Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

Joanna paljon onnea.. hienoa teille tulee sitten .. tännehän plussia ropisee vaan.. vielä joannan pienelle liimasukkia mukaan et pysyy kyydissä.. =) :flower:

mä olen jo vähän luopunu toivosta minkä ihmeen takia vauvakuumeen täytyy olla näin hirveä.. miks jotkut ketkä ei halua tai "ansaitse" vauvoja, sikiää kuin pyhästä hengestä.. siis jotkut tosi nuoret jotka sit tekee abortin tai jotkut kauheat juopot jotka heti lähtee juomaan ku vauvan ulos saa jos edes sitä oottaa.. pelottaa vaan että saanko edes vauvoja.. vali vali, ei yritystä oo paljoa takana mut ei voi mitää, kyl tää taas tästä.. jotenki tooosihuono päivä tänään, vielä kun on niin piinaava tää vauvakuume.. toivottavasti ymmärrätte.. nyt hiljenen
 
Joanna: Hurjan paljon onnea!! :flower: :heart: Melko aikasin kyllä näky, joten varmasti vielä vahvistuu! :hug: Laitoin sut haamuilijoihin.

sh07: kp:t on listassa. Toivottavasti meni oikein. Vaihdoin samalla vähän järjestystä loogisemmaks.

Mä joudun mennä tonne ulos nyt koiran kans ja siellä on kylmää ja märkää.. :snotty:
 
:hug: kaikille uuteen yritykseen siirtyneille. Harmittaa teidän puolesta. Toivottavasti ensi kierrossa tärppää.

Mielettömän paljon onnea Joanna, ei ollu vielä huhtimasuja odottajissa ainakaan vielä eilen, mut nythän me se päästään perustamaan :D Joten sielläpä tavataan :wave: Vaikka en mä malta ihan vielä kokonaan poistua täältä. On jotenkin niin hyvä porukka, et on pakko seurailla mitä muille kuuluu ja jännittää muiden mukana :D

Mut saa muuten laittaa plussaajiin :heart: Ei vielä ollut ihan yhtä vahva ku testiviiva, mutta tummempi ku eilen ja yöllä heräsin kahden aikaan viime kerrasta kovin tuttuun pahoinvointiin (ette usko miten hyvä fiilis oli ku mahassa kierti ja oksetti :LOL: ).
 
Joanna: Hurjasti onnea sinulle! Kyl sie taidat olla raskaana ;). Uskoisin kyllä niin =) :hug:

Itse taidan hypätä tästä pinosta kokonaan pois.. Ei tuo ukko taidakaan haluta sitä kolmosta.. Itsellä on mielettömät halut aina välillä.. Ja tässä ajattelin, että jospa se ovis on kohta puoliin, niin pitäisihän sitä yrittää..

Ukolla on eiliseen päivään asti ollut aina haluja, tehnyt mieli..
Aamulla mainihti, ku olin töihin lähdössä, että ei tee mieli yhtään.. (vaikka en edes aamulla olis rakastellutkaan)

Tytöt rupes aikaisemmin nukkumaan.. Katsoin Las Vegasin ja ajattelin tehdä aloitteen, että joskohan ois ukolle halut parantuneet..

Kyllähän se puputtikin jonkin aikaa.. Mutta tuntui siltä, että häntä ei kiinnosta yhtään.. Miten hän kahtoi ja kosketteli minua.. Oli kuin olisin ollut hirveän vastenmielinen.. Kaiken kruunasi se, että lopussa vetäytyi nopeasti pois, kun yleensä on jäänyt viel sisään vähäx aikaa..

Sanoin asiasta ukolle tänään.. Sanoi vain, että minähän sanoin aamulla että ei tänään tee mieli yhtään..

