Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

suikale: en mäkään limoista osaa sanoa millon on ovis, mut just sen nipistävän kivun perusteella arvasin ja sit se FF näytti ovista vielä sille päivälle ku oli ne kivut. Ei ne limat kai kaikilla oo niin selkeet. Toivottavasti uskallat pian tehdä testin!

Mäki toivottelen uudet tervetulleeksi! :wave:

Mä oon täällä kaverilla hoitotätinä. Just sain tytön syötettyä ja vaihdettua. Reppana oli niin poikki, että sammu pullo suuhun. Se on ollu häävieraana koko päivän niin ei ihmekkään jos väsyttää. Ikää siis hurjat 2kk ja mä selvisin hengissä!! :D
 
Edelleen täti eksytettynä. Ei ole tullut sen vaaleanpunaisen tipan jälkeen taas mitään. Vatsa on taas kun jalkapallo ja nippailee ihan hirveesti oikealta. Rinnat kipeytyy vaan koko ajan enemmän. :headwall:

Rhea: pelottiko olla noin pienen kans? Musta ainakin tuntuu, et jos on toisen oman lapsen (pienen) kans, niin saa koko ajan olla pelko per...... =)

Tervetuloa uusille :flower:

Pixie: kyllä myö se vauva vielä saadaan. Jos ei tästä kierrosta, niin ehkä seuraavasta. :heart:
 
Laitan kp:tä tuossa myöhemmin. Pillerit jätin vasta toissapäivänä, joten... On muuten kamalaa, miten tuo v-kuume voi yltyä heti kun pillerit jättää pois!
Noista ovistesteistä.. Esikoista yritettäessä ostin niitä ja mielestäni ne oli yhtä tyhjän kanssa! Ilmeisesti itsellä kierto jotenkin kummallinen, koska liuskojen mukaan koskaan ei ollut ovista eli testasin aina väärään aikaan, vaikka olisi pitänyt juuri silloin olla..
Onnittelut kaikille plussanneille :flower:
 
Venla: Todellakin pelottaa.. :eek: Nytki oon varmaan viis kertaa käyny kattomassa että hengittääkö e vielä. Ois ihan kauheeta jos omalla vahtivuorolla sattuis jotain! Aika hyvältä vaikuttaa sun tilanne, toivottavasti täti pysyy poissa vielä monta kuukautta! :D

Nyt siirryn sohvalle odottamaan tytön äitiä kotiin! Hyvää yötä! :wave:
 
Vieläkin täti eksyksissä. KN ihan kova ja niin takaan, etten meinannu löytää. Ei mitään vuotoa, VIELÄ. Koko ajan tuntuu, että nyt lorahti, mut ei vielä. Tää on ihan kamalaa. Testata ei enää uskalla, ja sit kuiteskii pelottaa et se täti tulee :headwall:
 
:heart: SUNNUNTAI 22.7.2008 :heart:

*Esikoisesta haaveilevat *

Suikale..................kp. 8/29...................................yk. 3
Kylli-täti.................kp. 8/25-29..............................yk. 5
Sydänkäpynen.........kp.10/24-28..............................yk. 1
Hilipati.................. kp. 12/27-35............................yk. 4
Bumba...................kp. 16/31-34 ...........................yk. 3
Tinttara84.............kp. 16/25-29............................yk. 52
Joanna..................kp. 23/28..................................yk. 2
Tinkatar................kp. 23/26...................................yk. 0
gataa....................kp. 25/31-39.............................yk. 5
mouku80.............. kp. 26/24-39.............................yk. 3
juuri......................kp. 28/28-32.............................yk. 2



*Toista toivovat *

Äippä2006..............kp. 3/28..............................yk. 1
Pixie......................kp 5/32...............................yk.2
Ellen83..................kp 8/26...............................yk. 4
Caffee81...............kp. 10/26-28.........................yk. 5
äippä67.................kp. 11/28-32.......................yk. 7
Heikko-Peikko.........kp. 16/35 (35-45)...............yk. 2
Summer81.............kp 17/28-30........................yk. 2
Vilinäiti.................kp 17/29.............................yk. 15
Äityli -84...............kp. 21/34-40.......................yk. 11
mussu81...............kp. 27/28-32......................yk. 3
Venla-05...............kp 33/30.............................yk. 1
Poni06..................kp 36/28-32........................yk 1
Jopa73.................kp. 38/26 (23-38)..............
Nenya..................kp. 46/41............................yk. 0
Hilbert...................................................................


* Kolmatta kaipailevat *

Carla....................kp 4/25-28........................yk.2
Red Dragon............kp 5/21............................yk.2
aurinkoenergiaa.....kp. 5/28........................... yk. 6
khalawah...............kp. 20/28...........................yk. 1


* Neljättä toivovat *

äiti-1966..............kp. 15/28-30.......................yk.5
Päppä................kp 18/26-30.............yk. 4


:heart:Haamuilijat :heart:


:heart: Plussanneet :heart:
[/b]
iida83 ........................................................................... ....12/07
Pikkueppu, Afu-82 ja Sonja...............................................01/08
Piipi79, Amalia-, Hissukka, Meillevauva, nipsuli, hannipupu.....02/08
Vauvakuumeinen, Olivia Ciba, tuittu-tilda................................??/08
äiskä äiskä, Rhea, Papagena, Hope08, Suvitus, Emminmamma................................................................. .......03/08
 
Taas uusi päivä alkaa :wave:

Äippä2006: lisäsin sut listalle ja laitoin kokonaiskiertopäiväksi 28 (oletuksena) kerro jos vaihdetaan päiviksi joku muu! Niin ja oikein paljon TERVATULOA :flower: :flower: tänne mahtuu aina uusia =)

Carla:
: Täti :hug:
hilbert: Tuo ehkäysyn pois jättö on aikasta jännä paikka. Muistan etten itsekkään paljon muuta ajatellut kuin vaan et nyt meille voi tulla vauva =)

Venla Niin sä testasit negan viikolla... menikö se niin? Koskas ajattelit tehdä uuden testin.. sun tilanne kuulostaa meinaan tosi hyvältä =)

).(napa... Meillä kävi eilen pienen pieni tyttö (2kk) ja voi että se oli ihana :)
Oli siis ystäväpariskunnan vauva! Ja tuli siinä samalla todistettua sekin mitä olen miettinyt, et meidän vessan lavuaari on liian pieni vauvan pepun pesuun. Ja peilikaappin ja lavuaarin välissä liian pieni tila.. vauva lyö siihen päänsä! Eli meillä käydään sitten joskus pyllypyykillä keittiön lavuaarissa =)
Mä en oikein ole varma et onko mun rinnat vielä niin kipeet mitä ne oli viikolla.. vai olenko mä jo tottunut tähän kipuun! tiedä häntä! Tilasin perjantaina raskaustestejä, ne tulee varmaan maanantaina tai tiistaina. Sit pitäis vaan malttaa olla vielä testaamatta... toivottavasti maltan mieleni! Huomenna alkaa työtkin.. joten saa paljon muuta ajateltavaa. Ja jos rehellisiä ollaan niin ei vois vähempää kiinnostaa töihinmeno!! Mut kai siihen taas tottuu, ja ei mulla ole ku 4viikkoa töitä niin sitten on taas viikon loma :)
Ja sitten onkin edessä työpaikan (tai oikeastaan toimipaikan) vaihto!!
Tänään mennään kesäteatteriin.. ihanaa.. toivottavasti siellä pysyy ilma tälläisenä =) PLUSSATUULIA KAIKILLE =) =)
 
Joo, nega tuli viikolla. Täti siis vielä unholassa. Eikä niitä vaaleanpunaisia tippojakaan ole tullut eilisen kahden lisäksi. Nyt ruoan jälkeen maha tosi turvoksissa ja aamusta jo muutenkin. Ei mitään tätioireita, paitsi että koko ajan tuntuu, niin kuin jotain housuihin lorahtais. Huomenna voisin toisaalta testata, mut en tiiä uskaltaako lisää niitä negoja katella. Ihan kyllä oireet on kun olis raskaana, välillä kohdun kohdalta puristaa, niinkuin lievä täti oire. Sitten taas ei selkä eikä mitään muuta särkyä, niinku yleensä. Kyllä on omituista.

Pitäis lähtä maalaamaan niitä eilen purkamiani pöllejä tonne porukoitten tontille, että saadaan se keinu tolle esikoiselle kasattua :heart:
 
Täälläkin olisi yksi vauvasta haaveileva :)

Minulla on vähän päälle vuoden vanha poika 04/06 ja kovasti miehen kanssa kuumeillaan toista :) josko sais samalle kuukaudelle vauvan mitä tuukkakin on :D

Jos se seuraava olisi äitin rinsessa kun tuo on niin isänsä poika!! :LOL:
 
Ihanan kauniit sunnutait kaikille!!! aurinkoisia tuulia ja erityisesti PLUSSAtuulia kaikille!!!

