Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

Ellen83:lle tämmöinen :hug:

Nyt mua tökkii jo kahvi ja tupakki! :x Yöllä kylkeä kääntäessä vihloi ja pisteli alamahaa.Onko mun oikeesti pakko testata?! Jos en ois varma negasta,niin voisin olla varma olevani raskaana. :LOL: Eiks olluki fiksusti sanottu? :D
 
Kiitos kaikille lohdutuksesta!
Suikale: mulla ihan samanlaiset ajatukset, eilen kyllä itkettikin vaikka tietää et alussahan tässä vasta ollaan mut sille pettymyksen tunteelle ei voi mitään. Ja vileä tosiaan kun ne menkat kokoajan muistuttaa olostaan sillä järjettömän kovalla kivulla...
 
Heippa vaan kaikki :wave:

Täältä reissun päältä kiireesti tuun kertomaan et kp 2/25-29 :'(

Niin se vaan taas teki oma pää tepposet ja laittoi uskomaan mut ihan totaaliseen valeraskauteen. Nyt kivut taas ihan kauheet, ilman särkylääkettä heijaisin vain itteeni sängyssä.

Me lähdetään nyt mökkeilemään.. Rokissa oli mukavaa, onneksi on muutakin ajateltavaa, ja nyt taidan tosissaan ajatellakin muuta välillä!

Plussaonnea vain kaikille, ja :hug: muille kohtalotovereille !

Kylli-kirves :D
 
Kylli :hug: meitä näkyy riittävän kelle on täti tullu.. perhana sitä :kieh: pidä lippu korkealla ja tässä kierrossa sit plussat meillekin :heart:

näin muuten viel viime yönä unta et olin raskaana.. oli oikein iso maha ja kaikki.. ostin sellasia ihania vauvan lakanoita pojan värisiä.. huoh :|
 
Pahoittelut tädistä Ellen, suikale ja kylli!! :hug:

suikale: Ootko lämmön mitannu suunnilleen samoihin aikoihin aina? Ku kyllä niitten ois pitäny tipahtaa ku alkaa menkat. Onko sitä vuotoa paljon? Ku kyllähän papsukin tiputteli vaikka plussa tuli. Ja jos väsyttääkin ja mahaan sattuu.. :/ Tää keli kyllä vetää mielen matalaksi! :kieh:

Papsu: Epistä sulla on neuvola päivää ennen mua! :(

Siellä on toista toivovissa monella päivät jo tosi pitkällä! Onko tilanteeseen tullu selvyyttä, vai eikö ihmiset vaan muista listautuneensa tänne? Kolmosta toivovissakin on parilla päivät pitkällä. Mikä on tilanne? :attn:

Tässä kuva meidän ekasta mummulta saadusta vaavilahjasta:
http://img.photobucket.com/albums/v344/kaapo/IMG_0062.jpg
 
pahoittelut kaikille tädin yllättämille :hug: mä kävin ostamassa mansikoita. on tosi hyviä :heart: huomenna lähettäis turkuun päin ajelemaan. saapahan vähän muuta ajateltavaa. olispa vaan hyvät ilmat. tosi masentavaa kun koko ajan sataa vettä. koko loman aikana ollu muutama kunnon aurinkoinen päivä. koitetaan kaikki keksiä jotain muuta ajateltavaa, niin sit kaikilla tärppää ens kerralla. =) vaan eipä se olekaan niin yksinkertasta..
 
Negaa vaan näyttää. Eiköhän se täti sieltä kohta tuu. Aamulla KN ihan pehmee, ja nyt taas kova ja takaan. Valkovuoto on runsasta, eikä siis mitään tuhnua vielä tullu. Rinnat ei oo kipeet, eikä vatsan juilintaa tänään. Alkaa siis olla aika varmat tädin merkit. Tosin torstaina sen tädin pitäis siis virallisesti tulla. Mut usko hiipuu taas. :'( Lämpö taas 37,2. mut eiks tätikin nostele lämpöä?

