Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

tervetuloa kaikille uusille..

en oikein kunnolla ajtuksen kanssa pystynyt lukemaan kaikkia kirjotuksia ku niitä on tullu niin paljon.. ja sisko tuossa vieressä eikä vielä tarvitse suunnitelmista tietää.. Rhealle onnea labratuloksesta..

omaa napaa sen verran et mahassa tuntuu painetta varsin kin ku makaa mahallaan.. ja ihmeen tuntuista kipua on ollut.. myös ilmaa ihan hirveesti mikä on outoa :/ en tiiä.. varmaan kaikkea mieli pistää kuvittelemaan.. en usko että on tärpännyt :( masentaa kyllä jos ei ole.. blaah.. täällä on siskon tyttö pitäny niin kiireisenä mut et päivä meni hujauksessa.. on se niin ihana.. kovasti kuulemma rakastaa tätiä.. tää vauvakuume on ihan hirveetä.. tällä vaivata mieltä koko ajan ja tuskailla..aaaargh :kieh:
 
jänskättää kovasti...eipä muuta...Koko ajan odotan, että millo se täti tänne kurvaa...Pitää jatkuvasti keskittyä mahaan, että tuntuuko niitä menkkakipuja vai ei...Ei ainakaan vielä (koputtaa kiireesti puuta)...Jeps, illan jatkoja :p
 
Kiitos suikale! Kyllähän se aika menee hitaasti. Koita vaan puuhastella siskontytön kans ja ajatella muuta niin kotona on jo viikko vierähtänyt. :hug: Ei se plussankaan jälkeen sen kummallisempaa oo, hirveetä jännäämistä ja oman olotilan tutkimista edelleen. En voi käsittää miks muut on huonovointisia ja väsyneitä tässä vaiheessa kun itsellä ei oo mitään oireita. Pistää mietityttään, että onko kaikki OK.

Mukavasti uutta porukkaa pukkaa! Tervetuloa vaan kaikille. Jospa me "ei palstalle enää kuuluvat" pikkuhiljaa poistutaan tästä tieltä ja annetaan uusille mahdollisuus jutusteluun.. :whistle: Tää on niin ihq pino, että luopuminen on raskasta. :snotty:

Papagena: Kyllä sitä saa ja uskaltaa. Tosin mulla ei hirveesti vielä mitään himppoja oo ollu, ukolla kyllä olis. Ollaan me silti pari kertaa plussan jälkeen oltu sillee. :LOL: Vähän se kyllä hoopolta tuntuu.. :/

Enpä oo minäkään tietonen ukon suvun tautipesäkkeistä, joten siis pakko se on mukaan saada. Niillä on niin riitaisa suku, etten edes tunne puoliakaan lähisuvusta.. :x Oma suku taas on tosi pieni ja kaikki ollaan melko läheisiä toisillemme, mutta en mä muista että kukaan ois sairastanu mitään pidempiaikasta.. :/ Täytynee kysellä ku kotiin mennään viikonlopuks.
 
Emminmamma Kiitos, lisää vaan minut jo listalle. Tosin pitäisiköhän yk:ksi merkata -1, kun se oikeastaan tarkoituksellisesti alkaa vasta seuraavassa kierrossa. :LOL:

Harmittaa, kun pääsen puhumaan miehen kanssa vasta puolilta öin, kun hän tulee töistä. Päivällä pyysin häntä vain lukemaan pillereiden ohjeista (hän oli kotona, minä töissä ), mitä tässä tilanteessa tulisi tehdä. En halua hänen kuvittelevan, että unohdukseni olisi ollut tahallista.

Rhealle onnea labraplussasta.

Papu: vaikken raskaana olosta mitään omakohtaisesta tiedäkään, niin uskoisin pupuilun olevan ihan turvallista. Tuskin pikkuinen niistä koputteluista loukkaantuu ;)
 
tervetuloa kaikille uusille =) !

khala:meillä kans yritetään sitä kolmatta, ja näyttää aika lähekkäin olevan noi meidän kp:t...jänskitään sitten yhessä... ;)

Ihan ihme juttua...mie lueskelin noita teän juttuja noista pöksypölyistä...taitaako olla melkein jotain tautia tai jotain :eek: :p
täällä siis kans... :LOL:
tissitki on ollu aika arat... ja nippailee massua edelleen..
kuntoillukin olen..aamulla ennen työpäivää kävin 8km kävelemässä..
ja kuntosalille pitäis loppuviikosta lähteä..
Hei Papa: lähde mun mukaan...itseasiassa aamulla menin niiden teidän talojen ohi...olisin tiennyt, olisin hakenut sut mukaan ;)

Huomisesta en kylläkään vielä tiedä menenkö aamulla lenkille, kun pitää viedä meidän aaron astma/allergiakokeisiin, kun on yskiny jo helmikuusta asti eikä mikään lääke pure :/ (minulla itselläni on astma, niin sain vihdoin ja viimein lääkärin kirjoittamaan lähetteen aaronille)
Ja tänään tuli kutsu aaronille silmäleikkaukseenki...
Säälittää pikkuinen..mutta sitte on parempi... :hug:

mutta nyt hyvää yötä!
 
