Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

Täällä on kyl ihan mukava lista ;)

Itsellä menee aika kehnosti vällyjen alla.. Itsellä mielettömät himot, ja mies torjuu.. Eilenkin piti melkeimpä raiskata toinen..
Itsellä ois haluja vaikka muille jakaa.. Mutta tietokoneella pelaaminen kaverinsa kanssa vie voiton..

No, tuskinpa tässä kierrossa ainakaan viel raskaaksi tulen.
 
Minäkin olen listalla,kiitos :flower: . Red Dragonille, hymy "raiskauksesta".Avomies raukka ei saanut millään unta, kun tänään loman jälkeen, hänen eka työpv..Mä vietän unetonta yötä varmaan to-pe =) ..Ja minulla edelleen ihmeellistä niukkaa ei kirkkaan punaista, mutta jotain vuotoa..ihmettelen, ei menkkamaista, ei kipuja..kunhan vaan välillä tulee.Eli varmaan tää eka kierto menee "haahuillessa", vaikka paljon ollaan "toimissa oltu" ;)
 
Vauva otettiin huostaan festareilla
30.7.2007 06:50
Poliisi tapasi viikonloppuna Kuopion Rockcock-festivaalien yhteydessä humalaisen äidin, jolla oli mukanaan kaksikuukautinen vauva.

- Äiti oli erittäin vahvasti päissään. Vauva oli lastenvaunuissa, joissa oli myös juomatonta väkevää viinaa, kertoi komisario Harri-Pekka Pohjolainen Kuopion poliisista.

20-vuotias nainen oli viettämässä lauantain vastaista yötä festareiden välittömässä läheisyydessä, festivaalialueen aidan ulkopuolella. Hän oli päihtyneenä pyörimässä nurmikolla ihmisjoukossa vauva mukanaan.

Nainen oli niin huonossa kunnossa, että hänet vietiin putkaan selviämään. Paikalla oli myös lapsen isä. Hänkin oli humalassa, mutta ei niin vahvasti kuin äiti.

Mies päästettiin kotiinsa, mutta hänelle lasta ei kuitenkaan voitu jättää, vaan vauva luovutettiin sosiaaliviranomaisille turvakotiin sijoitettavaksi.

- Sosiaaliviranomaiset selvittävät jatkossa, miten lapsen kanssa menetellään, Pohjolainen sanoi.

Pirkka Siltari, Mari Julku

 
Alkuperäinen kirjoittaja pikkumyy42:
Minäkin olen listalla,kiitos :flower: . Red Dragonille, hymy "raiskauksesta".Avomies raukka ei saanut millään unta, kun tänään loman jälkeen, hänen eka työpv..Mä vietän unetonta yötä varmaan to-pe =) ..Ja minulla edelleen ihmeellistä niukkaa ei kirkkaan punaista, mutta jotain vuotoa..ihmettelen, ei menkkamaista, ei kipuja..kunhan vaan välillä tulee.Eli varmaan tää eka kierto menee "haahuillessa", vaikka paljon ollaan "toimissa oltu" ;)
Ollos hyvä =).

Hih, raiskatapa hyvinkin.. Tunnin vetkuttelin eilen sängyssä.. Ja yritin kaikin puolin houkutella.. Mutta ei ala kuulua eikä mitään..
Ni sitten vain: onko se helvetin vaikiaa ymmärtää, että alat tulla tänne vällyjen alle nyt heti! Meni jonkin aikaa..

Mutta jos ei ois tullu.. Ni oisin menny törkeesti keskeyttää toisen pelaamisen.. Vaikka oisin saanut kuulla kunniani siitä hyvästä, että mitä tulin keskeyttää..

Ja jos ois mies valittanu poliisille, että eukko raiskas minut.. Kuka uskois :LOL: :LOL: :LOL:

 
joo toi on ihan hirvee tuo vauvajuttu.. ei niillä järki paljon päätä pakota :kieh: omaa ).( mulla ovistesti rupee vasta nyt näyttää plussaa.. tarkottaako et kierrosta tulee super pitkä vai voinko ovuloida vain kierrossa myöhemmin? ihan kummallista.. äh jos rupee kierto venymää :kieh: tai sit sais venyä kierto sen vauvan takia vuoden pituiseks :D kummallista.. limoja tuli jossai vaihees ja nyt sit testi vast näyttää.. nyt kyl on vähä maha kipee.. ota tästäkin nyt selvää :kieh:
 
Tosi kauhea tuo vauvan huostaanottojuttu!!Ja jotkut,jotka todella tahtoisi vauvan ja hoitaisi kunnolla,eivät sitten saa yhtään kappaletta :/ Elämä ei oo reilua!!
Noi ukon raiskausjutut.. :LOL:
[/b]Suikale nyt hommiin sieltä!!
Mulla varmaan taas joku pitkä kierto,eli mitään testiä en kyllä tee, ja jos täti ilmaantuu niin pidän sen täällä meillä,ettei kiusaa teitä muita :kieh:
 
Aina-Ilona muuten joo hommiin mut ukko töissä ja se viiva siinä testissä ei ollu viel ihan tasapaksu testiiivan kans..

oon lukenu jostai et voi tulla ovulaatio myöhemminki kuin sen 14päivää ennen seuraavia menkkoja.. täytyy kyllä kellistää ukko illalla :D paitsi sillä saattaa olla hammassärkyä.. pääsee vasta huomenna lekurii.. no jospa sillä ei ois..
 