:hug: tädin tuomista harmin ajatuksista!

ja tervetulo :hug: uusille kuumeilijoille/haaveilijoille!

).(: Täti älys häipyä paikalta juuri oikealla hetkellä ( eli mensut kestivät tavalliset 3pv vaikka kierto olikin aika lyhyt) :LOL:
Nyt vaan odotamme niitä ihania ovistuskia jotka helpottavat seksillä ja simpoilla :D
Älyäisivät mennä sitten tällä kertaa sinne loppuun asti :LOL:

Papa: joo aletaan vaan suunnitteleen niitä kahvitushetkiä...mullekin alkoi taas kahvi maistua, 2kk oli siis taukoa kun silloin pahoinvointi toi kahvit takaisin ylös niin meni vähäx aikaa maku siitä.. :x

mutta taas alkaa normaalit asiat maistua...PAITSI (outoa kyllä ) makea ei uppoa enää sillälailla ku ennen km raskautta... :eek:

Tosin helpompaa vahtia mitä laittaa suuhunsa..ettei pääse pyöristyyn.. :LOL:
käytiin eilen äidin kanssa sauvakäveleen n.9km..papa varmaan tietää leihunvaaran...käytiin siis se nousemassa ylös ja huipulta käännyttiin takas alas...siistiä, jyrkkyys oli 7 % :whistle:
Hiki tuli...ku paistoi vielä aurinko pilvettömältä taivaalta B)

mutta nyt pittää lähtä maalaan noita aidan rimoja takapihalle! paistaa sopivasti aurinkokin... B)

kuulumisiin(lukemisiin) taas!! :D
 
Mulle voi vaihtaa kp2/(24)31-39 ja yk.6.... Ei oo epäilystäkään siitä että olisiko täti kylässä, tuntuu etten muuta teekkään kuin vuoda... Ajattelin ainakin vielä toistaiseksi pysytellä tuolla listalla kun en teitä millään haluaisi jättää... Kovasti mietiskelen kokoajan että pitäisikö sitä nyt alkaa kortsua käyttämään seuraavat pari kuukautta niiden tulevien häiden takia mutta toisaalta kun haluis sen vauvan vaan niin paljon... Jos tästä kierrosta raskautuisin niin la olis huhtikuun lopulla joten häissä meillä olis n.1kk ikäinen vauva... Pitää nyt miettiä tätä asiaa ja keskustella kunnolla ton avokin kanssa... ehkäpä jatketaan tjot meiningillä nyt tää kierto...

Tervetuloa uusille :flower:

Pitää lähteä tästä kaverin luo grillaamaan kun on niin hyvä ilma :) Aurinkoista sunnuntaita kaikille!
 
Hilipati täällä kärsii krapulan kourissa.. :x Tuli vähän juhlittua eilen kaverin kanssa, meni pikkasen yli.. :ashamed: Ja taas toivon hartaammin, että olis jo kohta raskaana, niin ei tarttisi sen alkoholin kanssa lotrailla. =) Harmittaa oikein kun on hieno päivä mennyt tämän takia ihan ohi.

Ovis on varmaan hetkenä minä hyvänsä täällä, tosin limoja ei kummemmin ole vielä näkynyt. En nyt sittenkään vielä hommannut niitä ovistestejä, ajattelin että seuraavaan kiertoon sitten jos tarve vaatii.

Äippä2006 ja BitchBunis tervetuloa kuumeilemaan! =)

Carlalle ja gataalle tädistä :hug:
 
B) Pitkästä aikaa tervehdys tännekin!
(Taitaa olla jopa pari viikkoa viime käynnistä ;) )

ONNEA plussanneille !!!
:flower: :flower: :flower:

Ja PAHOITTELUT vielä plussaa metsästäville !
:hug: :hug: :hug:

Omanapa jutut ovat melko vaisut tällä erää. Aika harvakseltaan ollaan peiton alla viihdytty viime viikkoina, tosin tuo oviskin on ilmeisesti vasta tulossa -jos on tullakseen. Vauvakuume lievittyi hurjasti hetkeksi, kun saimme tietää saavamme loppukesästä uuden pienen karvaisen kisuvauvan :D Ja muuten ollaan tässä reissattu ja fiilistelty kesästä nauttien.

