*~* Keskenmenon jälkeen plussanneet ~ HELMIKUU *~*

SusSoo
Omaa napaa vaan... :/ Tiistaina aamulla oli veristä vuotoa ja tänään iltapäivällä sitten limansekaista ruskeaa... kipujakin vähän oli. Vähän tuntuu nyt, että toivo on jälleen kerran menetetty tämänkin raskauden suhteen :'( Miehen kanssa juteltiin, että valitettavan hyvin olen tienny ennemmin kun asiat ei ole ollu hyvin. Sanoinkin, että olisi kerrankin aivan mahtavaa olla väärässä! Neuvolasta ei vastattu enää tunti sitten, joten joudun odottelemaan huomiseen.

Sussoo ja Suloinen rv 17 +? :heart:
 
SusSoo
AM :wave: Kyllä mulla vihloo oikealle puolelle vatsaa. Vähän niin kuin menkkakipuja. Jos makaa selällään ja kokeilee vatsaa just tuolta oikealta kohdun vierestä, niin sattuu. Koko viikon ollu selkäkipuja, mutta iskias taitaa olla siihen syynä. Töihin en huomenna mene, vaan soittelen heti aamusta neuvolaan. Ovat kyllä mut luvanneet ottaa sinne heti käynnille jos jotakin ilmenee ja samoin kertoivat lähettävän äippäpolille heti tarvittaessa. On näitä vastoinkäymisiä ollu ihan tarpeeksi viime vuoden aikana :| Nyt ei onneksi vuotele, mutta kipuja on. Jos ja KUN huomenna todetaan kaiken olevan hyvin, niin ehdottelen varmaan sairaslomaa hetkeksi, että saan vähän levätä...
 
AAM
Sussoo todellakin sairaslomaa !! älä vähättele niitä selkäkipuja vaan sano että sattuu todella, jos lepo on se joka pitää sun vuodot kurissa niin SITÄ sitten vaikka hell freezes over ! |O työt sanoo mitä sanoo !! tätä pientä ei menetetä töiden ja selkäkipujen takia. Ja eihän ruumiillista työtä ollut tai lapsien nostelua sulla ? tai siis oliko muut muksut jo sylissäkanteluiän ylittäneitä ? ettei se siitä voi johtua.. :hug: voi muru tuntuu niin pahalta sun puolesta.. :( :|
 
SusSoo
AM :hug: Voi kiitos sun lohduttavista sanoista =) Lapsia ei luojan kiitos tarvi enää nostella :D vähän liian painavaa porukkaa siihen :LOL: Koko ajan liikkeessä kuitenkin pitää työpäivän aikana olla. Ei siis mitään istumatyötä. Tällä viikolla olen hiihtäny tenavien kanssa melkein joka päivä, joten voi olla että saan kiittää tuota jaloa suomalaista talviurheilulajia tästä kaikesta :kieh:
 
SusSoon kuulumisia lupasin vaania ja nyt on :hug: :hug: :hug: hetki.
Kaikki menee hyvin. Huomenna vaadit tiesi ultraan/ :heart: äänien kuunteluun. Muista mitä mä laiton sulle viestissä. Sä olet meidän onnistuja :hug: :hug:
 
SusSoo
Mymmyryy :heart: Kiitos kun jaksat edelleen kannustaa =) Oot kyllä ihana :hug:

Kerron heti kuulumisia kun on jotain uutta sanottavaa. Nyt mä hiippailen kullan kainaloon sohvalle. Lapset menivätkin jo nukkumaan (tai riehumaan) sänkyihinsä. Itsellä ei välttämättä uni ensi yönä tule... Ai niin, ja pomolle soitin ja ilmoitin olevani töistä poissa huomenna. Itkeä tihrustin sillekin. On se reppana mies joutunu mun monet itkut jo kuuntelemaankin tässä vuosien aikana :whistle:
 
Sussoolle :hug: :hug: Toivottavasti vuoto täysin harmitonta! lepäile nyt ja pötköttele. Oishan ne sinut varmaan päivystyksen kauttakin tänään jo ottaneet kun kipuja ja vuotoa.. täällä ainakin ottaavat heti moisessa tapauksessa.
Täällä peukut pystyssä ja toivotaan parasta!! :hug:

Woodoolle kans :hug: Ei vielä kirvestä kaivoon!


 
Sussoo Täältäkin haleja!! Toivotaan että olisi harmitonta tuo vuoto ja loppuisi. :hug:

Woodoo :hug: Toivotaan että nyt ei kävisi huonosti ja sinunkin tuhruvuoto olisi jotain muuta kuin mitä epäilet!


Syyskuisten pinossa hirveesti porukkaa tippunu ja täälläkin näitä ikäviä juttuja. :'( Toivotaan ny kuitenkin kaikille et menis hyvin :hug:

(.) Ihan järkyttävä huono olo lähes 24/7 :x :x :x ja väsy. Mutta tätä tää on, ei valiteta. Kuhan menis kaikki vaan hyvin.........


