Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

Joanna jos jonkunlaisen viivan oot testiin saanu, niin pakko sussa on olla sitä "vauvahormoonia" mitä ei ole jos et raskaanakaan ole =) joten malttia.... (tiedän, itekkin kolme haamua tein, ennenkuin uskoin että se plussa on !!) sitten kun menkat pitäis alkaa nii testaile vielä uuestaan... =)

Joanna peukut on pystyssä et se viiva sieltä vahvistuis ja kyl se varmana vahvistuukin kun vaan jaksat malttaa sen testailun kanssa.. Uskon kyllä et se on vaikeeta :) Heti vaan kipinkapin tänne kertomaan sit ku oot taas testaillu :)

Täällä täti on pakannut laukkunsa ja lähtenyt pois, toivottavasti tällä kertaa koko seuraavaksi vuodeksi... Eilen otettiin jo varaslähtö pupuiluun joten nyt vaan yritetään jaksaa joka toinen päivä, miehestä se ei ainakaan tuu olemaan kiinni, omaa jaksamista tässä enemmän mietiskelen... Kierto ku on heitellyt noinkin kovasti niin vaikea on sanoo et koska se ovis on tulossa mutta toivottavasti tärppää silti... Ei auta ku yrittää... Nyt jos tästä kierrosta tärppäis niin ajotus ei vois olla yhtään parempi :)

[b]joanna, Uskon että se vahvistuu. Kolme haamua tuskin koskaan muuttuu negaksi. mulla on peukut niin pystyssä sulle täällä.
Itselläni outoa vatsakipua tänään, mutta luultavasti kyse jostakin päiväkotipöpöstä jonka olen loman jälkeen saanut töistä.

Moikat!Voih,että mä oon niin puhki kaikesta,plääh!...Mutta siis tuo nyt ei ollu mun asiani vaan se että jep,tänään alko ihan oikeesti vuotaan,tämän aamuöinen puputtelu varmaan avasi hanat..Ihan hyvä niin kun vuotaa,loppuupahan joskus,ennen kuin taas seuraavan kerran alkaa ja toivon tosiaan että tää sekoilu näiden menkkojen kaa jäi tähän kertaan,eikä niin että ne taas 17 vpän päästä tulee uudelleen.Mullahan ois pitäny alkaa menkat vasta joskus ens viikon lopulla..Mutta siis meikä vuotaa ja nuo kp:t on ihan oikein sitten,eli uutta kiertoa mennään.
Joanna:lle tsempitystä viivojen kanssa!Eiköhän se vahvistu ihan oikeeks plussaks! :) :hug:

Tuosta greippumehusta: Aloin juoda sitä kun menkat alkoi 7.7..en tiedä oliko tuolla vaikutusta siihen että ne mun menkat kesti sen pari pvää,eikä ovista sitten löytynyt.Limoissa ei mitään muutosta,kuivempi ehkä.Join mehua 3 litraa..Ja sitten kp 17 alkoi menkat uudelleen..Mulla mehu kai sekotti systeemin täysin.Jos siihen on uskominen millään tapaa..
Mulle se ei "käynyt",mutta olen kyllä lukenut monia tarinoita siitä että tärppi kävi heti ekasta mehukierrosta,joten...

Auuutss..Lääkettä nassuun,hemmetin menkat!AArggh!

Plussaonnee!

Tinttara, jos sulla se pieni tippa tuli sillon neljä päivää sitten ja nyt vasta aukes hanat niin mun käsityksen mukaan nyt olis vasta kp 1, kun ei niitä tippoja kai vielä lasketa. Näin mulle on ainakin kerrottu ja jos tässä välissä ei oo edes vuotanut. Sittenhän kierto olis kuitenki 20 päivää. :/

piksu: vielä tuohon mun edelliseen viestiin viittaan!! Olisko kuitenkin jo kp 2?

Muistakaahan lista päivittää huomenna! =)

Perjantai 27.7.2007

*Esikoisesta haaveilevat *

piksu.....................kp. 3/28/29.............................yk. 3
juuri......................kp. 4/28-30.............................yk. 3
Tinttara84.............kp. 5/16-29.............................yk. 53
gataa....................kp. 7/(24)31-39.......................yk. 6
sh07......................kp. 8/28.................................yk. 5
Suikale..................kp. 13/29.................................yk. 3
Kylli-täti.................kp. 13/25-29............................yk. 5
Sydänkäpynen......kp.15/24-28.............................yk. 1
nea85...................kp. 15/40..................................yk. 2
Hilipati.................. kp. 17/27-35............................yk. 4
Tähtisilmä79..........kp. 17/31-33............................yk. 6
Bumba...................kp. 21/31-34 ...........................yk. 3
katrinainen............kp. 21/28-31............................yk. 1
Tinkatar.................kp. 28/26..................................yk. 0
mouku80.............. kp. 31/24-39.............................yk. 3

