Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

ei mulla enää taida toivoa olla.. nyt ei kyl siteeseen asti oo tullu mut kivut on hel**tinmoiset kaksin kerroin pitää melkein olla.. äsken ku vessassa kävin ni tuli veriklimppejä pönttöön.. kyl se sieltä tulee.. mut hyvä puoli on et ainakin limakalvot rupee olee hyvät raskautumiseen.. greippimehua ostaa et sitä juo seuraavassa kierrossa.. sattuu kyl pirusti.. au.. lääkkeitä vetää et pärjää.. kunha rupeis auttaa ensi..
 
joanna, mun mielestä ne jotkut oli 25e ja jotkut pari euroo vähemmän...kai. niissä oli kuitenki 5 kpl. ajattelin vaan et eiks tollanen 5 mee hetkessä, ku yrität kyttiä millon se tulee. no en nyt kuitenkaan vielä osta. hyvä tietää et niitä on muuallakin ku apteekissa. tuliks sulle yllätyksiä? et oisitko tienny ilman testejäkin millon on? suikale harmi :'( no koita kestää. tiedän noi v....mäiset kivut. itekin aina kärsin kovista kivuista ja muistakin kuten kovasta päänsärystä. siihen ei auta särkylääkkeetkää. söinkin tossa muutaman kk:n pillereitä vaan sen takia et se päänsärky ym loppuis. ja auttohan ne. mun piti syödä muutama kk ilman taukoa sen takia. ja sekin oli ihanaa ku vuoti vaan muutaman päivän ja tosi vähän. yleenä kestää ikuisuuden ja vuotaa ku hanasta. no mut eipä niitä viittiny jatkaa ku tahtoo vauvan =) mikä toi greippimehu juttu on?
 
Mun mielestä greippimehu vaikuttaa nimenomaan limakalvoihin. Joop, eipä oo itellä raskautumista helpottanut kyllä. Mutta aion jatkaa sen litkimistä tässäkin kierrossa.

Voi suikale, toivotaan että oliskin pikkuinen tarrautumassa kiinni ja siitä kivut.

On se täti niin v-mäinen vieras kyllä. Mä tässä edelleen kestitsen sitä. Pillerien kanssa oli niin helppoa kun vuoto oli niukkaa ja kesti vaan muutaman päivän. Nyt sit vuodan täyttä häkää viikon! Tai siteeseen ei välttist tuu mitään, mutta pyyhkiessä ihan kirkasta ja paljon. :kieh:

Emminmamma tsemppiä!! Onko sulla yhtään enää tunnetta että olisi tärpännyt? Jossain vaiheessa muistan kun kirjoittelit että tuntuu siltä. Voihan tää aikainen tätioireilukin viitata raskautumiseen. Nyt et luovu toivosta! :hug:
 
suikale voi harmi :/ Mä täällä jo 3:tta päivää vedän kipulääkkeitä. On nimittäin kivut aina sen verran kovat, etten ilman särkylääkkeitä pärjää...Olo on muutenkin niin raivostuttava, kun menkat on päällä, mur mur |O
 
Summer: Tuli oikeastaan yllätyksiä joo. Mä ostin ne viime kierrossa kun oli kp10 maha niin himpskatin kipee. Oletin tietenkin että ovishan se siellä juimii. Mut vasta kp14 sain testiin plussan =)
Tässä kierrossa ei ollut ollenkaan maha kipeä oviksen aikaan eikä sen jälkeen. Ainoa sama oire oli se turpoaminen.. eli maha, rinnat ja reidet keräs nestettä! Mut se meni sitten päivässä ohi.

oma).( tänään pitänee vielä varmistella ja laittaa simpat liikkeelle =) Täytyy kyllä myöntää et alkaa jo hieman "kyllästymään" tähän ainaseen pupuiluun :LOL: Ens viikolla pitää kyllä pitää vähän taukoa tai en halua enään koskaan =) Viime viikolla pupuiltiin ihan pupuilimisen ilosta (joka päivä) ja tällä viikolla sitten kaikkina muina päivinä paits keskiviikkona :ashamed: No eipä jää ainakaan yrityksestä kiinni :D joo.. no ei teitä kyllä varmaan kiinnosta :LOL:

Suikale: iso :hug:

Mä taidan ens kierrossa kanssa kokeilla tuota greippimehua... jos on tarvis =) Toivottavasti meillä kaikilla tarppää nyt parin kuukauden sisällä. Muuten joudutaan perustamaan uusi ketju "kesävauvasta 2008 haaveilijat" =)
 
Hilipati En ole vielä luopunut toivosta, mutta varaudun pahimpaan. Ei putoa sit niin korkealta... Joo, ja joka toinen päivä luulen olevani raskaana ja joka toinen taas odottelen tätöstä. Vieläkään ei tosin selvää merkkiä kumpaakaan suuntaan, mahan juiliminenhan voi tarkoittaa mitä vaan... :/ Yleensä ei kyllä näin montaa päivää peräkkäin juili ja yleensä vasta juilii oikein kunnolla kun täti jo on pyyhältänyt paikalle. Huomaatkos, toivonkipinäni heräsi taas! :D Katsotaan miten käy!
 
joanna, mulle ukko välillä kuittaileekin et taidanki siks haluta vaan et saadaan vauva aluille. välillä kun on kausia et en haluis ollenkaan. sitä oonkin just miettiny et ei menis just parhaat päivät ohi. et ite luulee että se ovis onkin ihan eri päivinä. toisaalta pitäs lopettaa koko päivien laskeminen ja antaa mennä sillon ku huvittaa. sit varmaan tärppiskin paremmin. mut mites niinkään teet ku kp:t on mielessä koko ajan. tähän kun on lähteny et niitä laskee jne. niin kai se on näin jatkettavakin. onhan täällä muitakin :)
 
Summer: Voi kun pystyiskin unohtaan koko asian. Eikä olis mitään tietoa mistään kiertopäivistä. Antais vaan menää jne. Ystävän kanssa tässä kerrasn asiasta tosiaan keskusteltiin. Tais pitää mua vähän hassuna =) Hän on itse raskaana, eikä hän ollut edes ajatellut silloin mitään ovis juttuja! Kovasti kyllä toivoo että meillekin vauva pian suotaisiin niin olisi sitten leikkikaveri heidän syyskuussa syntyvälle tytölle =)
 
Voisiko joku mun osalta myös päivittää tuota listaa. Sillä ikävä tosiasia on, että kp on nyt 4/28-35. Ei enää pienintäkään toivetta siitä aiemmin toiveajattelemastani "valemenkoista" :'( . En tiedä miten just nyt pitää kierron ruveta noin epäsäännölliseksi, sekin kuitenkin vaikeuttaa raskauden alkamista. Vai onkohan kevään ja alkukesän stressi sekoittanut hormonitoimintaa. Tiedä häntä mutta masentaa. Hyviä vointeja kaikille plussanneille ja onnen tuulahduksia meille muille yrittäjille :)
 
suikale: Mä join greippimehua laimennettuna aina lasillisen ku heräsin. Ja olihan Papagenallakin vuotoa aluksi vaikka plussa tuli. Mulla oli sillon kp 30/30 siellä konsertissa ihan älyn kipee maha ja sitä nipisteli tosi paljon. Laitoin meidän molempien takit mahan päälle äänivalliks ku ajattelin, että mitä jos siitä metelistä on haittaa. Sit piti kaasutella koko keikan ajan salaa.. :ashamed: :LOL: Tosi iso hali ja toivotaan, ettei se vuoto ala kunnolla! :hug:

Mä näin yöllä painajaista jossa olin vessassa ku älytön vuoto alko ja sitä tuli sit heti ämpärillinen klimppeineen. Olin ihan hysteerinen ja oli niiiiin helpottava herätä!

