Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

Tervetuloa SH07! Kyllä se lapsukainen sieltä vielä joskus tulee :hug: . Muistan hyvin, kun esikoista yritettiin, niin olin aivan turhautunut, kun kaikilla kavereilla tuntui onnituvan heti ensi yrittämällä! Sitten kun päätin unohtaa koko asian, niin kappas vain; olinkin raskaana!
Päätin, että tällä kertaa en osta ovistikkuja, enkä laske päiviä, vaan annan vain olla... no, ainakin yritän olla... :LOL:

Pixie: kuulostaa NIIN tutulta. Itsellänikin on kolmelle seuraavalle viikonloppua biletystä ( :eek: ). Tuntuu, että jotenkin alitajunnassa ajattelee, että nyt on juhlittava, kun sitten ei taas piiiiiitkääään aikaan pääse nauttiin siideriä.. En tosiaan ole mikään alkoholisti, mutta ennen esikoisen odotusta kävi samallalailla...

Nyt täytyy kyllä jatkaa töitä..
 
Moi taas..
tylsää tylsää tylsää.

Tervetuloa kaikki uudet jännäilijät ja kovasti plussatuulia kaikille! :wave:

Tuosta alkomahoolista sen verran, että eihän sitä oo pakko juoda vaikka raskaana ei oliskaan. :D Mä oon juonu viimeks vuosi sitten ja sillonkin pari siideriä. Mä nimenomaan en voi sietää sitä krapulaa ja kun se maistuukin pahalle, niin miksi väkisin juoda sitten. Kyllä baarin voi selvinkin päin mennä. ;) Musta tuntuu, että tuo mies juo munkin puolesta. Ja ihan tyhmää, että aina pitää sit juoda kaatokännit ku sille tielle lähtee. Suomalainen juomakulttuuri on ihan perseestä. :snotty:

Venlalle ja muille tädin yllättämille pahoittelut ja onnea uudelle kierrokselle! :hug:

Mä soitin neuvolaan, eikä ne suostunu mihinkään ultraan tms. vuodosta huolimatta. Kuulemma niin pitäs sit tehdä kaikille. Eli nyt on vaan sitten sinne ekaan ultraan asti odotettava muka rauhallisena. Just joo. :( Oksettais edes kunnolla ni ois varmempi olo..

Pixie
: Eihän se voi olla huono se potteri. Se on viiminen.. :snotty: Äläkä vaan tee mitään paljastuksia sen enempää ku mun pitää odottaa sitä suomenkielistä versiota!! :eek:

suikale: Mikäs on meininki? Ootko jo saanu ne testit? Vieläkö kummat oireet jatkuu (siis ne joita et oo huomaavinas ja joita vähättelet ;) ) Ei kai ovis oireet vielä kp 8 tuu!?
 
moiks vaan kaikille...on se niin väärin että kun on ovis nyt niin tietysti mulla pitkät työ päivät 8h, 11-19...koko päivän, mutta me ollaan kyllä pupuiltu eilen ja toissapäivänä, =P...hih, on se kumma kun lopetin pillerit niin mun halut on tullut takas, ainaki nyt oviksen aikana...Onneks keskiviikona mulla vapaata, saan pestä pyykkiä ja pakkailla tavaroita laatikoihin. Kohta muutto kolmioon...hihiii=)...oon niiin onnellinen=) :heart:
 
Tuossa sivusilmällä seurasin satuhäitä. Aika kova ikäero tuolla nuorella parilla. Nainen on syntynyt -75 ja mies -86. Sama ku jos mä alkaisin jonku oman oppilaani kanssa. Aika karu ajatus, mut ehkä rakkaus ei katso ikää. Kyllä yks mun oppilaistakin seukkaa mua vuotta nuoremman naisen kanssa, eli ikäeroa tulee 9 vuotta. :D
 
Rhea: Helpommin sanottu kun tehty, varsinkin tällaisessa kaveriporukassa, jossa kaikki juo ja harvalla on vielä lapsia. Ei sitä koheltamista oikeesti jaksa kattella selvinpäin... Raskaana oli eri asia kun ei voinut juoda ja oli jotenkin niin seesteisen ihana olo, että jakso vaan hymyillä kaikille ja hengailla mukana. Nooh, kesän terassi-festarikauden jälkeen porukka taas rauhottuu ja syksyllä alkaa varmaan taas lautapeli/saunomis-illanvietteet yleistyyn. Sitä odotellessa... Krapulat tosiaan vaan pahenee iän karttuessa ja sitä oloa ei jaksa kovin usein.

Ihan hanurista toi neuvolan asenne. Ootko harkinnu sitä yksityisen ultraa?

