Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

Samaa mieltä caffee81:n kanssa. Taisin muuten nähdä jossain sellasen sykemittarin, johon sai ohjelmoida oman viikko-ohjelman ja siellä oli valmiina ohjelmat intervelliharjoitukselle (just tuohon, et syke vaihtelee liikunnan aikana). Pitäis tehdä tutkimusta et kenen se oli ja minkä hintainen. Itseä alkoi ainakin kiinnostamaan.
 
mulla nyt sit vihdoin tuli täti tänään kylään.. mut voi poistaa listalta, oli niin oudon pitkä toi viimesin kierto että pitää katsella miten sit ens kierron kans käy ku ei osaa ollenkaan arvioida ovista. kiitos tuestanne, palailen sit tossa elokuun alussa takas tänne kunhan alkaa taas jännät päivät. tsemppiä kaikille. rhealle erityisesti. toivottavasti olette kaikki tuossa plussanneiden listassa ku mä taas ens kerran sit joskus kirjottelen tänne. nea kiittää ja kumartaa :heart: :wave:
 
nea85 Hyvä että voit aloittaa nyt kierron alusta, jospa se nyt normalisoituisi. sähän voit ostaa niitä ovistikkuja, jos kierrot pysyvät pitkinä niin saisit selvyyttä millon sulla ovis. Ja tule takas aikaisemminkin jos siltä tuntuu! :hug:

mussu81 ja caffee81 ihania tsemppareita olette! En oo vielä mennyt juoksemaan, mut siis mä oon kirmaillu vuosien saatossa. Nyt kesäaikana en oo tehny mitään muuta kuin pihahommia. Meillä on ihana maasto täällä, melkein suoraan kotiovelta pääsee metsälenkille. Siellä on hyvä juosta puuskuttaa kun ei ole yleisöä katsomassa mun sinertyvää pärstää, ja kyttäämässä et millon se oksentaa!! Ja juu, mä oon tehny aina aloittaessani tän kausittaisen harrastukseni et juoksen ja kävelen välillä. Ja sit niitä hauskoja polven nosto juoksuja ja välillä jalka pakaraan ym. Siellä on kivaa pomppia kun tietää ettei muut nää :)
Ehkä huomenna.. kohta tulee kaveri grillaamaan B) , eli lenkkeily taas vaihtui...

Rhea jaksamista, en yhtään osaa sanoa sulle mitä ne kohdun nupukan kovettumiset meinaa. Toivon vain et se vuoto loppuu nyt kokonaan, ja ois jotain muuta vuotoa, vaikka jotain jäänyttä tavaraa, joka tekee sun vauvalle vain tilaa. :hug: Elämä ei tosiaan ole reilua, jos käy nyt huonosti. Toisaalta, jos sillä ei ollukkaan sit kaikki kunnossa, niin luonto hoitaa sairaat tässä vaiheessa pois, mikä minusta on parempi.
Jaksamista! Onneksi se sun mies tulee kohta sun luo.
 
Paljon onnea plussasta suvitus :heart:

Niitä kaivataan täällä. Tää on ihan hulluu, kun vaan vahtaa koko ajan, että onko niitä oireita. Meinaa pää hajota. Vielä reilu viikko ennenku pääsee testaamaan, siis jos toi täti ei porhalla paikalle.

Mies tuo kohta lohta, joka pitäis fileroida. Elikkä täällä sitte haistaa kalalle koko ilta. No joo, tulihan taas höpötettyy...
 
Onne suvitus! Ja ennenkaikkea pienelle paljon tarrasukkia! :flower:

Nyt ei oo enää moneen tuntiin tullu vuotoa, mutta kohdunnapukka on aavistuksen tullut eteenpäin. Mahassa edelleen krapulavääntöä. En tiedä enää mitä ajatella.. :/
 
Papsu: Kiitos!

Mä vaan väkisin ravaan veessassa koko ajan tarkistamassa missä mennään. Jääkaappi on tyhjä ja ukko simahti sänkyyn. En uskaltais kauppaankaan lähteä.. :/ Kyllähän mä tuolla pikkukaverille oon jutellu ja itkeny ja rukoillu tässä päivän mittaan. Koirakin nuoli mun kyyneleitä ja yhdessä huhuiltiin "pikkusisarta" (koirasta tulee hyvä isosisko) vielä jäämään meidän kans.. lakkais vaan tää maha kipu.
 
Hui.. onpas tänne tullut plussanneita! Hienoa ja onnea kaikille! :flower: =)
Mulla menkat tuli ja meni.. ja kierto VAIN 35!! :eek: Eli tänään olisi kp.5. Sinne listaan voi laittaa näin kp.5/35 (35-45) ja yk.2! Kiitos! :D
Tuossa viime kierrossa ei odotukset olleen korkealla koska ovis meni tietoisesti ohi.. tässä kierrossa tuskin pääsee ovis karkaamaan! ;)
Edelleen seurailen täältä taka-alalta etten jää koukkuun.. tää on niin kiva paikka! =)
Ja oikein hedelmällistä kesää kaikille! B)
 
Joanna, miten on tällä hetkellä huimauksen kanssa? Kirjoituksesi oli nimittäin kuin omasta suusta!

Olen jättänyt itse pillerit pois kolmisen kuukautta sitten. Tyhjennusvuoto tuli normaalisti, mutta sitten kestikin kp 49, ennen kuin ekat luomumenkat tuli. Nyt odottelen niitä toisia luomumenkkoja ja kp on tällä hetkellä 43. Menkkaoireita on, mutta menkkoja ei kuulu. Vain kirkas valkovuoto on lisääntynyt huimasti, mutta eikös sen pitäisikin enteillä menkkoja..?

Mutta siitä huimauksesta. Mua alkoi ekaa kertaa elämässäni huimata pari viikkoa sitten. Jos oikein laskin, niin viikko ennen sitä olisi ollut ovis. Tällä kierrolla en ovista tuntenut, ja enhän edes tiedä, tapahtuiko sitä, kun täältä olen lukenut, että pitkillä kierroilla ovista ei välttämättä edes tapahdun. No, takaisin asiaan! Tätä huimausta on tosiaan kestänyt jo pari viikkoa ja sitä on 24/7. Eka epäilin väsymystä, kun työpäivät ovat olleet pitkiä jo muutaman viikon enkä ole syönyt mitenkään oppikirjan ohjeiden mukaan. Tällaisia ajanjaksoja on kuitenkin ollut viime vuoden aikana lukuisia eikä ikinä ole tällä lailla tapahtunut. Seuraavaksi tartuin verenpainemittariin, kun yleensähän huimaus liittyy verenpaineeseen. Mittari näytti, että paineet on alhaiset, pahimmillaan mittasin 102/54, vaikka normaalisti on tuo 120/80. Alapaine on normalisoitunut melkein, mutta yläpaine pysyttelee edelleen 110 tuntumassa.

Sittenhän tuli se kolmas vaihtoehto mieleen: raskaus. Olen käyttänyt jo kolme, jep, kolme :ashamed: testiä ja kaikista on tullut puhdas nega. Testit on olleet ClearBlue -merkkisiä. Menkkoja ei tosiaan kuulu, vaikka oireita on ja useampaan otteeseen päivisin tuleekin tunne, että pöksyihin holahtaa jotain merkiksi menkkojen alkamisesta. Mitään, valkovuotoa kummempaa, ei ole kuitenkaa vielä ainakaan tullut.

Muutama päivä sitten mieleeni tuli vielä sellainen erilainen tapahtuma, joka sattui töitä touhutessa pari viikkoa sitten (kyllä, ennen huimauksen alkamista). Olin kyykistymässä alas ottamaan käsiini jotain painavaa, niin yhtäkkiä kohdun kohdalta alkoi repimään aivan kamalasti. Pomppasin ylös ja pitipä pari kertaa puhallellakin, kun sattui niin perkuleesti. Yritin mennä takaisin kyykkyyn, kun repiminen helpotti, mutta se alkoi alas mennessä taas. Odotin vielä hetken, ja sitten repiminen helpotti, yhtä nopeasti kuin oli alkanutkin. Ovulaatiokivut olen tuntenut nipistävänä tunteena jommalla kummalla vatsan sivulla, mutta tuo repivä kipu tuntui todella voimakkaasti juuri kohdun kohdalla, alamahassa, aivan häpykarvoituksen yläpuolella. Mitä ihmettä tuo oli, sillä negat osoittaa, etten ole raskaana?

