Töistä ei kirjottaminen vieläkään onnistu, sain vastauksen modelta, että minua ei ole bannattu mutta ip voi vaikka olla vahingossa bannissa tai sit ei. Sain luvan kirjottaa kotoa. Eli lopputuloksena en tiedä miksi ei onnistu... Voikohan työnanataja laittaa asetuksiin jotenkin niin, että esim just tällanen ei onnistu? Mullakin voi olla päivällä vaikka aamusta iltaan tää sivu auki, ja välillä päivittelen. Meillä on suht pieni organisaatio, jos ne seurais jotenki nettiliikennettä ni vois kaksplussa sieltä erottua ajallisesti isona? En tiedä, mutta omituista on...
No joo, muilta osin homma etenee, oireet tuli vähän jälkijunassa, mut nyt sitte väsymystä on ollu. Tai vois sanoa, että totaalista velttoutta. Samoin ruoka on iso ongelma, mulla on tasan kaks vaihtoehtoa, joko on niiiiiiiiin kova nälkä, että taju menee ja heikottaa tai sitte on ihan ylitäys ja oksettaa. mitään siitä välistä ei ole ja ruokailun hallinta on TODELLA vaikeaa. Kiloja kyttäilen kyllä, ei ole vielä noussut.
Täällä oli pari pudonnutkin taas nasu ja ristiin, pahoittelut! Kyllä se on kamalaa tästä pinosta pudota.
Ja pari vauvaa onnea niistä.
Kauhean aktiivisia te kaikki ootte, aikoinaan ku esikoista odotin ni kaks viikkoa ennen laskettua olin sillai että ohoh, tarttis varmaan ostaa sänky ja rattaat. Ja sit mentiin kauppaan ja ostettiin ne ja siitä sitten pikkuhiljaa eteenpäin. Hyvin pärjättiin, mutta kyllä nyt taas kadehdin kaikkia jotka noin ripeästi toimii!!! Mä en ole mikään "pakollisten" tavaroiden ostelija, aina viime tipassa valun kauppaan. Saa nähä miten tässä käy jos perille päästään. Rattaista oon todennu, että uusia en osta, jostain kirpparilta tmv voisin bongata jotkut romut. Ne on niiin kalliit uutena, ja käyttäen vain yhdellä lapsella.... Mulle kelpaa hyvin joku käypä vanehmpi peli. Ekan kanssa oli uudet ja nehän meni hyvin tokankin kanssa, ja sain ne kyllä myytyäkin, mut jotenki ny tuntuu, että rattaat ei ole mulle se juttu. Se ei ole tärkeää, että ovat uudet ja hienot. Mulla on tokalle ostetut Emmaljunga Softyt priimakunnossa tallessa, ja ne on MAHTAVAT kulkupelit, kunhan peipi istuu ni saa liikkua niissä! Ja ajatelkaa, ekan kun sain ni kattelin muita, joilla softyt, että miten voi noin kamalan rumat rattaat toimia.... Niin se ajatus muuttuu..
Nyt ois kaks viikkoa np-ultraa, sinne asti ku pääsis.
MORO ja hyviä vointeja kaikille tasapuolisesti!!!!
rv melkein 9
:xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: