Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

Aina mä ensin tuun vauvakuumepalstalle, ennenku käyn odottajien kuulumiset kattomassa.. ei vanhoista tavoista pääse eroon. Ja tietty haluan teidän kuulumiset käydä tarkistamassa.

suikale: Roskiin tommoset pöllöt testit. Niistähän saa vaan kauheen stressin! Papsullahan ne tikut näytti vahvaa viivaa varmaan viikon putkeen. Omien tuntemusten mukaan vaan etenet.. ja aika ahkeriahan te ootte ollu, joten se varmasti riittää. Koivet kattoon ja greippimehua nassuun vaan! :hug:

Mä löysin tällasen: :saint:
 
Juu, ovis tuli ja meni. Voin sanoa suoraan , että tästä kierrosta ei tuu aikaiseksi mitään muuta kuin paha mieli. Ukolla oli ihan mieletän migreeni parina päivänä oviksen aikana, joten eipä hänestä ollu tositoimiin :(

Onnea Joanna haamusta!
 
Heipat kaikille!!
Joannalle plussaonnitteluja tälläkin puolella!! :hug: :heart:

Täällä oireiden kourissa kärvistellään, väsyä, itkua, etovaa oloa... oikeastaan kaikin puolin lohduton olo. Mutta ehkä se tästä jonkun ajan kuluttua helpottaa.

Rhea, ihana tuo tickeri minkä oot löytäny! =)
 
Paljon Onnea Joannalle vauva-uutisista :flower:

Täällä ei vieläkään menkkoja. Viimesimmän testin tein torstaina ja nega oli. Varasin itselleni lääkäri ajan. Pakkohan ne menkat on jotenkin saada alkamaan. Ärsyttää vaan, kun aika on vasta parin viikon päästä. Lähetään torstaina mökkeilemään viikoks. Tekee varmaan ihan hyvää, että saa ajatuksia muualle. Mulla on ihan samanlaisia oireita, kun tyttöä odottaessa: vilunväristyksiä, hampaiden harjaus oksettaa, maha "paisunut", kuvotusta (jos ei syö parin tunnin välein)... Tosi omituista. Luotan kuiteskin noihin testeihin. Täytyy katsella mitä tuolla lääkärissä sanotaan, eipä ole ennen jääneet menkat näin välistä. Tosin imetän vielä tyttöä (9kk), joten voihan sekin jotenkin vaikuttaa.

Tsemppiä kaikille yritykseen
 
Nenya tiedän tunteesi. Jaksamista odotukseen :hug: . Minulla viime kierto venyi (kp39 ,kun norm 28). Imetän siis myös. Soitin neuvolaan ja th sanoi, että imetys sotkii varsinkin ,jos on imettänyt paljon viime aikoina. Sanoi myös ,että ylipitkä kierto tarkoitta usein myös sitä ,että ovulaatiota ei ole tapahtunut. Meidän tyttö on nyt ollut niin huono syömään ,että rinnalla ollut siksikin enemmän. Uskon sen vaikuttaneen minulla. Onneksi menkat sitten minulla alkoi, mutta kyllä hermo tuumasi mennä odottamiseen.
Voihan kyse kuitenin olla myöskin siitä ,että vauveli on tulossa.
 
Heippa!Juu ihan sama mitä kp:den kohdalla mulla lukee,en jaksa nyt enää miettiä kun sekos kierto niin täysin..Verta tuli,ei tullu,tuli,ei tullu,otapa siitä selvää..Noh,roikun listalla kummikin niin kauan kun kevätvauvasta nimenoman voi haaveilla,ennenkuin syysvauvoihin pitää siirtyä..Mutta ilman tämän kierron kp:itä,ok? :)
 
Iltaa!!Tunnen teidät jo ja olenkin hengessä seurannut mukana,millon kukakin plussaa.Tänään tuli jo niin ahistava olo näitten muitten vauvauutisten kanssa,että päätin taas tulla roikkumaan tänne palstalle =)
Oma ).( elikkäs yrityskertoja 5 pikkukakkonen olis haaveissa (tytöllä ikää 1 vee 2kk :heart: ) kp 27/29
Lopetin imettämisen tammikuussa,tai siis tyttö lopetti tissin syömisen,ja sen jälkeen kierrot ollu parhaimmillaan 56 pv.Elikkäs edellinen kierto oli eka normaali 29.Pitkästä kierrosta ja ovulaatista sen verran,että tyttö tärppasi vaikka kierto oli sillonkin n. 50 pv :whistle:

Nyt taas siis se aika kun pitäs se täti harhauttaa :LOL:

 
Kiitos Hilipati :hug:
Vaikka olen iloinen kaikkien plussannneiden puolesta täällä,niin täällä oikeessa elämässä välillä potuttaa ja ankarasti :kieh:
Eli nyt kaikki tutut jotka saa vauvan tammikkuussa alkaa ilmottelemaan asiasta,niin ja pari saa myöhemmin keväällä =) ihanaa kun muilla tärppää,mutta raskasta tää yrittäminen välillä :LOL: ai välillä :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Aina-Ilona:
Iltaa!!Tunnen teidät jo ja olenkin hengessä seurannut mukana,millon kukakin plussaa.Tänään tuli jo niin ahistava olo näitten muitten vauvauutisten kanssa,että päätin taas tulla roikkumaan tänne palstalle =)
Oma ).( elikkäs yrityskertoja 5 pikkukakkonen olis haaveissa (tytöllä ikää 1 vee 2kk :heart: ) kp 27/29
Lopetin imettämisen tammikuussa,tai siis tyttö lopetti tissin syömisen,ja sen jälkeen kierrot ollu parhaimmillaan 56 pv.Elikkäs edellinen kierto oli eka normaali 29.Pitkästä kierrosta ja ovulaatista sen verran,että tyttö tärppasi vaikka kierto oli sillonkin n. 50 pv :whistle:

Nyt taas siis se aika kun pitäs se täti harhauttaa :LOL:
Tervetuloa Joukkoomme!
Toivottavasti lisäsin tietosi oikein!

 
Pakko tulla kertoon, kun haliteltiin mun 3-vuotiaan tytön kanssa illalla sohvalla ja sit se yht'äkkiä haisto mun mahaa ja sano et täällä tuoksuu ihan vauvalle =) vaikka me ei olla edes puhuttu tytölle mitään vauva juttuja!

Hyviä öitä kaikille!!!
Nyt meen vielä kellistään ukon vällyjen väliin :LOL: :LOL: :LOL:
 
Sunnuntai 29.7.2007

*Esikoisesta haaveilevat *

piksu.....................kp. 5/28/29.............................yk. 3
juuri......................kp. 6/28-30.............................yk. 3
Tinttara84.............kp. 7/16-29.............................yk. 53
gataa....................kp. 9/(24)31-39.......................yk. 6
sh07......................kp. 10/28................................. yk. 5
Suikale..................kp. 15/29.................................yk. 3
Kylli-täti.................kp. 15/25-29............................yk. 5
Sydänkäpynen......kp.17/24-28.............................yk. 1
nea85...................kp. 17/40..................................yk. 2
Hilipati.................. kp. 19/27-35............................ yk. 4
Tähtisilmä79..........kp. 19/31-33............................ yk. 6
Bumba...................kp. 23/31-34 ........................... yk. 3
katrinainen............kp. 23/28-31............................ yk. 1
Tinkatar.................kp. 2/28.................................. yk. 1
mouku80.............. kp. 33/24-39.............................yk. 3


* Toista toivovat *

weiss....................kp 17/30................................yk. 2
Poni06..................kp 5/28-39............................yk. 2
Hilbert..................kp. 7/?...................................yk. 1
Venla-05...............kp 7/30.................................yk. 2
Äippä2006..............kp. 10/28..............................yk. 1
Pixie......................kp 12/32.................................yk. 2
Ellen83..................kp 15/26...............................yk. 4
Caffee81...............kp. 17/26-28.........................yk. 5
äippä67.................kp. 18/28-32.........................yk. 7
sinuhe..................kp. 21/21-31..........................yk. 1
Heikko-Peikko.........kp. 23/35 (35-45)................yk. 2
Summer81.............kp 24/28-30..........................yk. 2
Vilinäiti.................kp. 24/29...............................yk. 15
Äityli -84...............kp. 28/34-40.........................yk. 11
Aina-Ilona.............kp. 28/29..............................yk. 5
Jopa73.................kp. 45/26 (23-38)...................yk. ?
Nenya..................kp. 53/41................................yk. 0


* Kolmatta kaipailevat *

Carla....................kp 11/25-28............................yk. 2
Red Dragon..........kp 12/21.................................yk. 2
aurinkoenergiaa.....kp. 12/28..............................yk. 6
khalawah...............kp. 27/28.............................yk. 1


* Neljättä toivovat *


pikkumyy42..........kp. 13/28-30.............................yk. 1
äiti-1966...............kp. 22/28-30.............................yk. 5
Päppä...................kp. 25/26-30.............................yk. 4


