Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

jaahas...tännepäin ei kuulu mitään ihmeempää...Lenkillä on käyty ja vähän alessa ostelemassa tytölle vaatteita. Kk jatkuu vielä huomennakin :kieh: Mä en ole ovistestejä tehny enkä tiiä haluanko siihen ryhtyä, kun niin monet on mua varoitelleet niiden käytöstä. Menee kuulemma maku koko pupuilusta...voihan se toisilla niin käydäkin...Mut jos vauvaa ei ala kuulumaan pian niin taidan vaikka sit salaa ukoltani niitä käydä tekemään...ääh, tai enpä tiiä...Mielialat taas hyppii joka suuntaan...
 
Alkuperäinen kirjoittaja caffee81:
jaahas...tännepäin ei kuulu mitään ihmeempää...Lenkillä on käyty ja vähän alessa ostelemassa tytölle vaatteita. Kk jatkuu vielä huomennakin :kieh: Mä en ole ovistestejä tehny enkä tiiä haluanko siihen ryhtyä, kun niin monet on mua varoitelleet niiden käytöstä. Menee kuulemma maku koko pupuilusta...voihan se toisilla niin käydäkin...Mut jos vauvaa ei ala kuulumaan pian niin taidan vaikka sit salaa ukoltani niitä käydä tekemään...ääh, tai enpä tiiä...Mielialat taas hyppii joka suuntaan...
Mie oon aina jokaisen kohdalla pyrkinyt siihen, että en tee ovistestejä, vaan yleensä,kun menkat on ollut normaalit, niin laskenut sen, että milloin suunnilleen saattaisi olla ovis =). Ja pupuillut useasti, toivonut että tärppää. Ja ajatellut sen, että tulee jos on tullakseen.

Itsellä vain on nyt malttamaton olo,kun ei tietoakaan menkoista.

 
Mä tässä kerran sitä yritin etsiä, mut sormet ei ylettynyt perille asti :ashamed: vois kokeilla joku päivä uudestaan!!
Oma ).( rinnat on edelleen arat ja "täyteläiset" vaikka ovis oli ja meni. Saattaisko olla jokin oire mahdollisesta hedelmöittymisestä? Ja sit mun maha... no joo kuukaudessa on 4kg tullut kyllä painoakin lisää :ashamed: (pitäis tehdä varmaan jotain) mut kuitenkin must tuntuu et se on jotenkin paljon isompi kuin ennen!!! Ne kaikki kilot on varmaan tullut sit tohon samaan paikkaan :(
 
terppa! mä tulin toivotteleen hyvät yöt ja aurinkoista viikkoa kaikille. poistun muutamaks päiväks, ku lähdetään aamulla reissuun. oon varmaan seonnu kun ehotin äsken ukolle että koitetaanko vasta seuraavasta kierrosta seuraavan kerran. eli elokuussa. tuli vaan yhtäkkiä sellanen olo. ihmeellinen tää mieli. luvan kyllä sain et viikko ehkäsyä niiden hiivalääkkeiden takia. ajattelin et vois vaikka poiketa terassilla loppuloman aikana. sit en yhtään uskalla jos epäilen yhtään et voisin olla raskaana. no, vielähän tässä voi mieli muuttuakin....plussatuulia kuitenkin teille kaikille!!! :heart:
 
:heart:TIISTAI 17.7.2008 :heart:

*Esikoisesta haaveilevat *


Suikale..................kp. 3/29.............. ................yk. 3
Kylli-täti................kp. 3/25-29...........................yk. 5
Hilipati.................. kp. 7/27-35...........................yk. 4
Bumba................kp. 11/31-34 ..............................yk. 3
Tinttara84...........kp. 11/25-29..............................yk. 52
Joanna................kp. 18/28...................................yk. 2
Tinkatar...............kp. 18/26..................................yk. 0
gataa...................kp. 20/31-39............................yk. 5
mouku80............. kp. 21/24-39............................yk. 3
juuri.....................kp. 23/28-32............................yk. 2



*Toista toivovat *

Ellen83........................kp 3/26.........................yk. 4
Caffee81....................kp. 5/26-28....................yk. 5
äippä67.....................kp. 6/28-32....................yk. 7
Heikko-Peikko............kp. 11/35 (35-45)............yk. 2
Summer81.................kp 12/28-30.....................yk. 2
Vilinäiti........................kp 12/29.............................yk. 15
Äityli -84....................kp. 16/34-40......................yk. 11
mussu81....................kp. 22/28-32......................yk. 3
Pixie...........................kp. 24/32...........................yk. 1
Venla-05.....................kp 28/30.........................yk. 1
Poni06........................kp 31/28-32....................yk 1
Jopa73.......................kp. 33/26 (23-38)..............
elmerius80.................kp 40/31..........................yk. 1
Nenya........................kp. 41/41.........................yk. 0
niko06.......................kp. 43/27.........................yk. 2
Salamander...............kp. 46/28.........................yk. 2



* Kolmatta kaipailevat *

aurinkoenergiaa.....kp. 15/28........................... yk. 5
khalawah...............kp. 15/28...........................yk. 1
Carla......................kp. 23/26-28....................yk. 1
perhoinen84...........kp. 60/31............................
Äippä84..................kp.64/28-30.....................yk. 4
Red Dragon...................................................yk. 1



* Neljättä toivovat *

äiti-1966..............kp. 10/28-30.......................yk.5
Päppä................kp 13/26-30.............yk. 4



:heart:Haamuilijat :heart:

Emminmamma............kp. 29/27-32....................yk. 3

:heart:Plussanneet :heart:

iida83.....................2. lapsi ..........LA 31.12.2007
Pikkueppu..............4. lapsi...........LA 13.01.2008
Afu-82...................1. lapsi...........LA 21.01.2008
Sonja.....................2. lapsi ..........LA 27.01.2008
Piipi79....................1. lapsi...........LA 01.02.2008
Amalia-...................3. lapsi...........LA 04.02.2008
Hissukka................2. lapsi ...........LA 05.02.2008
Meillevauva............1. lapsi...........LA 10.02.2008
Vauvakuumeinen...1. lapsi...........LA
nipsuli..........................................LA 11.02.2008
Olivia............................................LA
Ciba.......................1 lapsi............LA
Hannipupu.............3. lapsi...........LA
tuittu-tilda..............2.lapsi............LA
äiskä äiskä.............2. lapsi...........LA 14.3.2008
Rhea......................1. lapsi...........LA 11.3.2008
Papagena..............2. lapsi...........LA 13.3.2008
Hope08..................5. lapsi...........LA 20.3.2008
Suvitus...................2. lapsi...........LA 22.3.2008
 
:heart: :heart: SAIN HAAMUN!!! :heart: :heart:

Siis ei voi olla totta, leijailen seitsemännessä taivaassa! :D Aconin herkkistestillä uskaltauduin testaamaan ja siihen se toinen viiva alkoi melkein heti ilmestyä. Paljon vaaleampi kuin kontrolliviiva, mutta VIIVA kuitenkin! Ihanaa, me saadaan sittenkin se toinen vauva! =)

Nyt mietin miten miehelle kertoisin kauneimmin... En halua vaan töksäyttää että meille tule toinen vauva, haluisin kertoa sen jotenkin "vihjailevammin" =) Ehkä nyt ainakin menen keittämään hänelle kahvia, ehkä haamutesti tarjottimelle kupin viereen... ;)
 
Paljon onnea uudelleen Emminmamma :heart:

Kysyin jo tuolla viikkopinossa, että pitäiskö näkyä jo testissä jotain? Ei kai välttämättä, eihän? Sain meinaan taas negan. Tullu testailtua ihan liikaa, vaikkei päivät ees vielä täys. Hullukshan tässä tulee.

No nyt mattopyykille, kun ilmakin sen sallii. Jos vaik unohtais koko jutun vähäks aikaa... NIIN VARMAAN. :'(
 
Paljon onnea emminmamma!! :flower: :heart: Ja pienelle ainakin rekka-autollinen tarra-sukkia matkaan!! :heart:

summer: Hyvää lomamatkaa! :wave:

Joannalle ja suikaleellee onnea napukan metsästykseen!! ;)

Venlalle rutkasti kärsivällisyyttä ja plussatuulia tädin karkoittamiseksi! :whistle:

Ukko eilen möläytti, että mennään naimisiin sitten kun sulla on iso maha. Minä ihan h-moilasena että ai ku oon lihava? Vai sittenku ootan jotain viidettä lasta, ni se sano että eiku talvella. :heart: :eek: Onkohan se seonnu totaalisesti!!??
 
Papagenalle pitikin sanomani et kiitos ohjeista.. saas nähä rupeen ettii sitä..

Rhea naimisii? mä haluisin syksy tai talvi häät.. oliko se ihan tosissaa.. teillä riittää sit säpinää :)

mua kyl masentaa tänää.. tympii.. vielä ku noi menkatki on :kieh: haluisin raskaaks.. ääh.. se greippimehu on hyvää.. tekis mieli juoda jatkuvasti sitä.. on sellanen olo et jos kohta ei tärppää vauva ni jätän koko homman.. mieliala heittelee taas.. kohta suunnittelen varmaa hirveesti et mitä tekis et se onnistuis.. äh.. typerää..
 
Me lähdetään nyt Poriin jazzailemaan, kaikki neljä! :D

Perjantaina vasta taas maisemissa, ehkä pääsen miehen kännykästä lukemaan teidän kuulumisia, kirjoittaminen voi olla vähän hankalaa.. :/

Kovasti plussatuulia kaikille :whistle:
 
suikale: En mä voi uskoa, että se oli tosissaan. Ja mä haluan näyttää hyvältä hääpuvussa, en elefantilta. :headwall: Katotaan nyt palaako se enää aiheeseen. :D Mä oon nyt sitä mieltä, että sä kaipaat muuta ajateltavaa ja tekemistä ku vauva. Tällä viikolla treffit?

Papsu: Ollaan me oltu kihloissa jo kohta (ens kuussa) neljä vuotta. Sain sormuksen kebab-paikan parkkipaikalla. :LOL: Sillon oli venetsialaiset 2003 ja ukko oli armeijan vihreissä vielä. Sormuskin oli vaan väliaikainen kun tää virallinen oli vasta kaiverruksessa sillon.. :heart: Että kai tuota virallistakin kosintaa voi sanoa omaperäiseksi. :LOL:

emminmamma: Hyviä jammailukelejä! :wave:

Ai niin, pistetään nyt tännekin ku pääsin vauhtiin. Pönötys 5+5+kebabannos:
http://img.photobucket.com/albums/v344/kaapo/IMG_0083.jpg
 
Emminmamma ONNEA!!! :heart: :flower:

Omanapa:Yökkäyttää oikeen vedet silmissä,lämmöt yli 37,nippailee molemmin puolin,huippaa,väsyttää jne,mutta tissikipu vähä laantunut...Verisuonet on pinnassa...Mutta en uskalla vaan testata!Toisaalta jos testaisin,olisin raskaana tai sitten HULLU ja valmis pakkohoitoon!!Mutta pitää nyt katella kurvaanko illalla apteekkiin!
 
rhea juu todellakin kaipaan muuta ajateltavaa.. mut mistähän mekin puhuttaisiin jos nähtäisiin :LOL: mut hyvä idea.. täällä hiki hatussa hion keittiön tuoleja ku haluun maalata ne..

Tinttara kuulostaa toosi hyvältä toi sun tilanne.. siis et raskaana oot et hullu :LOL:
 
Rhea:ihana "kosinta" jos tuo nyt se oli ;)
meilläki isäntä on ihan innoissaa nyt kattonu niitä torstaina tulleita hää juttuja.. oliks se nyt satuhäät tai joku vastaava.. sit kyl se on sillee vihjaille puhunu et ens vuonna voitais mennä naimisiin.. kesällä-syksyllä..
kovasti on kyselly kaikkia mitä häiltä haluaisin ym... mut mä vähän tyrmäsin ajatusta, ku tosiaa sanoin etten halua olla maha pystyssä sit ku naimisiin meen.. ( no tosin vauva jos maaliskuus syntyy niin olisha se jo aika "iso" syksymmällä..) mut mut ... jos imetys onnistuu, nii en mä haluis käyä kesken omien häitteni jossai vessassa pumppailemassa tissejä tyhjiks... hih... minähän en siis vesiselvänä aio omissa häissäni olla !!! :LOL:

no juu.. vähän vielä lisää omaa napaa.. etoo edelleen ihan pirusti, mut oksua ei onneks oo tullu.... kauheeta tää, ku esikoiselta ei ollu mitään, mut mä melkein arvasinki tän... joskus kauan sit sanoin et jos mä joskus toisen vauvan saan niin ihan varmaan se sit pitää äitin kovilla odotusaikana, kun esikoinen odotus olin niin helppo..
mut täytyy yrittää miettiä lopputulosta kun pahaa oloa kärsii :LOL: :heart:
 

Yhteistyössä