*~* Keskenmenon jälkeen plussanneet ~ HELMIKUU *~*

Jhellu: Mulla ei oireita menkattomuutta ja jotaki rintojen arkuutta lukuunottamatta kauheesti ole ollutkaan, mitä nyt jotain vk sitten oksensin 2 kertaa. Nyt on vaan rinnat kipeet ja rintsikat joutu vaihtaa koon isompaan (sekös ei minua haittaa ) :D
Ultra oli, menkoista laskettuna 7+4 mutta vastasi 7+0 ja ihan norm. mun kierroilla :)
Kannattaa oottaa siis mun mielestä selkeesti sinne 7+ jotta näkyy sykekin vaik olis hedelmöittynyt myöhemmin vast.
Oireettomana mennään,
mutta kaikki näyttäs olevan oikein hyvin.

Dada ja minimii 9+5 (nyt on jo lauantain puolella niin saanko sanoa 9+6? ) :whistle:
 
AAM
woodoo minähän sitä pohdin.. pässejä pomoja :headwall: keskittyis työtekoon.. |O eikä vahtais alasiaan.. :kieh:

Kärppis :heart: onnea.. mitä eikö äippäliini suppareita huomannut :eek: kummasti kiristeli alavatsaa :xmas: no tuli kuite mualimmaan ennen käyntsäriä se o (ala)pääasia :D

jhellu voi oireet loppua ko seinään, täälläkin :wave:.. ihmetellä mihin kettuun ne hävis ja silti kaikki kunnossa :) :hug:

am & hippunen 33+5
 
Onnea Kärppis!!! :flower:

jhellu minulla on varattuna varhaisultra 7+3. Viimeksi kävin samoihin aikoihin ja siellä se sydän jumputti :heart: Eli ei kannata mennä ennen 7+ viikkoa, sillä silloin vasta löytyy syke.
Itse olen myös lähes oireeton ja jokainen tuntemus alapäässä pitää käydä tarkistamassa vessassa, tuleeko jotai mitä ei pitäs pöksyihin. Ainoot oireet on maha- ja selkäkipuilu, sekä sappinesteen maku suussa. Niin ja väsymystä ei sovi unohtaa =)

pinkkimieli ja nimetön 5+1
 
Kaa
Kärppikselle onnea isosti!

Täällä ei taas kummempia. Tämän viikon neuvolassa napero oli laskeutunut ja kiinnittynyt lantioon, sf-mittakin oli tippunut edelliskerrasta. Joitakin kipeitä supistuksia (?) ja kovia liitoskipuja on ollut parin päivän ajan, joten eiköhän täälläkin joskus synnytä... ei toki vielä tarvitse, mutta josko vaikka viikon päästä voisi jo aloitella. =) Toki täysaikainen napero on jo nyt, mutta silti olisi mukavampi jos menisi vielä jokunen viikko. Paitsi ilman näitä supistuksia ja kipuja... :|

Mukavaa Kalevalan päivää kaikille!

Kaa 37+4
 
Kärppikselle paljon onnea!
jhellu mulla oireet alkoi kunnolla vasta kun oli reilu 6vkoa täynnä, joten voivat kohta sullaki tulla taas kahta kauheampana tai sitte ei ja siltiki voi kaikki olla kunnossa!

Mulla tosiaan noita oireita on tässä ollu, en ole edes jaksanut tänne kirjoitella, välillä olen vaan lukasemassa käynyt.
Kun siitä muutaman päivän kestävästä päänsärystä selvisin, alkoi armoton närästys ja pahaolo, onneksi ei ole kuitenkaan tarvinnut kovin monesti vessanpyttyä halailla, mutta jatkuva kuvotus on päällä.
Ja kauhea väsymys myös.. Nukun äly pitkiä yöunia ja lähes joka päivä täytyy lisäksi torkut ottaa, ainakin työpäivinä..
Mutta eiköhän tämä tästä kunhan vain pienellä olisi kaikki masussa hyvin, niin itse kyllä kestän vaikka mitä!

Mukavaa lauantai-illan jatkoa kaikille!
T:Rouva ja masukki 7+2
 
Kärppiksen perheelle onnittelut!! :flower: :flower: :heart:

Sen verran omaa napaa että koko pv:n ollut menkkamaista juilintaa alaselässä ja mahassa.. välillä vetää masun kovaksi mutta ei tee kipeää.. inha tunne vain. Kipeintä tekevät vaavin liikkeet... jotain järkyttävää.. ja säteilee reisiin asti.
että ensi viikko menee huiliessa ja sitten saa syntyä jos on syntyäkseen.. minun tuurilla tosiaan vasta huhtikuussa kun neuvolatäti huolissaan että tulee vähän liian aikasi :LOL:

nyt syömään.. hyvää iltapalaa tiedossa :p

danjuska ja vilma rv36
 
SusSoo
Kärppikselle paljon onnea! :flower:

(.) Tänne ei mitään uutta. Lomalla tuli löhöiltyä ja kiloja kerättyä :ashamed: Meidän perheessä on vatsatautia, joten sitä odotellessa aika tässä kuluukin :x

En löytänyt maaliskuun pinoa meille, joten kirjoittelin tähän. Näin loman ja nettipimennon jälkeen on vähän kaikesta pihalla :xmas:

t. Sussoo ja Suloinen 20+3 :heart: (iloiseksi yllätykseksi huomasin että lomallahan oli kympitkin paukkunu!)
 
:wave:

Kone toimii jälleen! Jihuu! :D

Teen maaliskuun pinon tänään illalla, jatketaan siihen saakka tässä. Nyt pitää mennä laittamaan makkari kuntoon kun käytiin eilen pinnasänky- ja hoitopöytäostoksilla... ;)

Palailen pian!

EM ja Dodoliina 29+6 :heart:

NIIN JA KÄRPPIS ONNEA ONNEA!!! :heart: :heart: Voi miten mä maltan oottaa toukokuulle.... :D
 
Nimra
Kärppänä Heinälatoon
Oikein suuren suuret onnittelut pienen syntymän johdosta ja oikein ihanaa ja rauhallista vauva-arkea
, tervetuloa sitten kerhoon puhumaan lisää :wave:
 

Yhteistyössä