Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

Alkuperäinen kirjoittaja Venla-05:
:'( täällä myös ollaan aika mieli maassa. Mun serkkulikka on eilen pudonnut veneestä, ja tällä hetkellä Hesassa hengityskoneessa. Mitään tarkempii tietoja en oo viel saannu. Nyt taas omat ongelmat on todella pieniä. Serkkukin vasta ala-asteikänen, ja koko elämä eessä. TÄÄ ON NIIN VÄÄRIN. :'( :'(
Voi kauheaa :eek: . Toivon paljon jaksamista sinne ja tytön perheelle. :hug:
Täällä toivon sinne päin kaikkea parasta.
 
Yhdyn listaan - Venla-05 toivottavasti tyttö selviää :'(

Me oltiin viikonloppu reissussa, joten oli taas aika tavalla lukemista, kun tultiin takas. Vieläkään ei tunnut siltä et olis raskaana. Olen kyllä tehnyt jo 5 testiä ja kaikki plussaa :LOL: , joten ei kai voi ku uskoa :D
 
mussu, Rhea, Papagena ym. plussanneet :attn: Muistatteko yhtään oliko ennen plussaamista runsaasti limaa liikkeellä tai muistatteko oliko oviksen jälkeen perinteinen kuiva kausi? Täällä ihmettelen tekeekö ovis vasta tuloaan, kun limaa on niin runsaasti. Mahassakin ollut tuntemuksia tänään. Juu ja myöskin menkkamaisia tuntemuksia alapäässä oudon aikaisilla kp:lla.

Mies oli muuten nähnyt menneenä torstaina haikaran! :heart: Ja tänään sain viestiä äidiltäni, että kaks haikaraa rantautui mökkirantaan ja katseli kuulemma pitkään ja hartaasti mökin suuntaan. Voi kumpa nyt... =)
 
Hilipati mulla ainakin oli tosi limaista jo useampia päiviä ennenku tätin olis pitänyt tulla ja nyt vain pahenee. Aluksi oli ihan paksua ja valkoista monta päivää ja nyt on muuttunut kirkkaammaksi. En muista et esikoisen kanssa olis ollut ihan näin limaista alussa, mut nyt kyllä saa suoja olla pikkuhousuissa, ettei pöksyt kastu :kieh:
 
LUOMUNEITO
mulla kp 32/30 ja valkovuotoa ollu nyt neljä päivää. sitä tulee niin paljon, että suoja saa olla pöksyissä ja vaihto noi 2 tunnin välein :x
kaks negaa testannu :ashamed:
toivotaan, että tästä sitten vauva tulis ;)
 
Hilipati: Täällä myös ennen plussaa runsasta vuotoa, mulla ihan kirkasta!!

oma).( tää väsymys on siis jotain ihan uskomatonta!!! Olen nyt joka päivä vetänyt reilu tunnin (eilen melkein 3 tuntia) päiväunet!! Ja normaalisti en koskaan nuku päikkäreitä! Saa nähdä kuin jaksan töissä.. tai ei normi töissä varmaan mitään, mut perjantaina alkaa yhden myymälän remontti jossa ole mukana (vähän niinkuin vastuussa siitä että myymälä on avaus kunnossa siitä viikon päästä) tämä tietää siis pitkiä ja stressaavia päiviä!! Siihen jos liitetään vielä mahdollinen alkava pahoinvointi, niin edessä on jotain ihan kamalaa!!!! Täytyy vaan toivoa et olo olis suht hyvä, varsinkin kun olen ajatellut salata tätä raskautta noissa työkuviossa vielä hyvän aikaa!! Täytyy toivoa et uskovat töissä mun lopettaneen tupakoinnin noin ihan niinkuin muuten vaan =) Tekee kyllä ihan kamalasti mieli tupakkaa!!! nyt kaks päivää ilman!!
 
Tulipa paha mieli Venla -05 sun ja tytön perheen puolesta.Usein käykin mielessä,että kuinka sen huolen kestää,mitä lapsista kantaa.Se on se varjopuoli näissä lapsentekoasioissa,että kaikki ei aina mene ihan niin hienosti,vaan monenlaista iloa ja surua mahtuu mukaan.Toivotaan serkkutytöllesi enkeleitä matkaan,että kaikki kääntyy parhain päin :heart:
 
Epäreilua, surullista tuo mitä sinun serkkutytölle tapahtui Venla -05 . Toivotaan jaksamista koko perheelle!

Katrinainen ikäviä uutisia siis sinunkin lähipiirissäsi. Raskasta varmasti serkullesi keskenmeno+toipuminen operaatiosta, toivotaan että pitäisi paikkansa se, kun sanotaan että nuorena sitä toipuu nopeammin (edes fyysisen puolen osalta)!

:heart: -käpynen, minäkin bongasin elämäni ensimmäistä kertaa hampaistosta esiin puskevan viisurin, toivottavasti tuo mitä asiasta kerroit pitäisi paikkansa :p Mitään muita raskautumiseen viittaavia tuntemuksia ei taaskaan ole... tyhmää...

Pikaiset kommentit tällä kertaa, jahka joskus vapaapäivä tulee lupaan taas syventyä tarkemmin palstalaisten kuulumisiin... :D

PlussaOnneaKaikille!!!
 
Tosi kamalaa, Venla, tuon serkkusi juttu. Itse pelkään juuri hukkumista eniten, enkä todella toivoisi sitä kellekään. Nähtävästi Iltasanomissa olikin kuvaus jo tapahtuneesta. Toivotaan kaiken käyvän hyvin.