* Haamuilijat *


* Plussanneet *

iida83 ........................................................................... 12/07
Pikkueppu, Afu-82............................................................01/08
Piipi79, Amalia-, Hissukka, Meillevauva, nipsuli, hannipupu.....02/08
Vauvakuumeinen, Olivia Ciba, tuittu-tilda.............................??/08
äiskä äiskä, Rhea, Papagena, Hope08, Suvitus, Emminmamma.................................................................03/08
mussu81, Joanna.............................................................04/08
 
Ellen83 onpa suloista! Jospa hän sitten vaistoaa jotain! =)

Tääl ei kummepaa, limoja edelleen on, mutta KN lähes ulottumattomissa. Kumma juttu, yleensä ne limat loppuu kuin seinään oviksen jälkeen. Taas saa ihmetellä. Seuraavaan kiertoon hommaan kyllä niitä ovistestejä, eipähän tarvii koko ajan arvailla!

Jokos olette muuten mustikoilla käyneet? Mä ajattelin tänään lähteä etsimään saalista. Viime vuonna jäikin väliin.
 
oli kyllä todella kiwat polttarit, enkä edes juonu paljoa, en mun mielestä ollu edes kännis.Olin jo kello 24 kotona kun tänään tulin töihin klo10...

Edelleen vihloo alavatsaa ja eilen alkas mun viisaudenhammas kasvaa, olen siis kuullut että se yleensä alkaa kasvaa kun on tärpänny...en sitte tiedä, mä odotan sinne ens viikon sunnuntaihin sen testin kanss...peukkuja...eli aivan sama tunne kun eilenki...plus tuo viisuri..
 
Nyt on sitten kotiuduttu kun alkaa tuo lomakin vetää viimeisiään. Ahdistaa tuo arkeen paluu, mutta eiköhän se siitä pikkuhiljaa. Oikein lämpöiset onnittelut :hug: kaikille plussanneille! Itsellä ollut aika hiljaista yrityspuolella kun olemme sukuloineet kovasti ja sukulaisia on käynyt meillä niin ei oikein kahdenkeskistä aikaa ole tahtonut sopivaan aikaan löytyä :'( Mutta jospa se tästä vielä iloksi muuttuu.
 
tervetuloa Aina-Ilona kirjoittelemaan vaan paljon =)

mulla oli kuitenkin eilen ihan haamun haamu siinä ovistestissä.. saa nähä miä tänään näyttää mutta jos se vasta on tulollaan niin kierto ilmeisesti sit pitkä.. limat tuli yks päivä ja oon taas vähän pihalla mut.. heivaan kyl ovistestit mielestä kunhan huvikseen teen ne loppuun ku tuli ostettua :kieh: kumman väsy olo.. eilen tosiaan ukkosti, satoi vettä kaatamalla ja rakeita.. tuuli niin paljon ettei ukko meinannu saada parvekkeen ovea auki kun meni ottaa kuvaa.. hirveä ilma.. nyt paistaa ja sataa vuorotellen näköjään.. plussatuulia kaikille :whistle:
 
Mulla alkoi tänä aamuna tulemaan ihan tipotellen jotain outoa kirkasta vuotoa. Nyt vaan odottelin, että oliskohan kierto hiukan sekaisin pillereiden lopetuksesta ja täti tulo ssa kylään. Vatsaankin nipistelee ja on oikealta puolelta turvoksissa ja kipeä. Jos se täti nyt tulee, niin tulkoon nopeaan, että pääsee taas yrittämään. :D

Olen muutenkin kärsinyt allegiasta ja joka yö ihan tukossa. kyllä tämä kesä on kiva. En vaan ymmärrä miten allergia voi iskeä sadekaudella. Meillä täällä kun sataa ja ripottaa ihan koko ajan.

Olen vähän surullisena myös. Miehen serkku sai eilen keskenmenon, tosin vasta viikolla 8, mutta oli sen verran ikävä juttu, että joutuu olemaan sairaalassa jonkin aikaa. Löysivät toisesta munasarjasta kasvaimen. Eilen leikkasivat myös. Viisi tuntia kesti ja tyttöparka (vasta 19 v) on aika huonossa kunnossa. :'(
 
:'( täällä myös ollaan aika mieli maassa. Mun serkkulikka on eilen pudonnut veneestä, ja tällä hetkellä Hesassa hengityskoneessa. Mitään tarkempii tietoja en oo viel saannu. Nyt taas omat ongelmat on todella pieniä. Serkkukin vasta ala-asteikänen, ja koko elämä eessä. TÄÄ ON NIIN VÄÄRIN. :'( :'(
 

Yhteistyössä