Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

Helou!!
ONNIA MUSSULLE PLUSSASTA!!

PIKKU-MYY42:Mulla napattiin kierukka pois tammikuus ja siinä sitte helmi-maaliskuulla aloitettiin yrittelemään tuota nelosta pikkuhiljaa.Oon 40-vee.
Kolme aikaisempaa raskautta on alkanu heti mutta tää nelonen kestää ja kestää... :kieh:
Emme kyllä varmaan enää kauan yritä vaan käyn laitattamas kierukan takaisin.Me ukon kans ajateltiin jotta tuloo jos on tullakseen... :hug:
Onhan täällä tätä työtä jo nyt ennestään vaikka muille jakaa kun meillä on maatila.Ja kyllä vaan täytyy tunnustaa jotta kyllä mä vaan ajattelen jotta oon sentään jo 40 täyttäny ja pitäisköhän vaan jättää toi lastenteko nuoremmille... :eek: Mutta kyllä vaan on joka kuukausi ollu pettymys kun menkat alkaa...
Oon peräti tilannu ovistikkuja jotta sain testattua tapahtuuko edes ovis vaan saako jo alkaan orottelemaan vaihrevuosia :LOL:

Jees,mökiltä palattu ja olipas siälä kivaa!!
Ovis oli siis mökkireissun loppupuolella ja tulihan tuota pupuiltua.Saa ny nährä kuis kävi muijalle! :LOL:

Viinan juonnista on puhetta ollu.Kyllä mä ainakin näin kesän aikaan koffia ja siiduria otan.En ny kyllä känniin asti mutta otan kuiteskin.En juo kirkkaita vaan just noita laimeita juomia.Kun oon plussatestin tehny niin sitte oon kyllä heti alkanu absolutiksi!Eräs puolituttu aikoinaan luovutti äidinmaitoa keskolaan ja veti kun korsteeni tupakkia!Se oli kyllä aika karseeta kattottavaa :kieh: Onneksi sairaalas tehdään pistokokeita luovutetusta maidosta niin yhtäkkiä tän kyseisen maitoa ei enää otettu vastaan!


Mutta ny hommiin ja plussatuulia kehiin!! :hug:
 
Sonjalle :hug:

Alkoholikeskusteluun vielä, että mä oon yrittänyt ajoittaa ryypiskelyt kierron alkuun, ennen ovista. Ja kierron lopun olla absolutistina. Ei siitä noin alussa kai olis alkiolle haittaa, varsinkaan ennen kuin se on kiinnittynyt. Mutta mulla on vaan tällanen omatunto. Itkisin varmaan koko yheksän kuukautta sitä, että ryyppäsin raskaana. Ja alkuraskauden keskenmenon se saattaa kai aiheuttaa, jos oikein kaatokännit vetää? Tunnen kyllä pari sellasta, jotka on vetänyt itsensä raskaudesta tietämättä konttauskuntoon, ja ihan terveitä vauvoja on syntynyt. En tiedä sitten mitä uskoa niin pelaan mielummin varman päälle...

Oon kuullut, että äidinmaidossa toi tupakka olisi vielä pahempi paha kuin alkoholi?
 
Tiistai 24.7.2008

*Esikoisesta haaveilevat *

juuri......................kp. 1/28-30...............................yk. 3
Tinttara84.............kp. 2/16-29.............................yk. 53
gataa....................kp. 4/(24)31-39.......................yk. 6
sh07......................kp. 5/28.................................yk. 5
Suikale..................kp. 10/29.................................yk. 3
Kylli-täti.................kp. 10/25-29............................yk. 5
Sydänkäpynen......kp.12/24-28.............................yk. 1
nea85...................kp. 12/40..................................yk. 2
Hilipati.................. kp. 14/27-35............................yk. 4
Tähtisilmä79..........kp. 14/31-33............................yk. 6
Bumba...................kp. 18/31-34 ...........................yk. 3
katrinainen............kp. 18/28-31............................yk. 1
Tinkatar.................kp. 25/26..................................yk. 0
mouku80.............. kp. 28/24-39.............................yk. 3


*Toista toivovat *

Venla-05...............kp 2/30.................................yk. 2
Äippä2006..............kp. 5/28..............................yk. 1
Pixie......................kp 7/32.................................yk. 2
Ellen83..................kp 10/26...............................yk. 4
Caffee81...............kp. 12/26-28.........................yk. 5
äippä67.................kp. 13/28-32.........................yk. 7
Heikko-Peikko.........kp. 18/35 (35-45)................yk. 2
Summer81.............kp 19/28-30..........................yk. 2
Vilinäiti.................kp 19/29................................yk. 15
Äityli -84...............kp. 23/34-40.........................yk. 11
Poni06..................kp 38/28-32...........................yk. 1
Jopa73.................kp. 40/26 (23-38)...................yk. ?
Nenya..................kp. 48/41................................yk. 0
Hilbert..................kp. 2/?....................................yk. ?