Rhea: ihanat vauvalahjat :heart:
 
Rhea juu samaan aikaa joka aamu ennen ku teen mitään.. ei vielä mitään hirveen kovaa vuotoa mut kyl sen tädiksi sanoisin.. niitä lämpöjä mäkin vähän ihmettelen.. tosi ihanat vauvalahjat.. vaikka kyllä mun siskollakin oli yhet normaalit menkat ku oli raskaana mut en itsestäni usko.. ja mein äiti sais tietää 4kuulla muistaakseni et on raskaana.. en nostele toivoani tollasten takia.. kyl se taitaa vaan täti olla mut tosi kummallisten kipujen kans.. juu keli ei oo kyl kiva.. satanu taas muutaman päivän jo.. päällystelin penkkejä aikani kuluks ja nyt vois mennä maalaamaa.. ja tiskaamaa..

voi venla toivottavasti se täti ei tuu..

summer81 mäkin söin toissa päivänä 2 litraa mansikoita :D oon ihan hullu syömää niitä varsinki ku oli mun kesän ensimmäiset..
 
Moi taas kaikki! En kerkee taaskaan millään lukea ketjua kun oon kirjaston vartin koneella. Mutta on yhä mahtava katsoa tuota kasvanutta plussalistaa! Omia kuulumisia sen verran että ovis taitaa oireista päätellen olla vasta nyt, joten ei liene mahiksia tässä kierrossa kun ollaan yhä miehen kanssa eri paikoissa. Mutta palailen lomilta joskus elokuussa ja sitten ryhdyn taas aktiivisemmaksi täällä palstalla ja myös yrityksen suhteen. Tärppionnea kaikille!!
 
Ollaan oltu maalla ja mökkeilemässä, joten en ole koneelle päässyt ja nyt on tekstiä tullut niin paljon, etten ehdi ja jaksa niitä kahlata läpi.
Joten näin yleisesti:
:hug: kaikille joille epätoivottu täti on saapunut
:flower: Onnittelut plussanneille!
:wave: Tervetuloa kaikki uudet!

Sit oma napa asiaa...
Jos joku listaa päivittää niin mun kohdalle vois vaihtaa kp 12/26-30 ja yk vaik 4, kun aikasemmin oli meininki TJOT, mut nyt on tosiaan jo kiire iskenyt päälle ettei tulisi tuota ikäeroa liikaa ja itse kävisi liian vanhaksi.Ovis pitäisi olla laskurin perusteella 20.7, mut se riippuu taas et onko vuorossa lyhyt vai pitkä kierto, joten tasaista työskentelyä vain nyt koko ajan niin jos se siitä onnistuis. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Emminmamma:
:heart:MAANANTAI 16.7.2008 :heart:

*Esikoisesta haaveilevat *


Suikale..................kp. 2/29.................................yk. 3
Kylli-täti.................kp. 2/25-29............................yk. 5
Hilipati.................. kp. 6/27-35............................yk. 4
Bumba...................kp. 10/31-34 .........................yk. 3
Tinttara84.............kp. 10/25-29...........................yk. 52
Joanna..................kp. 17/28................................yk. 2
Tinkatar................kp. 17/26.................................yk. 0
gataa...................kp. 19/31-39............................yk. 5
mouku80............. kp. 20/24-39............................yk. 3
juuri.....................kp. 22/28-32.............................yk. 2




*Toista toivovat *

Ellen83........................kp 2/26.........................yk. 4
Caffee81....................kp. 4/26-28....................yk. 5
äippä67.....................kp. 5/28-32.....................yk. 7
Heikko-Peikko............kp. 10/35 (35-45)...........yk. 2
Summer81.................kp 11/28-30....................yk. 2
Vilinäiti.......................kp 11/29.........................yk. 15
Äityli -84....................kp. 15/34-40...................yk. 11
mussu81....................kp. 21/28-32...................yk. 3
Pixie...........................kp. 23/32........................yk. 1
Venla-05....................kp 27/30.........................yk. 1
Emminmamma...........kp. 28/27-32...................yk. 3
Poni06.......................kp 30/28-32....................yk 1
Jopa73.......................kp. 32/26 (23-38)..............
elmerius80.................kp 39/31.........................yk. 1
Nenya........................kp. 40/41........................yk. 0
niko06.......................kp. 42/27.........................yk. 2
Salamander...............kp. 45/28.........................yk. 2



