Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

aurinkoenergiaa sulla ajatukset samanlaiset omista höpöttelyistä.. mullakin tuntuu et höpisen itekseni eikä kukaan niitä jaksa lukea.. mä ainakin jaksan lukea sunkin jutut aina.. ja onhan se kyl kiva jonnekin purkaa tunteitaan.. jatka höpöttelyä vaan :hug:

Tinttara84 mullakin on joskus sellaisia kipeitä pieniä "nappuloita" rinnoissa.. mulla ne on vaan rasvapatteja tai jotai ryyhelmää mikä sit välillä on kipee.. mulla on kokoa rinnoissa ihan liikaa ja joskus kipeytyy nukkumassakin.. jospa se ei ole mitää.. jospa sun kannattais muutaman päivän kuluttua tehä uusi testi ku se hajoskin tollei..

Pixie mun mielestä se voi olla sitä kiinnyttymisvuotoa.. tuohon aikaan se tulee kai jos tulee.. ja jos se kierto vielä on säännöllinen.. jospa siellä pikkuinen yrittää tarrautua kiinni :D
 
Juuh, eipä tässä ole enää mitään epäilyn varaa. Eli kp. 1 ja yrityskierto 2. Noh, jos jotain positiivista pitää keksiä, niin saadaanpahan ottaa varaslähtö seuraavaan yritykseen kun tää vajaamittanen kierto oli kerta suutari. :D Mitenköhän ovis pitäis laskea seuraavassa kierrossa, kun on noin isoa vaihtelua kierron pituudessa?
 
nyt en tajuu.. :ashamed: Mun piti korjailla tuota aamulla päivittämääni listaa.. mut miks tää ohjelma ei anna mulle sitä mahdollisuutta? Normaalistihan noissa omissa viesteissä on se mahdollisuus et muokkaa ja poista!!! Nyt ei ole! Pitää varmaan yrittää uudestaan kirjautua sisään :(
 
Oi että...nousi ihan kyyneleet silmiin...siis ku ootte huomannu mut... :)
Välillä ihan oikeesti tuntuu, että on yksin näiden fiilisten kanssa.
En oikein uskalla enää puhua mistään vauvakuumeesta kenellekään, ku saa ihan ihmeellisiä kommentteja....kuten "eiköhän se km ollu sellainen enne, ettei teille enää tarvi lisää tulla" tai sitten " teillähän on jo tyttö ja poika, olkaa tyytväisiä, mitä sitä enempää niitä lapsia tekemään". Mä oon aivan romuna... :'(
Oon luullu että mulla on tosi ystäviä.... :(

tuosta km on tosi moni lohkaissu just sen ett, sehän tulee varmasti uudestaan, ja mitä sinä itteesi kiduttamaan... ahistaa...
Tiedän että km on aina mahdollinen...mutta ei se joka kerta tuu...ja se että eikö ystävien pitäis jaksaa kannustaa eikä tuomita? :/ Masentaa.. :'(

mie lähden viemään lapsia mökille, siellä on miun kummatkin veljet+veljen tyttöystävä käymässä, ja haluavat lapset sinne yökylään(veljillä ei omia lapsia, joten tykkäävät välillä paapoa meijän =) )
Harmi vaan että sattui tuo täti tulemaan kylään, ku ois ollu huomenna sekä miehellä että mulla vapaapäivä... :/
No, mies sanoi että mennään Hiukkaan huomenna kävelee paljain varpain rannalle hiekkaan... =) ja käydään syömässä ulkona =) !