En oo hetkeen päässy täällä käymään ja paljon on täällä tapahtunu. Onnea Joanna tosi paljon plussauutisista!! :D
Voi kumpa itelleki joskus tulis niitä...no pitääpä tässä kierrossa olla vielä ahkerampi jos sitten sattuis kohdalle...
Hirveä tuo huostaanottojuttu!! :eek: tuollasille ei pitäis mitään lapsia suoda jos on juopottelu tärkeämpää kuin oma lapsi ja vielä se että otetaan pieni lapsi jonneki festarille mukaa ja MOLEMMAT vanhemmat on kännissä... :eek: uskomaton juttu!!
Sitten toi raiskausjuttu.... :LOL: :LOL: :LOL:
 
hei tuosta ovulaatiosta...mitenkäs se nyt laskettii?? eikö se ollut n.14pv kuukautisten alkamisesta...?? parilla sivulla oon laskenu sen ja ne on näyttäny eri päiviä...eli mulla menkat alko 25.7..toinen sivu näytti et ovulaatio olis 14.8 +siitä pari päivää eteenpäin..toinen taas oli et 8.8...onko toi viimeinen nyt se mikä pitää sitten paikkaansa? haluisin olla tällä kierrolla nyt kaikesta erityisen tarkka...jos sattuis sitten onni kohdalle... :D
 
Piksu mullakin ne näytti eri päiviä.. yhen mukaan se ois ollu eilen.. mut ei ollu.. testi näyttää tulevaks.. en tiiä.. itelläki menee koht älli tän homman kans et saa nähä jätänkö leikin sikseen et tulle ku tulee, vaik haluisin sen heti :LOL: :kieh:
 
niimpä... no pitää vaan sit testailla noilla testeillä..onneks niitä on niin saa asiasta sitten oikeen varmuuden...(toivottavasti)... joo se on totta et ku tää vauvakuume on jo niin suuri niin haluis sen vauvan heti eikä jaksais kyllä ootella... :D
 
Helou!

Onnia vaan plussanneille!!

Mähän tos keskiviikkona kirjoitin jotta menkat alkaa ku pinna oli niin kireellä... :kieh:
Jep,eileen sitte jotain pirun tuhrua alko tuleen ja sama homma jatkuu... :(
Voi v..ttu niin on taas niin pirun syvältä tää homma kun mullahan pitäis vasta loppu viikolla tädin saapua!!Eikä IKINÄ oo ollu näin lyhyttä kiertoa!! :'(
Kyllä ny ei jaksais oikeen mistään innostua!!
Enkä varmaan kauan enää odota ku tilaan ajan gynelle ja kierukka laitetaan takaisin ja jatkamma elämää eteenpäin näiden kolmen pienen kullamurun kans!! =)

Kyllä siis vitutuskäyrä on todella korkialla.Ja tunteet sen mukaiset!Gyne on elokuun lomalla joten kait sitä ny sitte ainakin yhren kierron verran vielä katotaan ja yritetään raskautua.Mutta jatko onkin sitte hyvin epävarmaa.
Voihan se olla jotta ku menkat ny vaan kunnolla alkaa ja on ohitte niin mielihän siitä voi kirkastua.... :)
 
Kiitos mussu ja Joanna limavastauksista =) Ja edelleen kuulutan plussanneiden perään lisää kokemuksia limailusta oviksen jälkeen ja ennen plussaamista! Täällä nimittäin jatkuu edelleen. Tänä aamuna paksua kirkasta limaa liikkeellä :x

Täytyy sanoa, että korkeelta tiputaan tässä kierrossa jos nega tulee. Toiveet kerrankin korkeella... :D

äiti-1966 :hug: Voihan se tuhruttelu muustakin johtua! Niin kauan kun ei ole kirkasta, niin voidaan katsoa tädin olevan vielä pois =) Älä lannistu!
 
Red Dragon, kierto päivitetty nyt oikein, tak!

Äiti-1966
Älä lannistu, voihan se kauan kestää kierron tasaantuminen kierukan poistonkin jälkeen. Toki lyhyet kierrot on p-seestä, ja epäsäännöllisten aikaan saa joka wc reissulla jännätä vuotaako perä jälleen. Ja kun alkavat, ei varmasti satu olemaan mitään rättiä tai tulppaa mukana...Mut älä vielä luovuta, ymmärtääkseni teillä ei kauaa oo vielä yritystä takana? Helppoa tiestysti on vierestä sanoa meikäläisen

Juu, omaakin ovulaatiota aloin tikuttamaan kp14 kohdalla, enkä sitä löytänyt 5 tikun jälkeen. Eli testasin kp19 asti. Ajattelin kipujen perusteella oviksen olleen kp 12-14, ja tuohon aikaan sitten sekstailtiin. Saapa nähdä, tosiaan mitään tuntuja tärppäämisestä ei ole. Viimeks tikuttelin myös, enkä tullu siitä yhtään viisaammaks. Sen ainoan kerran kun sain tikkuun 2 tasavahvaa viivaa, olinkin jo silloin raskaana!!?? Noista ajoista oli jäljellä muutama ovistesti, jotka sitten jo käytin. En tiedä, tulenko hankkimaan niitä enää, tuntuu vaan , että paineet kasvaa sitä mukaa kun tikuttelee.

Hilipati kyselit noista limoista, itse en muista moiseen asiaan kiinnittäneeni mitään huomiota esikoisen kohdalla. Ja kovin on kuiva alapää nytkin, jos olis tärpännytkin!

Tänän viimeks mietin, miten kummassa sitä jaksaa, jos meille tulisi se toivottu vauva. Sitten näitä rakkauden lähettiläitä olisikin jo kaksi silmällä pidettäviksi...hoh hoijaa...Mutta silti sitä vauvaa meille toivotaan!
 
Mulla ihmeellistä vuotoa ollut myös kierukan poiston jälkeen, aina välillä harvakseltaan. Menkkoja nää ei ole olleet, olen kyllä ihmetellyt, että mitä? Ovulaatioaika taisi mennä vkloppuna, ainakin silleen mahaa nipisteli. Mutta, mistä näistä nyt tietää..Hyvä kun alakaa työt perjantaina..Pääsee muihin asiakkaisiin kiinni , kuin itseensä*nauraa*Tsemppiä jatkoon ja elä heti luovuta!* :hug:
 
Hilipati: Mä en ainakaan muista, että olis ollut sen kummemmin valkovuotoa sillon plussan aikoihin. Olisin sillon luullut sitä aina tädiksi, joten ei tainnut kovin kosteat paikat olla. Mutta nuokin on varmasti yksilöllisiä.

suikale: Toivotaan pikaista vahvaa viivaa ovistestiin! Jos nyt vasta on parin päivän sisällä tulossa ovis, niin eihän se kierto mahdottomaksi veny. Eikös se niin ollut, että menkat pitäs alkaa 14 päivää ovulaation jälkeen!?

Venlalle ja katrinaiselle sekä sukulaisille kovasti voimia! :hug:

Nyt sitten viimeinen lomaviikko lähti käyntiin, enkä kuukauteen oo siis saanu mitään aikaseks. Jostain syystä ajatukset ei oo nyt olleet ollenkaan opinnäytetyössä. Hävettää mennä töihin (jonne tehdään oppari) tyhjin käsin.. :ashamed:
Mua vaivaa oireettomuus. :/ Nyt rv 8+1. Meen tekeen makaroonilaatikkoa.
 
Katrinaiselle ja Venla05:lle paljon voimia kauheita juttuja sitä tapahtuukin.

Mulla tosiaankin ne menkat jo reilusti toista viikkoa myöhässä. Viime torstaina raskaustesti oli nega ja sen jälkeen en oo viittiny testaillakkaan. Eilen testasin ovistikuilla haamun ja tänään jo selkeän plussan. Omituista...
 
Päätetään tytöt niin,jotta kellistetään isännät joka tapauksessa,kun ei noista hemmetin oviksista ,limoistaja kierroista aina tiedä :LOL:
Jos mullakin kuitenkin kierto taas venähtäny,niin eihän sitä tiedä,jos vaikka tänään olis tärppipäivä :whistle:
Nenya: nyt testaamaan!!
 
Mulla oli eilen illalla ja tänään aamulla ja päivällä etovaa oloa.Mistä moinen?
Ja alamaha kummallisen tuntonen...

Eihän sitä ny vielä voi olla raskaana. Vaikka kylläkin käyttämäni pillerit olivat "vanhenneet" muutama kk sitten. Ja tietty tietosia siitä ja että ne ei ole 100% varmat. Mutta olihan mulla menkatki ihan normaalit...
 
heips....arvaatkaapa, mulla on tässä sylissä 2kk ikäinen vauveli...kantoliinassa :D
ihana tunne pitkästä aikaa...ihan tulee vauvakuume.. :heart: :heart: :saint:

on siis mulla hoidossa...
täytyy kai kohta soittaa äityliä paikalle, kun tulee näläkä...
 

Yhteistyössä