Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

Kylli-täti: laita kaikki naisenvetovoima peliin ;)
Laita jotain ukon lempituoksua(siis sitä omaa josta ukko pitää eniten)
pue päällesi jotain eroottista, laitat ukon istumaan sohvalle ja laitat hyvää musiikkia soimaan ja STRIPPAAT ;) :D takuuvarmasti saat!
Muistat vaan että tanssin aikana saa katsoa ei koskea..siis ukko ei saa koskea. :D :D ;) ;)
 
Heippa taas kaikki, yritän vähitellen palailla palstailemaan lomien jälkeen. Tosin vielä viikon poissaolo tulossa, nyt vain vkl:na käymässä kotona. Joanna: Mahtavaa, että olet saanut haamuplussan! Toivon, että perässä tullaan. Kumman pitkä kierto tuntuisi tulevan tästä, nimittäin bongasin ovisoireet vasta pari päivää sitten. Kaikille uusille tervetuloa!

 
Ihana mies! Se tuli kaupasta ja toi mulle puolitoista kiloa greippejä ja kaksi litraa greippimehua. :D
Toi mehu ei kyllä hivele makuhermoja, mutta verigreipit on nam! Mulla taitaa olla kyllä tässä kierrossa myöhästä tää greippijuttu, kun ovis lähenee jo kovaa vauhtia. Luulisin, että se olis tulossa viikon sisällä... Mutta eikö tuo auttanut kiinnittymiseenkin? Siihen olis mahdollisesti vielä ehkä kaks viikkoa, niin eihän tää oo turhaa, eihän? :LOL:

On muuten tosi hapanta. Mulla kun tulee sellanen ihana vaiva kun närästys vähemmästäkin. :x Mutta mitä sitä ei tekisi raskautumisen eteen...

Aurinkoenergiaa: Loistava idea! Saanko lainata? ;) :D
 
no nii.. vihdoin järjestys vaihdettu ja siivottu, tiskattu yms tyhmää.. no mietin tuossa että kuinkahan kauan sais olla siivoamatta ja kuinka likasta olla et ukko tarttuis imurin varteen.. hmm varmaan aika kauan.. se on ku joku hirviö tuo imuri.. no saa sit imuroida ku itellä maha jo niin iso.. siis tuli kiukuteltua ukolle siivotessa ku ei meinannu apua herua (aina pitäs olla pyytelemässä) eli onkohan pupuilu toiveet menny täällä kans :( täytyy olla oikein kiltti loppu ilta :D se mehu mitä mä oon juonu on hyvää eikä niin hapanta ja siinä on hedelmälihaa ja mulla toiminu limojen suhteen ainaki hyvin..
 
Tänään kävin apteekissa ostamassa Bevi-Tabseja, joissa myös foolihappoa, B-vitamiinien lisäksi. Muita saman tuotteen käyttäjiä? Itse en viitsi alkaa greippejä syömään, enkä greippimehua juomaan , on niin karvasta, että pahaa tekee miulle ajatuskin =) .
 
aurinkoenergiaa ei tarvinnu tanssiin ryhtyä :LOL:
kiitos kannustuksesta :wave:
Sovinto tehty, ja nyt vietämme hauskan pelien ja siiderin merkeissä =)

Oikein mukavaa perjantaita muillekin!

Ja Mavi ei se orgasmi niin tärkeää ole raskautumisessa, itse nyt pari kertaa onneksi saanut jälkikäteen kun jostain luin et vois auttaa. naiselle se orgasmi ei todellakaan ole mikään heittämällä tehty temppu.
 
weiss
:attn: Tietääkö joku sanoa, että mistä johtunee ilta lämpöily? Mulla oli ihan selkeesti oviskipuilua, nänninpäätki oli tosi arat ja vatsasta nipisteli ja poltti, mulla ihan normaalia oviksen aikaan. Eilen nousi sitten lämpö koholleen, mutta aamulla se oli ihan normaali ja nyt taas hieman kohollaan?? Alkaako pää jo seota koko touhuilusta, niin kovasti sitä pikkuista toivoo.. :/ Alan jo miettiä, mahtaako koko ovista olla ollu ollenkaan vielä vai mitäs himskattia tää on..
 