Miettikäämme yhdessä, mikä ihmettä meitä vaivaa, sillä tuskin pyörrytystä pystyy näin aidosti kuvittelemaankaan.
 
no niin onnea vain kaikille plussanneille! :hug: :flower:

itellä alkaa taas jännät paikat olla käsillä, mut ihan rennosti vaan! :whistle:

no oltiin pari päivää siel mökil ja käytiin katinkullassa polskimassa mutta oli kyllä aikamoinen pettymys, ensin tuli kinaa lippuhinnoista, paikallis lehes oli tarjous et ennen klo14 lippu 11e/hklö koko kesän, no sitte sanovat että lasten allas on suljettu! |O :eek: no päästiin altaille ni huomattiin et pari muutakin allasta oli suljettu ja niissä käytävä altaissa olevat hieronta/pore jutut ei kaikki toiminu ollenkaan/niinkuin pitäisi! muutenki paikka oli vähän :x alku vuodesta käytiin viimeks ja oli tosi mahtava paikka! en suosittele kesällä! ulkoaltaalla ei voinu olla kauaa kun satoi vettä ja oli kylmä! mut muuten onnistunu reissu! käytiin sitten hohtokeilaamassa! se oli hauskaa varsinki poitsusta! :heart:

ps.en oo muuten vieläkään päässy takasi listalle nikinvaihdon jälkeen ! :whistle:
 
Suvitus onnea plussasta!!!

Minä täällä edelleen jännään...On ollut hiukka etova olo koko illan ja masua nipistelee...En tiedä mitä ajatella...Jospa sitä kattelis loppuillan telkkua ni kestäs ajatukset jossain muualla...
 
Jaksamista Rhealle ja kovasti onnea kaikille plussanneille :hug: . Täällä ollaan kuin kissa pistoksissaan,menkat eivät ole alkaneet vain pientä epämääräistä tuhnua havaittavissa. Vatsa on turvonneen oloinen ja kaikenlaisia muitakin oireita olen tuntevinani mutta onko se sitten vain mielikuvitus mikä tekee tepposiaan?? Huomenna aamulla taidan taas testailla.
 
ONNEA SUVITUS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :hug:

Mulla kans jännät paikat.. aamulla testaan. Viime kierrossa alkoi just näillä kellon lyönneillä tiputtelu, nyt ei.. huh huh..
Onneksi oli kaveri koko päivän kyläilemässä niin sai ajatukset muualle muisteloihin.
Vatsaa kyl valitettavasti nippaa ihan kuin menkat alkais, mut niin on kyl tehny nyt pari viikkoa.
jännittää.....................
äippä67 plussataanhan molemmat aamulla!
 
äippä67: toivotaan että olisi pikkuinen matkassa. Ilmoittelethan kun testi on tehty.

Ite tässä just mietin et millä kp:llä uskaltais alkaa testailee. Mul ei oo ihan säännölliset kierrot. On myös lyhyempii ku kp30. Edellinen kierto tais olla jotain 25 jos ei lyhyempikin. Mut yleensä kuitenkii toi 30 lähestulkoon.

Noita teidän kuntoilujuttujanne mietiskelin kun pitäis itekin alkaa juoksemaan. Kävinkin jonkun aikaa lenkillä, mut tuntu ettei siintä ollu mitään hyötyä. Alotin siis aivan parin kilsan lenkillä ja tod. hiljasella vauhdilla. Joko ei ollu hyötyy tai sit miä oon vaan TOSI laiska :LOL:
 
Kylli-täti toivotaan kovasti, että molemmille näyttää aamulla plussaa!!! Jotenkin vain niin pelottaa, että joutuu taas pettymään. Tiedän, että turha stressaaminen asiasta ei auta yhtään mutta minkäs luonteelles teet?? Toiveet ovat niin korkealla kun tuo mokoma ikäkin alkaa painaa (tai ei se musta tunnu vielä miltään mutta tuo itse luku 40 on aika hurjan tuntuinen :LOL: )
 

Yhteistyössä