Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

http://www.aijaa.com/v.php?i=739158.jpg

täältä löytyy pömppis. Jos osasin laittaa :ashamed: Eipä tossa nyt sillä, että jotain ihmeellistä olis. Mut vatta on tosi pinkee ja toiveet on tosi korkeella. Elikkä kohta sieltä tietysti tullaan lujaa alas. :'(
 
Pistin tuossa aikaisemminkin jo viestiä, että täällä olisi yksi kevät vauvasta haaveilija lisää..
Huomenna papa ja sen jälkeen lopetan pillerit, kun sain isännän suostuteltua pikkukakkoseen ;) Poika on nyt vähän reilun vuoden ja isäntä ei ole aikaisemmin ollut kovin innokas vielä toiseen, mutta jokin sai senkin pään kääntymään ja ihmetteli tuossa jo, miksen ollut jo lopettanut pillereitä :headwall: Miesten järjenkulkua on kyllä välillä vähän vaikea ymmärtää, onneksi me naiset ollaan niin yksiselkoisia :LOL:
Esikoista yritettiin 7 kk ennenkuin tärppäsi, toivottavasti nyt onnistuisi pikkaisen nopeampaa..
Mikähän siinä muuten on, että nyt kun ollaan päätetty, että aletaan yrittään vauvaa, niin tuntuu, että näkee raskaana olevia naisia tai pieniä vauvoja ympärillä jatkuvasti ;)
Juups, mutta kaikille ihanaa viikonloppua :flower:
 
Ei oo vieläkään täti tullut. Tää piina alkaa olla kohta sietämätöntä. Pitäisköhän käydä ostamas testi ja tehä vkl. Kuinkahan kauan sitä täytyy odotella. Tulis nyt se täti, jos on tullakseen. Tai sit "oireilullani" pidän sitä pois.Ilmavaivat on kamalat ja kakkosella saa juosta vähän väliä. Alkaa varmaan teillä muilla mennä jo hermot mun kans. Ainaista ruikutusta :ashamed:

Hilbert: tervetuloa joukkoon :heart:
 
:heart: PERJANTAI 20.7.2008 :heart:

*Esikoisesta haaveilevat *

Suikale..................kp. 6/29.............. ................yk. 3
Kylli-täti................kp. 6/25-29...........................yk. 5
Hilipati.................. kp. 10/27-35...........................yk. 4
Bumba................kp. 14/31-34 ..............................yk. 3
Tinttara84...........kp. 14/25-29..............................yk. 52
Joanna................kp. 21/28...................................yk. 2
Tinkatar...............kp. 21/26..................................yk. 0
gataa...................kp. 23/31-39............................yk. 5
mouku80............. kp. 24/24-39............................yk. 3
juuri.....................kp. 26/28-32............................yk. 2



*Toista toivovat *

Pixie............................kp 3/32.........................yk.2
Ellen83........................kp 6/26.........................yk. 4
Caffee81....................kp. 8/26-28....................yk. 5
äippä67.....................kp. 9/28-32....................yk. 7
Heikko-Peikko............kp. 14/35 (35-45)............yk. 2
Summer81.................kp 15/28-30.....................yk. 2
Vilinäiti........................kp 15/29.............................yk. 15
Äityli -84....................kp. 19/34-40......................yk. 11
mussu81....................kp. 25/28-32......................yk. 3
Venla-05.....................kp 31/30.........................yk. 1
Poni06........................kp 34/28-32....................yk 1
Jopa73.......................kp. 36/26 (23-38)..............
Nenya........................kp. 44/41.........................yk. 0
Hilbert.............................................................