Pakko kopioida tämä oma hengentuote tuolta viikkopinosta, kun tuli niin ytimekkäästi ja tunteella ;)



Iltaa!

Mä tulin justiinsa vasta töistä ja arvatkaa mitä oli mun tietokoneelle tapahtunut? No, ukko oli tuonu kaverinsa meille joka oli välttämättä halunnut räveltää jotaki tälle koneelle. Mä olen tosi tarkka kaikista tiedostoista ja asetukssta ja saan raivarin jos joku niitä menee ronklaamaan. Noh, oli tämä kaveri sitten poistanut internet explorerin ja asentanut tilalle firefoxin, lisäksi että tämä kettunetti on meidän koneeseen epäsopiva oli hä laittanut meidän koneemme asetukseksi windows -95 vaikka meillä on XP. Kaikki suosikit listallani olivat hävinneet ja ne kuvat joihin tarvitsee netiosoitteen jotta niitä pääsee katsomaan, olivat kadonneet. Ja eikä tässä vielä kaikki (on tullut katsottua ostos teeveetä, vaan olivatpa oikein ladanneet joitain pelejä netistä (ulkomaalaisilta sivuilta), jotka vievät jumalattomasti tilaa ja lisäksi kaikkia pop up ikkunoita lävähtää ruutuun, mainoksista puhumattakaan. Ja tietysti sitten vielä virukset (tosin niihin asetuksiin ei ainakaa nällä näkymin ole koskettu). Kumpikaan heistä (siis mun ukko ja sen kaveri) ei ole mitään tietokone tietäjiä, ja siis aiheuttavat mahdollisimman paljon vaurioita tälläisillä säädöillä. Arvatkaa olinko vihainen? Nyt mun ukk saa koneelle tulla enää katsomaan autokaupan sivuja ja niitäkin mun vartioimana. (miten niin tää kone on mulle tärkee )

No niin, tulipahan se päälimmäinen pahaolo purettua. Eli siis ilosempiin ( tai no en nyt tiedä asioihin) OMAAN NAPAAN..

Ei mitään kummenpaa muutosta ilmassa, rinnat eilen illalla ja tänä aamuna aivan järkyn kokoset, kipeet ja pinkeet. Ei okein kärsiny mahallaan nukkua. Valkkaria normisti. Ei enää outoja nippailujakaan, joita oli noin viikko sitten aika paljonkin (voi olla että oli ovis, mutta kun yleensä tikuttamalla oon saanu tasapaksut viivat kp9-11 ja myös tuolloin nippailuja, niin ei pupuiltu niinä kipu päivinä viimeksi). Väsyttää aivan hulluna, eilenkin kun sattui olemaan vapaapäivä, niin käytiin kaupoissa ostamassa esikolle uusia vaatteita, oltiin kahden jälkeen jo kotona ja nukahdin "päiväunille" siinä kolmen aikaan.... heräsin illalla klo 20!!! Eikä edes yöunet menny, vaan menin kiltisti nukkumaan siinä yhentoista maissa. Alavatsa tosi turvoksissa, tosin nii on aina kun innostun syömää "vähän" isommalla kädellä.

Mutta tässä siis tuntemuksia tältä erää.. Kaikille runsaasti plussaisia puhalluksia


T: kiukkuinen Äityli..
 
mavi: minä oon kuullu että naisen orgasmi jotenki vaan huonontas raskaaks tulemista.. liekkö vaan joku myttii..? ja sydänläpynen: mun mielestä voit siirtää testausta ainaki viikon eteenpäin... jos sunnuntaina on ollu ovis niin mahdollinen sikiö on vasta kiinnittymässä kohtuun, eikä raskaus hormonia vielä näy.. korjatkaa jos olen väärässä B) .
 