Mie vain sitten siihen, että eikö olis ollut parempi sanoa sillä hetkellä, kun aloitamme rakastelun, että ei nytten. Kuin rakastella niin, että ei todellakaan haluta. Ja saada mulle olotilaa, että mä olen huono, ruma (kyl olenkin, mutta silti).. Tuli itselle vain jotenkin outo olo.. Ennen on kyllä tehnyt mieli.. Mutta ei nyt. Ei ole ennen pakkeja antanut.. (no.. eihän se nyttenkään ns. antanut, mutta ei kuitenkaan ollut itse hommassa mukana).. Oli vain: "tehdään nyt tätä, kun on pitää"

En ees osaa selittää mitä tarkoitan, mutta kirjoitanpahan silti..
Jospa huomenna muistaisin pillerireseptin hakea e-neuvolasta.. Ja aloitan ne sitten, kun seuraavat kuukautiset tulee.. Ku ei tuosta ukosta ota selvää, vaikka itse ehdotti ja kysyi mitä mieltä olen asiasta, että jos ruvettais yrittää kolmatta.. Mutta antaa olla..
 
Kiitos kaikille onnitteluista =)

mussu:Niinhän se näyttäis siellä olevan... ihan vielä en uskaltanut sinne ilmoittautua. Odotan pari päivää ja teen sitten varmistus testin! Hauskan nimen se aloittaja oli sinne keksinyt, itse meinaan just eilen mietin et mikä vois olla huhtikuisten nimi =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:
Kiitos kaikille onnitteluista =)

mussu:Niinhän se näyttäis siellä olevan... ihan vielä en uskaltanut sinne ilmoittautua. Odotan pari päivää ja teen sitten varmistus testin! Hauskan nimen se aloittaja oli sinne keksinyt, itse meinaan just eilen mietin et mikä vois olla huhtikuisten nimi =)



Jos se on tyttö, niin tietenkin Kevät. :hug:
 
Tervehdys kaikille!

Olen lukenut jo pitkään tätä ketjua kun itsekkin kevätvauvasta olen (turhaan) haaveillut, mutta kohtahan tässä on jo kiire...eli ei ole sitten tärpännyt vaikka yrityskertoja on takana jo 6 ja ovis pitäisi tällä viikolla olla päällänsä, joten "kriittisiä" hetkiä täällä vietetään... =) Tosin vielä en ole ovis tikkuja ostanut, että on menty ihan vain "tulee jos on tullakseen" periaatteella, mutta jotenki sitä oletti että kaikki olis natsahtun nopeemmin paikalleen, mut ei niin ei...

Mut joo, voisin itekin liittyä tähän teidän porukkaan ja tiedoilla 14/31-33 ja yk 6.

Täytyy myöntää, että kyllähän tässä on usko vähä meinannut jo loppua, mutta on tosiaan ollut kiva luke teidän juttuja, jotka olette samassa tilassa...ja toivoa antavia plussanneitakin on mukana, joten lämpimät onnittelut teille! :flower:
 
mussulle ja Joannalle hurjasti onnitteluja!! :heart: :heart: :hug:

aurinkoenergiaa, kiitos mutta toistaiseksi en kyllä ole halannut posliinia kertaakaan, enkä toivon mukaan tule halailemaankaan. Eihän se kaikille noin pahana onneksi tule kuin sinulla.

Kohdunnapukasta Hilipati kyseli. Sormi ei saa toki mennä sinne sisään, menee pöpöjä!! Mutta sanoisin, että kun napukka on auki, niin sormenpäälle on juuri sopiva kolo siinä kohdunsuulla. Eli siinä on sormenpään kokoinen kolo.

sonja74 pahoittelut!! :hug: :hug: :hug:
 
Tähtisilmä: Laitoin sut esikoista haaveileviin kun en ollut varma monesko lapsi olis toiveissa, huomisen listan päivittäjä voi sitten muuttaa jos meni väärin.

Joanna: Eiköhän se testi ollut ihan toimiva. Tiedän kyllä miten epätodellinen olo voi olla sen haamun jälkeen. Kyllä se siitä vahvistuu!
 
Sonja74 :hug: :hug:

Piksu ja Tähtisilmä79 tervetuloa! :flower:

Joanna paljon onnea!!! :flower: siellä se pikkunen kasvaa :) perjantainako aattelit testata uudelleen? Kuinka jaksat odottaa pari päivää? :) Ite olisin varmaan kokoajan testaamassa...