Btw. onko teillä kokemuksia Diva-kupista?
Tää on MAHTAWA keksintö....tosin tällaisia on kuulemma pidetty jo vuosisatoja... ;)

juups..mutta tulipa nyt sitten tekstiä...vaikka vannoin etten kirjoittele... :ashamed: B)

Kiitos Joannalle päivityksestä!!! :flower:
 
aurinkoenergiaa mulla on ollut tuo Diva käytössä nyt pari vuotta ja en antais pois mistään hinnasta!!! Mulla oli aina ennen nivuset rikki menkkojen aikaan, mut kupin kanssa ei ole sitä ongelmaa. Eikä myöskään mitään ylivuotoja tai hajuja :D Niin ja toimii myös pupustelun jälkeen, jos ei halua hyökätä heti pesulle. Kuppi vain sisään ja pesulle sit ku haluaa :D

Mä kävin just kiusaamassa itseäni lueskelemalla odotustarinoita... :kieh: Nyt on aivan kamala olo, ku ei millään jaksais odottaa odottamista. Haluaisin heti sen tunteen, ku pikkutoukka kasvaa sisällä. Haluaisin päästä ostamaan kestovaippoja ja lukemaan tulevalle isoveljelle vauvakirjoja :LOL: No eihän tässä hätäily auta yhtään, tulee sit ku on tullakseen :kieh:
 
Mussu81: joo..mulla oli sen hankinta eessä ku siteillä meni paikat rikki ja tamppoonille olen allerginen...
vähän ensin pelotti että olenkohan sille silikonille ku kumeissa ei saa olla silikonia ku heti kutisee paikat (siis sillekin allerginen :LOL: )
no enpäs sitte ollu..ja mahtava vehe on...

Apua! täällä vaan kykin vaikka piti sinne mökille mennä... B) B)
 
Aurinkoenergiaa: Jo olet tökeröitä kommentteja saanut... ei oo totta :kieh: (siis tuon km:n jälkeen)
Kertokaas Mussu81 tai aurinkoenergiaa mulle tarkemmin tosta divasta? olen joskus siitä kuullut ja ihmetellyt kuin se niinkuin toimii? Mistä niitä saa?
 
Moi taas!Ja kiitti myötätunnostanne :) Noh,kai se vaan on uskottava että tämä mun oireilu johtuu ihan jostain muusta.Herkkätesti kummiskin ja viikot ois 5+? jos raskaana oisin,niin oispa se näkyny jo.Mutta jos jossitellaan,niin serkkuni oli jo rv 8 tai 9 kun testi eka kerran näytti plussaa,vaikka oli aiemminkin testannu..Meillä on kyllä ihan härösuku tän lisääntymisen kannalta:mummolla 6 menkat,serkulla viikkoja jo vaikka kuinka ennenku testi plussa,mulla jotain seko oireita ja äipän siskolla monta monta km..
Mutta missä pirussa on sitten ovis?!Meni sitten tämäkin kierto harakoille :'(
Mä haluisin vaan nukkuu ja unohtaa kaiken vähäks aikaa,huoh!Töissä ei jaksa ja sekin vielä kun kaikki on raskaana ympärillä tai työntää vaunuja..
Mieskin oli ihan sata varma ja sanoi että mun rinnatkin on muuttunu.Hän käskee ootella viikon ja testata uudelleen,jos samat oireilut jatkuu.Fiksu mies tuo mun ukkeli :) :heart: Eli koitan kärvistellä viikon ja soittelen sitten lääkäriin,kunhan oon toisen kerran testannu.Nyt lohtu-pannarille!
Plussaonnee ja onnee oviksen bongailuun!! :heart:
 
Joanna laitan sulle tähän linkin tuonne perhepuotiin, jossa on mun mielestä tosi hyvin selitetty tuo kuppi-idea ja sieltä voi myös noita kuppeja tilata. Hinnat ei ole kovin pahoja, kun tuo sama kuppihan kestää vuosia. Ainoastaan väri vähän muuttuu, mutta se ei ole vaarallista :D

http://www.perhepuoti.fi/product_info.php?cPath=101&products_id=339
 
Aurinkoenergiaa :hug: tädin saapumisen takia ja voimia tähän kiertoon :)

Tinttara84 voihan höh... sun oireet kun kuulosti vaan niin lupaavilta, mut eihän se viel oo täysin varmaa ettei siel masus olis pientä asukkia jos kerran suvussanne on ollu taipumusta kaikenmoisiin kummallisuuksiin liittyen raskauteen... :)