Huomenta =)
Taas olis yks testi tehty ja samalta tuo näyttää kuin toissapäivänä. Eli selkeä viiva mutta ei niin kovin tumma. Mulla taitaa siis vaan mennä vähän kauemmin kun saan kirkuvan punaisen viivan. No kait mä kuitenkin neljän testin jälkeen uskon et vauva meille on tulossa :)
Tänään on se päivä kun tädin pitäis tulla kylään.. tai olis pitänyt jo. Mulla kun alkaa menkat aina aikaisin aamusta.
Uskaltaiskohan sitä mennä jo koputtelemaan odotuspuolen ovia?
 
Lauantai 28.7.2007

*Esikoisesta haaveilevat *

piksu.....................kp. 4/28/29.............................yk. 3
juuri......................kp. 5/28-30.............................yk. 3
Tinttara84.............kp. 6/16-29.............................yk. 53
gataa....................kp. 8/(24)31-39.......................yk. 6
sh07......................kp. 9/28................................. yk. 5
Suikale..................kp. 14/29.................................yk. 3
Kylli-täti.................kp. 14/25-29............................yk. 5
Sydänkäpynen......kp.16/24-28.............................yk. 1
nea85...................kp. 16/40..................................yk. 2
Hilipati.................. kp. 18/27-35............................ yk. 4
Tähtisilmä79..........kp. 18/31-33............................ yk. 6
Bumba...................kp. 22/31-34 ........................... yk. 3
katrinainen............kp. 22/28-31............................ yk. 1
Tinkatar.................kp. 1/28.................................. yk. 1
mouku80.............. kp. 32/24-39.............................yk. 3


*Toista toivovat *

weiss....................kp 16/30................................yk. 2
Poni06..................kp 4/28-39............................yk. 2
Hilbert..................kp. 6/?...................................yk. 1
Venla-05...............kp 6/30.................................yk. 2
Äippä2006..............kp. 9/28..............................yk. 1
Pixie......................kp 11/32.................................yk. 2
Ellen83..................kp 14/26...............................yk. 4
Caffee81...............kp. 16/26-28.........................yk. 5
äippä67.................kp. 17/28-32.........................yk. 7
sinuhe..................kp. 20/21-31..........................yk. 1
Heikko-Peikko.........kp. 22/35 (35-45)................yk. 2
Summer81.............kp 23/28-30..........................yk. 2
Vilinäiti.................kp. 23/29...............................yk. 15
Äityli -84...............kp. 27/34-40.........................yk. 11
Aina-Ilona.............kp. 27/29..............................yk. 5
Jopa73.................kp. 44/26 (23-38)...................yk. ?
Nenya..................kp. 52/41................................yk. 0



* Kolmatta kaipailevat *

Carla....................kp 10/25-28............................yk. 2
Red Dragon............kp 11/21...............................yk. 2
aurinkoenergiaa.....kp. 11/28..............................yk. 6
khalawah...............kp. 26/28.............................yk. 1


* Neljättä toivovat *


pikkumyy42..........kp. 12/28-30.............................yk. 1
äiti-1966...............kp. 21/28-30.............................yk. 5
Päppä...................kp. 24/26-30.............................yk. 4


Haamuilijat


Plussanneet

iida83 ........................................................................... ........12/07
Pikkueppu, Afu-82................................................................. 01/08
Piipi79, Amalia-, Hissukka, Meillevauva, nipsuli, hannipupu... 02/08
Vauvakuumeinen, Olivia Ciba, tuittu-tilda............................. ??/08
äiskä äiskä, Rhea, Papagena, Hope08, Suvitus, Emminmamma....................................................................... 03/08
mussu81, Joanna...................................................................04/08
 
Toivottavasti tuo tuli oikein =). Jos on jokin kohta on väärin, niin tännepäin vain palautusta! Niin korjaan tilanteen =).
Ensimmäistä kertaa kokeilin tuon tehdä, kun ei ollut mitään tekemistä, niin päätin tuon tehdä.

Niin ja lisäsin Joannan Plussanneisiin, vai muutanko takaisin haamuilijoihin?
- Mielestäni sie oot plussannut jo monta kertaa ;) .
 
