Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

Onnea Emminmamma ! Ja paljon tarrasukkia! :heart:

Ja Rhea: ihana Massu sulla..ihan oikeessa paikassa "pönöttää" B)


saanko kysyä että miten pian oviksen jälkeen kun on tärpänny on alkanu oireet? Ja miten pian näkyy niissä herkissä testeissä??


Olis vielä ihan jees jos joku viittis vastata...
 
aurinkoenergiaa eikös siinä mee noin viikko siihen ku se rupee kiinnittyy kohtuun? eli eiks ne sit joskus sillon saata jo jotain oiretta tulla.. pari päivää ennen voi jollain herkimmillä testeillä testata mut suositellaa et sillon ku menkkojen pitäs alkaa.. en oo asiantuntija, jos joku muu vastaa viel sit joka tietääkin jotai :D

Rhea nohdin viime viestii laittaa et söpö massu sulla =)
 
Onnittelut Emminmammalle :flower:

Omaa napaa pikaisesti.. kp nyt 15 ja sellaista kirkasta valkovuotoa (?) tulee, eli luultavasti ovista enteilee. En olekaan koskaan aiemmin näin tarkkaan itseäni tutkiskellut, mutta jo on aikakin :LOL: Mulla ois toiveena tyttö tällä kertaa, joten eikös silloin pitäis harrastella pari pv ennen ovista? :whistle: Vauvan sukupuolelle sinänsä on ihan sama, mutta kun on jo kaksi poikaa niin joskus käy mielessä että olis se tyttökin vielä kiva saada :heart:

Herkimmät testit tais olla niitä, joilla voi testata 10 pv hedelmöittymisestä. Korjatkaa jos olen väärässä :)
 
Emminmamma Hurjasti onnea!!! :flower: =) Niin ja hyviä jazzeja...

Rhea Ihana toi sun masu, mäki haluun :)

Tinttara84 tee nyt vaan se testi :) aattele mikä ilonen ylläri se oliskin jos ootki raskaana :)

Taidanpa tästä piakkoin jatkaa tota mansikoiden pakastamista, on sitten talvella hyvä herkutella ja muistella kesää :)
 
Niih,en tiiä testaanko tänään vai huomenna.Pakko kyllä kuiteski varmistaa,on niin outoja oireita ja kumma olo ja varsinkin kun ovistestit ei näytä kerrassa mitään,eikä kyllä oo ovisoireitakaan ollu..Soitan kyllä huomenna sit lääkäriin jos testi nega.Lämmötkin ollu jo niin kauan yli 37..Ja rinnat niin arat,joku rintasyöpä varmaan ja siks lämpöö!!Kauheeta!
 
:heart: :heart: :flower: ONNEA Emminmamma!! :flower: :heart: :heart: Sainpa sen tädin eksytettyä sulta kuitenkin!:LOL: Aivan mahtavaa! Paitsi nyt et ole enää täällä mua lohduttelemassa...:ashamed: Mutta ei se mitään, ehkä plussanneissa vielä kohtaamme! Ja ehkä viihdyt täälläkin vielä, kuten Papis ja Rhea? =)


Oltiin vähän reissulla ja huomenna mökille. On tää loma-aika vähän kiireistä, ettei ehdi oikein kirjoitella. Mutta ovista odotellessa...
 
Emminmamma hurjasti onnea sulle!
Rhea siitä se lähtee se plussapallon kasvatusoperaatio :D

Kk meni ja tänään otettii sit sen kunniaksi varaslähtö vauvantekopuuhiin tuplapupuilulla, kun eihän se ovis vielä täällä kuitenkaan ole :p
 
Heippa kaikille :wave:
Tää päivä on ollut yhtä matalalentoa... =)
Vietettiin 6tuntia äitin kanssa kaupungissa, mut saatiin kuin saatiinkin ostettua meille uudet puutarhakalusteet ja kaasugrilli :D

).( rinnat edelleen "täyteläiset" ja arat. Varsinkin nännit!! Sanokaa pliis et tää on sitä... jookos :p
Mut nyt nukkumaan...ötyä kaikille =)
 
Toivotaan Joanna että se olis just sitä :heart:

).(Yöllä kouras alavatsaa kyllä aika kovasti. Sama nyt aamulla. Et eiköhän se täti oo tulossa kovaa vauhtia kylään. Huomenna virallinen saapumispäivä, jos ei tuu, niin testaan kyllä vasta ens viikolla.
 