Oon kuullu et jos kohtu on taaksepäin kallistunu ni kiinnittyminen olis vaikeempaa? Kenelläkään tietoa asiasta? Mietin tossa vaan ku siskolle oli sanottu joskus että sillä on kohtu kallellaan ja se vissiin saattaa olla ainaki jotenki periytyvää niin jospa se sitten vaikeuttais tätä munkin raskautumista... Kiinnittymiseen ei vissiin mitään poppakonstia oo olemassa?? :)
 
Olen ollut vähän laiskemman puoleinen tuossa kirjoittelussa, mutta ahkerasti päivittäin käyn lueskelemassa. Ja lisäksi kun on tuolla viikkopinossa, niin tulee sinne kirjoiteltua sitten jotakin. Mutta nyt siis päivitystä tähän napaan.

Testasin tänään hätähousuna Aconin 10:llä tyylipuhtaan negan. Ja ihmekkös tuo kun kp:t niin vähäiset vielä. Pupuilujakaan ei ole montaa kertynyt tässä kierossa joten en lentele pilvissä toiveideni kanssa.

Oviksen olin tuntevinani kp 10, joilloin myös simpat lähetettiin kokeilemaan onneaan, mutta sitten kp 18-20 ollut aivan kunnollisia ovistuntemuksia (ilman pupuiluja), oikeen sattumalla sattui vatsaan, särkylääkettä en kuitenkaan uskaltanut ottaa. Rinnat hieman nyt kipeytyneet (ihan normaali tätioire).

Mies lupasi viime tädin aikoihin että "nyt sitten jynkytetään joka päivä" (aika karmee toi kielikuva, mutta pointti tuli selväksi), mutta eipähän tuo ole kuitenkaan siihen hommaan jaksanut ryhtyä, kun työkiireet ja väsymys raukalla painoi päälle. Nyt tosin alkanut loma, mutta kp:t jo sen verran pitkällä, että ovista turha enää etsiskellä tässä kierrossa.

Toivon nyt kovasti että tuo viimeksi venynyt kierto oli vaan jokin hetkellinen häiriö, eikä jatkuisi enää noin pitkänä (41), kun muutenkin mun mielestä liian pitkä (34).

Plussa onnea kaikille ja antakaa anteeksi tämä laiskuuteni tämän kirjoittelun suhteen. :ashamed:

Joannalle hurjasti onnea ja viivan vahvistumista!! Niinkuin tasapuolisesti kaikille muillekkin plussanneille!! :flower:
 
Joanna Mahtavasti onnea, vahva usko, että testi on toimiva!!
Hurjaa vauhtia täällä porukka plussailee, ihanaa. Toivottavasti itselläkin tärppäisi pian. No, vastahan sitä tuli pillerit jätettyä pois ja tyhjennysvuoto nyt meneillään (mikä on muuten aivan järkyttävän runsas, tulee kuin hanasta päästäisi :/ ). Täytyy varmaan tämä kierto vähän passailla, kun ei viitsisi käyttää kumia, mutta sitten seuraavalla kierrolla... :p No, mitä tuossa laskeskelin milloin voisi ovis olla, niin isäntä on silloi Jyskyn ralleissa, eli eipä siitäkään mitään iloa olisi.

Red Dragon, kyllä se siitä. Miehet nyt välillä on tuollaisia... Älä vielä luovuta.

Eilen kävin taas penkomassa alakerrassa vähän laatikoita, missä on esikoisen vauvan vaatteita.. Voi että ne on niin ihanan pieniä! Olisi kyllä hyvä, jos saisi kesävauvan (kevätvauvan mahdollisuudet kuin vähenee koko ajan), niin voisi käyttää esikoisen vauvan vaatteita (synt. 5/05). Talvivauvalle kun pitäisi ostaa lämpösemmät vaatteet.

Nyt on pakko kyllä jatkaa töiden tekoa, tää vauvakuume saa kohta kokonaan vallan, kun alkaa jo vaatteita suunnitteleen...
 
