Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

Heippa kaikille!
Mökiltä palailtiin tänään ja menkkojen piti alkaa tiistaina vaan ei näy. Testiä en ole vielä tehnyt, kun tuntuu, että menkat vois alkaa hetkenä minä hyvänsä. Täytyy huomenna aamulla tehdä...Olis se kyllä mahtavaa, jos plussaa näyttäisi, kun laskurien mukaan myöhästyttiinn parilla päivällä ovulaatiosta.
Täytyy huomenna palailla uutisten kera.

Paljon Onnea plussanneille ja tervetuloa uusille tulokkaille
 
Mä laskin, että jos mulle tulee taas tollanen lyhyt kierto, mitä kyllä epäilen, niin ovis olis jossain kp. 7-12/24 paikkeilla. Ja jos tulee normikierto, niin ovis olis kp.14-19/32. Eli hedelmällinen jakso olis jotain 24.7-5.8... Jippii... Tulee aika mielenkiintoinen, "työntäyteinen" kuukausi. Enpä tiedä, olin ihan varma viime kierrossakin, että bongasin oviksen kiertopäivänä 16, vaikka ton mittasessa kierrossa se pitäs olla paljo aiemmin. Voiko täti tulla vaan 8 päivää ovulaation jälkeen? Muistasin lukeneeni jostain, et luteaalivaihe olis kaikilla naisilla suunnilleen yhtäpitkä kierron pituudesta riippumatta. Ja että tollanen 8 päivän luteaalivaihe olis ihan liian lyhyt raskautumisen kannalta. Joskus hyvin harvoin stressi tekee mulle ton lyhyen kierron, ehkä pari kertaa vuodessa. Ja sillon se on just ton 24 päivää. Luulen, että sellasista stressikierroista mun olis mahdotonta tulla raskaaks. Pitänee kai välttää stressiä. Helpommin sanottu ku tehty... :)
 
Rhea enpä mä ihan vielä testiä tee.. menee rahat hukkaan jos nega.. oon vieläki sitä mieltä.. vaik oireita vähän ois jo mut en usko, pää tekee kepposet.. ukko kyl lupas ostaa testejä kun ei ne kalliita kuulemma ole.. saahan sit mielenrauhan.. oottelen muutaman päivän ja jos tykytykset yms jatkuu ni sit.. toivoisin niiiin olevani sittenki raskaana ja en kyl vielä uskalla testata.. tilasin just netistä ovis ja raskaustestejä.. sit kohta alkaakin työt ja ajatukset on ainaki osaltaan muualla ni ei ovistestejä välttämättä jaksa tehä.. huoh.. (odotusta) odottavan aika on niiiiin pitkä :| jaksamista kaikille ketkä jotain odottaa :D
 
Minä inhoan menkkoja sydämmeni pohjasta |O.. Eilen vuoti ihan kivasti (no ei nyt ihan hirveästi kuitenkaan).. Ja tänään, kun menin töihin ja aina kun kävi vessassa huomasi sen, että ei olekaan enää vuotanut oikeastaan mitään.. Mutta kotio ku tulin, niin sitten taas vuotaakin.. Että tosi kivaa.. Onneksi tänään ei ole koskenut mahaan.

Tänään katoin Hell`s kitchen:iä ja meinasin yhtäkkiä ruveta itkemään. Ja kun ukko sanoi jonkin ristikkäisen sanan.. On itse jostain lie masentunut(?), ku koko ajan mua syyttelee jostain ja otan kaiken sitten itseeni.. Ja tottakai rupesin pillittää. Minä en koskaan itke..

Tässä sitten ihan huvin vuoksi kahtelin, että milloin olisi kolmannen laskettuaika, jos nytten tällä kierrolla tärppäisi.. Olisi minun syntymäpäivä samalla :eek: :whistle:

Tehkeehän suikale ja venla ne testit. Täällä myös jännitetään teidän puolesta! :wave: =)
 
:wave: Kotona taas, ainakin hetken =) Loma menee niin nopeasti...

Ovista täällä edelleen odotellaan ja koitetaan ottaa rennosti. Tosiaan, jos nyt tästä kierrosta plussataan, niin LA tulee olemaan sama, mitä Ennustaja-Elli meille povasi, eli 16.4.08. Ja poika olis sen mukaan tulossa. Jos käy toteen, niin :eek: Mutta niin hullu tietty olen, että toiveet on korkeella. Pitäis taas koittaa pitää pää kylmänä, vaikka onhan se jo nähty ettei siitä mitään tule.

Missäs Emminmamma vielä luuraa, tule jo kertomaan voinneistasi! Tosi ihana juttu kyllä =)

Uusiakin oli löytänyt tänne, tervetuloa kaikille! :flower:

Ai niin, ja kiitos Perhepuodin linkistä, itsekkin olen pohtinut tuota kuppia. Kaikkia juttuja en ihan ajatuksella ehtinyt lukea, mutta tädin yllättämille kuitenkin iso :hug:
 
Heippa :wave:

Täällähän minä Hilipati! :D Kivaa olla kaivattu! :hug: En minä teitä niin vain jätä! Tämä pino tuntuu niin omalta vielä, vaikka tuolla odotuspuolellakin olen käynyt hieman kurkkimassa... Ja kiitos kysymästä, vointi mitä mainioin. Mitä nyt väsyttää aivan älyttömästi, pissattaa ja janottaa, niin ja maha tuntuu tosi turvonneelta. Ihan kun koko ajan olisi ihan kamala ähky, hassua. Samalla voi kuitenkin olla kova nälkä! =) Emmistä oli alkuun ihan samat oireet... Varmistustestin teen huomenna aamulla. Minkäännäköistä tuhrua ei ole tullut, ei tullut ensimmäiselläkään kerralla.

Ihan nopeasti vaan vilkaisin kirjoitukset läpi, joten aika pihalla olen tapahtumista. Venlalla taitaa olla jännät paikat, ja olikos suikaleellakin? No, peukutan teille kaikille! =)

Jazzit meni niin ja näin, vettä tuli kuin aisaa koko ajan. Konserttiinkaan ei sit viitsitty lähteä.. Huomenna mökkeilemään, joten kirjoittelu jää taas joksikin aikaa. Tulen kuitenkin ilmoittamaan saako minut siirtää tuonne plussanneisiin! :heart:

Ja kiitos muuten vielä onnitteluista, nyt alkaa vähitellen upota tajuntaan että raskaana tässä ollaan. :flower: Varmistetaan asia kuitenkin vielä aamulla. Nyt nukkumaan, yllättäen väsyttää aivan mielettömästi, taas. Vaikka parit päikkäritkin sain otettua.. Väsynyt, mutta onnellinen! :D
 
:kieh: taitaa olla täti tulossa :'( Jäi vessassa käydessä paperiin ihan vaaleanpunaista. KN on kuitenkin ihan takana ja kiinteä. Mut uskoisin et se akka sieltä porhaltaa. Mulla oli esikoisesta kyllä kaksien menkkojen aikana pientä tiputtelua, mut tää kierto alkaa varmaan olla selvä. Tuun sit ilmotteleen. :'( :'( :'(
 
Varmistustesti tehty ja minut saa siirtää plussanneisiin! :heart: LA on maaliskuussa. Nyt pakkaamaan loput kamat ja sit kaupan kautta mökille. :wave: Maisemissa taas ehkä tiistaina, toivottavasti sillon saa lukea hyviä uutisia! Älä Venla vielä lannistu! :hug: Plussatuulia puhaltelen :whistle:
 
Huomenta!
Ihanaa tänään pääsee häihin, onneks ilmakin näyttää suosivan :)

Pienoinen masennus taas päällä... Hiiva päätti tulla riesakseni tos pari päivää sitten ja nyt sit viel koin kauhun hetkiä ku menin vessaan... Vuodan verta, mitä ihmettä.... Kp:kin taitaa olla vasta 24 ja normaalisti kierto paljon pidempi... Niin kummissani kyl täs oon... Pitää katella jos se tästä kunnon tädiks muuttuu... Alkaa kummastuttaa vaan toi kierron noin suuri heittely... Voi olla et tulee nyt se muutaman kierron yritystauko ku ne häät tulee olee tosiaan sit 7.6.2008... mut pitää miettii tätä asiaa viel paremmal ajal... nyt näyttää siis siltä et omis häissäni tuun jokatapaukses olee raskaana jos meidän yritys jossain vaihees palkitaan... Ihana päästä häihin et saa muuta mietittävää... Pitänee vissiin alkaakin täst laittautumaan ja sulatella tätä mahdollista tätiä....

Venla-05 pitelen peukkuja et toi on vaan väärä hälytys ja toi on vaan pientä tiputtelua....
 
:heart: LAUANTAI 21.7.2008 :heart:

*Esikoisesta haaveilevat *

Suikale..................kp. 7/29...................................yk. 3
Kylli-täti.................kp. 7/25-29..............................yk. 5
Sydänkäpynen......kp. 9/24-28..............................yk. 1
Hilipati.................. kp. 11/27-35............................yk. 4
Bumba...................kp. 15/31-34 ...........................yk. 3
Tinttara84.............kp. 15/25-29............................yk. 52
Joanna..................kp. 22/28..................................yk. 2
Tinkatar................kp. 22/26...................................yk. 0
gataa....................kp. 24/31-39.............................yk. 5
mouku80.............. kp. 25/24-39.............................yk. 3
juuri......................kp. 27/28-32.............................yk. 2



*Toista toivovat *

Pixie......................kp 4/32...............................yk.2
Ellen83..................kp 7/26...............................yk. 4
Caffee81...............kp. 9/26-28.........................yk. 5
äippä67................kp. 10/28-32.......................yk. 7
Heikko-Peikko.......kp. 15/35 (35-45)...............yk. 2
Summer81............kp 16/28-30........................yk. 2
Vilinäiti..................kp 16/29.............................yk. 15
Äityli -84................kp. 20/34-40.......................yk. 11
mussu81...............kp. 26/28-32......................yk. 3
Venla-05...............kp 32/30.............................yk. 1
Poni06..................kp 35/28-32........................yk 1
Jopa73..................kp. 37/26 (23-38)..............
Nenya....................kp. 45/41............................yk. 0
Hilbert...................................................................


* Kolmatta kaipailevat *

Red Dragon............kp 4/21............................yk.2
aurinkoenergiaa.....kp. 4/28........................... yk. 6
khalawah...............kp. 19/28...........................yk. 1
Carla......................kp. 27/26-28....................yk. 1


* Neljättä toivovat *

äiti-1966..............kp. 14/28-30.......................yk.5
Päppä................kp 17/26-30.............yk. 4


:heart:Haamuilijat :heart:


:heart: Plussanneet :heart:

iida83 ........................................................................... ....12/07
Pikkueppu, Afu-82 ja Sonja...............................................01/08
Piipi79, Amalia-, Hissukka, Meillevauva, nipsuli, hannipupu.....02/08
Vauvakuumeinen, Olivia Ciba, tuittu-tilda................................??/08
äiskä äiskä, Rhea, Papagena, Hope08, Suvitus, Emminmamma........................................................................03/08
 
Mites täällä ollaankin oltu niin anteeksipyyteleviä.. :heart: Tää paikkahan on juuri sitä varten että täällä jos missä saa vuodattaa niitä tuntojaan joita ei vielä huudella julkisesti!! eli antakaahan siskot tulla niin ilot kuin surutkin julki!!! :hug:

Tää aika.. heinäkuun puoliväli ja loppu on hiljaisempaa täällä kun kaikki reissaa ja lomailee. Sain muuten itsekin etäisyyttä viikoksi tähän kuumeiluun, kun kävi sukulaisissa pyörähtelemässä. Viime kierto oli mulla ihan täys huijaus.. En ymmärrä miten mä uskoin jokaisen nipistyksen ja huimauksen johtuvan mahdollisesta tärpistä. Nyt ajattelin ottaa hiukka rennommin. Voi jopa olla etten kirjottele tännekään niin ahkerasti, sai nimittäin oman pään niin sekaisin... Toisaalta taas sitten Se helpottikin et sai kirjoittaa. Olishan sitä kuitenkin miettiny..
En tiiä kumpi sitten parempi :eek:
 
Kirjoitampa ihanista tuntemiksista tännekin :) .Nyt kun tämä vauvakuume alkaa todella saamaan minusta hieman yliotetta
niin olen muutamana päivänä tuntenut ikänkuin vauvan liikkeitä masussa. Varmaa joku lihas sopivassa kohdassa nykinyt, mutta ihan samalle lepatukselle tuntunut kuin vauvan ensimmäiset liikkeet. Voi mikä ihana tunne se oli :heart: .

Täällä muutoin sama tilanne. Täti kadoksissa ja testi nega. Ajattelin soitella ensiviikolla neuvolaa ja kysellä vähän ohjeita, että voiko kierrot noin vaan taas havitä johonkin :/ .
 
Vielä ainakin täti pysyny poissa. Mut luulen että se viim. huomen tulla tupasahtaa. No kävin tossa purkamassa porukoitten tontilla muutaman pöllin, että saadaan rakennettua tytölle keinut tohon pihalle. Ollaa vasta vuoden alussa ostettu omakotitalo, niin nyt on sitte kiva laittaa ja rakennella tytölle kaikkee tekemistä. Saipahan tuolla hakatessa vähä purkaa kiukkua. Illalla viihteelle, en vaan taidan uskaltaa ottaa vähän siideriäkin, kun toi täti niinkun ilmottelis.
 
Meillä alkaa parin tunnin päästä tuparit =) Vielä pitäis ehtiä piipahtamaan kaupassa, tehdä salaatti, paistaa patongit ja käydä suihkussa ja muutenkin laittaa itseni kuntoon... kiirettä siis pitää. Ei ehdi paljon vauvoja miettimään =)
 
tervehdys! B) eilen tultiin reissusta. mukava reissu, mutta olipahan ihana tulla kotiin. saa nyt nähä myöhästyttiinkö vähän oviksesta niiden hiivalääkkeiden takia. no, eilen sit laitettiin muutama siimahäntä matkaan..sen näkee sit miten on käyny. odotukset ei ole nyt tässä kierrossa korkeella. että kovin korkeelta en putoo jos täti sattuu kyläilemään.tervetuloa kaikille uusille :flower:
 
suikale: Huhuu, mikäs on tilanne!? Vai odotteletko niitä tilattuja testejä?

Entä venla, onko vuoto alkanu kunnolla?
Ponilla myös jännäilyt jatkuu. Pyydä lähete testiin kun neuvolaan soitat!?

Mä meen nyt koiraa uittamaan ja sitten illaks kaverin tyttö hoitamaan. :wave:
 
no enpä tiedä tätistä.. juu oottelen niitä tilattuja testejä.. paitsi jos kovinkin rupee mietityttää ni kai käyn ostaa.. mites kun mulla ei ovislimat oo selkeitä mut kivut on ni onkohan se ovis just sillon kovien kipujen aikaan? oon aika tietämätön :ashamed:
 

Yhteistyössä