:heart:KESKIVIIKKO 18.7.2008 :heart:

*Esikoisesta haaveilevat *

Suikale..................kp. 4/29.............. ................yk. 3
Kylli-täti................kp. 4/25-29...........................yk. 5
Hilipati.................. kp. 8/27-35...........................yk. 4
Bumba................kp. 12/31-34 ..............................yk. 3
Tinttara84...........kp. 12/25-29..............................yk. 52
Joanna................kp. 19/28...................................yk. 2
Tinkatar...............kp. 19/26..................................yk. 0
gataa...................kp. 21/31-39............................yk. 5
mouku80............. kp. 22/24-39............................yk. 3
juuri.....................kp. 24/28-32............................yk. 2



*Toista toivovat *

Pixie............................kp 1/32.........................yk.2
Ellen83........................kp 4/26.........................yk. 4
Caffee81....................kp. 6/26-28....................yk. 5
äippä67.....................kp. 7/28-32....................yk. 7
Heikko-Peikko............kp. 12/35 (35-45)............yk. 2
Summer81.................kp 13/28-30.....................yk. 2
Vilinäiti........................kp 13/29.............................yk. 15
Äityli -84....................kp. 17/34-40......................yk. 11
mussu81....................kp. 23/28-32......................yk. 3
Venla-05.....................kp 29/30.........................yk. 1
Poni06........................kp 32/28-32....................yk 1
Jopa73.......................kp. 34/26 (23-38)..............
elmerius80.................kp 41/31..........................yk. 1
Nenya........................kp. 42/41.........................yk. 0
niko06.......................kp. 44/27.........................yk. 2
Salamander...............kp. 47/28.........................yk. 2


* Kolmatta kaipailevat *

aurinkoenergiaa.....kp. 1/28........................... yk. 6
khalawah...............kp. 16/28...........................yk. 1
Carla......................kp. 24/26-28....................yk. 1
perhoinen84...........kp. 61/31............................
Äippä84..................kp.65/28-30.....................yk. 4
Red Dragon...................................................yk. 1


* Neljättä toivovat *

äiti-1966..............kp. 11/28-30.......................yk.5
Päppä................kp 14/26-30.............yk. 4


:heart:Haamuilijat :heart:

Emminmamma............kp. 30/27-32....................yk. 3

:heart:plussanneet :heart:

iida83.....................2. lapsi ..........LA 31.12.2007
Pikkueppu..............4. lapsi...........LA 13.01.2008
Afu-82...................1. lapsi...........LA 21.01.2008
Sonja.....................2. lapsi ..........LA 27.01.2008
Piipi79....................1. lapsi...........LA 01.02.2008
Amalia-...................3. lapsi...........LA 04.02.2008
Hissukka................2. lapsi ...........LA 05.02.2008
Meillevauva............1. lapsi...........LA 10.02.2008
Vauvakuumeinen...1. lapsi...........LA
nipsuli..........................................LA 11.02.2008
Olivia............................................LA
Ciba.......................1 lapsi............LA
Hannipupu.............3. lapsi...........LA
tuittu-tilda..............2.lapsi............LA
äiskä äiskä.............2. lapsi...........LA 14.3.2008
Rhea......................1. lapsi...........LA 11.3.2008
Papagena..............2. lapsi...........LA 13.3.2008
Hope08..................5. lapsi...........LA 20.3.2008
Suvitus...................2. lapsi...........LA 22.3.2008
 
hmm.. niko06, salamander, perhonen84 ja äippä84 teillä päiviä jo hirmuisesti. Ilmoittelettehan itsestänne jotain =)
Venla05:Eikös se kourailu ole myös raskaus oire? Sulla on kietämättä aikasta jännät päivät menossa!