Red Dragon, mun kp on tänään 22, eli päivällä vippaa listassa. Ei paniikkia päivityksestä, päivä sinne ja toinen tuonne, luulen etten ole edes raskaana. Juuri mitään tuntemuksia en ole huomannut, mutta en kyllä muista niitä esikoltakaan olleen. Vilunväristyksiä oli, tukkoinen nenä ja rinnat kasvoi, mutta en muista millä viikoilla ne alkoi!!! Ehkä 6-8 rv??? Viikon päästä sitä on taas viisaampi, mut jotenkin on vaan olo ettei vielä tärpännyt.
 
Maanantai 30.7.2007

*Esikoisesta haaveilevat *

piksu.....................kp. 6/28/29.............................yk. 3
juuri......................kp. 7/28-30.............................yk. 3
Tinttara84.............kp. 8/16-29.............................yk. 53
gataa....................kp. 10/(24)31-39.......................yk. 6
sh07......................kp. 11/28................................. yk. 5
Suikale..................kp. 16/29.................................yk. 3
Kylli-täti.................kp. 16/25-29............................yk. 5
Sydänkäpynen......kp.18/24-28.............................yk. 1
nea85...................kp. 18/40..................................yk. 2
Hilipati.................. kp. 20/27-35............................ yk. 4
Tähtisilmä79..........kp. 20/31-33............................ yk. 6
Bumba...................kp. 24/31-34 ........................... yk. 3
katrinainen............kp. 24/28-31............................ yk. 1
Tinkatar.................kp. 3/28.................................. yk. 1
mouku80.............. kp. 34/24-39.............................yk. 3


* Toista toivovat *

weiss....................kp 18/30................................yk. 2
Poni06..................kp 6/28-39............................yk. 2
Hilbert..................kp. 8/?...................................yk. 1
Venla-05...............kp 7/30.................................yk. 2
Äippä2006..............kp. 11/28..............................yk. 1
Pixie......................kp 13/32.................................yk. 2
Ellen83..................kp 16/26...............................yk. 4
Caffee81...............kp. 18/26-28.........................yk. 5
äippä67.................kp. 19/28-32.........................yk. 7
sinuhe..................kp. 23/21-31..........................yk. 1
Heikko-Peikko.........kp. 24/35 (35-45)................yk. 2
Summer81.............kp 25/28-30..........................yk. 2
Vilinäiti.................kp. 25/29...............................yk. 15
Äityli -84...............kp. 29/34-40.........................yk. 11
Aina-Ilona.............kp. 29/29..............................yk. 5
Jopa73.................kp. 46/26 (23-38)...................yk. ?
Nenya..................kp. 54/41................................yk. 0


* Kolmatta kaipailevat *

Carla....................kp 12/25-28............................yk. 2
Red Dragon..........kp 13/21.................................yk. 2
aurinkoenergiaa.....kp. 13/28..............................yk. 6
khalawah...............kp. 28/28.............................yk. 1


* Neljättä toivovat *


pikkumyy42..........kp. 14/28-30.............................yk. 1
äiti-1966...............kp. 23/28-30.............................yk. 5
Päppä...................kp. 26/26-30.............................yk. 4


* Haamuilijat *

* Plussanneet *

iida83 ........................................................................... 12/07
Pikkueppu, Afu-82............................................................01/08
Piipi79, Amalia-, Hissukka, Meillevauva, nipsuli, hannipupu.....02/08
Vauvakuumeinen, Olivia Ciba, tuittu-tilda.............................??/08
äiskä äiskä, Rhea, Papagena, Hope08, Suvitus, Emminmamma................................................................. 03/08
mussu81, Joanna.............................................................04/08
 
Alkuperäinen kirjoittaja sinuhe:
Tosi kamalaa, Venla, tuon serkkusi juttu. Itse pelkään juuri hukkumista eniten, enkä todella toivoisi sitä kellekään. Nähtävästi Iltasanomissa olikin kuvaus jo tapahtuneesta. Toivotaan kaiken käyvän hyvin.

Red Dragon, mun kp on tänään 22, eli päivällä vippaa listassa. Ei paniikkia päivityksestä, päivä sinne ja toinen tuonne, luulen etten ole edes raskaana. Juuri mitään tuntemuksia en ole huomannut, mutta en kyllä muista niitä esikoltakaan olleen. Vilunväristyksiä oli, tukkoinen nenä ja rinnat kasvoi, mutta en muista millä viikoilla ne alkoi!!! Ehkä 6-8 rv??? Viikon päästä sitä on taas viisaampi, mut jotenkin on vaan olo ettei vielä tärpännyt.
Toivottavasti nyt tuli oikein =).
 
Yöllä oli vatsa tosi kipeänä ja tässä jännäilen, että tulisiko täti poikkeuksellisesti jo tänään. Siltä hiukan nyt tuntuu. Ja eilen kun tuli tuo tippa kirkasta verta (joka minulla kyllä hiukan poikkeuksellinen oire ennen tädin tuloa). On varmaan pillerit pistänyt oman kiertoni aika sekaisin. :/
No jos se täti nyt tulisi niin pääsisi ensi kuussa oikeasti yrittämään, ja jo hiukan aiemminkin. Toivottavasti se ei ole huolestuttavaa jos nuo epämielyttävät sukulaisen tulevat jo tässä vaiheessa kiertoa?
 

Yhteistyössä