Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

Mulla kans ollu usko koetuksella tän vauva"projektin" kanssa.. Pidän hieman matalampaa profiilia kun viime kierto meni niin totaalisen överiksi. Olin jo IHAN varma et nyt tärppäs, ja sit ei mitään. Menkat, ja vielä niin sairaan kivuliaat, että kiitin kyllä kaikkia... :kieh:

Bumba :wave: btw mukavaa että sinustakin kuului :)

Tsemppiä :wave:
 
Hihi kun lukee teidän juttuja tulee semmoinen lohtu ettei ole yksin sen asian kanssa et kovasti haluu vauvan mut kun ei voi vaan tulla raskaaksi niin helpolla mitä toivoisi.... :p
Olisi se niin ihanaa saada tuukalle pikkusisko :) nytkin muka olin varma et olen raskaana ja tulikin menkat sen siaan :/ mutta Tuukan alulle saamisessakin kesti reilu vuosi niin jotenkin ajatukseen tottuu jotenkin että pakko jaksaa vaan yrittää

:headwall:
 
katrinainen, olet listalla! :flower: Mikä olikaan yk? Laitoin nyt 1, mutta sen saa vielä korjattua.

Tinttara84 :hug: Mitenkäs sun kp:t nyt laitetaan? 1/16-29, vai miten? Onko muuten tuo yk oikein? Itse lähden taas mökille huomenna, mutta ketä huomenna päivittää, niin varmaan korjaa!
 
Paljon onnea Mussu81:lle! :hug:

Itsellä kierto jo 6 päivä.. Pitäis vain ruveta yrittää paremmin.. Ei oo vain ollut aikaa ;). Yöllä tuli kuopus viereen nukkumaan, ni eihän tuota ukon körilästä silloin viittiny herätellä..
Päivä ollaan oltu menossa, mitä eka kävin töissä.. Ja sitten leikkikentällä leikkimässä pari tuntii ja äsken tultii uimasta.. Ja kohta alkais las vegas..
Toivon kovasti, että tärppäis tästä kierrosta, mutta tuskinpa vaan.
 
Onnittelut mussu vielä tätäkin kautta! Mukava ylläri tuollanen plussa kun tätiä odottelee tulevaksi. :saint:

Tinttara: :hug: Olipas kyllä lyhyt kierto. Toivottavasti nyt tasaantuu seuraavalle kierrolle. Vuotoko on siis ihan kunnon tädittelyä jo?

Pikainen tervehdys mouku! Sulla onkin kunnon luku-urakka kun oot lomat lomaillu! Nauti nyt vielä kun voit. :wave: B)

Mä kävin 2h lenkin kaverin ja koirien kanssa ja nyt isäntä tekee lättyjä.. kohta pääsee sohvalle mässään ja kattoon 6n ketjua! :p
 
Mussu81 paljon onnea plussasta!!!! :flower: :)
Uusille tervetuloa! :flower:

Keskusteltiin tos eilen illal avokin kanssa ja päädyttiin siihen et yritetään ainakin viel tää kierto ihan normaalisti ja toivotaan parasta... Viittiskö joku vaihtaa mulle kp3/(24)31-39 ja yk6??
Nyt pitää jatkaa töiden tekoa... Piti vaan nopee tulla onnittelee Mussua :)
 
RheaEi se kunnon vuotoo oo,mutta punasta kumminkin,eikä kyllä oo tullu se nkerran jälkeen kun se veskissä käydessä huomasin..
Hilipati juu,niin kai se on merkittävä;1/16-29...kamalan näköstä...
Ja nyt siis vaihtu samantien yk 53,kai?Joku ihana ihminen laski mulle ne yk:t kun en ite pysyny enää mukana,kun siis yritystä 03/03 lähtien..4v4kk:tta..
 
gataa tiedot päivitetty! :wave:

Tinttara84, en kuitenkaan vielä vaihtanut sun päiviä, jos ei täti kunnolla kurvaakkaan. Voisko johtua jostain muusta? En halua herätellä turhaa toivoa, mutta entä kiinnittymisvuoto?