Juu, sori en puhu siitä Potterista sen enempää. Enpä mä vielä juonipaljastuksia pystyis tekemäänkään kun oon lukenu vasta 120 sivua ja mitään mainittavan arvoista ei oo vielä tapahtunut... Joo, no ei se ehkä oikeesti oo niin huono. Oon vaan tällasella tuulella taas tänään. Lähden silti puistoon lukeen sitä nyt. Plussatuulia ja päivänjatkoa kaikille :wave:
 
hmm, noh noita pareja näkee niin usein nykypäivänä, että mun mielestä ei kauheen kummallista, mun kaveri on vm82 ja hänen mies vm77...ja hyvin niillä menee, niillä jo yks lapsi...=)
Itse om vm83 ja mun mies vm85. Ja jonkun verran kokemusta on vanhemmista miehistä menneisyydes että jotenki olin liian lapsellinen niiden seuras, ainaki sellanen tunne mulla tuli joka kerta.
Nykyinen mieheni on just samalla aaltopituudella kuin minä, ja onneks myös vähän lapsellinen, kikatellaan yhdessä aivan sikana... ;)
 
Rhea no juu.. kyllähän niitä on.. ei tullu vielä ei.. jospa ne huomenna.. tylsää täälläkin.. pitäs siivotakin kun viittis.. mäkin mietin et ei niitä oikein vielä voi olla.. siis ovis oireita.. paitsi jos mulla on taas kp26 ni kohta kuitenki rupeis olee.. mut mitähän ne kivut sit oikei oli/on.. vessassa tulee taas juostua.. voi mielikuvitus.. :( vähän tekis mieli käydä ostaa testi mut jos ne huomen tulis.. aika kumma et eivät voi sulle tehä ultraa.. ku vuotoja ollu ni luulis et tekis.. mä menisin varmaa yksityiselle et saisin mielenrauhan..

mussu81 mäkin kattelen sivusilmällä satuhäitä.. ei oikein mun mieleiset häät vaikka kuinka oisin lappalainen.. ja ikäero on kyl iso.. vaik ei kai sillä nii väliä..
 
Mulla on mies 3 vuotta vanhempi, mut se mikä jotenki ei tunnu kotoisalta, on se jos toinen on ihan reilusti alaikäinen suhteen alkaessa ja toinen on ihan jo aikuinen (niinku sen mun oppilaan tapauksessa). Mut eihän sille mittään voi jos kolahtaa ja ei joku 10 vuotta tunnu missään enää aikuisena (itelläki ollu 12 vuotta vanhempi ihastus, mut ikää oli sillon jo reilusti yli 20 v.) :D

Huomaako et tänään on ylimäärästä aikaa ja tekemisen puute :LOL: Pitäis varmaan alkaa siivoilemaan niin ei ehtis niin paljon surffailla täällä netissä ja pohtia tulevia menkkoja :kieh:
 
Niinpä niin... mulla oli sitä ylimääräistä aikaa ja poju nukkumassa, niin ajattelin tekaista negan Aconin herkällä testillä. Tekaisinkin sitten aika selkeän haamun vai onko toi jo plussa, aivan sama, mut viiva kumminkin :D Aivan mieletöntä... Mä jo odottelin tätiä ja ajattelin et negalla saan varmistuksen ja voin hyvillä mielin juoda pari siideriä illalla... Taidan vetää vaan muumilimpparia seuraavan vuoden ajan...

http://www.aijaa.com/v.php?i=748856.jpg
 
Kiitos B) Mä en varmaan muutamaan päivään vielä tajua tätä kunnolla, mut kyllä tuntuu et kädet tärisee ja hymy ei laske nassulta :D
Aivan varmasti päästän suikale suakin vielä onnittelemaan! Pitäähän meidän saada mahdollisimman iso porukka tuonne kevätvauvan odottajiin ;)
 
Mussu81 mikä ihana yllätys!! PALJON ONNEA!! :heart: :heart:

Alkoholi-keskusteluun sen verran, että mä käytän kanssa melko harvoin mitään, en edes saunan jälkeen ota. Mutta sit on tää yks kaveri, että vaikka kuinka sovitaan et otetaan rauhallisesti, niin mopo karkaa joka kerta käsistä. Ja aina on kyl tosi hauskaa, mutta morkkis ja krapula niin järkkyjä nykyään, että ei jaksais! Ja Pixie, mulle tuli sama fiilis et saan itseni kuulostamaan ihan alkkikselta ;) Ja siitä olen siis hyvin kaukana!

Näin myös sen Satuhäiden jakson, jossa oli ne lappalaishäät. Kyllä mua kummastutti se ikäero, varsinkin kun se oli nainen joka on vanhempi. Mutta jokainen tyylillään. Eihän se muille kuulu.
 
Ooooh, ihanaa mussu! Oikein hirmu paljon onnea! :flower:
Ihanaa kun plussia satelee meidän porukkaan! Tahtoo mulle kans! ;)

Tohon ikäero keskusteluun; mulla on yks hyvä ystävä, joka seurustelee 10 vuotta vanhemman kanssa, eikä tuo ikäero mun mielestä paljo näy. Niillä on kyllä sopivasti niin päin, että mies on vanhempi, joten vauvakuumeet ym. muut pesänrakennusvietit kulkee aika samaan aikaan, kun yleensähän noi tulee miehillä kai vähän jälkijunassa... Ja mitä enemmän ikää nii sitä pienemmäks se ikäero kuroutuu. Nuoremmalla iällä noin iso ero oliskin aina hurja, varsinkin jos toinen olis vielä ala-ikäinen niinkuin mussu mietti.

Hui, siitä tulikin mieleen, että töistä yks mies seurusteli aikoinaan rippikouluikäisen kanssa. Yöks. En tiedä miehen ikää, mutta oli varmasti lähemmäs 40. Ja ne seurusteli vielä monta vuotta ja sen tytön perhe anto hommalle täyden hyväksyntänsä. Järkyttävää... Oksetti koko ajatuskin.
 
MAANANTAI 23.7.2008

*Esikoisesta haaveilevat *

gataa....................kp. 3/(24)31-39.......................yk. 6
Suikale..................kp. 9/29...................................yk. 3
Kylli-täti.................kp. 9/25-29..............................yk. 5
Sydänkäpynen........kp.11/24-28...........................yk. 1
Hilipati.................. kp. 13/27-35............................yk. 4
Bumba...................kp. 17/31-34 ...........................yk. 3
katrinainen............kp. 17/28-31............................yk. 1
Tinttara84.............kp. 17/25-29.............................yk. 52
Joanna..................kp. 24/28..................................yk. 2
Tinkatar................kp. 24/26...................................yk. 0
mouku80.............. kp. 27/24-39.............................yk. 3
juuri......................kp. 29/28-32.............................yk. 2


*Toista toivovat *

Venla-05...............kp 1/30.................................yk. 2
Äippä2006..............kp. 4/28..............................yk. 1
Pixie......................kp 6/32.................................yk. 2
Ellen83..................kp 9/26.................................yk. 4
Caffee81...............kp. 11/26-28.........................yk. 5
äippä67.................kp. 12/28-32.........................yk. 7
Heikko-Peikko.........kp. 17/35 (35-45)................yk. 2
Summer81.............kp 18/28-30..........................yk. 2
Vilinäiti.................kp 18/29.................................yk. 15
Äityli -84...............kp. 22/34-40..........................yk. 11
Poni06..................kp 37/28-32...........................yk. 1
Jopa73.................kp. 39/26 (23-38)..............
Nenya..................kp. 47/41................................yk. 0
Hilbert...................................................................


* Kolmatta kaipailevat *

Carla....................kp 5/25-28............................yk. 2
Red Dragon............kp 6/21...............................yk. 2
aurinkoenergiaa.....kp. 6/28..............................yk. 6
khalawah...............kp. 21/28.............................yk. 1


* Neljättä toivovat *

äiti-1966..............kp. 16/28-30..........................yk. 5
Päppä................kp 19/26-30.............................yk. 4


:DHaamuilijat:D

mussu81...............kp. 28/28-32.........................yk. 3

:heart:Plussanneet :heart:

iida83 ........................................................................... ....12/07
Pikkueppu, Afu-82 ja Sonja...............................................01/08
Piipi79, Amalia-, Hissukka, Meillevauva, nipsuli, hannipupu.....02/08
Vauvakuumeinen, Olivia Ciba, tuittu-tilda................................??/08
äiskä äiskä, Rhea, Papagena, Hope08, Suvitus, Emminmamma................................................................. .......03/08
 
mussu81 laitoin sut haamuilijoihin, vaikka selkeä plussahan tuo on! Muutetaan sitten kun annat luvan!

sh07 tervetuloa joukkoon! Jos haluat listalle, ilmoittelehan tietoja. Ja muuten, mä olen kyllä myös todella kyllästynyt uteluihin milloin vauva tulee. Siis joka viikko joku älyää kysyä samaa asiaa! Mur...
 
Hilipati mä testaan vielä huomenna aamulla ja jos ei mitään ihmeitä niin siirryn sitten :D On vielä vähän epäuskoinen olo. Näyttäis tulevan huhtivauva jos kaikki menee hyvin =) Tulis ukko nyt äkkiä kotiin niin pääsis hehkuttamaan sillekin, et me onnistuttiin sittenkin (just eilen totesin, et ei tullu vauvaa, ku oli niin menkkaolo :kieh: )
 

toivottavasti tuleva odottaja
Minulla vasta kierukan poisto keskiviikkona. Sen jälkeen alkaa yritykset tulla raskaaksi =) . Muita hormonikierukan poiston jälkeen raskaaksi tulleita? Kestikö yrittäminen pitkään? ;) ..Ja mielellään lukisin muiden yli 40 vuotiaiden äitien mietteitä odotuksesta ym:sta? Asumme Turun lähikunnassa. Mitä mieltä vauvan tulevat isät olleet yrittämisestä ja onnistumisesta? Meillä "isä" jännittää. Minusta hassua :) .
Toivottavasti viestejä tullee
Heippa :wave:
 
Moikka taas pitkästä aikaa!

Kiitos että olette pitäneet mutkin listoilla vaikkei ole kuulunut nyt kovin usein täältä suunnasta mitään... Lomailu jatkuu vielä pari viikkoa. Sitten pääsenkin kotiin ajan kanssa kahlaamaan läpi koko ketjun kuukauden ajalta. Mahtaa olla iso homma! ;)

Menkoista ei vielä tietoa. Tein varulta testin lauantaina kun lähdin juhlimaan, negaa näytti. Nyt siis vain odotellaan, miten jatkossa.

Hyvää loppukesän jatkoa kaikille!
 
Wau Mussu !!!!!! Onnea ihan mielenä ja paaaaaljon Tarrasukkia pienelle!!! :heart: :heart:

teretulemast uusille haaveilijoille!!!

ja tuohon ikäerokysymykseen ni mie oon syntyny -80 ja mies -73..eli meilläkin on kuitennii 7v ikäero..ja silti musta tuntuu joskus että mie oon vanhempi... ;)
mies kerkesi olla jo 10v naimisissa ennen mua... :)
ollaanki vitsailtu siitä että silloin ku mie olin 12v kutosluokkalainen ja mietin millä barbilla leikkisin, niin mies on miettiny omia häitään silloin :LOL:

ja nyt ollaan kohta oltu 4v aviossa....toistemme kanssa ! :D

juups...pitäis lähtä äidin luo lapsien kanssa ja viedä mummi lenkillle... :saint:
mie pidän mummin kunnossa että jaksaa meijän lapsia vielä muutaman vuoden. :LOL:

ai nii, eilen illalla kävi meillä pieni äksidentti tuon nuorimmaisen kanssa...sillä tökkäsi silmään sellainen katkennu muoviputki ja silmään tuli..-yllätys yllätys- pari isohkoa haavaa...siinä sitten mentiin päivystykseen kauhialla kiireellä ja saatiin antibioottivoidetta siihen...arvatkaapa säikähdinkö.. :/

hmm..edelleen odottelen että päivät juoksisivat nopeaan sinne oviksen nurkalle ja sitten voisivat ovispäivät kestää 24h sijasta 64h =) pääsis nauttimaan... :LOL:

Juupeli...muts..onhan btw. Papsu viä hengissä??
oletko tänää halaillu kovasti sitä rakasta posliinia :LOL: ?
anteeksi :ashamed: ei ollut tarkoitus pahentaa oloasi...
muistan vaan siitä ku mie aaronista oksusin JOKA aamu 8-12 viikolle 33 asti... :snotty: :snotty: tuli aika tutuksi se posliini :LOL: :LOL:

vaix siitäkin huolimatta sitä haaveilee... =) =) outoa tämä naiseus...äidillisyys...

:wave:
 
mussu81 :hug: ONNITTELUT!!!!!!!!!!! IHANAA!!!! :heart: :heart: :flower: :flower: :flower:

Teit sitten ohimennen haamun :LOL: :LOL: !
Oli aivan mahti ylläri!!!! Olen iloinen puolestasi!

Täällä VIhon viimeiset nurtsin siemenet maassa, ja me ollaan ihan rikki! huomenna taas reissuun, joten :wave:
palaillaan :wave:

ja UUSILLE :flower: :wave:
 
onnittelut mussu 81, kovin oli iloista katsottavaa tuo kuva. Mut voisi myös laittaa listalle, eli ekaa lasta... Kierto vielä noiden pillereiden jäljiltä mitä sattuu varmaankin, mutta ollut 28-31 ja tässä kierrossa 17 päivä menossa.

Tuo alkoholi on niin tuttu juttu täälläkin, hih. Nyt tosin päätin luopua kokonaan ja tupakan olen jo aiemmin jättänyt. Mutta, jos ja kun tästä kuumeilu ajasta tulee pitkä niin varmasti vielä tuo siideri jonain iltoina maistuu B) .
 

Yhteistyössä