* Kolmatta kaipailevat *

aurinkoenergiaa.....kp. 14/28............................ yk. 5
khalawah................kp. 14/28.............................yk. 1
Carla.......................kp. 22/26-28........................yk. 1
perhoinen84...........kp. 59/31............................
Äippä84..................kp.63/28-30..........................yk. 4



* Neljättä toivovat *

äiti-1966..............kp. 9/28-30.....................yk.5
Päppä................kp 12/26-30......................yk.4



:heart:Haamuilijat :heart:


:heart:Plussanneet :heart:

iida83.....................2. lapsi ..........LA 31.12.2007
Pikkueppu..............4. lapsi...........LA 13.01.2008
Afu-82....................1. lapsi...........LA 21.01.2008
Sonja.....................2. lapsi ..........LA 27.01.2008
Piipi79....................1. lapsi...........LA 01.02.2008
Amalia-...................3. lapsi...........LA 04.02.2008
Hissukka................2. lapsi ..........LA 05.02.2008
Meillevauva............1. lapsi...........LA 10.02.2008
Vauvakuumeinen...1. lapsi...........LA
nipsuli..........................................LA 11.02.2008
Olivia............................................LA
Ciba.......................1. lapsi...........LA
Hannipupu.............3. lapsi...........LA
tuittu-tilda..............2. lapsi..........LA
äiskä äiskä.............2. lapsi..........LA 14.3.2008
Rhea......................1. lapsi...........LA 11.3.2008
Papagena..............2. lapsi...........LA 13.3.2008
Hope08..................5. lapsi..........LA 20.3.2008
Suvitus...................2. lapsi..........LA 22.3.2008
 
Alkuperäinen kirjoittaja Red Dragon:
Kolmas ois haaveissa.. Ja yritys ois kai ensimmäinen.. Odottelen nimittäin niitä helkutin kuukautisia, kun viime kuun lopussa (25.6) poistettiin kierukka.. Eikä niitä vain näy. :'(
Mieletön vauvakuume viel vaivaa.

Noniin ystäväiseni, samassa liemessä ollaan. Ei vaan tunnu tärppäävän meillä vaikka kuinka ois yritystä.
:ashamed: :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:
Alkuperäinen kirjoittaja Red Dragon:
Kolmas ois haaveissa.. Ja yritys ois kai ensimmäinen.. Odottelen nimittäin niitä helkutin kuukautisia, kun viime kuun lopussa (25.6) poistettiin kierukka.. Eikä niitä vain näy. :'(
Mieletön vauvakuume viel vaivaa.

Noniin ystäväiseni, samassa liemessä ollaan. Ei vaan tunnu tärppäävän meillä vaikka kuinka ois yritystä.
:ashamed: :D
Samassa liemessä hyvinkin. Mutta sie oot jo yrittänyt kauan. Minulla on viel ensmäinen yritys.. Ku tulis ne menkat nytten, ni tietäis ruveta yrittää toden teolla.. Milloin tulee menkat ku o kierukka otettu pois?

 
Suikale Itse olen TODELLA pessimistinen raskautumisen suhteen. Oireita on ollut taas vaikka toisille jakaa, mutta menkkoja ei vieläkään kuulu. Kp on nyt jotain lähellä 50 (en jaksa enää edes laskea). Ovulaation luulen tunteneeni, ja limoista bonganneeni jokaisella kierrolla, mutta se on tullut milloin sattuu. Kunhan nämä menkat nyt alkaisi, niin ehkä sitten seuraavalla kierrolla voisi ottaa lääkäriin yhteyttä kierron tasaamiseksi. Nyt, kun on pillereistä aika jättänyt, niin ei millään tekisi mieli ottaa yhdenyhtä hormonitabua enää, vaikka pillerit elämän siedettäväksi tekivätkin.
 