Koira tuli sit kolmanneks.. :/

äippä67: Pahoittelut! :hug:
 
Täällä taas kotosalla... yksin (tai siis pojun kanssa). Ukko säntäs kalaan heti ku saatiin syötyä ja aikoi ilmestyä kotiin puolen yön aikaan. Jos ei kävis mun broidin kanssa niin epäilisin jo kyllä kyseessä olevan jonkun pusukalan :LOL:

Huh ku meinaa mennä kielet sekasin ku just mesetin mun brittiliäisen ystävän kanssa. Kova matkakuume iski ku kertoi olevansa menossa italiaan loppukuusta (mun ex-ihastuksen luokse) kyläilemään. Kyllä olis itekki kiva päästä täältä sateen keskeltä. No mä tyydyin avaamaan vinkkupullon ja nauttimaan italiasta tuossa nestemäisessä muodossa :D Pesu:n sivuilla mainittiin, et punkku vois auttaa alkion kiinnittymisessä, joten mun on tietty ihan pakko kokeilla :kieh:

Nyt tässä kovasti odotellaan taas mitä mielikuvituksellisimpien oireiden ilmaantumista. Kyllä varmaan ens viikon loppupuolella alkaa jo läytyä vaikka mitä :D

 
:heart:MAANANTAI 16.7.2008 :heart:

*Esikoisesta haaveilevat *


Suikale..................kp. 2/29.............. ................yk. 3
Hilipati.................. kp. 6/27-35...........................yk. 4
Bumba................kp. 10/31-34 ..............................yk. 3
Tinttara84...........kp. 10/25-29..............................yk. 52
Joanna................kp. 17/28...................................yk. 2
Tinkatar...............kp. 17/26..................................yk. 0
gataa...................kp. 19/31-39............................yk. 5
mouku80............. kp. 20/24-39............................yk. 3
juuri.....................kp. 22/28-32............................yk. 2
Kylli-täti................kp. 29/25-29...........................yk. 4



*Toista toivovat *

Ellen83........................kp 2/26.........................yk. 4
Caffee81....................kp. 4/26-28....................yk. 5
äippä67.....................kp. 5/28-32....................yk. 7
Heikko-Peikko............kp. 10/35 (35-45)............yk. 2
Summer81.................kp 11/28-30.....................yk. 2
Vilinäiti........................kp 11/29.............................yk. 15
Äityli -84....................kp. 15/34-40......................yk. 11
mussu81....................kp. 21/28-32......................yk. 3
Pixie...........................kp. 23/32...........................yk. 1
Venla-05.....................kp 27/30.........................yk. 1
Emminmamma............kp. 28/27-32....................yk. 3
Poni06........................kp 30/28-32....................yk 1
Jopa73.......................kp. 32/26 (23-38)..............
elmerius80.................kp 39/31..........................yk. 1
Nenya........................kp. 40/41.........................yk. 0
niko06.......................kp. 42/27.........................yk. 2
Salamander...............kp. 45/28.........................yk. 2



* Kolmatta kaipailevat *

aurinkoenergiaa.....kp. 14/28........................... yk. 5
khalawah...............kp. 14/28...........................yk. 1
Carla......................kp. 22/26-28....................yk. 1
perhoinen84...........kp. 59/31............................
Äippä84..................kp.63/28-30.....................yk. 4



* Neljättä toivovat *

äiti-1966..............kp. 9/28-30.......................yk.5
Päppä................kp 42/26-30.............



:heart:Haamuilijat :heart:


:heart:Plussanneet :heart:

iida83.....................2. lapsi ..........LA 31.12.2007
Pikkueppu..............4. lapsi...........LA 13.01.2008
Afu-82...................1. lapsi...........LA 21.01.2008
Sonja.....................2. lapsi ..........LA 27.01.2008
Piipi79....................1. lapsi...........LA 01.02.2008
Amalia-...................3. lapsi...........LA 04.02.2008
Hissukka................2. lapsi ...........LA 05.02.2008
Meillevauva............1. lapsi...........LA 10.02.2008
Vauvakuumeinen...1. lapsi...........LA
nipsuli..........................................LA 11.02.2008
Olivia............................................LA
Ciba.......................1 lapsi............LA
Hannipupu.............3. lapsi...........LA
tuittu-tilda..............2.lapsi............LA
äiskä äiskä.............2. lapsi...........LA 14.3.2008
Rhea......................1. lapsi...........LA 11.3.2008
Papagena..............2. lapsi...........LA 13.3.2008
Hope08..................5. lapsi...........LA 20.3.2008
Suvitus...................2. lapsi...........LA 22.3.2008
 
Täti tuli kylään sitten kuitenkin eilen eli mulle voi nyt päivittää kp 2/26 yk on 4. Eilen kun menkat alko oli niin surullinen olo, mietti vaan et miks ei onnistu vaikka tiedän ettei yrityskertoja oo montaa takana niin silti se pettymys on kovempaa kun osasin ajatella. Ajattelin tässä kierrossa koittaa kans tota greippimehua kun sitä on niin kovasti kehuttu.
Eli ovista taas vaan pongaamaan...
 
