*~* Keskenmenon jälkeen plussanneet ~ HELMIKUU *~*

Kärppis kiitos kun kerroit! :D Nyt voin olla varma että tyttö on tulossa... ;) :LOL: ei vaan, munkin mielestä on aika selvä tyttöpötsi. Ainakin se on iso joka suuntaan! :LOL:

AM kiitti. Paita on joku vuosikausia vanha , ei mitään haisua että mistä se on... enkä oo voinu käyttää sitä kun aina näytin siltä ku oisin ollu raskaana. :D Nyt se on ihan passeli. ;)
 
Mulla oli kanssa tuommoisia vaatteita, joita säästelin, et normaalisti en voi käyttää, mut sit kun oon raskaana (kun ei haittaa se, että näyttää siltä, et on raskaana :xmas: ). Mitä kävi? Hitto vie. Kuka käski lihoa niin paljon, et loppujen lopuksi en montaakaan kertaa ehtinyt niitä käyttää, kun ne ei enää mene päälle. :kieh: Joten päätin tämän raskauden jälkeen siivota kaapista pois kaikki, joita en käytä enkä enää säästä tommosia "sitten kun" -paitoja. :xmas: Saapahan sit käydä hakemassa uusiakin tilalle. ;)

Ja EM ollos hyvä vaan. B) ...itse asiassa mä oon ollu aika hyvä arvaamaan muiden tulevien vauvojen sukupuolta. Ainakin jos livenä oon nähny. :D

Mulla on juilinu tämän päivää tosi paljon. Hitsi... Kun en tahtois, et synnytys vielä käynnistyy ennen kuin paranen. :saint: Mutta ilmeisesti se aamuinen sisätutkimus ärsytti.
 
Heippa kaikille!

Heinämassu iso halaus! Harmi että taas kävi näin! :hug:

Orchid Onnea vauvasta! :flower:

Mites Woodoon tilanne on edennyt?

EM sulla on kyllä nätti massu. Sulle ei taida olla hirveästi painoa tullut! Voi kun mäkin pystyisin hillitsemään syömisiäni. Mulle tulee varmaan hurjan monta kiloa!

Jatkan koulutehtäviäni

Päksäkkä 14+0
 
orchid :flower: :flower: :heart: onnea pojasta!
Danjuska meillä toi herra on bulli. Joo tosi pieni :LOL: . Mutta ihan rauhallinen tapaus se on. Mä en tosta kuumeilusta tiedä, että jaksaako enää 5km:a tähän nyt. 4reiluun vuoteen riittää toistaiseksi. Tulevaisuus kaikinpuolin täysin auki. Lähdemmekö adoptioprosessiin vai mitä... Kattotaan ny.. Voi hyvin ja paksusti
:flower: :heart:

heinämassu :hug: :hug:
woodoon tilanne, mikä? :hug: :hug:
 
Päksäkkä on sitä 8 kiloa tullut lähtöpainoon. B) Ja kiitos kehuista. :)

Kärppis no toi paita onkin melkein ainoo ... kun mä tykkään siitä mut joka kerta kun oon laittanu päälle niin oon ollu että äh. ei oo hyvä. Sit en kuitenkaan koskaan oo heittäny sitä pois. :D Hassua. Jännnnnääääääää..... jokohan sä kohta meet? iiiih!! :eek: :D

Niin mitenkäs woodoo?!! :attn:
 
AAM
mymmyryy toi sun asentees on kyllä ihailtava... itse en varmasti kestäisi noin montaa menetystä putkeen :ashamed: :hug: :hug: B) sä olet sissi !!
Ja meitä jaksat tukea ja tsempata täällä kuiten.. :heart: mä niin sydämestä toivon että tuleva raskaus *kun sitten teille koittaa jälleen* niin menisi loppuun asti. Niin sydämelläni toivon ja varmasti kaikki muutkin täällä yhtyy ko juttuun :hug: :D :) *jos on joku korkeampi voima niin *** *toivoo kaikki sormet ja varpaat ristissä*
Ihana että on nyt karvakaveri vierellä lämmittämässä iltoja ja seuraa pitämässä :) :heart:
*rapsut hänellekin*

). ) neuvolassa kävin en muista laitoinko tänne mittoja mutta ihan jees on kaikki.. :) olihan ne tuolla piti ihan kurkistaa ko on tuo raskausajan dementia niin hyvässä hapessa taas :LOL:
Kukaan muu huomannut samaa ? että aivokoppa huikkaa kaikki ylimääräiset "muka" ei niin tärkeät asiat ulos päästä hyvinkin nopsaan ? pitänee ottaa jotai lankoja sormiin solmittaavksi että pysyy virkeenä :xmas:

AM & hippunen 31+2 :heart:
 
Allusmamma mä unohdan päänikin, vaikka se on (kuulemma vielä ) ruuvattu kiinni. :xmas: Siis oikeesti. Ensinnäkään mun päähäni ei vaan mahdu muuta kuin vauvaa (ja tällä hetkellä flunssaa.. :whistle: ), minkäänlaista keskittymiskykyä ei ole enkä mä muista yhtään mitään. Muistin tuossa pari päivää sitten, et pankkitäti soitti viime viikolla ja neuvoi, mitä mun piti tehdä tilin lopetuksen kanssa, mutta kun mä en muista, mitä se sanoi. Ei hajuakaan. :snotty: Unohtelen ihan kaikkea...

Ukon mukaan ainoa, mihin jaksan keskittyä, on palstailu. Se jo kyseli, että maksaako ne mulle tästä kohta palkkaa... =)

(.) Sain tuon eilisen äippäpolikäynnin selostuksen kotiin. Oli hauskaa luettavaa, sillä sen käynnin jälkeen jäi vähän epätietoinen olo. Mut kuulemma kohdunsuu on tosiaan sormelle auki, kuten olin uskonutkin kuulleeni, ja kanavaa 2 cm, jonkin verran pehmentynyt. Ainoa mikä nyt jäi vähän häikkäämään on tuo afi-arvo. Sain uuden stressin aiheen: riittäähän papulla varmasti lapsivesi loppuun saakka.. :xmas: No joo, pitää kysellä ens viikolla neuvolasta sit lisää.

Ainii ja on ne sen mun peppuni arvioinu, vaikka sitä eilen epäilin. Kuulemma ei ole ahdasta kuvaa lantiossa. B) ....kyllähän mää oon tiennykin, että kokoa tuossa riittää. :D

T. ammattilaispalstailija ja papunen 37+4
 
Mulla on ollut ongelmia netin kanssa, työkone ei anna mun kirjottaa tänne palstoille mitään. Linkit ja tyhjät laatikot puuttuu. Tänään laitoin modeille viestiä, että onko mut bannattu ja miksi. Joskus nytillä kirjotan harmaana, ja ihan millä nimellä sattuu, periaatteessa kai eri nimimerkeillä kirjottelu ei ole sallittua. No mode vastas mulle, että ilman iptä ei voi tietää. No mä luulin, että se sen näkis.. Kaivoin ipn ja laitoin sen, mut sit ne ei ookkaan enää vastanneet. No, huomasin että se ip kattaa koko työpaikan, että periaatteessa voin elätellä toivoa, että joku muu on vittuillut palstalla, mutta ei voi varmaksi tietää. Jos mä oon jotain epäsoveliasta ja asiatonta laittanu, ni enpä oo huomannu, että jännä homma. Toisaalta, jos banni oikeesti ois päällä ja muhun kohdistettu ni sit mä oon nyt laiton ku kotikoneelta kierrän bannin, että jos mua ei kohta taas näy ni ehkä mut on bannattu lopullisesti. Ehkä mode ei oo tykänny mun lima-analyyseistä? :LOL:

Mutta asiaan.... Kävin maantaina lekurissa. Vuoto oli rauhottunu. Lekuri sitten kaivo ja ronkki ja ultras ja lopulta löysi sykkeen. Musta tuntui jotenkin, että siellä melkein näki kuinka sikiö vahingoniloisesti vilkutteli, että vielä olen täällä, mutta kohta en. Siinä vaiheessa mulla kyllä tuli aivan outo olo, hyvä etten hakannu sitä ultralaitetta ja totesin vaan että miksi HITOSSA se urpo on elossa vielä kun se kuitenkin KOHTA kuolee. Lekuri melkein säihkähti, mutta ammattitaitonen kun oli ni totes vissiin samantien, että tossa muuntajassa vetelee oravat jo ripaskaa, ei auta lässytys. Mulla siis ihan oikeesti tuntu, että hitsaa kiinni just eikä melkein, perhana viimeksikin vuosi ja viimeksikin sykki vielä näillä viikoilla. Että nyt ei psyyke kestä enempää.

Lääkäri oli oikeasti todella mukava, todella sympaattinen ja oikein ymmärtäväinen. Kyllä se näki, että mulla oli paha olla. Ekaa kertaa tuntui, että joku oikeesti kuuntelee ja VASTAA kunnolla kaikkeen mitä kysyin. Ois antanu mulle vissiin pidemmänkin hermosaikun, mutta en mä sitä ottanu, vielä hullumpi olisin kotona. Lopputuloksena setä sitten oli ihan realistinen ja totesi, että tämä on yksi etappi, ei voi tietää mitä tulee ja että ei auta kuin ilota juuri siitä hetkestä ja odottaa seuraavaa ilon hetkeä. Antoi mulle oman suoran numeronkin, että JOS menee oravilla letkajenkaksi ni saa soitella ja katotaan samantien uusi aika.