Kuitenkin ajatuksissa pyörivät kaiken maailman vauvahaaveet :heart: Eikä niistä näytä pääsevän eroon kovin helposti. Tästä kierrosta päätettiin olla turhia stressaamatta ja toistaiseksi ollaankin hyvin onnistuttua puuhailemaan kaikkea muuta :D

Uusia oli jälleen paljon, täytyypi teihin tutustua kunhan pääsen rauhassa koneelle surffaamaan. Kiva että tämä pinkka ei "kuole" kun noita plussaajia siirtyy sylikaupalla odotuspuolelle :heart:
 
Tässä olisi yksi uusi lisää. Jätin pillerit kaksi viikkoa sitten ja nyt vaan vauvakuume kasvaa sekä minulla että miehellä. Joskus tuntuu, että tuota miehenpuolta saa jopa hiukan toppuutella kun herra on aivan into piukkana tästä lapsihankkeestamme.

Ihana huomata kuinka paljon muita vauvakuumeessa olevia täältä löytyy ja toivoa, että kaikilla tärppäisi pian . Itselläni on seitsemän vuotta pillerin syöntiä takana, joten olen toki realistina valmistautunut odottelemaan rauhassa.

=)
 
BitchBunis ja katrinainen tervetuloa.. hirmuisesti vaan kirjoittelemaan..

täällä onkin ollut hiljaista tänään.. mulla kumma olo jatkuu.. mut jospa se nyt rupee olee tulevasta oviksesta.. pala on kurkussa edelleen, kylmä, alavatsa tulessa ja ihan ku pömpöttäis ja nyt on ruvennut alaselkää nipistelee, janottaa.. varmaan pää pistää kuvittelemaan kun sitä vauvaa niin toivois..
 
Katrinainen käytättekö luomuja odotellessa kumia vai oletteko heti ilman ehkäisyä? Itse jätin torstaina pillerit pois, puhuin miehelle aluksi, että pitäisi käyttää kumia kunnes ekat luomumenkat on tullut, mutta nyt ajattelin, että whatta hell, ei mitään. Tulee jos on tullakseen :whistle: . Esikoista yritettiin (pillereiden jälkeen) 8 kk, joten tuskinpa nytkään heti tärppäisi.. Tosin vauvakuume kyllä kasvaa niin kovaa vauhtia, että toivottavasti nopsaan onnistaisi. Aivan ihana on ollut lukea täällä, kun niin moni tästä porukasta on jo plussannut!!
 
Noinhan se tätipaholainen löys paikalle. No ei kun uutta kehiin kun täti saa laukut pakattua. Onpahan se positiivista, että ei oo mitään menkkakipuja, mitä kierukan kans oli. Ei siis niin mitään....

Täytyy nyt pitää tätä palstailua vähän vähemmällä, kun se pistää ihan pään sekasin. Älkää poistako listasta, tuun aina silloin tällöin kattelee kuulumisii. :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hilbert:
Katrinainen käytättekö luomuja odotellessa kumia vai oletteko heti ilman ehkäisyä? Itse jätin torstaina pillerit pois, puhuin miehelle aluksi, että pitäisi käyttää kumia kunnes ekat luomumenkat on tullut, mutta nyt ajattelin, että whatta hell, ei mitään. Tulee jos on tullakseen :whistle: . Esikoista yritettiin (pillereiden jälkeen) 8 kk, joten tuskinpa nytkään heti tärppäisi.. Tosin vauvakuume kyllä kasvaa niin kovaa vauhtia, että toivottavasti nopsaan onnistaisi. Aivan ihana on ollut lukea täällä, kun niin moni tästä porukasta on jo plussannut!!

Ihan luomuna nyt. kyllä me puhuttiin alkuun että jos kumia, mutta sitten ajateltiin, että tulkoon jos on tullakseen. Meilläkin on niin kovaa vauvakuumetta ilmassa, että ei maltettu alkaa kondomien kanssa pelaamaan ja toisaalta on aika luultavaa, että pillereiden jälkeen tuskin ekoista kierroista tärppää (vaikka kovasti toivoisinkin). :p
 
:hug: Venla-05 ja onnea uuteen kiertoon !
:wave: kaikki uudet ja tervetuloa !

Täällä odotan vain ,että se täti tulisi :kieh: . Soitin juuri neuvolaan ja th sanoin ,että odottaa ihan rauhassa ,koska imetys sotkii varmasti kiertoja. Tämä on vaan niin turhauttavaa ,kun ei pääse ollenkaan uuteen yritykseen :/ . Imetystä en voi edes tällä hetkellä vähentää vielä ,kun tytömme on niin huono syömään muuta. Pitäisi kyllä yrittää vähentää ,kun laihdun imetyksen takia niin kovasti ,että sekin varmasti jo vaikuttaa kiertoihin.