*Toista toivovat *

weiss....................kp 15/30................................yk. 2
Poni06..................kp 3/28-39............................yk. 2
Hilbert..................kp. 5/?...................................yk. 1
Venla-05...............kp 5/30.................................yk. 2
Äippä2006..............kp. 8/28..............................yk. 1
Pixie......................kp 10/32.................................yk. 2
Ellen83..................kp 13/26...............................yk. 4
Caffee81...............kp. 15/26-28.........................yk. 5
äippä67.................kp. 16/28-32.........................yk. 7
sinuhe..................kp. 19/21-31..........................yk. 1
Heikko-Peikko.........kp. 21/35 (35-45)................yk. 2
Summer81.............kp 22/28-30..........................yk. 2
Vilinäiti.................kp 22/29................................yk. 15
Äityli -84...............kp. 26/34-40.........................yk. 11
Jopa73.................kp. 43/26 (23-38)...................yk. ?
Nenya..................kp. 51/41................................yk. 0

* Kolmatta kaipailevat *

Carla....................kp 9/25-28............................yk. 2
Red Dragon............kp 10/21...............................yk. 2
aurinkoenergiaa.....kp. 10/28..............................yk. 6
khalawah...............kp. 25/28.............................yk. 1

* Neljättä toivovat *

äiti-1966..............kp. 20/28-30..........................yk. 5
Päppä................kp 23/26-30.............................yk. 4

:DHaamuilijat:D

Joanna..................kp. 28/28..............................yk. 2

:heart:plussanneet :heart:

iida83 ........................................................................... ........12/07
Pikkueppu, Afu-82.................................................................01/0 8
Piipi79, Amalia-, Hissukka, Meillevauva, nipsuli, hannipupu...02/08
Vauvakuumeinen, Olivia Ciba, tuittu-tilda..............................??/08
äiskä äiskä, Rhea, Papagena, Hope08, Suvitus, Emminmamma................................................................. ......03/08
mussu81.................................................................... ...........04/08

weiss
Täällä on yksi kevät vauvelista haaveileva :).. Yritystä on, tosin vasta toista kuukautta. Muutaman päivän on oviskivut olleet ja tänään nousi lämpö koholleen, että nyt taas jänskätään seuraviin menkkoihin ;). Yksi lapsi on ja toista puuhataan, esikoinen täyttää 6 ja kovasti toivoo pikkusta perheeseen. Pari viikkoa tuntuu taas ikuisuudelta, mutta saa sitten nähdä, kuinka käy..

Tervetuloa Weiss :heart:

Alan miettimään, haluanko sittenkään toista, kun ton esikoisen nukkumaan menot on yhtä hel...... :kieh: Kaksikin tuntii jaksaa pitää itteään hereillä vaik on kuoleman väsyny. No sit ku nukahtaa niin on sit taas miettii kuin kiva se vauva olis. :heart:

Vaihdettiin rr-lääke sopivammaks, jos raskaus sais alkusa. Olo on ihan hirvee tällä hetkellä. Täristää ja on ihan horkka olo. Väsyttää ja päätä särkee. Mut toivottavasti olo tasaantuu, eikä tartte tätä kestää yli vuotta. Saas nähä pysyykö ne paineetkaan alhaalla, kun esikoisen jälkeen tää lääke ei sopinu mulle. :'(

Huomenta!
Mä taas kirjottelen näitä tyhmiä kysymyksiäni, mutta mua askarruttaa yks juttu eli: tiistaina tuli ovulaatiolimat, ainakin luulen niin koska mukana oli vähän verta. Siis se ongelmani on se, että en ole saanut positiivistä tulosta ovistestiin, vaikka olen joka aamu testannut, voiko ovis tapahtua vaikka testi ei sitä näytäkkään? Laskurin mukaan minulla pitäisi tänään olla ns, hedelmällisin päivä...ja juuri tein testin mikä oli nega!

Ellen83; esikoista kun yritettiin, niin mulla oli kanssa noiden ovistestejen kanssa samallailla eli negaa näytti, vaikka ovisten PITI olla.. pari kiertoa koitin niitä, molemmilla sama juttu. Sitten luovutin niiden käytön.

Venla05; tuttu tunne, kyllä taas eilen mietin, että haluanko oikeasti sitä pikkukakkosta, kun tuossa yhdessäkin on tekemistä. On kyllä niin ankara tuo meidän herran 2 v. uhma, että oksat pois..

Mikähän siinä on, ett nyt olen jotenkin malttamattomampi kuin esikoista yritettäessä. Kenellekään en silloin sanonut, että ollaan jätetty ehkäisy ja yritetään saada vauva, mutta nyt jo olen kertonut parille kaverille ja äitellekin meinasin lipsauttaa :whistle:

nea85 älä huolestu! Sulla on melko pitkä kierto, joten se ovis voi tulla vielä tikkuunkin. Mitä oon lapsen saaneiden ystävieni kanssa puhunut niin niitten ovispäivät tikutettu aivan "ihme" ajankohtina. Toisella jo kp9 ja toisella 18... eli ei tosiaan aina se kp 14.

Tiedän et tikutus on stressaavaa.. viime kuussa tikutin, ovis oli kp 13. Joten nytpä aloitin tikut vasta eilen (kp 12) , ja oli vahva viiva -ei kuitenkaan testiviivan vahvuinen- joten luulen et tänään on taas se päivä. Ellei sitten mennyt keskiviikkona.. :eek:
No eilen on simppaset laitettu matkaan, ja on haudottu ja saatu jälkiorgasmi :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:

weiss
Olenkohan vähän blondi, mutta mitä ihmettä tarkoittaa tuo yk2??? Toista lasta yritellään ja kp:t on nyt 15/30, (jos nyt kiertopäiviä tarkoittaa.. :LOL:) Elkää naurako tyhmyydelleni :ashamed: ..

Joannelle paljon onnea :heart: :heart: :flower:
Ihana lukea muiden plussista. Tulee ihan vedet silmiin.

:wave: kaikki uudet. Hyvä uutta porukka löytyy ,kun plussia tulee ihan ropisemalla ja me jännääjät vähennytään. Mutta hyvä niin.

Täällä odotan tädin poistumista. Ällö vieras ,jota en enää tahdo kylää. Nyt pitää vaan pupuilla ahkerasti ja toivoa ,että ovuloisinkin. Meillä tuo pupuilu vaatii aina vähän järkkäämistä ,kun nukumme vielä perhepedissä ja pitää neiti saada nukahtamaan pinnikseen siksi aikaa. Onneksi alkuyön 23-01 tyttö nukkuu niin sikeästi ja nyt varsinkn ,kun ollaan saatu korvatulthdus talttumaan. Ukko-kullan pitää vaan kuudelta aamulla ylös ja illat mä olen töissä (vain onneksi 4 iltaa/vko) ja vielä kun ysin maissa tulen niin ukko menee meidän raksalle pariksi tunniksi hommiin. Että rankkaa on vauvan teko :D .

Hilbert minäkin olen jo muutamille kertonut ,että toinen työn alla. Ihan eri meiningillä kyllä itsekin nyt tätä toista "tekemässä". Eka tärppäs toiseen kiertoon ,kun olimme häämatkalla 2 vko soppelisti oviksen aikaan. En kyllä ovista mitenkään silloin laskenut ,mutta eipä ollut tarvettakaan. :D

huoh...alavatsaa vihloo ja tuntuis että olis perhosia alavatsas...Kysynkin nyt että miltä ne kiinnitymiskivut tuntuu?...siitä olis tasan 6 päivää...olen lukenu että kiinnittymiskivut tuntuu vasta 6-7päivän jälkeen...Ja juoksen koko ajan vessas...
Ja tää kipu ei ole ovis oireita.

Kertokaa pliide =)

Kylli-täti: tarkotitko noi sun viestit mulle kun en nähnyt Nea85:n viestiä missään. Rupesin vaan miettimään... :)

Niin ja meillä on muuten samat kp:t ja eilen kanssa samalla tekniikalla laitettiin simpat matkaan eli jalat ylös ja vielä jälkiorgasmit :LOL: :LOL: :LOL:
Toivotaan nyt että tuottaa myös tulosta =)

Sain Potterin luettua ja on ihan hölmö olo, että mitäköhän nyt pitäis tehdä... Siivota ehkä, kun kämppä näyttää juurikin siltä mitä se on. Rouva on lukenut vaan eikä oo siivonnut viikkoon... :eek:

Oon ihan pihalla mun oviksen ajankohdan kanssa. Oon aina kuvitellut tietäväni missä se on, mutta nyt kun tarkemmin tiiraan oireita sun muita tuntemuksia niin ei oo hajuakaan. Kierron pituuskin heittelee... Pitäsköhän munkin kokeilla noita ovistestejä, vaikka en kyllä kovinkaan hyvää oo kuullut niistä?

Hilbert: Mekin salattiin esikoisen odotus pitkään ja nyt en oo jaksanu salailla edes yritystä yhtään. Tai no, ei me sitä nyt hirveesti oo levitelty, mutta en oo jaksanu ruveta valehtelemaankaan. Tajusin ekaa odottaessa, että mitä sitä 12 viikon "keskenmeno" rajaa odottelemaan. Ainakin niille läheisimmille voi kertoa heti, joiden kanssa haluisin jakaa mahdollisen keskenmenonkin surut... Eli oon kertonut yrityksestä parille parhaalle ystävälle, veljelle ja meidän porukoille. Pakko saada ihmisiä ympärille, joiden kanssa jutella asiasta, etten ihan liikaa hiillosta tota ukkoa... :LOL:

niin ja sit mulla ollu päänsärkyä kaks päivää...saas nähdä tärppäskö ekalla, tuntemukset on kyllä tosi uudet...mutta en odota liikaa...

taidan odotella vielä yhden päivän, sit vois testata...kun huomenna olis yhdet polttarit...ni ennen sitä, ni tietää saako hyvällä omalla tunnolla juoda vähän...

Yhteistyössä