* Kolmatta kaipailevat *

Red Dragon............kp 3/21............................yk.2
aurinkoenergiaa.....kp. 3/28........................... yk. 6
khalawah...............kp. 18/28...........................yk. 1
Carla......................kp. 26/26-28....................yk. 1


* Neljättä toivovat *

äiti-1966..............kp. 13/28-30.......................yk.5
Päppä................kp 16/26-30.............yk. 4


:heart:Haamuilijat :heart:

Emminmamma............kp. 33/27-32....................yk. 3



:heart: Plussanneet :heart:

iida83 ........................................................................... ....12/07
Pikkueppu, Afu-82 ja Sonja...............................................01/08
Piipi79, Amalia-, Hissukka, Meillevauva, nipsuli.................02/08
Vauvakuumeinen, Olivia Ciba, Hannipupu, tuittu-tilda.......??/08
äiskä äiskä, Rhea, Papagena, Hope08, Suvitus.................03/08
 
Huomenta kailille :wave:
Hilbert: Tervetulo =) mä lisäsin sut jo listaan. Lisätään sun kiertopäivät sitten kun kerrot ne!

Venla Mua jäntskättää sun puolesta =) Mihin aikaan täti yleensä teille kaartaa? Heti aamusta vai vasta myöhemmin? Meinaan vaan et onko "pahimman" yli jo päästy? Mulla on jännäily päivään vielä viikko. Menkat tulee aina lauantai aamuna n.klo 8,00 joten en varmaan nuku hirveän hyvin sitä yötä kun jäntskättää niin paljon. Viime kierrossa mä testailin pariinkin kertaan ja ihan liian aikaisin, joten ei olis edes näkynyt jos olisin raskaana ollut :( Joten nyt ainakin yritän pysyä siinä päätöksessä että testaan vasta kun täti on myöhässä... saa nähdä sitten onnistunko siinä!! Mutta.... oletko ajatellut tänään testata??

 
Heti aamustahan se yleensä tulee. Nyt ei ees mitään tätioireita. Mulla aina alkaa selkä, vatsa ja reidet pakottamaan ihan hirveesti, niin että pakko ottaa särkylääkettä. Nyt EI MITÄÄN sellaista. Siks tää onki niin kamalaa, kun eilen nega. En tänään ainakaan testaa, ehkä huomenna. Pitäis kyllä vasta ens viikolla, mut en tiiä voinko oottaa. Siskolla todellakin näytti plussaa vasta parin viikon päästä kun menkkojen alkamispäivästä.
 
joanna: korjaatko mulle kp 6 kun oli eilen jo toi kp 5.

Omaan vointiin ei mitään erikoisata. Menkoista sen verran kysysin et onko teillä muilla ollut vastaavaa kun tosiaan toukokuussa jätettiin pillerit pois ja nyt tuli ensimmäisen kerran sellenen vuoto et oli mukana tosi paljon ja isoja verihyytymiä ja nyt vaikka on jo kuudes päivä niin tulee ihan ruskeeta vuotoa eikä mulla ennen oo tämmöstä ollut.?? olisko hormoonit palaamassa normaaleiksi??

Venla-05: täällä jännätään mukana.. =)
 
Venla: Ihan vaavimasultahan tuo näyttää. Tosin se kuva on väärin päin. ;) Jospa se plussa pärähtää ens viikon aikana! Peukkuja!

Tervetuloa uudet! :wave:

Suikale: Joko testi on haettu? :p

Mulle iski kaamee flunssa ja kurkkukipu. Ei oo tarvinu sitte viimeyönä paljo nukkua. Kaamee olo.. :snotty:
 
Niinpäs tuo kuva näyttääkin olevan vähän hassusti. Ja hölmöilyähän toi nyt on kun ei oo ees plussannu, mut olen vähän hörähtänyt. Mut on se kyllä jännä et aina iltasin tollain hirvee turvotus päällä, ja aika ahistava olo. B)

Eipä kai auta muu kun piinata teitä näillä ainaisilla jutuilla ja odotella :heart:
 
Venla-05 ihana tuo sun kuva, voi kun vauva sitä turvottais ;)