Mulla on tänään taas niin paljon tekemistä, et ehdin koneelle vasta joskus iltapäivällä uudestan.. joten siihen asti moro :wave:
 
Onnittelut kaikille plussanneille/haamunneille :flower:

Olen pysytellyt muutamia päiviä kirjoittelematta. Lueskellut kyllä olen, mutta itellä oli sen verran synkkiä ajatuksia, että vältin laajempaa kirjoittelua. No nyt fiilis taas ihan hyvä, joskin edelleen tuntuu et tää kierto oli ihan floppi :ashamed:

Vähän piristää ku työmaalla saatiin yläkerta levytettyä ja nyt vain väliseinät puuttuu, sit olis yläkerta valmis. Hyvästi näyttää siltä et lokakuussa muutetaan - IHANAA. Olen jo ihan kurkkua myöten täynnä nykyistä kämppää. Asutaan väliaikaisesti pienesä kaksiossa, joten ahdasta on! :kieh: Työtkin alkaa parin viikon päästä, joten saa vähän muuta ajateltavaa.

 
mussu81: Mä tiedän ton tunteen tosi hyvin, kun ottaa päähän se ahtaus ja kun tuntuu et joka paikka pursuaa kaikkee roinaa. Me saatiin talo muutto valmiiks kesäkuun lopussa ja nyt on niiiin ihanaa asua uudessa kodissa!! Eli jaksamista rakentamiseen! =)
 
mussu81 et sä oo ainut kellä on ollu synkkiä ajatuksia.. täällä jo porukka varmaan kurkkuaan myöten täynnä mun juttuja.. täytyy varmaan itekin pysytellä pois välillä :| varmaan tosi ihanaa päästä muuttamaan.. haluisin itekin omakotitalon.. sais laitella pihaa yms.. ois ihanaa.. siinä onkin sulla odotettavaa.. eihän sitä ihan vielä tiedä oliko sun kierto floppi.. mulla alkaa vasta kk:n päästä työt tai siis joskus 13.8.. mulla vielä on pitkä aika.. sit onneks riittää ajateltavaa.. pidä lippu korkealla :hug: =)
 
Huomenet!

Ja meillä täti pyyhälsi kylään tänä aamuna, joten kp on sitte 1/28 ja yk 6 :'(
vähän on vielä hakusessa toi kierto km jälkeen mutta jospa se nytten...
nyt alkaa olla normaalimenkat, kun silloin 16 pv sitten oli 1pv menkat...
mutta tällaista tänne.... :( (ehkä ketään ei kiinnosta, mutta kerroinpahan kuitennii )
 
mussu81 ja suikale: Tuuletelkaa täällä vaan niitä pahojakin fiiliksiä, sitä vartenhan me täällä ollaan :hug: Ainakin minulle tämä on sellainen paikka, missä käyn myötäelämässä muiden fiiliksiä. Ja kunhan se oma yritys oikeasti alkaa ensi kierrosta lähtien, niin tämä on varmaan se ensisijainen tunteinen purku paikka. Kun ei ihan kaikkea halua miesparan niskaan kaataa. Ja kun tietää, että täällä muut tietää ihan tarkkaan, mistä itse puhuu. En mä ainakaan usko, että mies voi sitä ihan samallalailla kokea kuin nainen, jonka kehossa se kaikki tapahtuu - jos tapahtuu.

Venla05:n puolesta täällä jännäillään!

Vielä lisäys: aurinkoenergiaa jospa se kierto nyt asettuisi tämän tädin myötä :hug:
 
Testasin:NEGA!!!!! Acon10 liuskatesti,mutta kattelinsitä tuossa,niin se levahti,siis hajos?! :eek: Se pää mikä kastetaan pissaan,niin levis silleen kummasti kun se oli märkä..Mutta kontrolliviiva siinä kummiski on,että ei se varmaan kuitenkaan rikki oo...?Voi PRKL,kun mä oikeesti olin niin varma!Yököttää aina kun polttaa tupakin,tissit edelleen arat ja kaikki muutkin oireet mitä tähän asti.Huomenna siis otan puhelimen kauniiseen käteeni ja soitan lääkäriajan.Saan sit ruveta pelkäämään sitä,mikä on tuo kyhmy kainalon puolella rinnassa ja miks mua oksettaa ja miks mulla on lämpöö ollu koko viikon 37 ja risat..
 
