Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

Heipparallaa!

aurinkoenergia: Voihan se ovis olla aiemminkin.. Mutta toivotaan että vasta tulosillaan jos mukavat suunnitelmat ;)

Rhea: tarrasukkasia pikkuiselle!! :hug: Sovitaan et ne oli vanhoja vuotoja.

d.b Mulla on alkanu taas aristamaan nännejä. Otin tossa isännän kanssa päikkärit, kun sekin on nyt lomalla =) , ja kun herättiin ni musta tuntuu et nänneistä työnnetään sukkapuikkoja pihalle, ei mitenkään mukava tunne :eek: , mut jos se oliskin pikkuisen aikaansaannosta, niin saa luvan työntää vaikka kirveksen!!!!!!!!!!!!!!

Mulla on oikeesti nyt ollu jo pidempään sellainen varma olo, et siellä masussa ois joku.. Pelottaa kuitenkin niin hirveesti et tuun pettymään. En voi olla taas aamulla testaamatta. Me lähdetään aamulla reissuun viikoksi, ensin rokkiin Joensuuhun ja sieltä mökkeilemään.¨
Isäntä muutes sanoi tänään et mä oon jo pakkomielteinen tän meidän palstan kans ku siellä pitää koko ajan ravata kyttäämässä.
Niinpä taidan olla :LOL: , ois tietty ihan terveellistä tosiaan jättää kirjoittelut ja lukemiset vähemmälle, niin ei tulis sitten myös koko ajan ajateltua tätä asiaa. Ai ei...??
Vaikeeta tulee olemaan varmasti reissussa kun ei voi kommunikoida TEIDÄN kanssa! :LOL: :LOL:
:LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
 
Joanna, ehdin syödä pillereitä melkein tasan kahdeksan vuotta. Melkein viisi vuotta söin pari lätkää aina putkeen, kun sillä yritettiin estää endo-oireita, ja itseasiassa onnistuttiinkin.

Tänään on pyörryttänyt entiseen malliin. Tosin aloin jo ajatella, että onko mulla hartia-niska -seutu vain jumissa ja pyörrytys johtuu siitä. Mulla on aina vain ennen (siis yläasteelta asti) jumi noussut niskojen kautta pollaan ja oireillut pääkipuna, mitä ei ole ollut viikkoihin. Pari viime päivänä olen myös kuvitellut, että mahassa olisi turvotusta havaittavissa, lempparifarkut kiristää jotenkin kummasti. Nännit on myös herkistyneet päivä päivältä ja seksuaaliset halut on normaaliin nähden valtavat - vain pitkien työpäivien aiheuttama väsymys vie parhaimman terän petipuuhasteluhaluista!

Verenpainetta en ole tänään mitannut, alhainen se on kumminkin. Menkkojen odotan alkavan hetkenä minä hyvänsä, sillä tässäkin kierrossa jo kolme negaa takana. Tosin myönnettäköön, että tilasin kyllä eilen uudet kolme testiä Mammaksilta :ashamed:
 
Mavi: tänään ei ole huipannut ollenkaan:) paineet oli kyllä alhaalla! Mut tein toisen erikoisen havainnon.. Mulla meni äsken vatsa ihan sekaisin.. Ja sit muistin et mulla oli viime kierrossa samallainen "kohtaus" silloinkin kp13 ja suurin piirtein samaan aikaankin. Silloin viimeks tikku näytti ovista kp14(en päässyt kp13 testaamaan joten on voinu jo silloin näyttää) joo.. Ja asiaan.. Niin tänään tein sitten yhden jäljelle jääneen testin kun kotona nopeasti käytiin. Ja se näytti plussaa:) joten.. Saattaisikohan tuo masun sekaisin meno johtua mulla ovulaatiosta? Kylli: meilläpäin sanotaan ihan että kirvestä...:) ja muita esimerkkejä... Mä siivosin ja leiposin:) tai.. Mä perusin kampaamoajan! Opiskelu kaverit aikoinaan nauroi mun sanojen taivutuksille(hämäläinen uudellamaalla) mut sit ne tais tottua siihen:)
 
Luultavimmin mahan sekaisin meno johtuu oviksesta, kun viimekin kierrossa niin kävi ja nyt tikutit oviksen. Ole onnellinen siitä, että ovin tapahtuu ja pistä peitot heilumaan! ;) Itse en tässä kierrossa ovista tuntenut, ja enhän edes tiedä tapahtuuko sitä, kun mun kierrot on niin pitkiä tällä haavaa... Ennen menkkoja kp oli jotain 30. Jep, mutta yritän olla testaamatta maanantai-aamuun, että vauvahormoonipitoisuudet kasvaisi, jos vaavia nyt onkaan. En halua enää nähdä yhtään yksi-viivaista testiä!
 
Päivän kun on poissa koneelta ni tuntuu jo että on ihan pudonnut kärryiltä että mitä kenellekin kuuluu.. :eek: No, alkuunsa negapahoittelut sellaisen testanneille :hug: Ja parempaa onnea huomisiin testeihin, vielä voi plussat napsahtaa!

Rhea Onneksi tilanne näyttää valoisammalta! :hug: Kyllä se pikkuinen siellä sinnittelee, luota siihen!

Kyllikki Mä repesin kans ihan täysin ton kirveksen kohdalla! :LOL: Hauska sana. =) Oikeasti siis kirveen, mutta niin ihana toi kirveksen, et taidan ruveta sitä käyttämään. Ja mähän tarvin sitä sanaa juu tooooodella usein... ;)

Papsu Hyvä että siellä ilmeisestikin kaikki kunnossa.

).( Vähän menkkamaista nipistelyä mahassa, pelottaa vähän että jos se täti sieltä kuitenkin tulee... Mitään muuta ei ole mikä viittaisi suuntaan tai toiseen, eli odotellaan ja ihmetellään mitä tuleman pitää. Testailemaan en lähde, aikaisintaan ensi viikon loppupuolella, mutta tänään taas sellainen olo että tuskin tarvii testailla yhtään mitään. :'( Paras kai vaan mennä nukkumaan, ehkä huomenna on positiivisempi mieli. Tai sit on täti ennenaikaiseti kylässä...
 
Kylli-täti jospa se vielä plussaksi muuttuisi... Itse en voi edes testata, kun ei oo enää testejä jäljellä, kun menin eilen aamulla sen viimeisen käyttämään. Menkkoja ei oo kuulunu vieläkään...Tietty joku ihmeen pitkä kierto vaan meneillään ja mä vaan kuvittelen olevani raskaana :/
 
:heart:PERJANTAI 13.7.2008 :heart:

*Esikoisesta haaveilevat *


Hilipati.................. kp. 3/27-35...........................yk. 4
Bumba.................kp7/31-34 ..............................yk. 3
Joanna................kp. 14/28...................................yk. 2
Tinkatar...............kp. 14/26..................................yk. 0
gataa...................kp. 16/31-39............................yk. 5
mouku80............. kp. 17/24-39............................yk. 3
juuri.....................kp. 19/28-32............................yk. 2
Kylli-täti................kp 26/25-29...........................yk. 4
Suikale................ kp. 26/29.............. ................yk. 2



*Toista toivovat *

Heikko-Peikko............kp. 7/35 (35-45)............yk. 2
Summer81.................kp 8/28-30.....................yk. 2
Vilinäiti........................kp 8/29.............................yk. 15
Äityli -84....................kp. 12/34-40......................yk. 11
mussu81....................kp. 18/28-32......................yk. 3
Pixie...........................kp. 20/32...........................yk. 1
Ellen83........................kp 24/26.........................yk. 3
Venla-05.....................kp 25/30.........................yk. 1
Emminmamma............kp. 25/27-32....................yk. 3
Poni06........................kp 27/28-32....................yk 1
Jopa73.......................kp. 29/26 (23-38)..............
Caffee81....................kp. 29/26-28....................yk. 4
elmerius80.................kp 36/31..........................yk. 1
äippä67.....................kp. 36/28-32....................yk. 6
Nenya........................kp. 37/41.........................yk. 0
niko06.......................kp. 39/27.........................yk. 2
Salamander...............kp. 42/28.........................yk. 2



* Kolmatta kaipailevat *

aurinkoenergiaa.....kp. 11/28........................... yk. 5
khalawah...............kp. 11/28...........................yk. 1
Carla......................kp. 19/26-28....................yk. 1
perhoinen84...........kp. 56/31............................
Äippä84..................kp.60/28-30.....................yk. 4



* Neljättä toivovat *

äiti-1966..............kp. 6/28-30.......................yk.5
Päppä................kp 39/26-30.............



:heart:Haamuilijat :heart:


:heart:Plussanneet :heart:

iida83.....................2. lapsi ..........LA 31.12.2007
Pikkueppu..............4. lapsi...........LA 13.01.2008
Afu-82...................1. lapsi...........LA 21.01.2008
Sonja.....................2. lapsi ..........LA 27.01.2008
Piipi79....................1. lapsi...........LA 01.02.2008
Amalia-...................3. lapsi...........LA 04.02.2008
Hissukka................2. lapsi ...........LA 05.02.2008
Meillevauva............1. lapsi...........LA 10.02.2008
Vauvakuumeinen...1. lapsi...........LA
nipsuli..........................................LA 11.02.2008
Olivia............................................LA
Ciba.......................1 lapsi............LA
Hannipupu.............3. lapsi...........LA
tuittu-tilda..............2.lapsi............LA
äiskä äiskä.............2. lapsi...........LA 14.3.2008
Rhea......................1. lapsi...........LA 11.3.2008
Papagena..............2. lapsi...........LA 13.3.2008
Hope08..................5. lapsi...........LA 20.3.2008
Suvitus...................2. lapsi...........LA 22.3.2008
 
help me!!!sain suun kautta otettavan lääkkeen toistuviin hiivatulehduksiin.sellanen kun fluconazol . sanoin heti lääkärissä et yritetään saada vauva aluille et onko haittaa. se sano jotenki epämääräsesti et vaikuttaa viikon elimistössä. jäi mulle vähän epäselväks. kysyin sit apteekistakin ja se sano et ei pitäs olla haittaa ku en ole raskaana. no aloin sit kotona lukemaan tota pakkausselostetta ja siinä lukee et älkää käyttäkö jos olette raskaana tai suunnittelette raskautta. mitä mä teen? otan vai en? en halua sen takia siirtää taas kuukaudella yritystä? kysyisinkö vielä jostain vai ketä uskon? mielipiteitä kiitos....
 
Mulla on tänään vapaapäivä. Vein just tytön siskolle hoitoon koko päiväks. Nyt on ongelma, että mitä tekis.

Kohdun nipukka on kova ja takana. Valkovuoto runsasta. Mitä sitte tarkottaaki. Toiveet on korkealla. Alavatsa todella turvoksissa, täti oireita ei tunnu. Viikko pitäis viel jaksaa. Tekisköväthän testin neuvolassa kun tytön neuvolakäynti 19päivä vaik tädin pitäis tulla 20päivä? Mitäs luulette? Siis jos ei se porhalla kylään...
 
Kysyisin, että onko teillä plussaneilla ollut kenelläkään juhmintaa nivusissa raskausoiréena? Kun mulla on nyt pari päivää ollut sellasta juhmimista eikä menkkoja näy, kun yleensä ne kivut alkaa vasta sitten kun menkatkin on alkanut.. :/
 
Pahoittelut taas neganneille ja kärsivällisyyttä rutkasti! :hug:

En valitettavasti osaa vastata summerille enkä ellenille. :/ Mut mä en varmaankaan summerina sitä lääkettä ottaisi.. :/ Tai soittelisin ainakin vielä lääkärille ja kysyisin, onko muuta valmistetta tms.