Pixie: harmi tuo sun kavereitten suhtautuminen, kyllä sitä mun mielestä pitäis olla toisenki puolesta ilonen, vaikka ite ei olisi vielä yrityksen makuun päässy.. kun ei se heiltä kuitenkaa ole yhtää pois..
ite olin ainaki ihan aidosti ilonen, kun kaveri viime syksynä plussas vaikka itellä ei silloin oltu edes vielä alotettu yrittämään.. ihana oli sitä sen masun kasvua seurata... ja sitten kun kuultiinkin että sieltähän oli tulossa kaks, niin ilo senkun tuplaantu :heart: nyt ne vauvat on siis jo syntyny, toukokuun puolessa välissä tyttö ja poika synty 1,5kk etuajassa, mutta silti terveinä.. ja viime viikonloppuna ne sitten sai nimet (en viitti niitä kirjottaa, jos heijän äiti sattuuki lukee täällä, ettei loukkaannu) mut jokatapauksessa, musta tuli sitten tytön sylikummi :heart: ja edelleen oon kaverin puolesta onnellinen.. n
nyt kun ite plussasin, niin ihana on sitten niitä kaksosia hoidella tässä omaa ootellessa ja sitte on taas sama kaveri puhumassa vauvajuttuja kun esikoiseltaki (meidän esikoisilla on 11pvää ikäeroo :) )
että sellaista, ehkä sunkin kaverit sitten alkaa "lämpenee" sun vauvajutuille, jos (ja kun ;) ) jossain vaiheessa plussaat :)
 
Musta se oli ja tosi hyvä se kalastusjuttu. Voisin kuvitella käyttäväni sitä itekii, kun mies niin tykkää kalassa käydä.

Joo toivotaan todella, että se olis pikkunen tekemässä äitiä paksuksi. Muuten en kyllä tykkäis tollasesta pömpötyksestä. :LOL:
 
Tuli just äitipolilta tieto, että joudun ilmeisesti vaihtamaan rr-lääkitystä. Ikävä vaan, et se mitä ne suosittelee ei alentanu mun paineita esikoisen jälkeen. Mut hyvä uutinen on se, että ottavat heti plussan tultua tosi tarkkaan syyniin. Pikkasen mieltä helpottaa :heart:
 
Hei vaan. Täällä menee kohta hermot ,kun mitään ei tapahdu :kieh: . Menkat käytännössä pian viikon myöhässä. Muistaako kukaan miten teillä alkoi menkat synnytyksen jälkeen? Oliko kierrot säännöllisiä? Mulla oli nuo kaksi suht säännöllistöä kiertoa ihan normi oirein ja vuodoin ja nyt ei mitään tapahdu. Voiko menkat jäädä uudelleen pois ja alkaa sitten taas joskus? Tällä hetkellä ihan suht normi olo, olen kylläkin flussassa.Limoja tulee ,huimaa, väsyttää, vatsaa nippailee ajoittain, turvottaa, palelee, juuri nyt on kuuma :LOL: . Testi eilen selvä nega.
 
Heippa kaikki ihanat vanhat ja uudet ystäväiseni !!!

I'm back!! Elikkäs olen selkä :LOL: , siis ollaan takaisin pois nettipimennosta! Illalla pääsen nukkumaan omaan sänkyyn, ihanaa!!!

Lomaviikko on ollu ihana! Rokki oli huisin mukava, on se vaan niin oudon hauskaa ettei Ilosaarirokissa sada koskaan! Mökillä oli ihanaa, mies vain kalasteli, ja minä köllöttelin veneessä. lokoisaa :)

Tervetuloa kaikki uudet :flower:

Lueskelin veneessä miehen puhelimesta teidän kuulumisianne, mutta puhelimesta on niin hankalaa kirjoittaa etten ees alkanu taistelemaan..

Meitä oli sitten paljon kerralla, jotka aloitti uuden kierron.. Eikös tsempata nyt uusin voimin toisiamme? Koville se otti se tädin alkaminen täällä ainakin!!

