Moikka,
Ihanaa, että Sussoolla kaikki hyvin. Epäinhimillistä jos tuossa kohtaa alkaa ongelmat!!!
Superhali kaikille ihanuuksille muuten!!! Mulla vessassakäynninyhteydessä tuppaa ylimäärästä mönjää jäämään paperiin. Tämän päivän olen maannut peiton alla ja voivotellut itseäni. Olen epärehellinen, tänään olisi töissä ollut kehityskeskustelu pomon kanssa. Pomo yrittää välillä olla "ystävä", just tollasissa kehityskeskusteluissa alkaa utelemaan "miten perheen kanssa menee", "onko muuten hyvä olla" jne. Kerran sanoin sille, että ei pomon tartte tuollasta kysellä, pomo (muuten mies) totesi "en kysykään pomona vaan ystävänä". Joo, aika paksua, enköhän mä ite ystäväni valitse ja pomolle en todellakaan kerro mitään henkkoht asioita.
Mutta siis kun tilanne on mitä on ni totesin eilen, että en mene töihin, en kertakaikkiaan JAKSA alkaa mitään p*skaa jauhamaan pomon kanssa tässä tilanteessa. Eli :attn: ekaa kertaa elämässäni olen epärehellisesti sairaslomalla, lapunkin sain voivottelemalla flunssaoireita. Ällöttää tällanen toiminta, todellakin, mutta eilen vaan tuntui, että oon umpikujassa ja tää on ainut ratkasu. Saatte kivittää!! Ainakin kaikki esimiesasemassa toimivat.
Mutta, mutta, ihanaa on kyllä ollut nukkua koko päivä, vaikka jotenkin tuntuu, että ei väsytä tarpeeksi, ni kyllä mua jollain tasolla väsyttää, kun aamulla päätin että en nouse ylös ni kummasti oon nukkunu varmaan 4-5 tuntia päivän aikana.....
Ei tässä muuten auta ku odotella, jos ens viikolla tulis se ultra-aika, ni sit katon meenkö ennen sitä maksamaan itteni kipeeks vai ootanko.
Huhhei, eikös ois hyvä hetki jatkaa unia? :xmas:
wrv8noin
:xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: