Mua on oikeastaan alkanut ihmetyttään yks asia. Mua on reilu viikon ajan pyörryttänyt kovasti. Olen pitänyt sitä ihan normaalina, koska näin välillä käy esim. töissä jos olen kyykyssä ja sit nousen siitä ylös. Mut eilen kun oltiin siellä ystävillä niin istuttiin kaikessa rauhassa siinä niiden terassilla.. Niin yht.äkkiä alkoi vintti pimentyä.. Sain just kiinni niiden terassin kaiteesta. Ja sit kun aloin miettimään asiaa.. Niin mua on pyörryttänyt koko tän mökki viikon ajan päivittäin... Jopa useita kertoja päivässä. Viimeks äsken tossa laiturilla kun katsottiin miehen kanssa kaloja! Meillä on kotona verenpainemittari(miehellä oli ongelmia verenpaineen kanssa edellisessä työpaikassa, ku oli niin stressaava työ et ostettiin sit mittari kotiin) täytyy varmaan huomenna mitata ku käydään kotona. Ja sitten pieneen mieleen hiipi ajatus et jos olenkin raskaana.. Ku ei ne menkat tosiaan kestänyt ku sen pari päivää. Tosin siihen en kyllä itsekkään usko.. Mut ku mieli tekee kepposia! No.. Täytyy seurata tilannetta. Jos ei ala helpottaan ja lukemat ei huomenna ole kohdallaan niin täytyy miettiä jos lääkäriin sit menis!