Papis en tiedä osaanko räätälöidä sulle ohjelmaa, ja sen oman lajin löytäminen oli ainakin mulle hankalaa, mut mulla näyttää tältä;

ma, ti, to, pe ja joskus myös la juoksulenkki 7-10km ja keskisykkeellä. Pyrin käymään aikaisin aamulla tai reilusti illan puolella. Niinä päivinä ku en lähde juoksemaan käyn äitini kanssa reippaalla kävelylenkillä (matka yleensä n. 5km). Alussa tärkeintä on muistaa PPP (pitää pystyä puhumaan) eli suht rauhallinen tahti. Mulla oli "opettajana" koulumme liikunnanope, jonka kanssa käytiin eka lenkki kiertämässä. Sen jälkeen seurana on ollut mp3-soitin ja lempparimusa :D

Lisäksi investoin kotiin levytankopainot. Kävin vuoden verran bodypumpissa Oulussa, mutta muuton myötä kaikki jäi, kun kotipaikkakunnallamme ei ole salia. Painot maksoivat n.50e ja ohjeita löytyy netistä vinot pinot. Kesällä olen kyllä tosi laiska painojen kanssa :ashamed:.

Viime syksynä aloitin myös itämaisen tanssin, johon hurahdin ihan täysin. Oma ryhmämme loppui joten kevään kuljin yli 30 km päässä naapuripaikkakunnalla :D Tosi hyvää liikuntaa kaikille lihaksille ja ihan ehdoton pienten lasten äideille, jotka kärsii hartiakivuista...!

Hui alkoi kuulostaa fanaattiselta ku kirjotti ton kaiken ylos. En ole ikinä pitänyt itteäni himoliikkujalta ja vasta parin viimevuoden aikana olen päässyt ylimääräisistä kiloista. Vieläkin on vaatekoko 40-42, joten mikään laiheliini en ole, mutta painoindeksi kohdillaan =)

kaiken liikkumisen koitan kuitenkin pitää vapaaehtoisena, eli jos joku ilta huvittaa enemmän istua sohvalla ja tehdä käsitöitä, niin sitten en lähde! Niin ja mulle tärkeintä on päästä hetkeksi omaan rauhaan. Toisaalta nuo hetket on isin ja pojan yhteistä aikaa, joten en pode huonoa omaatuntoa :D

Käy vilkaisemassa http://www.tuuli.net/ sieltä sain ainakin ite ihan hyviä vinkkejä liikkumiseeni =)
 
Testi on nyt kaapissa ja odottelee aamua.. Rinnat on kasvanu jo yhden kuppikoon mut se tosin saattaa johtua liiallisesta suklaan syönnistä :whistle: niitä myös hiukan "juilinu" siis tuntuu et ne kiristää :eek: taikka sit rintsikat on liika kireet :D saas nähdä pitääkö mun kutinat paikkansa...mies ei meinaa pysyä nahoissaan,sano herättävänsä mut testaileen aamulla :LOL:
 
hope08 peukut pystyssä myös täällä!!!!!!!!!!!!!! :wave:

Rhea + muut plussanneet: Ei teidän tartte täältä lähteä minnekkään! Vaikka kaikkihan me haluttais sinne odottajien pinoon, mielelään jo maalismasuihin...

Mulla tänäänkin vatsassa paineen tuntua ja vihlontaa. En hemmetti soikoon voi ainakaan kuvitella näitä!! voiko tosiaan jotakin toivoa vaan niin paljon että kroppa menee sekaisin.. Kai se voi!!!
No, toivo plussasta ei oo menny vielä, tän aamun nega oli niin hätähousun hommia kun olla voi..

Me muutes lähdetään perjantaina reissuun iloiseen itä-suomeen, ensiksi Ilosaarirokkiin ja sieltä mökkeilemään vajaaksi viikoksi. En pääse koneelle hetkeen sitten, voipi olla ongelma kun tuntuu et tähän kirjuutteluun ja varsinkin teidän juttujen lukemiseen on jääny koukkuun!! Ootte ihania kanssasisaret !

:heart:
 
Mä taidankin siirtyä takaisin odottajista tänne. :'(
Maha kramppaa ja ja tulee vuotoa. Mä en kestä tätä. Itken vaan hulluna.. vasta tunnin päästä pääsee tk:hon. Mut mä tiedän jo, että kesken meni. Niiiin paha olla!!! :'( :'( |O
 
KESKIVIIKKO 11.7.2008

*Esikoisesta haaveilevat *


Bumba.................kp5/31-34 ..............................yk. 3
Joanna................kp. 12/28...................................yk. 2
Tinkatar...............kp. 12/26..................................yk. 0
gataa...................kp. 14/31-39............................yk. 5
mouku80............. kp. 15/24-39............................yk. 3
juuri.....................kp. 17/28-32............................yk. 2
Kylli-täti................kp 24/25-29...........................yk. 4
Suikale................ kp. 24/29.............. ................yk. 2
Hilipati................. kp. 29/27-35..........................yk. 3



