*~* Keskenmenon jälkeen plussanneet ~ HELMIKUU *~*

Moikka,


Ihanaa, että Sussoolla kaikki hyvin. Epäinhimillistä jos tuossa kohtaa alkaa ongelmat!!!

Superhali kaikille ihanuuksille muuten!!! Mulla vessassakäynninyhteydessä tuppaa ylimäärästä mönjää jäämään paperiin. Tämän päivän olen maannut peiton alla ja voivotellut itseäni. Olen epärehellinen, tänään olisi töissä ollut kehityskeskustelu pomon kanssa. Pomo yrittää välillä olla "ystävä", just tollasissa kehityskeskusteluissa alkaa utelemaan "miten perheen kanssa menee", "onko muuten hyvä olla" jne. Kerran sanoin sille, että ei pomon tartte tuollasta kysellä, pomo (muuten mies) totesi "en kysykään pomona vaan ystävänä". Joo, aika paksua, enköhän mä ite ystäväni valitse ja pomolle en todellakaan kerro mitään henkkoht asioita.

Mutta siis kun tilanne on mitä on ni totesin eilen, että en mene töihin, en kertakaikkiaan JAKSA alkaa mitään p*skaa jauhamaan pomon kanssa tässä tilanteessa. Eli :attn: ekaa kertaa elämässäni olen epärehellisesti sairaslomalla, lapunkin sain voivottelemalla flunssaoireita. Ällöttää tällanen toiminta, todellakin, mutta eilen vaan tuntui, että oon umpikujassa ja tää on ainut ratkasu. Saatte kivittää!! Ainakin kaikki esimiesasemassa toimivat.

Mutta, mutta, ihanaa on kyllä ollut nukkua koko päivä, vaikka jotenkin tuntuu, että ei väsytä tarpeeksi, ni kyllä mua jollain tasolla väsyttää, kun aamulla päätin että en nouse ylös ni kummasti oon nukkunu varmaan 4-5 tuntia päivän aikana.....

Ei tässä muuten auta ku odotella, jos ens viikolla tulis se ultra-aika, ni sit katon meenkö ennen sitä maksamaan itteni kipeeks vai ootanko.


Huhhei, eikös ois hyvä hetki jatkaa unia? :xmas:


wrv8noin


:xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas:
 
Sussoo ompas hienoa!! :hug: :heart: :heart:

Woodoo minäkin vuotelin 7+ jotain!! :wave: Menin varhaisultraan rv 8 ja kaikki oli hienosti. Pidän NIIIIIIN paljon peukkuja että nivelet ruskaa. :hug:

Joo.. oon ollu vähän muissa maisemissa pari päivää. Siis henkisesti. :LOL: Ilman mitään syytä. Mun piti jotain päivittää... Ainiin Heinämassu halus pinoon? Niinkö se oli? :p Täytyypä selata noita vähän...

*********************************
Neuvola-lääkärin kuulumisia:

Rv 26+3
Paino 64.6 (+525g/vko)
Paineet 118/74
hemppa 121
sf-mitta 24
sydänäänet +140
liikkeet ++
kohdunsuu pehmeämpi kuin ennen (kuuluu vissiin asiaan tässä vaiheessa jo)
mutta kiinni ja 3 cm.

Eli kaik hienosti. :D

*************************

EM ja Dodoliina 26+3 :heart:
 
SusSoo :heart: :heart: :flower: ihanaa!!!!!!
woodoo :hug: :hug: kaikki on hyvin!

(.) Jälkitarkastus on parin viikon päästä. Kullaan taas patologin vstaus silloin. Mahaa juilii lupaavasti, että vois olla kuukautiset oven takana...
Meille tuli tänään "koiravauva" painaa vaan 20kg ja on ihana. Vaikka mä en hoida sitä. Se on lasten ja miehen projekti...
Voikaa hyvin ja paksusti :wave: :wave:
 
Kiitos kun laitoit listaan minutkin, ElinaMaria!

Synnytyssairaala on todennäköisesti LS (jos se nyt oli Lohjan sairaalan lyhenne)

Mä oon ihmeissäni, herään nykyään todella pirteänä jo ennen kuutta :D normaalisti haluisin vain jäädä peiton alle lämpimään :saint:

Huono olo vaivaa, ja paleltaa koko ajan..Ja taas olen alkanut torkkumaan jo ilta kahdeksalta--ja ennen kymmentä mä jo nukun. Mies yritti eilen illalla herätellä kun olin kesken leffan katsomisen nukahtanut sänkyyn, en sitten jaksanut edes nousta hampaita pesemään..Tuo hampaiden pesu onkin jännä operaatio..Oon aina ihmetelly miten jotkut sanoo sitä että raskaana ollessa oksettaa kun harjaa hampaita, mut nyt olen saanut omakohtaisesti todeta, että pitää paikkaansa :x mikähän siinäkin sitten on... Toisaalta joka ikisestä pahasta olosta ym mulle tulee hyvä mieli :D kesken menneessä raskaudessa olin niin oireeton, että hätäilinkin sitä oireiden puuttumista. Eli kiitollisena otan nämä olot vastaan ja yritän vaan kestää :LOL:

Hyvää viikonlopun jatkoa kaikille!! :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Heinämassu82:
Onneks tää pino on olemassa.jotenkin en pääse nyt henkisesti mukaan tonne lokakuisten pinoon!!
Tähän on pakko kommentoida sen verran, että mä olin alussa kanssa kesäkuisten pinossa, mutta siihen ei vaan päässy mukaan enkä jaksanu lukee niitä viestejä, joten jättäydyin "vain teidän armoille" ;)

Mukava pino tämä on, ja niin ymmärtäväinen :heart: Oletteko muuten huomanneet, että täällä aletaan piristyä, oon melkein joka päivä jotain saanut selostettua teillekin :kieh:
 
SusSoo
Alkuperäinen kirjoittaja herkkupeppu:
Alkuperäinen kirjoittaja Heinämassu82:
Onneks tää pino on olemassa.jotenkin en pääse nyt henkisesti mukaan tonne lokakuisten pinoon!!
Tähän on pakko kommentoida sen verran, että mä olin alussa kanssa kesäkuisten pinossa, mutta siihen ei vaan päässy mukaan enkä jaksanu lukee niitä viestejä, joten jättäydyin "vain teidän armoille" ;)
Yhdyn edellisten kommentteihin. Tämä pino on myös mun tuki ja turva eli tänne tulee pääasiassa vaan kirjoiteltua. Heinäkuiset menivät heti jollekin suljetulle palstalle. Täällä on "tuttuja" tuolta kuumeilupuolelta, joiden kuulumisia on mukava lukea vaikka ollaankin ihan eri raskausviikoilla. Siellä heinäkuisissa ei ole ketään ennestään tuttua kun Mymmyryykin joutui sieltä poistumaan :hug:
 
Heinämassu älä nyt luovuta!!! Seksi saattaa rikkoa verisuonia siellä... :) :hug: Suukkiksellakin muistaakseni oli samanlainen kokemus alkuraskaudessa. Ja varmaan aika monella muullakin. Kaikki on varmasti ihan hyvin!! :hug:

Joo mäkään en pysy kärryillä tuolla toukokuisten pinossa kun siellä on niin paljon porukkaa. :whistle: Täällä on hyvä olla. :heart:

EM ja Dodoliina 26+4 :heart:
 
Tere ja ihan vaan minua itseäni:

Vuoto on muuttunut kirkkaaksi vereksi. Toistaseksi vähästä mutta alkaa tässä olla toivo ja huumori vähissä.

No, sen toivon vois heittää, että jos on ulos tullakseen ni tulis nyt sitten itsekseen ni ois yks etappi vähemmän edessä. Ja uutta sekin, eipä ole aiemmat edes yrittäneet ite tulla. Eli kirkas veri sinänsä ihan uus asia. Kättärillä ei taida vkl päivystystä olla, että kai se sitten pitää maanantaina mennä näytille?

Niinhän se sanotaan, että ei anneta enempää kun jaksaa ottaa, mutta nyt kyllä vois antamiset mennä vähän eri lailla, kahden tunnin päästä ois kuopuksen synttärijuhlat, voi venäjä, just sitähän mä just nyt kaipaan. Ihanasti jutella mukavia sukulaisten kanssa. Voi räkä.


Kyllä nyt saa marinat tähän pinoon riittää, poistun siis tästä nuolemaan haavojani ja mietin sitten uudestaan miten jatketaan.

Onhan se toki hienoa, että postissa on laatikollinen äitiysvaatteita odottamassa!!? :headwall: :headwall:

:wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :heart:
 
Woodoo :'( Ei voi olla todellista, että tämä elämä ja sen oikut on niin perseestä välillä |O |O
Paljon rutistuksia ja :hug: minulta ja jaksamista tähän kuluvaan päivään. Ja moniin muihinkin.

Unicco :heart: :heart: :heart:
 
SusSoo
Heinämassu :hug: eiköhän se tosiaan ole normaalia. Tosin mä olisin samalla tapaa paniikissa :ashamed: , niin kuin olen ollu miljoonasta muustakin asiasta jo tässä odotuksessa...