Täällä on aika hiljaista ollut.. paistaako muuallakin aurinko siis? B)

Mulle tuli melkoisen paha olo aamulla eikä oksennus oo kaukana. Nyt taas se krapulainen olo ja myös hirveä nälän tunne. Vuoto on pysynyt kurissa ja vaan paperiin jää aavistus ruskeaa kun vessassa käy.. toivo alkaa taas hiipimään ajatuksiin. Eteenkin kun tein vielä yhden testin ja siihen tuli kaksi vahvaa viivaa alle minuutissa. :heart:
http://img.photobucket.com/albums/v344/kaapo/DSCN2625.jpg

Me ollaan sinne porukoille lähdössä muutaman tunnin päästä ja viikonloppu menee sukuloidessa ja koiranäyttelyssä, joten mulla tulee nyt parin päivän tietokatkos tänne palstalle. Tuun toki kertomaan jos jotain ihmeellistä nyt sattuu. :(

Toivottavasti on sunnuntaina monta plussaa odottamassa! :heart:
 
Rhea ihania uutisia sun suunnalta =)

Mulle tulikin postissa tänään 2 testiä. Luulin että ne ehtii vasta ma, mut tuolla ne nyt kaapissa kököttävät. Tiiä sit millo uskaltautuisin toisen niistä tekemään, kun se eilinen nega vielä mielessä kummittelee...
 
Morjens!"Vanhus" pukkaa ittensä mukaan palstalle.Elikkäs nelikymppinen neljättä toivova äitee.Yrityskuukausi :eek: oliskokohan varmaan jo viides meneillään.Kp 6/28-30.Huomenna suuntaamme viikoksi mökille keski-suomeen joten heti näin alkuun tulee viikon katkos jottei palstailemaan pääse.Ovis ajoittuu mökki-viikolle (ainaki luulisin niin ja toivoisin niin...).Ei meillä kyllä yrityksestä kiinni tää homma ole.Epäilen jotta tää ikä tekee kepposet tai sitte väärä ajoitus....Nuo kolme ekaa on tehty periaattees toisen päälle kattomisella mutta ny vaan kestää ja kestää :p On tää vaan yhtä kropan kyttäämistä..Välillä ottaa niin pirusti pattiin se kun ei osaa vaan olla relax :kieh: Mutta onnia vaan plussanneille!On se niin mahtava tunne kun testiin saa kaksi viivaa...sellaanen epätodellinen..Sitä epätodellista tunnetta kaipaavana toivottelen iloosta viikonloppua ja toivottavasti saan viikon päästä lukia paljon uusia plussaviestejä ;)
Äitee pohjanmaalta
 
Rhea: hieno Lussa sulla :heart:

Summer
: hmm..mitähän sanoisin..mieti tosi tarkkaan otatko se lääkkeen. onko se hiiva alakerrassa? oletko kokeillu piimää? tai maitohappojogurttia? ruokavalion muutosta?
Ne hiivalääkkeet syö sun elimistöö... :| tiedän...että hiivakin on tosi ikävää... :(

).(: kävin aamulla taas lenkillä ja tyhmä menin juoksemaan osan matkasta :( , nyt on niin himskutin kipee alaselekä kun juoksin asfaltilla... :(
tai pitää toivoo johtuisko se vaikka ovarista... :LOL:
olispa ihana lussata jo tässä kuussa.. ;) :heart:
Jotakin piti vielä kommentoida mutta nyt unohtui....
Ai niin..se teidän eilinen "kirveksen", papa, mie luin kans ensin et kiveksen.... :LOL: :LOL:
Nauroin niin että ukkoki kysy että noinko hauskoja juttuja siellä on... :D
Mie vaan sanoin että enhän mie täällä istuskaan, jollei olis hauskaa....
Ootte te kyllä NiiiiiiiN ihquja!!
 