Hauskaa alkuviikkoa kaikille :wave:
 
Loma loppui ja arkinen aherrus alkoi.. No, onneksi täältä suurin osa on vielä lomalla, niin on aika hiljaista. Voi vaikka surffailla netissä ja lueskella teidän juttuja. Isäntä kotona jo naljailee, kun iltaisin heti kun saan pojan unten maille, hyökkään koneen kimppuun ja lueskelen kaikkia odotusjuttuja. Kamalaa tällainen vauvakuume ;)
 
Moikka!

Mäki voisin liittyä tänne, jos vaan sopii.. Pillerit oon lopettanut maaliskuun loppupuolella, kierron pituus on ollut sen jälkeen kellon tarkasti 28.. Ja perjantaina lähti yk 5 käyntiin.. Tuntuu että tää lapsen saaminen on mahdoton tehtävä.. :( Sisko on saanut kolme lastansa ekalla yrittämällä, tasan ei käy onnenlahjat.. Oon kyllästyny kaikkien uteluihin et millon teille tulee vauva.. Sen jos tietäisin niin onnellinen oisin..
Anteeks tää paatos heti, mut nyt tuntuu tältä... Hyvää alkanutta viikkoa kaikille!! :hug:
 
Venla-05: Voi ei... Mietin jo konetta avatessa, että olispa Venla saanut plussan. :hug: Perhanan täti...

Hilipati: Mä oon kans ihan kypsä jo alkoholin kanssa lotrailuun ja haluisin siitäkin syystä olla raskaana. Kumma juttu et aina kun lähtee viihteelle niin tulee juotua ihan niinku "varastoon", jos kohta oon taas raskaana enkä voi juoda piiiiitkään aikaan. Ja krapulat on myös sen mukaisia. Ens viikonloppunakin oon menossa juhlimaan, vaikka ei tekis mieli juoda yhtään. Ja poltin eilen yhden tupakankin! :/ Tosi järkevää. Sit joudun taas tekeen lakkoa uudelleen parin viikon päästä. Vaikka eipä tuo paljon kolauta, oon sentään niin vähään sen tupakoinnin vähentänyt. Ja lakonkin oon tehny jo niin monta kertaa, että rutiinilla menee! :LOL:

Täällä miehen loma loppui, joten paluu arkeen edessä. Ehdin tottuun siihen, että sai nukkua välillä pitkään, syödä rauhassa ja käydä wc:ssä ihan yksin! Nyt kiukutteleva uhmaikänen seuraa kädet ojossa kokoajan perässä, kun tottui loman aikana siihen, että joku ehti ottamaan aina syliin.

Ja se Harry Potter on ihan hävyttömän huono... Joku saippuaoopperamainen addiktio siihen kuitenkin syntyy ja pakko lukee loppuun. Sama juttu kuin niissä kaikissa edellisessäkin. "Sucker"-leima pitäs kyllä lyödä tiskillä jokaisen ostajan otsaan, kun menee samaan halpaan uudelleen ja ostaa kirjan toisen perään samalla keskinkertaisella juonella. Mulla niitä leimoja pitäs olla seitsemän, kun kaikki osat löytyy hyllystä... :whistle:
 
Oho, sainpa itseni kuulostaan ihan joltain alkoholistilta... En mä kai sitä sentään oo, kun viimeks oon maistellu juhannuksena. Harmittaa vaan, että sillon harvoin kun viihteelle lähtee, niin voishan sen tehdä ilman alkoholiakin. :/

Tervetuloa muuten kaikille uusille! :wave:
 
Heips taas pitkästä aikaa. Meni tuossa viikonloppu niin hujahtaen etten ehtinyt tännekään moikkaamaan :D Mä olin kans perjantaina viihteellä ja tuli otettua vähän normaalia enemmän ja mä sorruin myös tupakoimaan... No mulla toi tupakointi on hyvin satunnaista. Ehkä 3-4 kertaa vuodessa polttelen ja lopun aikaa ei tee yhtään mieli.

Nyt alkais jännät päivät olla käsillä. Vaikka en kyllä tiedä onko tässä mitään jännäämistä, ku on niin selkeesti menkkamainen olo. Alavatsa kipuilee ja olen ollu koko päivän aivan älyttömän huonotuulinen :kieh: Alkais nyt vaan pian niin pääsis taas uuteen kiertoon... Onneks työt alkaa kohta niin saa elämään vähän uutta sisältöä :/
 

Yhteistyössä