Mä ite ostin just Lunette merkkisen kupin ittelleni apteekista... Viel en oo päässy testaamaan mut kavereilta olen kuullu että toimii mainiosti joten päätin itekin kokeilla... Toivotaan vaan ettei sitä nyt ainakaan hetkeen tarttis käyttää :)

Oviksesta ei taaskaan mitään tietoo... Laskureiden mukaan ovis pitäs olla näinäpäivinä mutta merkit ei oo selvät... Maha on ollu tosi kipee aina välillä, just sillee ovismaisesti mut muuten oon kuiva ku sahara... Tossa viime la aamuna ku heräsin ni tuli kunnon sellanen limaklimppi (sori limajutut) mut en sit tiiä et johtuko vaan edellis yön pupuilusta... samoin tos melkee 2 viikkoo sit tuntu aika limaselta mut sillo ei sit ollu mahakipua ja ovis olis kyl sillo ollu turhan aikasin joten jälleen kerran hukassa oon tän asian suhteen... ei auta muu ku odotella :)
 
Hurja määrä jo kertynyt sivuja, ilmeisesti "muutama" haaveilee kevätvauvasta =)
Meillä on reilu 2 v. poika ja nyt on iskenyt armoton vauvakuume. Pillerilaattaa olisi puolet jäljellä, jos sen popsisi loppuun ja sitten...
Kaikille mukavaa odottamisen odotusta ja jo plussanneilla ihanaa odotusta :hug:
 
Empäs ole vähään aikaan kirjoitellu, mutta :hug: kaikille joille täti-ilkimys on tullut. Minä sen kun odotan sen saapumista. Mitää merkkejä ei ilmassa ja testit näyttää negaa. Ihan kivasti saa kyllä noihin testeihin uppoamaan rahaa :whistle: . Olen vain juuri niitä tyyppejä joilla ei malttia ollenkaan odottaa. Mulla oli kaksi niin säännöllistä kiertoa (30 pv, 28 pv) ,joten olentin näin jatkuvan. Imetys varmaan vaikuttaa asiaan. Mutta en sitä vielä haluaisi lopettaa, kun maitoa tulee hyvin ja meidän tyttö 11 kk on niin kovin huono syömään. Eipä auta ,kun yrittää olla kärsivällinen, mutta niin kuin me kaikki tiedämme vauvakuume on varmasti kovin kuume mitä maailmassa on :D .
 
Minä inhoan olla nainen.. Miksei miehillä ole näitä naistenvaivoja.. |O .
Kunpa täti ei tulis ens kuussa kyllään. Pitää vain yrittää sitten joka päivä ja viel tuplasti, ja toivoa, että onnistuu. Ei kyl aikaisemmilla kerroilla ole mennyt kauaa, kun on tärpännyt :whistle:
 
Pahoittelut kaikille tädistä :hug: se on kyllä ***ka immeinen kun tuppaa jokaiselle :heart:

Täällä odotellaan. Vatsaa nippailee aika rajusti oikealta, täti oireita ei oo vielä. KN kiinteä ja kiinni. Yleensä mulla jalat ja selkä ja vatsa pakottaa kun hullu kun täti tulossa. Nyt ei onneks vielä. Enpä tiedä uskaltaisko pyytää terkkaria tekeen testin kun tytön neuvola tänään.
 
:heart:TORSTAI 19.7.2008 :heart:

*Esikoisesta haaveilevat *

Suikale..................kp. 5/29.............. ................yk. 3
Kylli-täti................kp. 5/25-29...........................yk. 5
Hilipati.................. kp. 9/27-35...........................yk. 4
Bumba................kp. 13/31-34 ..............................yk. 3
Tinttara84...........kp. 13/25-29..............................yk. 52
Joanna................kp. 20/28...................................yk. 2
Tinkatar...............kp. 20/26..................................yk. 0
gataa...................kp. 22/31-39............................yk. 5
mouku80............. kp. 23/24-39............................yk. 3
juuri.....................kp. 25/28-32............................yk. 2



