Voi harmi noita Woodoon ja Uniccon vuotoja, varmasti stressaa. :hug:
Keskenmenneen raskauden laskettu aika olisi ollut viikonloppuna. Etukäteen vähän jännitin, että mitenköhän käy, surenko kauheasti, mutta menihän tuo sitten ihan omalla painollaan. Toki se kävi useamman kerran mielessä, mutta ei se sitten niin kauheasti kuitenkaan surettanut. Kiitos kotidopplerin, olen nyt niin mahdottoman rakastunut tähän uuteen tulokkaaseen, että oksat pois! Jotenkin olen kääntänyt asian niin päin, että tätä uutta tulokastahan ei olisi olemassa jos edellinen ei olisi mennyt kesken... joo, tiedän, ei oikein järkevää, mutta jollakin tavalla pitää itselle uskotella, että nyt on kaikki paremmin.
Kotidopplerilla tosiaan olen kuunnellut vaavia pari kertaa viikossa. Rauhoittaa kummasti mieltä, kun liikkeitä ei oikein vielä tunnu. Välillä olen tuntenut sellaisen töytäisyn tai muksahduksen, mutta kun nuo tuntemukset eivät ole jatkuvia, niin sitä vähän epäilee, että oliko se vauva kuitenkaan. Vielä siis odottelen niitä ihan oikeita liikkeitä, kutituksia ja potkuja. =)
Meillä töissä minulle etsitään jo äitiyslomansijaista... jotenkin kauheaa, että nyt jo!! En ole vielä käynyt edes rakenneultrassa! No, tottahan se toki on, että aika menee nopeasti ja kun minä pidän vielä kesälomankin ennen äitiyslomalle jäämistä, niin onhan se mun tuuraaja saatava tänne töihin ihan viimeistään toukokuun alusta opettelemaan näitä hommia. Mutta silti hurjan aikaisin ollaan liikenteessä, hui.
Ihana sää ulkona, voi kun olisi lomalla... no pari viikkoa vielä töissä ja sitten on viikon loman vuoro!
Sini, rv 16+1