kp. 5/27-35...........................yk. 4
Bumba................kp. 9/31-34 ..............................yk. 3
Tinttara84...........kp. 9/25-29..............................yk. 52
Joanna................kp. 16/28...................................yk. 2
Tinkatar...............kp. 16/26..................................yk. 0
gataa...................kp. 18/31-39............................yk. 5
mouku80............. kp. 19/24-39............................yk. 3
juuri.....................kp. 21/28-32............................yk. 2
Kylli-täti................kp. 28/25-29...........................yk. 4
Suikale..................kp. 28/29.............. ................yk. 2



*Toista toivovat *

Caffee81....................kp. 3/26-28....................yk. 5
äippä67.....................kp. 4/28-32....................yk. 7
Heikko-Peikko............kp. 9/35 (35-45)............yk. 2
Summer81.................kp 10/28-30.....................yk. 2
Vilinäiti........................kp 10/29.............................yk. 15
Äityli -84....................kp. 14/34-40......................yk. 11
mussu81....................kp. 20/28-32......................yk. 3
Pixie...........................kp. 22/32...........................yk. 1
Ellen83........................kp 26/26.........................yk. 3
Venla-05.....................kp 26/30.........................yk. 1
Emminmamma............kp. 27/27-32....................yk. 3
Poni06........................kp 29/28-32....................yk 1
Jopa73.......................kp. 31/26 (23-38)..............
elmerius80.................kp 38/31..........................yk. 1
Nenya........................kp. 39/41.........................yk. 0
niko06.......................kp. 41/27.........................yk. 2
Salamander...............kp. 44/28.........................yk. 2



* Kolmatta kaipailevat *

aurinkoenergiaa.....kp. 13/28........................... yk. 5
khalawah...............kp. 13/28...........................yk. 1
Carla......................kp. 21/26-28....................yk. 1
perhoinen84...........kp. 58/31............................
Äippä84..................kp.62/28-30.....................yk. 4



* Neljättä toivovat *

äiti-1966..............kp. 8/28-30.......................yk.5
Päppä................kp 41/26-30.............



:heart:Haamuilijat :heart:


:heart:Plussanneet :heart:

iida83.....................2. lapsi ..........LA 31.12.2007
Pikkueppu..............4. lapsi...........LA 13.01.2008
Afu-82...................1. lapsi...........LA 21.01.2008
Sonja.....................2. lapsi ..........LA 27.01.2008
Piipi79....................1. lapsi...........LA 01.02.2008
Amalia-...................3. lapsi...........LA 04.02.2008
Hissukka................2. lapsi ...........LA 05.02.2008
Meillevauva............1. lapsi...........LA 10.02.2008
Vauvakuumeinen...1. lapsi...........LA
nipsuli..........................................LA 11.02.2008
Olivia............................................LA
Ciba.......................1 lapsi............LA
Hannipupu.............3. lapsi...........LA
tuittu-tilda..............2.lapsi............LA
äiskä äiskä.............2. lapsi...........LA 14.3.2008
Rhea......................1. lapsi...........LA 11.3.2008
Papagena..............2. lapsi...........LA 13.3.2008
Hope08..................5. lapsi...........LA 20.3.2008
Suvitus...................2. lapsi...........LA 22.3.2008
 
Viittitkö Emminmamma laittaa mulle kp26/30. Pitäis olla niin. :heart:

Kaikkia oireita on saatu kehiteltyä. Lämpö 36,7C. Normaalisti vähä yli 36. Vatsaa nippailee. Rintoja nippailee ( välillä kuin neulaa läpi työntäis ). Turvotusta, piti eilen laittaa löysemmät housut. Valkovuoto tosi runsasta ( onko sitten hyvä vai ei )?

Täti sieltä tulee kuitenkin :'( yritänkin ajatella niin, ettei pettymyt olis niin suuri, vaik kyllähän se sitten itkun pistää tulemaan. :ashamed:
 
Ja muuten nyt on yksi päivä ilman pulloa ja tuttia. Päikkäreille huus tunnin, hakkas päätä lattiaan ja potki ja oli hysteerinen, anto kuitenkin periks. Yöunille kahden tunnin rupeama. Mut äiti ja isi voitti. On muuten harrastanu pienenpänä tota pään hakkaamista kun ei saanu tahtoaan läpi.
 
).( tuntuu et menkat alkaa justiisa :kieh: vvuoto on kermamaista.. en tiiä.. melkein itku pääsee ku se per*leen täti tulee kuitenkin taas.. :'( masentaa aika reilusti.. tuntuu et kaikki muut tulee raskaaks helposti ja mä vaan en.. vaik ei yrittämistä pahemmin ole ees takana mut..
 