*Toista toivovat *

Pixie............................kp 2/32.........................yk.2
Ellen83........................kp 5/26.........................yk. 4
Caffee81....................kp. 7/26-28....................yk. 5
äippä67.....................kp. 8/28-32....................yk. 7
Heikko-Peikko............kp. 13/35 (35-45)............yk. 2
Summer81.................kp 14/28-30.....................yk. 2
Vilinäiti........................kp 14/29.............................yk. 15
Äityli -84....................kp. 18/34-40......................yk. 11
mussu81....................kp. 24/28-32......................yk. 3
Venla-05.....................kp 30/30.........................yk. 1
Poni06........................kp 33/28-32....................yk 1
Jopa73.......................kp. 35/26 (23-38)..............
Nenya........................kp. 43/41.........................yk. 0



* Kolmatta kaipailevat *

Red Dragon............kp 2/21............................yk.2
aurinkoenergiaa.....kp. 2/28........................... yk. 6
khalawah...............kp. 17/28...........................yk. 1
Carla......................kp. 25/26-28....................yk. 1


* Neljättä toivovat *

äiti-1966..............kp. 12/28-30.......................yk.5
Päppä................kp 15/26-30.............yk. 4


:heart:Haamuilijat :heart:

Emminmamma............kp. 31/27-32....................yk. 3



:heart: Plussanneet :heart:

iida83 ........................................................................... ....12/07
Pikkueppu, Afu-82 ja Sonja...............................................01/08
Piipi79, Amalia-, Hissukka, Meillevauva, nipsuli.................02/08
Vauvakuumeinen, Olivia Ciba, Hannipupu, tuittu-tilda.......??/08
äiskä äiskä, Rhea, Papagena, Hope08, Suvitus.................03/08
 
Kävin tekemässä vähän salapoliisin työtä, noiden henkilöiden osalta joilla päiviä on jo ihan hirveästi. Salamanderin ja äippä84:n uudet päivät löysin muista pinoista mut elmeriusta, nikoa ja perhosta en löytänyt. Tai jotain heidän viestejä, mut niistä ei selvinnyt mitään!!! Mitäs muut ovat mieltä, päivitänkö mä heidän päivät oikeiksi vaikka eivät niitä ole tänne nyt kertoneetkaan???
 
moi kaikille, ajattelin että taustatuesta ei olisi haittaa, olen siis 24v ja mieheni 22v, nyt olis sitten vauvan paikka kun se vaan tulis. Mä lopetin pillerit noin 1kk sitte ja ekat luomumenkat meni jo, nyt kp7/24. Ja eilisestä pupuilusta mulla on alavatsa kipee, ja tietysti piti heti käydä tekees r-testin, mutta selvä nega sieltä tuli. Mutta me emme stressaa turhia, se ei auta. Meidän vauvaa tulee kun on tullakseen.Plussa aaltoja meille kaikille...
 
Joanna mä mietin et pitäskö ne poistaa listalta kun niistä ei mitään kuulu? kun muualla kuitenkin kirjoittelevat.. lista on jo aika pitkä ja kun poistettiin jo aikasemminki sellasia joista ei ollut kuulunut.. mut tämä on vain minun mielipiteeni..

Hilbert tervetuloa.. kirjoittelemaan vaan ahkerasti :)

vsaflikka83 tervetuloa sullekin :) kirjoittelemaan vaan.. mun mielestä ei testissä vielä mitään voisi edes näkyä, kp:t niin vähän onko oviskaan ollut vielä..

).( mulla on ihan pimeet menkat.. eilen kun luulin et vuotaa taas ni ei päästäny ku yhen pienen pienen tipan siteesee ja vaan vähän paperiin silloin tällöin.. yöllä taas ei mitään mut ku vessassa kävin ni paperiin tippa.. en vaan tajua sitä vuorokauden taukoa ja sit vaan muutama tippa.. no.. tulis jo ovispäivät ees.. voi pehva.. :(

nii juu :hug: kaikille kelle täti tuli taas.. perh*nan akka :kieh:
 

Yhteistyössä