Red Dragon: Kyllä mä tonne plussanneisiin taidan jo kuulua. Mut voit varmaan laittaa mut samalle viivalle mussun kanssa, niin ei listasta tule liian pitkä. (samalla lailla kun muutkin samankuun lasketut ajat)
Koska minä niin toivon että tosta huhtikuisten pinosta tulee pitkääääääää... puhallan täältä paljon plussatuulia teille kaikille =)
 
weiss
Joanna: Kyllähän se jo varmaa plussaa on!!! :hug: ! Testeissähän sanotaankin, että hailakkakin viiva osottaa raskautumista!!! Mutta, jos varmuuden haluat, käy terkkarissa otattaan pissinäyte, niin saat ainakin täyden varmuuden, tuloksenkin saa jo samana päivänä! Mutta, ONNEA!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:
Red Dragon: Kyllä mä tonne plussanneisiin taidan jo kuulua. Mut voit varmaan laittaa mut samalle viivalle mussun kanssa, niin ei listasta tule liian pitkä. (samalla lailla kun muutkin samankuun lasketut ajat)
Koska minä niin toivon että tosta huhtikuisten pinosta tulee pitkääääääää... puhallan täältä paljon plussatuulia teille kaikille =)
Nyt on muutettu =). Enpä tuota ajatellutkaan yhtään ;) . Olisin kaikille tuleville plussanneille laittanu oman rivin :D .

Katsoo miten ihteni käy plussaanko tästä kierrosta.. Tuskinpa vain, ku pupuilut on aika harvoja kertoja. Minnekähän ne ukon halut on oikein hävinneet, ku yleensä niitä on kyl löytynyt.. |O .. Eilen oli nimpparitkin, eikä ees voinu silloinkaan pupuilla.. Tänä aamunakin torjui.. Olkoot. Ollaan sitten selibaatissa, kerran ukko niin haluaa. Ei ole sekään saamassa, kun hän haluaa :kieh: .

Plussatuulia kaikille! :whistle:

 
eilen sit ukko oli nii väsy ettei pupuilusta tullu mitää mut oi mikä herätys tänä aamuna.. ihmettelinki miten nii ahkeraan kävi kattoo oonko heränny :D kyllä sen takia jo kannatti herätä :LOL: vielä ei oo kunnon oviskipuja ollu muuta ku sillon yks päivä oli vaan kunnon limat.. hmm.. en tiedä.. voihan se olla sit kunnolla vast huomenna jos kierto on sen 29.. saas nähä.. peittoja on kyl ihan ahkeraan heiluteltu.. saas nähä joko onnistais..
 
Alkuperäinen kirjoittaja suikale:
eilen sit ukko oli nii väsy ettei pupuilusta tullu mitää mut oi mikä herätys tänä aamuna.. ihmettelinki miten nii ahkeraan kävi kattoo oonko heränny :D kyllä sen takia jo kannatti herätä :LOL: vielä ei oo kunnon oviskipuja ollu muuta ku sillon yks päivä oli vaan kunnon limat.. hmm.. en tiedä.. voihan se olla sit kunnolla vast huomenna jos kierto on sen 29.. saas nähä.. peittoja on kyl ihan ahkeraan heiluteltu.. saas nähä joko onnistais..
Täällä pidetään peukkuja pystyssä :wave: . Jospa se tärppäis pian =)
 
Tervetuloa Joanna odottajiin! Harmi kun eri kuukaudelle osuu LA, mutta kevätvauvaa odottavissa sitten törmätään kuitenkin!

Mun sydän jotenki aivan pakahtuu vauvarakkaudesta ja tekis mieli saada jo oma rakas syliin halittavaks! :heart: Koira parka joutuu kärsiä sijaisena.. :saint:
Neuvolan täti sano, että perheen suuhygienia pitää hoitaa ennen vauvaa, joten mun pitää mennä hampilääkäriin! |O Pelottavaa!

Plussatuulia kaikille täältä kaatosateen keskeltä! :whistle:
 
Heipsan! Mökkeilyt olis nyt tämän loman osalta ohi...maanantaina töihin!! :eek:

Joannalle hurjasti ONNEA plussauksesta! :heart: :heart: Kerrohan oireita?