*Toista toivovat *

Heikko-Peikko............kp. 5/35 (35-45)............yk. 2
Summer81.................kp 6/28-30.....................yk. 2
Vilinäiti........................kp 6/29.............................yk. 15
Äityli -84....................kp. 10/34-40......................yk. 11
mussu81....................kp. 16/28-32......................yk. 3
Pixie...........................kp. 18/32...........................yk. 1
Ellen83........................kp 22/26.........................yk. 3
Venla-05.....................kp 23/30.........................yk. 1
Emminmamma............kp. 23/27-32....................yk. 3
Poni06........................kp 25/28-32....................yk 1
Jopa73.......................kp. 27/26 (23-38)..............
Caffee81....................kp. 27/26-28....................yk. 4
elmerius80.................kp 34/31..........................yk. 1
äippä67.....................kp. 34/28-32....................yk. 6
Nenya........................kp. 35/41.........................yk. 0
niko06.......................kp. 37/27.........................yk. 2
Salamander...............kp. 40/28.........................yk. 2



* Kolmatta kaipailevat *

aurinkoenergiaa.....kp. 9/28........................... yk. 5
khalawah...............kp. 9/28...........................yk. 1
Carla......................kp. 17/26-28....................yk. 1
perhoinen84...........kp. 54/31............................
Äippä84..................kp.58/28-30.....................yk. 4



* Neljättä toivovat *

Päppä................kp 37/26-30.............


:heart: Haamuilijat :heart:


:heart: Plussanneet :heart:

iida83.....................2. lapsi ..........LA 31.12.2007
Pikkueppu..............4. lapsi...........LA 13.01.2008
Afu-82...................1. lapsi...........LA 21.01.2008
Sonja.....................2. lapsi ..........LA 27.01.2008
Piipi79....................1. lapsi...........LA 01.02.2008
Amalia-...................3. lapsi...........LA 04.02.2008
Hissukka................2. lapsi ...........LA 05.02.2008
Meillevauva............1. lapsi...........LA 10.02.2008
Vauvakuumeinen...1. lapsi...........LA
nipsuli..........................................LA 11.02.2008
Olivia............................................LA
Ciba.......................1 lapsi............LA
Hannipupu.............3. lapsi...........LA
tuittu-tilda..............2.lapsi............LA
äiskä äiskä.............2. lapsi...........LA 14.3.2008
Rhea......................1. lapsi...........LA 11.3.2008
Papagena..............2. lapsi...........LA 13.3.2008
Hope08..................5. lapsi...........LA 20.3.2008
Suvitus...................2. lapsi...........LA 22.3.2008

 
Rhea: toivotaan parasta :hug:

hope08: PALJON ONNEA :heart:

omaan napaan täti varmaan kohta tulossa. Rinnat ei oo enää kipeet, tuntus kyllä että hiukan turvoksissa. Mahaa ei enää nippaile pahemmin ja kn ihan pehmeä ja aikaste edessä. Ihmettelen vaan kun neidistä tein raskaustestiä niin pitkään näytti negaa eikä tätiä kuulunu. Sitte kävin gyniksellä ja se sano et joko oon raskaana tai sitte menkat alkamassa just. Eli olikohan toi kn sillokin pehmee vai kuuluuko sen olla kova jos raskaana?

Ja muurahaisongelma jatkuu. Nyt ne tulee sisään olkkarista :headwall:
 
Rhea iso :hug: ja toivotaan parasta.

Minut saa lisätä listalle, korjataan vaan vähän kiertopäiviä eli mulla nyt 9/28. En vielä tiedä onko tää yk 1, mutta pillereitä en enää syö, on siis miehestä kiinni miten tehdään :whistle: :whistle:

Onnittelut Hope08:lle plussasta, kaikkea hyvää tulevaan :flower:

Just tulin töistä, oli vähän lyhyempi päivä. Pitää alkaa "päiväkahville" ennen kuin lapset heräävät =)
 
Onnea hope08! :flower:

Ei antanu lääkäri paljoa toivoa. Hanska jäi veriseks ja klimppiseks. Ei kuulemma kannata ultrata tässä vaiheessa, joten tässä sitä nyt sitten vaan odotellaan kunnon vuotoa. Mä tiesin, että kaikki ei oo hyvin ku ei ollu mitään kunnon oireita. Paska olo. :'(
 
Yksinhän minä.. mies töissä 3n asti ja porukat toisella paikkakunnalla. En mä niille edes ehtiny kertoa koko raskaudesta.
Aamulla piti lähteä kavereiden kans seinäjoella käymään ja siks heräsin niin aikasin. Nyt ne on sit siellä ja mä yksin täällä, ei oo ketään kelle soittaa.
Ajattelin mennä koiran kainaloon nukkumaan ja odottaa miestä. Vaikka tuskin tässä unta saa.
Itkemisestä tulee aina hirvee pääkipu enkä nyt vielä uskalla särkylääkettäkään ottaa.

Kiitos kaikille halauksista! :heart:
 

Yhteistyössä