Mavi tuleeko sulla se venyvä lima aina oviksen aikaan? aattelin ku mulla ei oo koskaan ollu sitä. mietinki et ovuloinko ollenkaa jos limoja ei tuu.. mut kivut on kyl siihen aikaan ku pitäs oviksen olla.. mekin käytettiin tosi hyvin oviksen aika pupuiluun eikä silti tärpänny.. en tiedä pitäiskö sit joka ikinen päivä pupuilla vai? mut jossain sanotaan et se heikentää siittiöiden laatua.. tiedä sitten.. toivon niin ettei se endo kamalasti vaikuttaisi raskautumiseen mutta.. haluan ajatella että raskaudun piakkoin mutta.. aina vaan endo mieltä vaivaa ja muutenki epäilen raskautumista.. miksi muut paitsi minä.. tiedän et muillakin on näitä ajatuksia ilman endoakin.. nytkin oli loppu kierrosta jo positiivinen mieli et jospa se nyt onnistui mutta ei :'( kunhan kierto ei rupeisi heittelemään.. muutkin voi muuten vastata noihin kysymyksiin jos haluaa..
 
Suikale:Mä en ole itse kyllä huomannut limoissani mitään eroa, on sitten ovis tai ei! Viime kierrossa oviksen jälkeen alkoi valkovuoto lisääntymään kohti tätiä mennessä. Se on oikeastaan ainut asia mikä tuolla alavärkissä muuttuu kierron edetessä! Sitä nipukkaakun en ole vielä löytänyt :ashamed:
Mä olen kanssa kuullut siitä että siittiöt heikkenisivät jos joka päivä pupuilee! Mut sit toisaaltaan just luin jostain että siittiöitä kehittyy joka päivä ihan järkyttäviä määriä (en muista nyt mitä se oli... jotain miljoona kai) joten tiedä sitä sitten! Me joka tapauksessa otettiin riski ja pupuiltiin jokapäivä... saa nähdä kuin käy :whistle:
 
Joanna et oo ainut joka sitä nipukkaa ei ole löytäny :ashamed: on aika ristiriitaista et niitä kuitenki tulee lisää niin paljon ja sit ne muka heikkenis.. eikö ne sit kerkeä kehittyy tarpeeks? mäkin rupeen olee sillä kannalla et joka päivä.. kumpikohan ajankohta on parempi aamu vai ilta? varmaan koht ihan hullu ku haluaa vauvan niin paljon ja sit miettii kaikkia asioita hirvesti.. ei kyl pitäs mut ei voi mitää :|
 
Jostain olen kuullut, että jos mies terve, niin siittiöitä kehittyy koko ajan. Silloin suositellaan pupuilua pari päivää ennen ja jälkeen oviksen joka päivä. Jos tuotanto heikkoa, niin silloin jokatoinen päivä. Aamusta siittiöt virkeimmillään ja suositellaan jossain, että nainen saisi orkun vasta miehen jälkeen.

).( Vatsa taas pingottaa iltaan kohden. Pientä nippailua. Rinnat ei oo arat yhtään, että eipä taida onnistaa. Meinasin huomen aamusta testata uudestaan, jos aamuvirtsa olis vähä vahvempaa ja vaik tois sen plussan. EPÄILEN KUITENKIN :'(
 
Mitäs Nyt -palstalle kun laitoin kysymyksen, että milloin menkat hormonikierukan jälkeen, niin tuli vastauksia, että minulla luultavasti oli menkat, kun alkoi vuotamaan kolme päivää kierukan poiston jälkeen, ja kesti 6 päivää.. Eli nytten odottelen, että alkaavatko vai ei..
Jos lasketaan niiden päivien mukaan, mitä oli kierukan aikaan kierto, eli 35 päivää.. Niin 1.8. pitäisi alkaa menkat..

Mutta jos lasketaan, miten oli ennen kierukkaa, se oli 21-28 päivää. Eli se ois jotain 18.-25.7.2007.

Katsotaan miten käy =)
 

Yhteistyössä