Olo ei siis mitenkään muuttunu riemukkaaksi saati tyytyväiseksi. Nyt parin pvän jälkeen olen rauhallisempi eikä ihan tunnu siltä, että sekoan, mutta fiilis ei missään tapauksessa ole hyvä. Vuodot toki ovat nyt sitten olleet pari pvää poissa. Sain np-ultra-ajan jo, se ois ollu parin viikon päästä, mutta ma siirty viikot taaksepäin, että siirsin sen npn kolmen viikon päähän, että on viikkoja yli 10. Jos sinne jaskais, ja jos siellä vielä olis...

Eli kiitti teille huolenpidosta ja haleista, yritetään olla vaan ja toivotaan parasta. Ny on pakko auttaa miestä että saadaan lapset hiihtokouluun, morjens ja hyviä vointeja kaikille!!!!



w taantuneena rv 7+


:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
 
Woodoo onneksi vuoto on kuitenkin nyt loppu ja syke löytyi. :hug:

Tänne ei ihmeempää. Onneksi on pari päivää vapaata on lonkka niin kipee. No vapaat menee koulutehtäviä tehdessä. No nyt kun jaksaa tsempata niin kauaa niiden tekemiseen ei mene. Yritän olla reilun kahden viikon päästä valmis. Kiire tulee!

Huomenna on neuvolalääkäri. Vaakaan meno ei huvittaisi! On nimittäin tullut syötyä :whistle: .

Päksäkkä 14+1
 
AAM
woodoo.. kyllä säkin olet sellainen pakkaus että ei toista ole.. :hug: :D
mä täällä niin kauheelta kun kuulostaa rehotin täysillä lausetta : oravat vetää ripaskaa hyvä etten housuuni kussut mutta kuulostaa että niin taisi lääkärissetäkin siellä sun käynnillä kusta :whistle: sun kommenteista.. :D
pikku vintiö siis päättänyt jatkaa sinun raskauttasi, mainiota, toivomme parempaa jatkoa vuodottomana ja vähemmän "kettumaisella" asenteella sikiöltä ;) lakkaisi kiusimasta kantajaansa ja keskittyisi kasvamaan vahvaksi ja kestäväksi ihmiseksi kuten äitinsäkin :heart:

am & hippunen 31+2
 
AM kiitoksia kauniista sanoistasi :heart: . Voi kauhia, kun säkin oot jo pitkällä, kohta jakaannut :heart: :heart: . Ihanaa :flower: . Täällä on niin paljon "tuttuja", mä käyn vaanimassa teitä, ja teidän jakautumisia. *nyt mä pillaan täällä sun sanoista :snotty: *
Mulla on tänään kp1. Ensi viikolla jälkitarkastus ja patologin vastaukset saadaan silloin.

woodoolle :hug: ja kaikki sujuu nyt hyvin :heart: .
:wave:
 
woodoo, hyvä että kaikki oli kuitenkin hyvin ja kaveri on matkassa :hug: Toivotaan että sama meininki jatkuu vielä reilut 30 viikkoa :heart:

Täällä laiskottaa. Ei jaksais lähteä ulos, ei mitään. Flunssainen olo on vielä, onneksi ei ihan niiiiin kamala kuin eilen... Valivali. Pyykkihommiin tästä on lähdettävä, kummasti noita kerääntyy vaikka aina tuntuu kone pyörivän :whistle:

HP ja Pikkuinen 22+0 *POKS*
 
woodoo hieno homma!! =) Usko pois tämä on sitkeä kaveri ja meinaa pysyä mukana loppuun saakka!!

Dadalle tsemppiä ultraan!! :hug:

Kleolle ja Herkkupepulle onnea poksuista! :flower:

(.) Omaan napaan ei mitään ihmeellistä. Siippa tekee vaan töitä ja on koko ajan pois viikonloppuja ja kohta muutaman kokonaisen viikonkin!! :eek: No hyvä et töitä riittää.... Ärsyttää vaan kun on pois. :snotty:

EM ja Dodoliina 27+2 :heart:
 
ULTRASSA KAIKKI HYVIN!
Pieni oli n.9mm kokoinen, vastasi vk 7+0 mutta sitä ei lähetä muuttaa koska kuulema tosi vaikee mitata. Sydän löi hienosti, ja kohtu oli kuulema tosi hyvin pyöristynyt,
kaikki just niinku kuuluu :) :heart:

DADA JA MINI 7+4
 
Pikainen moi!

Voi täällä onkin vanhat tutut jo TOSI pitkällä odotuksissaan, ihanaa! Saadaan pian lisää kerhon puolelle tuttuja :D Täällä ollaan hengissä. Mini jo toista kertaa räkätaudissa, mutta toipumaan päin :whistle: Mini on jo 5vko ja kasvaa kohisten. Imetyksellä mennään vieläkin ja maito maistuu usein. Yöt nukkuu ihan hyvin. Ainoa murhe on ollut D-tippojen aloitus, mutta ehkä niihin kohta tottuu. Masu vaivaa välillä, mutta heijaamalla ja röyhyttämisellä helpottaa. Ensihymyä odotellaan jo kovin. Vahinkohymyjä satelee usein, mutta nekin "maitohuuruissa" niin en ole niihin vielä uskonut ;) Väillä väsy painaa äippää paljon ja tuntuu raskaalta, mutta on tämä kaikki kaikenarvoista! Pian muutamme takaisin Suomeen ja pääsen oman kielen pariin, niin helpottaa varmasti senkin osalta =) Mutta voikaa kaikki hyvin ja tsemppiä loppurutistuksiin ja kaikille muillekin masun kasvattajille voimia!!! :hug:

Toive81 ja Mini 5vko :heart:
 
AAM
voih toive ihana kuulla kuulumisianne :heart:
söötti kuva profiilissakin pikkasesta, vai niin kohta kotisuomeen käypi matkanne, tervetuloa.. :) missä päin asustelette muutoin ? jos saa urkkia :D

dada :heart: ihaan peeni ajatella että niin tirppana 9mm ja syän löi jo mikä mahtava uutinen :hug: :) :heart: voi elämän liikutus..
 
Ihanaa kuulla woodoo, että "tyyppi" on ihan täysillä elämän syrjässä kiinni, mahtavaa! Ja Dadallakin kaikki kunnossa, hyvä juttu! Toiveen vauva on kyllä niin ihanan näköinen, paksu tukka vaan hulmuaa :heart: Tsemppiä vauva-arkeen myös Orchidille!

ON: tänään oli np-ultra ja turvotusta oli 0,8 mm ja kaikki hyvin, niin kuin oletinkin! Sydän sykki ja saatiin yksi hyvä kuvakin pikkuisesta! Kiva fiilis :heart: Kerroin myös kavereille (s-postitse) tänään ja veljeleni (lounaalla) ja kaikki oli ihanan positiivisia. Jaettu ilo on kaksinkertainen ilo, nyt olen päättänyt että kerrotaan kaikille läheisille vauva-uutinen. Vähän jännittää, mutta uskon kaikkien olevan vaan onnellisia!

Lymis rv 12+0
 
SusSoo
Woodoo ja Dada :hug: hienoja uutisia teiltä molemmilta!

Toive :wave: kiva lukea viestiäsi. Aloin ihan kuvittelemaan miten ihanaa onkaan pitää omaa vauvaa sylissä. Semmoinen syötävän suloinen ja vauvantuoksuinen =) Pian tulee itku pelkästä ajatuksesta, joten täytynee siirtyä muuhun aiheeseen :D

).) Neuvolassa käväisin. Pakollinen neuvolakäynti, kun ei tuo niiden ammattitaidottomuus oikein houkuta siellä käymään... Pääasia, että sydämenäänet kuulen kerran kuussa. "Täti" luki sairaalasta tullutta yhteenvetoa siitä mun perjantaisesta käynnistä. Luki ääneen ja jäi yhtä lausetta siinä toistamaan ja miettimään ääneen... Jatkoi, että "tuohon en kyllä osaa sanoa mitään". Eli se ei ymmärtänyt sitä yhtä ainoaa latinankielistä sanaa siinä lauseessa. En sitten viitsinyt sitä sille suomentaa, vaan annoin asian olla. Ihan normaali sana, minkä neuvolan työntekijän pitäisi kyllä tietää!
Sf-mitassa mennään taas yläkäyrällä :D Ihan normaalia mulle vaikka itse olen pienikokoinen. Tuo juniori kasvoi myös yläkäyrillä ja siitä sitten kauheen ongelman tekivät kaikki itselleen... että iso vauva syntyy. Tyttö oli syntyessään tosiaan jättiläinen; 2800g ja 46cm. Eli kasvatan ilmeisesti taas samanlaista jättiläistä :eek: :saint:

Mä olen nettipimennossa viikonlopun, joten toivon että kaikkien viikonloput sujuisivat onnellisissa merkeissä.

t. Sussoo ja Suloinen 18+0 :heart:
 

Yhteistyössä