* Kolmatta kaipailevat *

Carla....................kp 6/25-28............................yk. 2
Red Dragon............kp 7/21...............................yk. 2
aurinkoenergiaa.....kp. 7/28..............................yk. 6
khalawah...............kp. 22/28.............................yk. 1


* Neljättä toivovat *

äiti-1966..............kp. 17/28-30..........................yk. 5
Päppä................kp 20/26-30.............................yk. 4


:DHaamuilijat:D

Joanna..................kp. 25/28...............................yk. 2

:heart:Plussanneet :heart:

iida83 ....................................................................................12/07
Pikkueppu, Afu-82..................................................................01/08
Piipi79, Amalia-, Hissukka, Meillevauva, nipsuli, hannipupu...02/08
Vauvakuumeinen, Olivia Ciba, tuittu-tilda..............................??/08
äiskä äiskä, Rhea, Papagena, Hope08, Suvitus, Emminmamma.......................................................................03/08
mussu81...............................................................................04/08

 
Moikat!Juu se mun eilinen vuoto oli ja meni.Nyt siis tulee ruskeetatuhrua,mutta sitäkin vain nuppineulanpään kokonen täplä siteessä,eikä veskissä käydessä tuu ollenkaan.Mitähän ihmettä tää nyt on?Kun ei nyt tiedä,onkohan mulla nyt uusi kierto menossa vai ei..Noh,jos menkat ei ala uudestaan/normaalisti ens vkon alkupuolella niin sitten kipitän lääkärin tykö,mitään testiä en tee..
Nyt koirulin kaa pellolle!
 
Muokkasin listan, ilmottakaa jos jonku tiedot on päin p:tä ku tää oli mun eka iso lista! :LOL: Voin kertoa, että meni ihan hetken aikaa, että löysin nea85:n tiedot jostain sivulta 90, että moettako lasta siellä toivotaan. :headwall: Tinttara laitoin nyt nuo uudet kp:t sulle, ilmottele jos ne ei vaihdukkaan. Mikäs Hilbertin yk on? Niin ja Sonja on nyt poistettu plussanneista, toivottavasti pääset pian takaisin! :hug:

suikale: Joko testit on tullu!?
Joanna: Kannattaa ehdottomasti odottaa ainakin sinne perjantaihin, jos ei lauantai aamun ennenku testaat! Kärsivällisyyttä! :D

Taas edessä yksi tylsä ja hidas päivä. Saiskohan sitä miehen rullaluistelmaan illalla.. :/
 
Rhea juu tuli ne.. mietin vaan et tekiskö sen ovis testin vaan ku en mä raskaana ole.. saas nähä..

taas kun tällä viikolla on ovis tuloillaan ni sisko tulos.. viimeks ei tullutkaa mut nyt tulee.. huomenna.. mitenhä sitä ovista sit viittii testailla.. ihmettelee varmaa et mitä teen vessas nii kauan.. :kieh: :( mitähän sitä tänään tekis.. tympäsee vähän.. jos sitä jotai keksis.. sataakin taas ku saavista kaataen..
 
Mahtuiskohan tänne teidän iloiseen joukkoon vielä yksi?
Elikkäs täälläkin ensimmäistä yritellään avopuolison kanssa (minä -85 ja ukko -79). Mulla pitäisi tänään alkaa menkat eli on 28/28 mutta saapa nähdä miten käy..ei vielä ole alkanut ja tietenkin toivon ettei edes alkaisi... elikkäs mulla on 28/28 ja 2yk... pillerit siis lopetin pari kuukautta sitten ja ois aivan ihanaa jos näin nopeasti onnistaisi..mutta eipä saa toivoa liikoja...kyllä se täti varmaan viimeistään illalla tulee kyläileen TAAS... :/ ei oo kyllä ollu mitenkää maha kipeä (niinkuin yleensä on päivää/kahta ennen kuukautisia) mutta huono/oksettava olo kyllä on ollut...ja koko ajan tuntuu olevan nälkä... mutta ei saa toivoa liikoja...

:wave:
 
Mussu81 :flower: , vautsi mikä plussa - tuollain ohimennen tehty :LOL:

Hilipati taisi kysellä siitä kn:stä. Minäkin sitä pari kiertoa tuossa tutkailin ja meni suurin piirtein saman kaavan mukaan molemmilla kierroilla. Eli heti kuukautisten jälkeen tuo kohdunnapukassa oleva reikä oli pieni pistemäinen ja kn melko korkealla takana. Ja kierron puoltaväliä kohden kn ehkä aavistuksen laskeutui ja pehmeni ja tuo reikä suureni selvästi. Ei niin suureksi että sormi tms. olisi sisään mennyt. Ja taas loppukierrosta kn vetäytyi ehkä hieman taaksepäin, reikä pieneni. Kuukautisten alkaessa kn laskeutui alas ja reikä ammotti yhtä isona kuin kierron puolivälissä. SYVÄANALYYSI :LOL: Mutta yksilöllistä taitaa tuon kn käyttäytyminen olla...

).( Sain tänään antibioottikuurin pissatulehdukseen :headwall: Jälleen purkin ohjeissa lukee, että keskusteltava lääkärin kanssa myös siinä tapauksessa että raskautta suunnittelee. No enpä keskustellut. Tuskinpa tuosta kuurista mitään haittaa on? Vai onko jollain muuta tietoa asiasta?

Edelleen olen siinä uskossa että tuo ovis vasta tuloillaan. Viimeksi ovistestit näyttivät plussaa kp20-22 ja menkat alkoivat kp34. Eli eiköhän tärppipäivät tällä viikolla käsillä ole. Toivotaan parasta :D

Onkos kukaan muuten ajatellut DBTL- menoa? Turun seudulta täältähän oli muitakin?

Plussatuulia toivotellen sateisesta Turusta!
 
Bumba sä siis teet ovistestejä? mäkin niitä just kokeilin.. tuli sellane ihme osa viivasta vaan testiin.. tarkottaakohan yhtään mitää.. varmaa negaa kuitenki.. testi viiva oli hyvä.. et ei viallinen pitäs olla.. saa nähä näyttääkö noi mitää.. limat rupee vaan olee sen verran vetistä yms et luulis et ovis ois piakkoin :ashamed: tai mistä minä tiiän :LOL:

Piksu tervetuloa vaan.. kirjoittelemaan vaan tunteista ja kaikesta :D
 
Hilbert mä laskin sen siitä ku jätin pillerit pois ja kun tuli tyhjennysvuoto ni se oli yk1 vaik aika typerä ehkä sillee laskee ku aika epätodennäköst kai et sillon tulis jo raskaaks.. en sit tiiä miten muut on laskenu.. periaattees mulla ois nyt sit yk2.. jaa-a.. :D
 
On se sitte pirun hiano homma kun tässä vaihees kiertoa tiedän jotta menkat joskus ens viikolla alkaa!! :kieh:
Alaselkää juilii ja ukolle tuas tunti sitte "raivosin" aivan olemattomasta asiasta!! :eek:
Vi...ttaa jo ny ku eihän täs päässy piinaamaan tällä kierrolla ollenkaan :eek:

Toi hormoonikierukka olikin siitä jännä kun menkat jäi lähestulkoon pois ja ei ollu näitä "hermopäiviä" ennen menkkoja!!

Lapsikullat tuloo jossain vaiheessa huomaamaan äiteensä "hermot pinnalla" olon..

Eileen illalla näin siskon pojan vauvan ja aah niin oli pieni ja ihana :heart:
Pitäiskin ny mennä hakemaan omat vaunut yläkerrasta ja viedä siskon luo "kakkosvaunuiksi". =)
 
nyt on taas sellanen päivä et seinät kaatuu päälle ja unohdan koko vauvajutun ja käyn kohta uusii pillerireseptin :kieh: tuli ukon kans just kinaa :kieh: tuntuu välillä et ukko ei kuitenkaa ois niin innostunu tästä vauvajutusta.. vaik on mut silti :kieh: mä tuun hulluks.. meinaa vaan itkettää tää koko hel**tin päivä.. tuleeko kellekää muulle itkuisuutta ennen ovista.. musta tuntuu et mulle tulee joka kk.. sori purkaus..
 
Suikale yhden kierron ajalta minulla on vain kokemusta noista ovistesteistä. Eli viime kierrosta leikin niiden kanssa. Tein monta "haaleaa/haamu" viivaa ennen kunnon vahvaa plussaviivaa. Ja ainakin noiden käyttämieni acon-testien ohjeissa oli, että vain kunnon paksu/kontrolliviivan vahvuinen viiva on plussa. Eli tämän perusteella kaikki muut olisivat negaa...

Nyt en ole "jaksanut" testejä käyttää, vaikka jemmassa olisi vielä n.5 testiä. Ollaan tosiaan otettu tjot-asenteella tämä kierto. Silti kovasti kuumeilen huhtikuun vauvasta (itsekin huhtikuussa syntynyt :D )
 
Huhhei, olin matkalla muutaman päivän enkä päässyt tänne lueskelemaan viestejä. Onpas tullut paljon uusia mukaan! Tervetuloa vaan kaikille. :wave:

Ja mussu81 huisasti onnea hyvien uutisten johdosta! :hug:

Täällä puolestaan on vähän ikävämpiä uutisia. Täti nimittäin tuli just äsken vierailulle, joten on taas sitten kp 1/28-30 ja yk. 3. :kieh: Jos tuota listaa joku vielä tälle päivälle jaksaa/ehtii päivittää.

Saatiin myös uutisia, että miehen puolelta eräs sukulainen (saman ikäinen kanssani) odottaa ensimmäistä lastaan. Tuntuu sekin vähän keljulta, kun mieheni vanhemmat kai odottavat, että milloin meillä on vastaavia uutisia. Ei ne mitenkään painosta kylläkään. Ei jotenkin vain voi olla 100% iloinen toisten puolesta, kun on samaan aikaan pikkasen kade. :/

Mutta täytyy nyt varmaan vähän ahkerammin pupustella tässä kierrossa. :LOL:
 
Paljon onnea Mussulle :heart:

Nyt sitten odotellaan, että täti pakkais laukkunsa hyvinkin nopsaan. Mulla vaan menkat kestää yleensä viikonkin. Eli ei peiton alla peuhailuja vähään aikaan. NO sitten se uus yritys pääsee vauhtiin oikein kunnolla....

Pahoittelut tädin yllättämille :hug:

Tosta juomisesta sen verran, että esikoista odottaessa tuli ryypättyä oikein kolmena viikonloppuna, kun ei tiennyt että sieltä plussa tulis. Enkä oo mitenkään itteäni syyllistäny siitä, kun väittävät ettei se haittaa kun ei tiedä olevansa raskaana.

Pitäis kehitellä jotain tekemistä kun väsyttää niin ja on sateinen päivä. Pitäisköhän vaik alkaa vaihtaa verhoja... tai jotain muuta yhtä kehittävää.
 
Listaan päivitetty juuri sinun uudet kp:t. Pahoittelut tädistä! :hug: (Taipuuko se: juuren tiedot!?) :ashamed:

suikale: Mäkin oon käsittäny, että tasavahvat viivat pitäs tulla kontrollin kanssa, että ovis on meneillään. Me ei edes ovis päivänä pupuiltu, joten myös päivät ennen sitä kannattaa käyttää hyödyks! :D Koitahan hiukan piristyä! Ukon kans riitely on ihan normia, mä ainakin oisin enemmän huolissani jos me ei yhtäkkiä enää kinattaiskaan mistään. =)

Tervetuloa piksu! :wave: Ja paljon plussaonnea!

Mä kävin tyttöjen kans syömässä Amarillossa ja mukavasti meni pari tuntia. Nyt ukko tuli töistä ja tylsyys taas iski. Ois jo syksy ni vois istua telkun ääressä päivät. Sillon edes tulee jotain muutaki ku ostoskanava tai uusintoja. :headwall: Ei lenkkeilykään houkuta tuolla sateessa. :kieh:
 
En sit malttanut olla testaamatta :ashamed:
Mä oon puolen tunnin ajan käynyt 3min. välein tuijottamassa sitä testiä, mut ei se viiva katoa mihinkään!!!! Aika haalea on vielä, mut vaaleanpunainen kuiteskii =) Pitää odotella pari päivää ja testata sitten uudestaan, jos vaikka toi testi oli viallinen!!! Mä en oikeasti usko tätä!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Joanna onnea :flower: :flower:

On kiva ,kun täällä saa muiden puolesta jännäillä. Tämä tädin odotus on niin tylsää. Kun edes ei tiedä milloin se saapuu. Pahimmassa tapauksessa kierrot palautuu normaaleiksi vasta ,kun lopetan imetyksen ja se ei vielä ole suunnitelmissa.
 

Yhteistyössä