Mä yritän nyt tosiaan asennoitua niin, että kaikki on hyvin. Eilen siis ultrattiin ja tosi tarkkaan tutkivatkin kohdunsuun tilanteen ym. Oli kuulemma tosi epäselvä kohdunsuu mulla :eek: eivät saaneet kuvasta oikein selkoa. Löysivät muka vaikka mitä sieltä, mutta lopuksi kaikki olikin hyvin. Tänään taas on tullut sitä verilimaa. Mutta eilen ei löytynyt mitään kohtaa joka siellä nyt vois vuotaa ja vauvakin rimpuili reippaana. Joten nyt sitten asennoidun siihen, että kyllä tämä tästä kaikesta huolimatta etenee hyvin (taas hetken aikaa) :D

Sussoo ja Suloinen 17+2
 
AAM
woodoo voi kikkeli !
BAT ei se kirkaskaan blaad välttis vielä ihan tuhoon tuomittu juttu ole mutta kuten itse sanoit parempi asennoitua sitten että itselleen vähemmän elättelee toivoja ettei rysähdä korkeelta ja kovaa.. olla nöyränä mutta toiveikas. Kättärille katsastamaan tilanne sit.. :| voi vihna.. harmittaa niin sun puolesta :(

) .) meillä kans pojan synttärit tänään 2 vee.. kummiesedän (miehen veli) piti tulla mutta oli ottanut ööliä eilen ja teki oharit.. :kieh: :headwall: arvasin ! ja toinen kummisetä on tasmaniassa.. tuli sentäs viesti aamulla.. et sillee..

Sussoo :hug:

heinis ei välttis merkkaa mtn tuo seksijälkeinen vuotelu.. :) rauhallisin mielin vain.

ja minäkin pidän meistä ja meidän pinosta :)
Ja tietysti omasta huhtikuumasuista missä kans viihdyn ja pikkukakkosodottajista :heart:

am & hippunen 30+5
 
Heinämassu mulla tosiaan oli vuotoa iha sillo ku piti menkkojen alkaa SEKÄ sitten 9vkolla seksin jälkeen (just ihanasti hääpvää seuraavana aamuna :/ ) mut ei ollu vaarallista :) Sittemmin ei oo vuodellu ja ny ollaan jo suht pitkällä! Eli tsemppiä ja koitahan aatella positiivisesti :)

woodoolle voimia, kumpa se ny sit ei kuitenkaan ois km.. Mie jaksan viel pitää toivoo yllä jos ei niin älyttömiä vuoda kuitenkaan. Mut jos se ny km on, niin toivottavasti tulis itekseen pois ettei sit joutuis kaavintaan. Kovasti jaksamisia! :hug:

SS/mytty 31+1
 
woodoolle :hug: :hug: :'( jaksamista!!!

Kiitos kun olette rauhoitellu mua täällä :heart: Ainakin nyt näyttäis tuo vuoto loppuneen, ja vatsaankaan ei mitenkään eri tavalla satu mitä ei olis nyt tässä muutenkin tehnyt. Päivälevolla olin äsken. Kyllä säikäytti tuo vuoto, tuli jo heti sellainen olo että mä perkules luovutan tän nyt ja kokonaan. Mut ehkä en vielä :heart: :heart:
 
Mulla on ollut "helppo" raskaus.. Ei kipuja tms pahemmin.. silloin alussa oli KAMALAT alavatsakivut, munasarjojen kohdalla rv5-7, eikä niihin löytyny syytä koskaan kun kaikki oli hyvin et oisko johtunu kohdun kasvusta tms??

Tsemppiä kaikille joilla vuotoja tai kipuja, jospa kaikki olis kunnossa :heart:

kleo+sara 21+2
 
Woodoo, täällä vielä varmuuden vuoksi peukut pystyssä! :hug:

Heinämassulla toivottavasti vain väärä hälytys ja kaikki kuitenkin hyvin! :hug: Peesailen muita, ei tuhru mitään välttämättä merkkaa. Itse tuhruilin myös, muistaakseni viikoilla 5+ tai 6+ (pää lahoaa, ei voi muistaa.... :headwall: ). Edellisissä raskauksissa, jotka siis kaikki neljä menneet kesken, en tuhruillut kertaakaan, ja nyt tässä tuhruilleessa ollaankin jo pidemmällä! Joten nou hätä vielä!

Viuhtis ja Tyyppi 24+0
 

Yhteistyössä