Tervetuloa minunkin puolestani kaikki uudet!

Omaan napaan sen verran et tein eilen aamulla r-testin ja näytti negaa, oli se apteekin oma testi. Vuotoa ei oo tullut kuin eilen illalla pari tippaa. Tänään ei siis ole vuotoa tullut. Mitään oireita ei oo kumpaankaan suuntaan, yleensä kovat kivut kun täti tulossa. Toivoa kai vielä on vaikka testi olikin nega ja ihan oli eilen pientä vuotoa??
 
suikale: There there..
älä nyt vaivu epätoivoon. Ootko kokeillu kohdunnapukkaa? Mulla sen seuraaminen ainakin autto piämään pään kylmänä. Myös muu tekeminen helpotti oloa ku ei tarvinu miettiä asiaa joka sekunti, eikä tarkkailla omaa oloa.

Papsu: Musta pötsi on hyvä sana kuvaamaan pömpötystä. :LOL:
 
Ellen83 jospa se vielä plussaks muuttuu :hug:
).( Mulla täällä samat hommat jatkuu,oviksesta ei tietoo. Rinnat kipeet,vessattaa ja väsyttää!!Eilen nukuin 2 päikkärit ja yöunia 10h..En kyllä jaksa millään uskoo ylläriplussaan,eli en ees jaksa testata.Nää on varmaan jotain hormonien metkuja tai jotain.Mutta kylläpä päivät matelee nyt kun oviskaan ei oo vieläkään ilmaantunu ja menkkoihinkin on vielä pari vkoa.Jos seuraavat menkat on yhtä oudot kuin viimeks,niin sitten testaan,en aiemmin..En halua enää yhtään negaa testiin.
Plussaonnea kaikille jotka piakkoin testaa!!! :heart:
 
suikale Täällä kutakuinkin samat fiilikset, eli tätiä odottelen.. :'( Vielä ei kuitenkaan mitään tule, mut mahassa juilii pahaenteisesti. Mullakin oikeestaan vasta ti tai ke pitäis alkaa, mut parmepi mitä aikaisemmin jos se täti sieltä kerran tulossa on. Ottaa kyllä niin paljon pattiin, miksi ei vaan tärppää?! Ei vielä kuitenkaan luovuta siitä viimeisestä toivonkipinästä, eihän? Vaikka varaudutaankin pahimpaan... Jaksamisia! :hug:
 
Emminmamma juu ei toivosta pidä luopua vaikka nyt on fiilikset todella syvältä sieltä minne aurinko ei paista.. mahaan sattuu siihen malliin et täti tunkee ihan just paikalle.. mitenhän sen oviksen kans seuraavas kierrossa jos kierto lyhenee.. mietin niitä ovistestejä mut en oikein tiedä.. tiedän sun tunteet toosi hyvin.. yritä jaksaa ja pidetään se lippu korkeella vaik nyt tuntuu tosi tyhmältä.. jaksamisia sullekin :hug:
 
tervehdys =) mistä ootte ostanu ovistestejä? kattelin vaan apteekista että olipa kalliita..tilaatteko jostain vai...? en varmaan vielä osta, mut kattelin valmiiks et jos joskus tulee ostettua. onks teille tullu yllätyksiä ku ootte alkanu testaan? että ootte luullu et on ollu eri aikaan tms. suikale ja emminmamma toivotaan nyt et täti ymmärtäis pysyä pois..ne pari tippaa saa riittää. :kieh:
 
Summer:mä ostin ihan cittarista, frsu:n testejä ne oli. Hmm.. mitähän ne makso... oli varmaan jotain 13-15euroo. Siinä paketissa oli seitsemän niitä! Kävin silloin meidän apteekista niitä kysymässä, mut siellä ei ollut (olisivat kyllä tilanneet mulle niitä) Mitä ne maksoi siellä apteekissa?
 
kyllä se niin taitaa olla et täti pyyhältää paikalle.. kivut on sairaan kovat.. tuskan hiki pinnassa.. kuuma kauratyyny mahan päällä.. ihmettelinkin ku pääsin muutamissa menkoissa helpolla kipujen suhteen.. nyt on mieli maassa.. makaan sohvalla ja katon leffaa.. jos kohta pääsis ylös jos kivut helpottaa.. ilmotan sit ku saa vaihtaa kp:n.. :'( toivottavasti muille ei täti eksy..
 

Yhteistyössä