*~* Keskenmenon jälkeen plussanneet ~ HELMIKUU *~*

Nimra
Se on niin tarkkaileva...ja kun isäntää katsoo niin tulee juuri tuo tuima ilme.. Tulee mieleen, että: Ethän VAAN tee mitään laitonta :D Se on meidän pieni tarkkaileva poliisi :LOL:
 
AAM
Tauski ja muut :hug:

Orchid.. :eek: elämä miten äkkiä loppupeleissä ni sit alkaakin välillä.. juuri tuo on oma -"kauhuskenaarioni"... SISSI =) !! :heart: just että sori ilman puudutteita mennään nyt sit vähän sattuu AUUUU.. no ei pitäis alkaa lapsia tekemään sitte :D :headwall: no ei.. toivonkin että oma kroppa varoittais mua aikasemmin ko sun sua.. aika säpäkkä pikkumies ko on sit kiireellä tahtonut ulos.

Nimran Anni aika ilmeikäs pieni täti siellä vahtimassa :D IHANA ! :heart:

 
Hyvää ystävänpäivää kaikille :heart:

Iinalle tervetuloa ja voimia jaksaa viikonlopun yli :hug:

Tauskille ja muille tarvitseville :hug:

Orchid kiitos kertomuksestasi =) Tuosta tuli niin mieleen meidän kakkosen syntymä, ehdittiin synnytyssaliin 10 min ennen kuin poika oli ulkona :whistle: Kun esikoisen ponnistus oli 1 tunti 45 min, kakkosen koko synnytys kesti suurinpiirtein saman B)

HP ja Pikkuinen 22+2
 
Hyvää YSTÄVÄNPÄIVÄÄ kaikille, erityisesti kaikille teille joilla näihin aikoihin vaikeita päiviä. Meidän enkelin la oli 15.2., eli täälläkin itku aika herkässä.

Ja tervetuloa uusille, ihanaa, että koko ajan väki lisääntyy ja tulee noita onnellisia loppuja (lue synnäreitä).

Itsellä itku herkässä myös positiivisessa mielessä, elien nt-ultrassa kaikki erittäin hyvin. Jännitin kyllä niin, ettei mitään rajaa, mutta turvotus 0,7 mm ja nenäluu näkyi, mikä lääkärin mukaan erittäin hyvä merkki. Muutenkin kaikki kohdillaan ja hyvin liikkuvaisella kaverilla mittaa 44 mm (CRL). Vähän isompi kuin viikkojen mukaan, mutta la:ta ei muutettu. Saimme myäs nähdä rakkaan 4D-kuvia ja mukaankin yhden. Helpotus on niiiiin suuri.

Kerttu ja rakas 11+1
 
Hyvää ystävänpäivää täältäkin!

Olen niin epäluuloinen tämän(kin) raskauden suhteen, että en halua vielä
virallisesti pinoutua. Katsotaan, kun varhaisultra on ohi, että mikä sitten on tilanne.
Tänään menossa siis 6+0 ja huomenna on se jännityksen päivä. Tavallaan ei varmaan
mitään syytä ja järkeä jännittää erityisesti huomista, koska voihan km tapahtua vielä sen
jälkeenkin, jos on tapahtuakseen. Voi kun pystyisin olla huolehtimatta asioista, joille en
kertakaikkiaan voi mitään. Tapahtuu jos tapahtuu, voi olla että mitään pahaa ei tapahdukaan. Sen näkee sitten.

Koskahan tästä raskaudesta pääsisi nauttimaan?
 
Iina vaikea sanoa :/ Itselläni kun on ollut todella varma olo alusta saakka, vaikka km minullakin siis taustalla on (tapahtui vuosi sitten aprillipvänä ). Ei sitä auta kuin uskoa, et kaikki menee hyvin. Ja jos ei mee, ni se on aina sen ajan murhe. Pitää nauttia elämästä silloin ku voi :) :hug:
 
tulin toivottamaan hyvää ystävänpäivää!! :flower: =)
:hug: kaikille.. tämä on ihana porukka jossa voi ilot ja surut jakaa.

Nimra
: jestas miten söpö neiti =) topakan oloinen likka ;)

Iina:
Ajan kanssa.. itse aloin nauttimaan ja uskomaan tähän raskauteen rakenne ultran jälkeen.. ja vieläkin välissä sikee semmoinen epätodellinen olo että jestas.. meille tulee reilun kuukauden päästä vauva.. ei voi olla totta!
:hug: Toivottavasti pikkuinen päättää pysyä matkassa ja pääsisit vähän aiemmin raskaudesta nauttimaan!

danjuska ja vilma 34..
 


Iinalle :hug: samat sanat kuin Danjuskalla, pikkuhiljaa. :) Välillä vieläkin hämmästelen että tässä sitä ollaan ja kohta tulee vauva... :D :heart:

Kerttu onnea hienoista ultrauutisista!!! :heart: :heart:

EM ja Dodoliina 27+4 :heart:
 
Nasulle :hug: :hug:
Nimra ihana neiti teillä!

Itse ei oikein vielä uskalla iloita raskaudesta, eniten varmaan tulee pelottamaan nt-ultra, koska edellisessä raskaudessa nt-ulktrassa lokakuussa todettiin vaavin sydämen pysähtyneen.. :'(
Huomenna ajattelin neuvolaan soitella..
Mukavaa sunnuntain jatkoa kaikille!
T: Rouva ja masukki 5+3
 
Iina päivä kerrallaa mennään! Olen yrittänyt mennä kuten SuukkoSuulle kirjoittaa; on turha murehtia etukäteen. No yritykseksi on jäänyt! Joskus hetkittäin osaan hiukan relata, useimmiten paniikki ja pelko on ympärivuorokautista. Tsemppiä! :heart:

Itse olen muuten saanut täältä palstalta paljon potkua ja uskoa tähän raskauteen. On ihana lukea pidemmällä menevien kommentteja ja jutustelua. Se on siis mahdollista, että raskaus jatkuu.

Ihanaa sunnuntaita kaikille!

Kerttu 11+2
 
rouva-77, Iina ja Kerttu :hug: koittakaa jaksaa uskoa. Pelkotilat häipyy pikkuhiljaa, vaikka tulee niitä sit aina uusiakin... tärkeintä on ettei saa antaa niitten hallita koko raskautta. :) Olishan se ihanaa muistaa raskausaika iloisena ja onnellisena aikana. :) Tsemppiä - kaikki menee varmasti ihan hyvin!

Miehen synttärilahja paketoitu ja kortti askarreltu. :) Täyttää tänään 30 vee, mutta tulee vasta huomenna kotiin työreissulta....

EM ja Dodoliina 27+5 :heart:
 
SusSoo
Nasu :hug: otan osaa suruunne.

(.) Huomenna äitiyspoliaika. Tarkistetaan tilanne ja mietitään jatkoa. Eli siis menenkö töihin tiistaina vai jatkuuko sairasloma. Kaikki on ok, kun ei erityisesti mitään tee. Mutta jo kaupassakäynti aiheuttaa lieviä supistuksia ja jonakin päivänä pelkkä ruuanlaitto tai pölyjen pyyhintä supistuttaa. Normaalina lepopäivänä tulee kerran-kaksi päivässä semmoinen koko vatsan kovettama, vatsaa kiristävä ja henkeä ahdistava supistus. Mä en siis itse oikein osaa nyt ajatella, että onko noi ihan normaaleja ja että onko musta töihin vai ei. Kai sitä pitäis mennä töihin kun ei mitään pahempaa ole... Harmittaa vaan, että jos työkaverit ajattelee että olen töistä ihan huvin vuoksi vaan poissa. Tosin ne kyllä näki mun viime vuoden ja kokivat ne kaikki kokemukset yhdessä mun kanssa. Eli ehkä ne oikeesti ymmärtää :/

t. Sussoo ja Suloinen 18+3

PS. Myöhästyneet ystävänpäivätoivotukset kaikille. (Ei tullut koneella käytyä eilen.)
 
Herkkupeppu mua on kuulemma kanssa vaivannu tuo äkäisyysbakteeri jo pidemmän aikaa. :snotty: ..mutta...

Tännekään ei kummempia. EDELLEEN flunssassa, mä taida tästä enää koskaan päästäkään. =) Onneks jo vähän parempi, mutta selkeästi kipeänä yhä.

Tänään neuvola, pitää kysyä neuvoa noista papun liikkeistä. Tyttö on ottanu semmoisen voimattoman vaihteen taas päälle. Siis ihan ennätysvoimattoman. Liikkuu kyllä ja monesti oon huomannu tämänkin viikonlopun aikana, et maha liikkuu, mutta mä en tunne yhtään mitään. Puskemisestakin on mennyt teho, saatan huomata vaan, että tosta töröttää jalka, mut nahka ei tunne. :xmas:

Hiimunen pelko iski sitten, et nytkö se lapsivesi on loppunu.. Piti eilen jo synnärille soitella ja tiedustella, mut ne sanoi, et kysäse tänään eka neuvolassa miltä näyttää.

Joten sinne tänään. Ois mulla siis muutenkin ollu aika. (tietty yks vaihtoehto on, et tää mun flunssa vaan vaikuttaa jo vauvaankin. Kun mutsi ei ole kohta kahteen viikkoon jaksanu tehdä yhtään mitään, niin ois sitten vauvaki ottanu rauhallisemman vaihteen päälle..)

T. Kärppä ja unipupu 38+2
 
Tervehdys kaikille :wave: Tulin kertomaan, että meille syntyi pieni poika perjantaina 13.2. kello 9.30. Pituutta 52cm ja painoa 3770g. Ollaan kotiuduttu ja totutellaan taas vauva-arkeen. Kovasti tsemppiä kaikille odottajille :flower: :hug: Askel askeleelta kohti päämäärää, vaikka se välillä vaikeelta tuntuukin kipeen(kipeiden) kokemusten jälkeen.

T:Tuulen sydän ja pikkuinen 3vrk
 
Hei vaan kaikille! Oon ollut enempi taustajoukoissa oottelemassa että miten tässä käy. Ja huonostihan tässä kävi. Mut voi poistaa odottajien listalta, ei ole tulossa syysvauvaa. Tänään ultrassa todettu keskeytynyt keskenmeno ja kaavintaa odotellessa..mieli on apea, päivä on ollut raskas enkä pysty tästä sanomaan tämän enempää tällä kertaa.
 
AAM
ristiiinkulkija :hug: :( voi kurjuuksien kurjuus..
ja nasulle myös :hug: surun keskellä..

tuulen sydämelle :flower: :hug: :)

täällä hieman hiljaiseloa ja taustailua hetkittäin.. en jostai syystä jaksanut roikkua netissä.. :/ olenkohan kipeäksi tulossa ?
oltiin veljen tupareissa vkonloppuna ja joku vastapäisen naapuritalonyhtiön asukkaan tuttu sitten täräytti postilaatikkomme lommoille kun oltiin poissa... greit ! no ajaa se loota asiansa mutta ärsyttävää kun syksyllä juuri tehtiin itse laatikolle komia teline ja nyt sit sekin on hieman rikki ovisaranasta. :kieh: ottivatpa edes yhteyttä ja katsotaan saadaanko sopimusta korvauksesta aikaan.. |O
Maha kasvaa ja olo uglintuu.. :xmas: *troll* :| lievä alakulo havaittavissa kuten huomaatte..

am & hippunen 32+0 räts poks (jeejee) :|
 
Ristiinkulkijalle täältä myöskin :hug:
ei voi käsittää ei, miksi jotkut joutuvat kokemaan näitä useamman peräjälkeen.

Tuulen sydämelle paljon onnea pienen pojan johdosta! :flower: =)
Ihana kuulla näitä iloisia uutisia!

Ja kiitos kaikille kannustavista sanoista. Tosiaan viikonloppu oli ja meni, eikä mitään
kamalaa (vieläkään) tapahtunut. Seuraava etappi onkin ensiviikkoinen
varhaisultra.

Kaikille muillekin päivä kerrallaan sinnitteleville voimia ja tsemppiä!

T: Iina73 ja Ihme rv 6+2
 
kärppis pikaista paranemista... ehkä se flunssa lähtee samalla rykäisyllä kun vauva tulee ulos... :p

ristiinkulkija :hug: :hug:

Tuulen sydän ONNEA KOVASTI!!! :heart: :heart:

AM älä anna alakulolle valtaa... :)

(.) Tänne ei mitään erikoista... :| Vauva liikkuu NIIN alhaalla välillä että tuntuu että se tulee kohta varmaan ulos!!! :eek: :ashamed: Sen potkut tekee kipeetä kun ne osuu virtsarakkoon ja varsinkin ne mitkä se monottelee kohdunsuulle. :eek: Oikein vihloo! Sais jo kääntyä mokoma... Dodoliina vaan tyytyväisenä on poikittain tai pää ylöspäin. :snotty: Oon yrittäny maanitella että kääntyis nyt kun äitillä on vähän tukalaa mut ei kuuntele. Taitaa olla itsepäinen tyyppi masussa. :xmas:

EM ja Dodoliina 27+6 :heart:
 
:hug: kaikille sitä tarvitseville!

ja :flower: uusille plussille paljon onnea!!

tänne ei kummempaa... välillä veetuttaa hyvin rankasti tämä olotila: vatta aina tiellä, mm. lasten lelujen kerääminen lattialta aivan syvältä. toisaalta taas oikeasti ihana olla raskaana! nooh, päivä kerrallaan.
vattaa tulee kuitenkin ikävä sitten kun sitä ei enään ole, toisaalta ajatukset alkaa harhailemaan jo mielikuviin vauvan tuhinasta :whistle: vauvakuume iskemässä :whistle:

voikaa hyvin ja paksusti!

iltsu & beibe
 
moikka

mites Sussoon äippäpoli aika.. mitä sanovat??

Entä Kärppiksen neuvola??

Ristiinkulkijalle
:hug: :hug: sanattomaksi vetää. :'( voimia hirmuisesti :hug:

Tuulen sydämen
perheeseen onnittelut!!! :flower:

Omaan oloon ei mitään ihmeellistä.. täysin kivuttomia, mahan kovaksi vetäviä suppareita on pari päivää tullut ja menkka jomotus lähes jatkuaa..

neuvolassa kaikki oli tänään ok... hemppa tippunut joten aloitan raudan syönnin. Huomiseksi sain lääkäri ajan että tarkastetaan tuo kohdunsuun tilanne varulti.. kuitenkin vielä useamman viikon saa muksu masussa pysyä. ja ois tarkoitus tehdä vielä viikonloppu reissu niin saadaan varmuus asiaan.. jos supistukset paljon muutosta tehneet (mitä epäilen) niin sitten jää reissuamiset. mut sen näkee huomenna.

danjuska ja vilma 34+2
 

Yhteistyössä