Uusille tervetuloa! :flower:

Täällä kp:t aika pitkällä jo ja oviksen olis luullut jo olleen, mutta tänäänpä lykkäsi oikein kunnon limat paikalle. Enpä tiiä, mahtaako kierto venahtaa. Oikeastaan ihan hyvä jos olis vasta tulossa, kun ei tuolla mökillä ollut kuin yksi tilaisuus pikapupuiluun. Oireita ei siitä juurikaan ole liman lisäksi ja KN:kin vaihtelee hirmusesti. Välillä edempänä ja sit taas ulottumattomissa. Voi kumpa nyt jo tärppäisi, vaan ei taaskaan ole sellainen olo, että nyt.

Ihanaa lueskella Rhean ja muiden plussanneiden kuulumisia. Hauskaa että jaksatte täälläkin puolella vielä käydä! =)
 
Täti saapui aamulla, joten mulla on nyt kp1/28 ja yk1. Laitoin kierron pituudeksi 28, kun sitä se oli ennen pillereiden aloitusta. Mutta nythän se saattaa levähtää mihin suuntaan tahansa.

Rhea ja muut plussanneet, on kiva lueskella teidänkin kuulumisia täältä. Kun ei oikein rohkene mennä sinne odotus-puolelle lueskelemaan, sieltä kun iskee aina entistä kovempi kuume :)
 
Onnea Joanna, kyllä se ny on varmaa :hug: . Kunpa se pian täällä meillä muillakin. Paljon siis plussa-tuulia kaikille.

Mulla oli eilen outoja vatsakipuja ja masu turposi. Tuntui, että nipisteli ja että kirpaisi välillä kävelläkin. Tietenkin tulkitsin heti, että nappaisiko heti jo ekassa yrityskierrossa, mutta otin sitten jo illasta järjen käteen, että tuskinpa vaan. Eipä se edes varmaan näin aikaisessa vaiheessa tuntuisi. =) =) =)
Se on vaan, että täällä se vauvakuume kasvaa niin kovin, että alkaa jo kaiken maailman pikku nipistyksiä arvailemaan alkuraskauden merkeksi. :ashamed:
Asiaa ei myöskään auttanut, että työkaveri joka meni samana päivänä naimisiin kertoi eilen olevansa raskaana. Me kun naurettiin viime keväänä, että kun samana päivänä mennään naimisiin niin kyllä se vauvakin samana päivänä varmasti syntyy...
No ajatteli panostaa ensi kiertoon paljon pupulua ja terveellisen ruokavalion. Foolihapot täällä on jo käytössä. kaipa sitä greippiäkin sitten.

=)
 
Hilipati:Oireita kyllä löytyy =) Tissit on olleet arat ja pinkeät oviksesta asti. Siitä oikeastaan uskalsin alkaa herättelemään toiveita et joskos oli =) Tiistaista asti on nippaillut vatsaa, vähän niinkuin menkka kipuja mut tulevat ja menevät miten sattuu. Ja keskiviikkona iski väsymys, joka vaan jatkuu ja jatkuu. En osannut odottaa että se näin nopesti tulee. Mä voisin hyvinkin nukkua siitä kun kotiin töistä tulen niin siihen asti kunnes sinne pitää taas aamulla mennä!!! Minkäänlaista pahaa oloa mulla ei vielä ole.. onneks!! Aamulla paistoin croissantteja niin ne haisi TOSI pahalle. Masu on vähäsen turvoksissa, sen verran et farkut ahdistaa! Mutta se taitaa tästä vielä tasaantua ennen kuin masu oikeesti alkaa kasvamaan.

Tupakan tuska on kova. Mut periksi en anna. Kokemuksesta tiedän et pahin on viikossa ohi.. kahden viikon päästä on jo "normaali" olo.

Rhea: kiitoksia, mä siellä kevät odottajissa jo aamulla piipahdin :)
 
vieläkään ei ovistestissä mitään! :eek: voiko silti ovulaatio olla vaik ei niissä näy mitään? olihan papsullakin ollut outoja testejä? äh.. ei ois niitä pitäny ees ostaa.. :kieh: en voi aatella etten nyt ovuloikaan et menee harakoille koko kierto.. :kieh:
 

Yhteistyössä