moikat
oottepas saaneet tekstiä aikaseks B)
Ihan ensiksi
Heinämassulle :hug: Olen todella pahoillani puolestanne. Voimia kovasti :hug: Sanattomaksi vetää :'(
Kuin myös
Woodoo, :hug: Jospa siellä ei toivo kokonaan olisi mennyt :hug:
Orchidille valtavasti onnea!! :flower: Tulehhan kertoilemaan kuulumisia jahka ennätät aina =)
Sussoo: Hienoa että siellä kaikki hyvin. Puoliväli lähestyy
Kleopatra: Mainitsit painosta tuossa joku sivu sitten.. niin mullakin alkaa jo seiskalla kilomäärä.. mutta jospa ei tällä kertaa mentäisi yli 80:n niin kuim esikon aikaan...
Mulla oli esikkoa odottaessa niin kaheet kivut alamahalla että meinasivat ensin kohdun ulkoiseksi.. onnkeis kaikki oli kuitenkin silloin kohdallaan =)
Anteeksi utelu (ei tietenkään pakko vastata) mutta kun tuossa kirjoitit että menee hermot mieheen niin oletteko yhteen muuttaneet? etkös etsinyt itsellesi asuntoa ja muuttanut juuri?
jokatapauksessa jaksuja, :hug:
Mymmyryy: Jospa siellä pääsisitte pian taas toivomaan, :hug: Vai että pieni koira
onko minkä rotuinen?
Rouva77: tervetuloa ja onnittelut!
Oxford kyselit mm. rintapumpusta onko tarpeen.. itselle ainakin oli.. ja helpotti osin myös siltä kantilta että sai välistä vähän omaa aikaa lähteä jossain käymään kun pumppaili pakastimeen ylimäräistä maitoa, jolloin mies sitten pysty pojan syöttämään. Mulle ainakin välillä tarpeeseen että pääsen edes hetkeksi omaan rauhaan jossain käymään.
Tiedän tuon tunteen, :hug: Meillä edellinen la olis ollut aikalailla vuosi sitten.. 15.3 jos en väärin muista. Mutta niinpä vain kävi että meidän vauva haaveet lykkäytyivät/viivästyivät vuodella ja tässä sitä nyt ollaan =)
EM: Mulla on jatkuasti tuota menkkajomotusta eikä ainakaan vielä ole mitään kohdunsuulle tehnyt. supisteluja tulee nykyään tosi vähän.. ja nekin kivuttomia.. Maha menee aivan kovaksi ja ikään kuin kuumottaa mutta ei satu.
Iltsu-natsu: muuttivatko la:ta
Sini: täällä kans esikoinen haluaa siskon
Alussa sanoi että tulee sisko tai vauva mutta ei veljeä
mitä sitten tarkoittaneekin..
saas nähdä että toteutuuko toive.. ainakin niin rakenne ultrassa lupailtiin.
jahas.. ja jos laittais vähän omaa napaakin.. johon ei oikeastaan mitään uutta.. muuta kun että kumpu on ISO! B)
jatkuaa menkkamaista jomotusta on mutta siinä onneksi kaikki. olo on suht hyvä ja päivittäin käyn lenkillä (lue kävelemässä) koirien kanssa. kinttuja on taas vaan alkanut särkeä ihan urakalla..
Tässä on kerennyt tapahtua vaikka mitä ja kuu ei ole edes puolessa.. viikko sitten mies sai irtisanomislapun ja eilen soittivat töihin
aloittaa huomenna.
Kyllä kummasti keveni lasti hartioilta vaikka ei tässä yöunia olla menetetty missään vaiheessa.. mutta on kuitenkin talolaina ja toinen lapsi tulossa niin kummasti sitä on vaan kiitollinen että on säännölliset tulot. ainut että ajomaykaa tulee mutta näillä työmarkkinoilla tilanteilla se on tällä hetkellä on ihan sama.. katsoo sitten että vaihdetaanko diesel autoon. Totuttelua vaan vaatii kun yleensä mulla ja pojalla ollut auto käytössä kun miehellä enne niin lyhyt työmatka =)
kerhotkin kun on just toisella puolella kaupunkia niin saa nähdä kuinka pitkään jaksan poikaa sinne roudata ees taas.. mut se on pieni murhe tällä hetkellä
no eiköhän tässä taas ihan tarpeeksi tekstiä tullutkin
danjuska ja vilma ..viikkoja oisko 33+3?? ehkä...