Emminmamma ONNITTELUT :hug: :flower: :heart:
Olihan se sulla se haamu..? :ashamed:
Menee hiukka aikaa kun luen nuo jutut rauhassa läpi..
tänään ajetaan siis kotiin.
:wave:
 
en tiiä pitäiskö sittenki se testi tehä.. eilen illalla oli tosi huono olo nyt on ihmeellistä sydämen tykytystä varsinki ku liikun, kummallinen pala kurkussa ihan ku mikään ei menis alas asti kun nielasee, aamupala ei maistunu..alavatsaa turvottaa ja nipistelee, välillä tuntuu et menkat alkaa.. kuitenki pahoin pelkään et se nega tulee ja kuvittelen vaan tai jotain.. voi voi :| tänään kuitenki kaupungille menossa.. äh kun tietäis mitä tekis.. pelottaa se nega kuitenki, mut vois se olla parempi et tekis.. saas nähä.. (vali vali vali ,oma napa, vali vali)
 
Suikale: tee vaan se testi. Helpottaa olo, ainakii vähä. Kuulostais noi oireet kuiteskii ihan hyviltä :heart:

Miä luulen ja et kuvittelen, ja et ne menkat kohta alkaa. Mut ei oo vielä ainakaa alkanu, ja KN on ihan kiintee ja takana, kuitenkin kp31/30. Pakko vissii testata huomenna aamulla.

Kylli-täti: tervetuloo takasin :flower:

).(viel janottaa ja pissattaa ihan kamalasti. koko ajan sais juoda
 
Moi!
Ja Tervetuloa uusille Haaveilijoille !

menkat alkavat olla loppusuoralla... :whistle: onneksi....
aika vaan tuntuu älypitkältä seuraavaan ovikseen... :|

käytiin eilen miehen kanssa rullaluistelemassa reilut 8km...ei tullu lähettyä sittenkään sinne rantsulle...katottiin pari hyvää ellua ja sitte käytiin siellä luistelemassa ja sitten lähettiin mökille jossa lapset oli. lämmitettiin siellä sauna ja käytiin uimassa :p oli tosi ihanaa... B) uskotteko?

tänään käytiin hoitolasten kanssa (ja oli oma aaronkin mukana ) mustikka metässä...saatiin muffinssi-mustikat....nami :p
tein muutaman suklaisenkin illaksi...yami....
herkkupeppu olen kai... :LOL:

nyt pittää lähteä ulos... B)
paistaa aarinko....

Papa: minne olet mennyt?? tule jo pois sieltä piilosta... :LOL:
Onhan kaikki ok??
 
äiskä äiskä: Joo, kyllähän mua vähän ihmetytti niitten käytös. Kuumeilin itekin 6 vuotta ja silti jaksoin aina iloita muitten plussista. Mulla se ainakin auttoi, että muut ees pääsivät lisääntymään ja tukahdutin hoivaviettiäni pyytämällä niiden vauvoja hoitoon :)
Mutta ihmiset on niin erilaisia, että kai kaikenlaista käytöstä pitäs jaksaa ymmärtää. Tylyjä kommentteja sain esikoista odottaessakin, että onhan noita kuultu pahempiakin. Eikä sitä koskaan tiedä ihmisten tilanteesta, voihan katkerien kommenttien taustalla olla vaikka lapsettomuutta, josta eivät vaan oo kertonu. Siksi päätinkin olla loukkaantumatta sen kummemmin ja olla kuormittamatta vauvajutuillani heitä sen enempää. Mutta on sekin raskasta kun on tottunut ystäviensä kanssa kaikki ilot ja surut jakamaan... Onneks mulla on ihana äiti joka kuuntelee mun höpinöitä ja teidät! :heart:

Ooh, sun kaveri on saanu kaksoset ja vielä tyttö ja poika! Mun haave... Meillä on suvussa hurjasti kaksosia, joten se vois olla mahdollistakin.
 
aurinkoenergiaa: Uskon, että oli ihanaa! Ja papsu taitaa piilotella oksentelu juttuja tällä hetkellä kun taitaa olla foobikko. Ainakin niin tuolla odottajissa kertoili. Eiköhän sillä kaikki ole muuten mukavasti..

Kyllikki: Tere tulemast takasi!

Suikale: Kyllä se testi mielen rauhaa antaa vaikka sitten nega olisikin. Oothan kuitenkin ollut täti mielellä jo monta päivää. Ja jos plussa niin sitten on ainakin mukava olo. Mullahan oli myös sydämen tykytystä sillon alussa ja painetta rinnassa. Hop hop nyt! Aamulla pissit purkkiin!

Ponille ja Venlalle tsemppiä ja plussa tuulia! :whistle:
 

Yhteistyössä