 
Sussoo tuolle vuodolle voi noilla viikoilla olla niin monta harmitonta syytä, et ei vielä huolta mistään. :) Vaikka kipuja oliskin, ne ei välttämättä liity vuotoon lainkaan. Soittele huomenna neuvolaan, mut kannatan kanssa ajatusta kipujen liioittelusta, jos ei muu auta.. :whistle: Tsemppiä. :hug:

(.) Oon tämän illan ollu iihan tööt. Sain ..tai olen saamassa.. sitten sen flunssan, johon mies sairastui maanantaina. Kävin siellä neuvolassakin päivällä ja sieltäkin jäi vähän epäilyttävä olotila: pissassa oli hiukkasen merkkiä proteiinista. Ei vielä mitään hätää, hyvinkin voi olla huono näyte (kuka prkle osaa ottaa sen näytteen siellä pienessä huussissa :xmas: ), mutta samalla mulla on tuo turvotus lisääntynyt ihan mukavasti ja verenpaine oli hiukan nousussa, vaikka edelleen ihan mun normaalirajoissa (se nyt vaan just kaks edellistä kertaa oli ollut laskussa). Painoa ei onneksi ollut tullut kuin 100 g eli kai käytännössä ei yhtään, sillä söin tosiaan massut täyteen just ennen lähtöä. Mutta tän illan sitten tuota protskuakin miettiny... Ens viikolla äippäpolikäynti sen synnytystapa-arvion puolesta, jänskättää antaa taas näyte..

Omanapaisista tunnelmista sänkyyn. Väsyttää ihan älyttömästi. Nyt just oon ihan tyytyväinen, et papu ei ollut vielä kiinnittynyt (vaikka päivällä se harmitti, kun oisin jo valmis synnyttämään :xmas: ). Jos vaikka ehtis sairastaa tämän flunssan pois alta eka.

T. Lurppasilmä ja unipupu 36+5
 
woodoo ja Sussoo isot halit :hug: Toivotaan ja peukutetaan että kaikki menee hyvin ja nuo ovat vain raskauteen liittyviä inhottavia juttuja... Onpa sekavasti sanottu. :ashamed:

Täällä flunssassa, silti pitäis painaa melkein täysillä...

HP ja Pikkuinen 21+1 :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Allusmamma:
nöttiäinen ootko jo kokeillut kaikki pahoinvointikikat :) ?
seaband rannekkeet, manteleiden popsimiset yms..
No mulle ei tunnu auttavan mikään... :ashamed: Noita rannekeita en oo vielä kokeillu ja harkitsinkin niiden ostoa, kunnes googletin asiasta ja on näyttäny toimivat aika monella mutta yhtä monella ei oo taas toiminu. Lähinnä kuulemma toimii, jos oikein kovasti niihin uskoo...

Toisaalta, ei se mitään ota jos ei annakkaan....

Enkeliä odottaessa ei ollu näin järkkyä tää pahoinvointi, mutta tällasta oli ku esikoista odotin. Eka oli varma et poika tää on, nyt oon kallistunu tytön puoleen. :D Saas nähä kumpi se laittaa mamin näin koville.

 
SusSoo ja Woodoo: Täällä ootte kans ajatuksissa ja peukut on teille pystyssä et kaikki on kuitenkin ihan hyvin siellä masussa :hug: . Hyviä kuulumisia odotellaan täällä kaikki heti kun vaan niitä saatte.
 
Sussoolle ja Woodoolle erityisen paljon tarrasukkia nyt, pitäkää vauvat mukana :hug:

Meillä oli tänään eka neuvola, jossa todettiin, että paino on ihan vähän lähtenyt käsistä, nyt +5 kg... O-ou. Mutta muuten kaikki hyvin ja pikkuisen sydänäänetkin saatin kuuluviin, syke oli 170! Kiva kiva, siellä on joku elossa ja vetää aerobiciä! :heart:
 
Tarrasukkia ja halauksia kaikille niitä tarvitseville :hug: :hug:

Sain ekan neuvola ajan 3.3..Jotenkin se tuntuu niiiiin turhalle, kun vasta kävin ne samat laput täyttämässä, ja otettiin ne samat verikokeet :snotty: Jotenkin tekis mieli käydä ultrassa ennen sitä, tietäis varmemmaks että onko syytä mennä..Vaikka eihän se takaakkaan mitään jos nyt kaikki näyttäiskin olevan ok. Hirveen pessimistinen olo on kyllä, en tiedä miten sais positiivisemman vaihteen päälle |O

Jotenkin tosi epäuskonen olo edelleen sen suhteen että on raskaana, vaikka oireita on ja testit näyttää plussaa :snotty: täällä taitaa jokainen tietää mistä puhun..Onneks tää pino on olemassa.jotenkin en pääse nyt henkisesti mukaan tonne lokakuisten pinoon!! Tuntuu sille että jos annan itselleni nyt luvan olla onnellinen, niin tää otetaan multa pois :'(

Mieliala on itkuinen, ja jotenkin oon tosi herkkänä nyt..Yleensä oon tosi positiivinen ja iloinen ihminen, nyt jotain ihan muuta. menee varmaan raskauden piikkiin nää mielialan heilahtelut :)

Hauskaa vikonloppua kaikille :wave:
 
SusSoo
:wave: Täällähän minä! =)

Neuvolan toiminta oli taas niin tökeröä, että ilmoitin että en ala odottamaan myöhään iltapäivään että pääsisin neuvolaan. Vaan sanoin meneväni suoraan sairaalaan. Jouduin vielä uudestaan soittamaan neuvolaan, että voisivatko ystävällisesti laittaa sähköisen lähetteen sinne menemään... Kaikki pitää itse pyytää ja tietää |O

Kaikki siis hyvin! Mitään selkeää syytä ei vuodolle löydetty ja vauvakin siellä meille niin vilkutteli. Ihanaa :heart: ! Rasitusta täytynee välttää ja jouduin/pääsin puolentoista viikon sairaslomalle. Jatkoa katsotaan sitten kontrollikäynnillä 16. päivä.

t. Sussoo ja Suloinen 17+1 :heart:
 

Yhteistyössä