Jes..tänne saapui täti. Kerrankin iloitsen sen tulosta. Mulle saa päivitellä kp 1/28-39, yk 2. Tekis mieli tikuttaa ovista ,että tietäis ovuloinko. Voipi olla ,että en jaksa vielä. Jos tämä kierto vielä venyy niin sit. :)
 
Huomenta!Ekaksi onnea Joanna:lle plussasta!!Ihana juttu!!! :heart:
Onnea kovasti odotukseen ja pikkuiselle kaikkea hyvää matkalle! :) :hug:


Täällä se verinen vuoto siis oli vaan se yks tippa ja sen jälkeen tuhrutellu,en tajua mitä pirua tää voi olla!!!Kaipa ne viime "menkat" jotka kesti sen 1,5 pvää max. sotkivat tämänkin kierron ja ovis oli varmaan sillon niiden viime menkkojen aikana,kun kp 5 tuli hailu viiva,sen jälkeen ei enää mitään ja nyt sitten menkat,mutta kummasti sotkeutuu tää mun kroppa??Yritä tässä sit raskaaksi tulla.. :headwall: Mä kyllä oo varma että tää johtuu kauheesta työstressistä..Mä oon ollu 2 vkoa putkeen töisssä,no ei kai siinä mitään,mutta pomo hermostuttaa..kyllähän te tiedätte.Ja kohta alkaa taas 9 pvän työputki.. |O Että siinähän tuota syytä on ihan kerrakseen...
Palailen taas!
 
Huomenta!
Mie tuun aina tsekkaan monesko kp mulla on menossa ku en jaksa itte niitä laskea.. :ashamed: tietää suuntaa milloin ovis on..tai siis voin melekein kyllä sanoa että mulla AINA kierron puolivälissä tasan..eli kax viikkoo menkkojen alkamisesta, ja siitä kax viikkoo alkaa taas menkat. =)
Siis toivoa saattaa ettei ennää alkais ku vasta aikasintaan vuoden päästä.. :saint:

Juups mutta onnea myös Joannalle viivasta/vauvasta!!! Kyllä ne testit ovat toimivia...niinhän ne apoteekissakin sanovat että jos testi on rikki niin siihen EI tule sitä testiviivaa... =) Pidä nyt mieli Positiivisena ja kirkkaana!! :heart: B)
niin että ihan häikäsee B)

Ja Papa: laitan sulle tänään Yvtä..on asiaa... :heart: :D

Hyvää päivänjatkoja ja palaillaan..

..vielä lopuksi lämmin ajatuksia täynnä oleva :hug: kaikille tädin yllättämille...pistetään se täti etelänmatkalle vuodeksi!!! :D
 
onneks tänään on parempi päivä.. eilen saatiin puhuttua kunnolla asioista ukon kanssa.. pitäis tunnin päästä lähteä siskoa vastaan asemalle.. tulee taas tekemistä oikein ropinalla ku siskon tyttö pitää tätille seuraa :LOL: mutta on synkkä ja sateinen päivä.. taas millonhan taas ois hieno ilma.. väkisinki meinaa nukkua myöhään ku on synkkää :) toivottavasti toi sade lakkaa ku sateenvarjo jäi miehen vanhempien luo.. tulee taas ku saavista.. mä kyl oon samaa mieltä ku aurinkoenergiaa et pistetää se akka ulkomaille vuodeks :D kuka sitä täällä kaipaa.. hyvä että se papsu voi hyvin kun täällä sitä on mietitty kans.. kiva et plussanneet käy meitäkin moikkaamassa vielä :) mutta plussatuulia kaikille!! :whistle:
 
voi ku onnistuiski sen tädin laitto etelänmatkalle vuodeksi... :D
Itse täällä jännäilen (varmaan turhaan)....kuukautisten olisi pitänyt laskelmien mukaan alkaa jo eilen..no eipä alkanu..ja tänään on tullu ihan pikkuriikkisen haaleaa väriä paperiin ku vessas on käyny...maha on kyllä välillä pikkasen kipeä..ja eilen varsinki töissä oksetti tosi paljon... :x
eipä tiedä mitä pitäis aatella...tuntuu siltä että kyllä se akka sieltä kummiski tänää tulee kylää...ei ees mitää testiä tohi aatellakaa tekevänsä...ku kuitenki tekis sen turhaan... osaako kukaan sanoa mitä tää tarkottaa? onko mulla vaan yksinkertasesti kuukautiset myöhässä ja että ne alkaa piakkoin ku tuota mahaaki kirpasee välillä? ei haluis toivoa liikoja mutta tietenkin ois mukava jos tännekin olisi saapunut noita plussatuulia muitten tuulien joukossa.... :)
 
