Herkkupeppu mua on kuulemma kanssa vaivannu tuo äkäisyysbakteeri jo pidemmän aikaa. :snotty: ..mutta...
Tännekään ei kummempia. EDELLEEN flunssassa, mä taida tästä enää koskaan päästäkään. =) Onneks jo vähän parempi, mutta selkeästi kipeänä yhä.
Tänään neuvola, pitää kysyä neuvoa noista papun liikkeistä. Tyttö on ottanu semmoisen voimattoman vaihteen taas päälle. Siis ihan ennätysvoimattoman. Liikkuu kyllä ja monesti oon huomannu tämänkin viikonlopun aikana, et maha liikkuu, mutta mä en tunne yhtään mitään. Puskemisestakin on mennyt teho, saatan huomata vaan, että tosta töröttää jalka, mut nahka ei tunne. :xmas:
Hiimunen pelko iski sitten, et nytkö se lapsivesi on loppunu.. Piti eilen jo synnärille soitella ja tiedustella, mut ne sanoi, et kysäse tänään eka neuvolassa miltä näyttää.
Joten sinne tänään. Ois mulla siis muutenkin ollu aika. (tietty yks vaihtoehto on, et tää mun flunssa vaan vaikuttaa jo vauvaankin. Kun mutsi ei ole kohta kahteen viikkoon jaksanu tehdä yhtään mitään, niin ois sitten vauvaki ottanu rauhallisemman vaihteen päälle..)
T. Kärppä ja unipupu 38+2