Minut voi kanssa lisätä listaan, mutta mie en noista kierroista tiedä.. Mitenkäs se muuten laskettiinkaan, kun en enää muista?
Odottelen, että jospa menkat alkais pian kierukan poisoton jälkeen.. Miksi niitä ei ala kuulua.. En raskaana ainakaan ole, kun viikonloppuna tein testin..
Kunpa tulis plussa pian.
 
Tervehdys kaikille! JA lämmin :hug: tädin yllättämille!

Ja teille jotka kasvatatte masua :hug: ja nauttikaa B) olostanne!

on ollu nyt aika hiljaista mun käynnit täällä, kun on menny aika ulkoilessa lasten kanssa! B) Hankittiin pihalle tuollainen joka perheen laite...Tramppis B)
Miekin olen uskaltautunu hyppiin...tosin eka kerralla meni pissat housuun :LOL: meinaan että on muuten tosi hyvä lantionpohjan lihasten treenaukseen... :LOL:

Joops..lapset ihan ekstaasissa...(ei huumeessa siis :LOL: )

).( : jänniä vihlaisuja on ollu alamasulla...vähän niinkuin raskaana ollessa...
mietin tuossa että jos on ovis ollu jo viikko sitten ni jokohan se nyt jo vihlaisis?? :eek:
pitäs viedä pissinäyte perjantaina neuvolaan (tarkkaileevat siis sitä raskaushormoonipitoisuutta, että onko laskenu siitä km ) ...entäs jos siellä näkyy uudet huimat pitoisuudet :saint: ??
huhhuh...ihan menee kylmät väreet..oliskohan voinu olla niin hyvä tuuri...hmm... :heart:

Papa: asutteko missä niissä taloissa? olen ihastellu sitä B6 pihaa...siinä on ihana ovikoriste...
Millainen vointi sulla on?
 
Ellen :hug: tädistä.. mulla sama homma :'(

Red Dragon kierto lasketaan menkkojen ekasta päivästä siihen menkkoja edeltävään päivään.. toivottavasti tajusit :)

siis mulle voipi vaihtaa kp:n 2/27-29 ja yk3 :'( tää on niin sieltä ja syvältä.. ihan kummallinen alavatsa.. ihan ku oisin tehny miljoona vatsalihasta.. ihan silleen on kipee ihan alhaalta.. liikkuu ni sattuu.. en pystyny ees mahallaan nukkumaan.. outoa.. mutta päähän ottaa ku mitäkin.. tekis mieli itkeä.. vauvakuume niin kamala ni pettymys on suuri kun ei tärppää.. mut aattelen kyl positiivisesti kun tosiaan vuotaa paljon reippaammin kuin ennen ja on klimppistä.. joten eikös se vaikuta paremmalta.. siis siinä mielessä et limakalvot ois paksuuntunu ja helpompi sit ois kiinnittyä sinne? täytyy tänään sitä mehua hakea.. mutta aamukahvin keittoon..
 
Ellen83 :hug:

Red Dragon kp1 on päivä jolloin täti tuli kylään. Jos laitat muut tiedot, eli monesko haaveissa ja monesko yritykierto, ni lisään sut listaan! :flower:

).( Tätiä ei näy eikä kuulu, olen aivan ihmeissäni. Tosin huomenna tai ylihuomenna vasta oikeestaan olisi odotettavissa, mutta niin monta päivää jo juilinut, että luulin jo ferrarin kaartavan pihaan.. Toivoa siis vieläkin elättelen, mutta testiä en uskaltanut aamulla tehdä. Kävi kyllä mielessä, mutta niin paljon pelkään sitä yhtä ainoaa viivaa, etten sit uskaltanut... :/ V.loppuna vasta testaan jos ei tule kutsumatonta vierasta ennen sitä. Voi että kun aika menee hitaasti! Onneksi tälle päivälle paljon ohjelmaa ja huomenna taidetaan jo suunnata Pori Jazzeille. B)
 

Yhteistyössä