Heippati!
Olin viikkoja poissa ja nyt tässä taas palailen ruotuun. Eli kakkosta alettiin yrittämään (esikko synt. 5/06) , yk1 juuri takana! Kierrot vaihtelee paljon, 21-31 välillä nyt junnattu. Tällä kertaa luulen, siis luulen, oviksen olleet kp13 kohdalla. Noh, halailtiin miehen kanssa tuolloin vähän pidemmän aikaa ja nyt sitä sitten jännätään mahtoiko jo ihan ekasta laakista tärpätä! Mitään ehkäsyä, paitsi tietty kortsua, ei oo käytetty, eli nyt ei pitäs niiden hormonienkaan olla ihan pyllyllään.

Tosi moni on raskautunu tällä välin ja ihan viime päivinäkin! Hurjasti onnea ja niitä tarrasukkia pikku vauvoille!!! Toivottavasti itsekin pääsen sitten huhtikuun pinoon kirjottelemaan masuasukin kuulumisista..
 
Keskiviikko 25.7.2008

*Esikoisesta haaveilevat *

juuri......................kp. 2/28-30...............................yk. 3
Tinttara84.............kp. 3/16-29.............................yk. 53
gataa....................kp. 5/(24)31-39.......................yk. 6
sh07......................kp. 6/28.................................yk. 5
Suikale..................kp. 11/29.................................yk. 3
Kylli-täti.................kp. 11/25-29............................yk. 5
Sydänkäpynen......kp.13/24-28.............................yk. 1
nea85...................kp. 13/40..................................yk. 2
Hilipati.................. kp. 15/27-35............................yk. 4
Tähtisilmä79..........kp. 15/31-33............................yk. 6
Bumba...................kp. 19/31-34 ...........................yk. 3
katrinainen............kp. 19/28-31............................yk. 1
Tinkatar.................kp. 26/26..................................yk. 0
mouku80.............. kp. 29/24-39.............................yk. 3


*Toista toivovat *

sinuhe..................kp. ?/21-31...........................yk. 1
Venla-05...............kp 3/30.................................yk. 2
Äippä2006..............kp. 6/28..............................yk. 1
Pixie......................kp 8/32.................................yk. 2
Ellen83..................kp 11/26...............................yk. 4
Caffee81...............kp. 13/26-28.........................yk. 5
äippä67.................kp. 14/28-32.........................yk. 7
Heikko-Peikko.........kp. 19/35 (35-45)................yk. 2
Summer81.............kp 20/28-30..........................yk. 2
Vilinäiti.................kp 20/29................................yk. 15
Äityli -84...............kp. 24/34-40.........................yk. 11
Poni06..................kp 1/28-39.............................yk. 2
Jopa73.................kp. 41/26 (23-38)...................yk. ?
Nenya..................kp. 49/41................................yk. 0
Hilbert..................kp. 3/?....................................yk. ?


* Kolmatta kaipailevat *

Carla....................kp 7/25-28............................yk. 2
Red Dragon............kp 8/21...............................yk. 2
aurinkoenergiaa.....kp. 8/28..............................yk. 6
khalawah...............kp. 23/28.............................yk. 1


* Neljättä toivovat *

äiti-1966..............kp. 18/28-30..........................yk. 5
Päppä................kp 21/26-30.............................yk. 4


:DHaamuilijat:D

Joanna..................kp. 26/28...............................yk. 2

:heart:Plussanneet :heart:

iida83 ....................................................................................12/07
Pikkueppu, Afu-82..................................................................01/08
Piipi79, Amalia-, Hissukka, Meillevauva, nipsuli, hannipupu...02/08
Vauvakuumeinen, Olivia Ciba, tuittu-tilda..............................??/08
äiskä äiskä, Rhea, Papagena, Hope08, Suvitus, Emminmamma.......................................................................03/08
mussu81...............................................................................04/08


 

Yhteistyössä