Tinttara: Pahoittelut negasta. Toivottavasti puhelinsoiton myötä ratkeaa asia johonkin suuntaan. :hug:

Masu kiittää kehuista. Luojan kiitos se on jo tasoittunu vähäsen. Ei sen ihan vielä tarvi pönöttää ku ei me olla kenellekkään oikeen vielä kerrottu.. :eek:

aurinkoenergiaa: Täti pahoittelut! Toivotaan, että kierto tasoittuu nyt! Myös muille tädin yllättämille tsemppiä uuten kiertoon! :hug:

suikale: Ei sun juttuihin kukaan kyllästy. Kaikki ymmärtää että on paha mieli! Kohta on taas ovis käsillä ja pääsette pupuilemaan! Anna greippimehulle hommia ja koivet kohti kattoa! :hug:
 
aurinkoenergiaa tiedän tunteen tädistä :hug: jospa se kierto tasaantuis nyt..

Tinttara84 mitenhän se testi silleen pysty hajoo.. onko sulla siis joku outo kyhmy? mut jospa silti oot raskaana, jos se testi oli jotenki viallinen.. hmm..

loppuuko kellään menkat ku seinään? eilen oli vielä hanat auki ja illalla sit ei mitää.. ei ees tiputtelua ei tuhrua.. outoa.. ei mulla koskaan menkat lopu ku seinään..
 
Lämmin kiitos halauksista! :hug:
Miekin oon kyllä sitä miettiny että pitäisin hieman taukoa tänne kirjoittelemisesta...tuntuu että höpöttelen ittekseni...lueskelen kyllä monta kertaa päivässä teidän juttujanne, ja kuulumisianne, mutta jotenkin vaan tuntuu että olette täynnä mun höpötyksiä... :/

Taitaa vetää myös toi ainainen sade mielen matalaksi... :(

fiilikset nolla! oltais saatu miehenkin kanssa vapaa to-pe yö lapsista ja mitä sitten tapahtuu: Täti tulee... :kieh: :(

tympii...

Anteeksi vuodatus!
:ashamed: :ashamed:
 
Päivää vaan kaikille :wave:

Juon tässä kahvia ja keksejä mussutan...Koko aamupäivä meni remontoidessa. Mä olen tässä ajatellut, että täytyy olla ees siitä kiitollinen että kierto palautu suht nopeasti normaaliksi pillereiden lopettamisen jälkeen. Ensin kun oli tuo synnytys, sit imetystä n.10kk, pillereiden aloitus ja niiden lopetus (ehdin niitä käyttää n. 4kk). Niin voihan tuo keho olla aikamoisessa hormoonimylläkässä. Silti vois nyt tajuta, että vauvaa halutaan ja kovasti :kieh:
 
suikale juu joku kumma kyhmy löyty tai semmonen nappula ja se on arka..Kamalaa.Enkä toidellakaan ymmärrä miten se testi silleen levis.Ne tyynyt niinku pehmeni ja sen päähän pitäs olla ihan yhtenäinen,niin sepä levis kahteen osaan?En tajua..Ja juu mulla ne viime menkat siis loppu n. 1,5pvän pikkuruisen vuodon jälkeen kuin seinään.Siks aloinki epäillä raskautta.
Nyt lähen koirulin kaa ulos vähä päätä selvittään tästä kaikesta hullunmyllystä tän kropan kanssa! :wave:
 
Auttakaa tietämätöntä... Mulla alko tänään tuleen tuhruvuotoa ja oviksesta olis mun mielestä 9 päivää, jos sen onnistuin oikein bongaamaan. kiertopäivä on vasta 25/32 joka on yleensä mulla aika säännöllinen. Olin asennoitunut aika rennosti siihen, ettei varmaankaan tärppää kun on vasta eka yrityskerta meneillään, mutta nyt oon ihan kuumilla hiilillä ton tuhrun takia. Hermoilen kokoajan, enkä pysty oikein muuta ajatteleen. Voisko se olla sitä kiinnittymisvuotoa? Kenellä oli kokemusta siitä, Papagenalla? Mulla ei oo mitään tietoa sellasesta, kun esikoisesta ei ollut mitään... Ja oon ihan pihalla... Tai sitten täti yllätti viikon etuajassa, eikä vuoto oo vaan kunnolla päässyt vauhtiin vielä. Tekis mieli mennä peiton alle ja nukkua viikko. :(
 

Yhteistyössä