Heippa ja ensiksi uusille plussaajille hope08:lle ja suvitukselle tuhannet ONNITTELUT!!! :heart: :heart:

Emminmamma, jos voisit minulle laittaa kp:ksi 3 tälle päivälle. Jep, täti saapui toissapäivänä. :'( :'(

Rhean tarina on kovasti koskettanut, onneksi nyt näyttää olevan kaikki jo paremmin! Toivotaan sadun päättyvän hyvin! :heart:

Negan testanneille ja tädin yllättämille :hug: Kyllä tämä taas tästä...

Ja uusille tervetuloa joukkoon!
 
aurinkoenergiaa, mä nyt otin sen lääkkeen jo. on se alakerrassa ja anto miehellekin saman lääkkeen et jos se tarttuukin mulle aina siltä. miehillä voi olla aika oireeton. apteekin hiivalääkkeillä tulee aina vaan uusiks. no, viikko ilmeisesti pitäs nyt huolehtia sit ehkäsystä. tajusin et niin kannattaakin kaikelta varulta. itkin tossa sit äsken et meneeköhän yks kierto nyt ihan hukkaan. yllättävän koville ottaa. kun otin sen lääkkeen ja sit vasta tajusin koko tilanteen. päätin sit kuitenkin niitten epävarmojen vastauksien perusteella, et huolehditaan viikko. eipähän tarvi sitä sit miettiä jos tärppäiskin. ovishan pitäis ajoittua viikon päästä pe tai siitä eteenpäin. se oliskin hyvää tuuria. sit pääsis jo koittaan. ajattelin et ostan varulta niitä ovistikkuja siks ettei mun tarvi panikoida onko se menny jo ohi. muuten en ollu ajatellu vielä ottaa niitä käyttöön, mut nyt voisin kuitenkin. en muutenkaan oikein tiedä millon ovis on ja kiertoki vähän niin ja näin ku vasta lopetin ne pillerit. no sellasta täällä :'(
 
Anteeks vaan, muttei täältä malta pois olla :D porukka on mahtava ja kovasti odottelen uusia plussia =)
Rhea Hieno plussa!! Nyt vaan rentoudut, pikkuinen on selkeästi vankkaa tekoa.
Omaa napaa: En tosiaan tajua olevani raskaana... koira karkasi ja minä syöksyin täpöt perään, tietty liukastuin ja kaaduin. Sain koiran kii ja annoin emännän kädestä. Huh.
 
Tuolta odottajista tuun häiritsemään :ashamed:

Kun satuin lukemaan Summerin jutun niin tuli vain mieleen kun tielläni oli tuo samainen tauti ekaa kertaa toukokuussa ja luin kanssa selosteesta ettei pitäisi ottaa kun yrittää tulla raskaaksi.
Kysyin apteekista asiasta ja hän ei osannut sanoa muuta kuin että voi vaikuttaa tulevan lapsen kehitykseen?
Ja minulle hän sanoi että kannattaisi odottaa yhdet menkat tai jotain..
Itse mietin monta päivää mutta päätin ottaa lääkkeen kun ei kai hiivakaan hyvää voi tehdä jos raskaaksi yrittää.
Me pidimmekin taukoa jonkin verran.

Mutta haleja ja jaksamisia :hug:
 
Tuolta odottajista tuun häiritsemään :ashamed:

Kun satuin lukemaan Summerin jutun niin tuli vain mieleen kun tielläni oli tuo samainen tauti ekaa kertaa toukokuussa ja luin kanssa selosteesta ettei pitäisi ottaa kun yrittää tulla raskaaksi.
Kysyin apteekista asiasta ja hän ei osannut sanoa muuta kuin että voi vaikuttaa tulevan lapsen kehitykseen?
Ja minulle hän sanoi että kannattaisi odottaa yhdet menkat tai jotain..
Itse mietin monta päivää mutta päätin ottaa lääkkeen kun ei kai hiivakaan hyvää voi tehdä jos raskaaksi yrittää.
Me pidimmekin taukoa jonkin verran.

Mutta haleja ja jaksamisia :hug:
 

Yhteistyössä