Taas kysymys KN:sta, jotka ovat tutkiskelleet. Eli miten auki se ovulaation aikaan on? Onko reikä niin suuri, että sormi menee sisään, vaiko vain että reikä on suurentunut, KN alhaalla ja pehmeä? Ainakin Papis sitä tutkiskeli, jos olet kuulolla..
 
Lauantai aamuna tein sitten raskaustestin, kun menkat oli myöhässä. Negaa näytti. Eipä ole vieläkään menkat alkaneet... nyt siis jo kuudes päivä, kun menkat myöhässä ei auta muuta kuin odottaa. Koska jos olisin raskaana niin olishan se jo lauantain testauksessa näkynyt :/

Suuret onnittelut Mussu 81:lle :flower:
 
Hilipati kiitos vaan tsempityksestä,mutta sen on mahdotonta olla mitään muuta kuin menkat...Ei siis voi olla kiinnittymistä,mitään sen eteen ei ole tapahtunut...kyllä sä tiedät.. :ashamed: :)
En voi oikeesti tajuta mistä on kyse ja mitä mun kropassa tapahtuu...


Hmm..tosin kylläpä me muuten puputeltiin ehkä viikko sitte tai jotain sinne päin..Noh,en nyt muista..On ollu tää mun kropan toiminta sen verran kummallista että tässä kaiken muun ihmettelyn ohella ei oo ees ehtiny miettiä pupuilua :D Tää nyt on varmaa vaan jotain hormoonihäröilyä,näin uskon.
 
Kiitos kaikille onnitteluista. Mies oli kans lentää pyllylleen ku tuli töistä. Olin jo saanut senkin uskomaan et ei tässä kierrossa onnistuttu :D

Hilipati mä olen ronklannu pari kiertoa tota kn:ää ja mulla ainakin oviksen aikaan on ihan reilusti auki, et sormen sais vaikka sisään ja tietty ihan alhaalla ja pehmonen. Siinä oli muuten yks syy miks en uskonu plussaan, ku kn on ollu koko kierron ajan just samanlainen ku
aiemmissakin kierroissa :kieh:

Tinttara84 saattais olla kiinnittymisvuotoa jos ei kunnolla vuotanut vaan vähän vain turutteli. Ainakin sopis päiviin ihan hyvin, eli jos ei tule sen enempää niin älä menetä vielä toivoa :hug:
 
Niin ja vielä kun se ovis loisti poissaolollaan tikkujen perusteella niin tuskin on mitään tapahtunu..Mutta mikäs päivä se nyt oli..hhhmmm.. 3pvää sitten kun kiskoi ja repi,painoi ja pisti oikeelle munasarjaa ja luulin oviksen tapahtuneen,mutta näinpä ei tainnut käydä..
 
Onnea Mussu81, toivottavasti me muutkin tullaan perässä..
Näitä mun tietoja tässä, ensimmäistä kuumeillaan, kp 4/28, yk 5.. Oliskohan siinä riittävästi näin ensalkuun... Väsyttää, kun taas oon ollu iltavuorossa, huomenna sit aamuun. Mä hullu lupauduin vapaaehtoisesti perjantaille töihin klo: 7-21, vaik oikeesti ois ollu vaan ilta.. Mut tällästä se hoitoalalla tahtoo olla.. Plussatuulia..
 
jos viitsitte niin lisäättekö minut taas listaan? B) . oon ollu jonku aikaa poissa ton ihan typerän pitkän kierron takia ja nyt olis taas sit jännättävää parin viikon päästä. ovis tikkuja ostin ku viimeks olleet menkat myöhästy 10 päivää niin ei nyt tiedä millon mahdollinen ovis on,, jos on ollenkaan :/ .. aika outoa.. ajattelin tikutella ens viikolla jos sit olis oikea aika. onnea kaikille plussanneille. kiva taas palata joukkoonne. :)
 
Mussu: Tuhannesti ONNEA :flower: :flower: Varmasti mahtava ylläri =)
Jokos huhtikuisille on perustettu oma pino? En ole ehtinyt katsomaan siltä puolelta! Mä niin toivon että tulisin viikonloppuna sun perässä odottajiin... saas nähdä kuin käy!

).( rinnat edelleen pinkeet ja arat, joten se herättää suuria toiveita ja pelkään tippuvani kovaa ja korkealta :'( Testit tuli tänään, nyt pitää vaan malttaa odottaa! Jokohan haamu vois näkyä perjantaina kun on 28/28????? Siis jos siellä nyt edes on mitään mikä haamuilisi!
Tänään oli eka työpäivä loman jälkeen, yllättävän kivuttomasti päivä kyllä meni, vaik en viime yönä edes nukkunut kuin pari tuntia. Uni ei vaan tullut :( Mutta nyt lähden yrittämään olisiko tänä yönä parempi tuuri =)

Ai niin... Tervetuloa kaikille uusille :wave:
 
Heippa!

Minut voi valitettavasti poistaa tuolta plussaneista. Perjantaisessa np-ultrassa selvisi, että kyseessä olikin tuulimunaraskaus eli sisälläni oli vain tyhjä sikiöpussi ilman vauvaa. Olin tänään lääkkeellisessä tyhjennyksessä, joka sujui olosuhteisiin nähden hyvin ja nyt on ihan hyvä vointi. Tietysti on aika surullinen ja huijattu olo, kun on luullut odottavansa vauvaa jo monta kuukautta, mutta kun sitä vauvaa ei alunperin ollutkaan niin en toisaalta koe menettäneenikään mitään. Tuli varmaan aika sekavasti tuo äskeinen...

Nyt pitäisi odottaa ainakin jälkitarkastukseen kuukauden päähän ja mielellään yhdet kuukautisetkin ennen kuin antaa uudelle vauvalle luvan tulla. Mutta sitten kun saan 'luvan' ilmoittaudun taas listoille!

Vauvaonnea kaikille!
 
Sonja 74 :hug:

Mussu81: Onnea aivan mielettömästi :flower:

Tuohon alkoholikeskusteluun vielä palaten, niin en itsekään juo muuten, mutta nyt kummasti tullut eteen kaiken maailman kissanristiäisiä ja kummasti sitä tekee mieli ottaa parit sidukat.. Mutta se siitä.

Täällä sitten kp2/? eli sen voi vihdoista viimein lisätä..

Eilen kävi kaveri kylässä ihanan masunsa kanssa. Tuli juteltua koko ilta raskaudesta ja vauvoista (hänellä esikoinen tulossa), miehillä oli kestämistä.. Eilen katselin ja haaveilin uusista äippävaatteista, kun tuli Henkan uusi kuvasto.. ja oli siinä kivoja vaatteita vauvoillekin ;) No, kun nyt saisi ensin joskus plussan..
 
sonja74 :hug:

Tästä tulikin mieleen kertoa, että meillä on neuvolassa oma ultra ,jolla vauvan vointia seurataan joka käynti kerralla. Kuviakin saa todella paljon. Neuvola-täti on vielä todella hyvä katsomaan ja kertoo samalla mitä näkyy. Sukupuolenkin saa selville jos haluaa. Lisäksi on np ja rakenne ultra kessukassa :)
 
Mä haaveilen kanssa kevätvauvasta. Meillä on jo yksi 5-vuotias tytöntyllerö =) Miehen suostutteluun on mennyt neljä vuotta :/ Nyt me yritetään vauvaa, mutta ei kyllä hirveen aktiivista toimintaa asian suhteen ole ollut. Pääasia, että mies on muuttanut mielensä :heart:
 

Yhteistyössä