vierailija
Kiitos ja Jumalan siunausVieläkö vatipääherneaivot jaksaa kiukutella ja rähistä.
Ootte kyllä semmoista säälittävää pohjasakkaa koko porukka
Fanit varsinkin.
Kiitos ja Jumalan siunausVieläkö vatipääherneaivot jaksaa kiukutella ja rähistä.
Ootte kyllä semmoista säälittävää pohjasakkaa koko porukka
Fanit varsinkin.
Vatipää ei näemmä osaa lukea (no eipä yllätä) Tai siis osaa ehkä lukea, mutta ei ymmärrä lukemaansa. Minähän juuri tuossa pari kommenttia aiemmin kerroin, että se uusi keskustelu on plan B (enkä edes oleta että ymmärtäisit englantiakaan) Janne-fanit ovat nyt ilmianto- kiimassaan alkaneet poistella TÄÄLTÄKIN viestejä. Joten varasuunnitelma on jo pakko olla olemassa.Ai nyt se haluaakin pysyä täällä. Mitäs sille uudelle sivulle tapahtui? ja näin nopeasti.
juu on se vähän vaikeaa. Ja nyt jää sitten tänne. Mitäs se tuossa huusi, puoli tuntia? Ja lopputulos on että tänne hän jää. No olipas häneltä draamaa ihan turhaan. Nyt kaiketi naama punaisena tuhisee kun turhaan puhui sivustaan. Jota kukaan ei näe eikä löydä.Sillä alkoi ottamaan hermoon nyt. Sivu ei vissiin ole saanut suuria määriä vihaajia… ai juu kun hän ei voi kertoa missä se on.
Taasko se selittää näkymättömästä sivustaan?Vatipää ei näemmä osaa lukea (no eipä yllätä) Tai siis osaa ehkä lukea, mutta ei ymmärrä lukemaansa. Minähän juuri tuossa pari kommenttia aiemmin kerroin, että se uusi keskustelu on plan B (enkä edes oleta että ymmärtäisit englantiakaan) Janne-fanit ovat nyt ilmianto- kiimassaan alkaneet poistella TÄÄLTÄKIN viestejä. Joten varasuunnitelma on jo pakko olla olemassa.
Hei haloo!!! En kai mä nyt niin tyhmä ole että täällä kertoisin FANEILLE missä se keskustelu on???!!!!! Te tulisitte HETI sinnekin piipittämään ja ilmiantamaan viestejä. SANANVAPAUS!!!! Se pitää olla vapaassa maassa!!Sillä alkoi ottamaan hermoon nyt. Sivu ei vissiin ole saanut suuria määriä vihaajia… ai juu kun hän ei voi kertoa missä se on.
Eikös se tuossa ihan selvästi sanonut, että keskustelu on jo olemassa, mutta nyt sanoikin ettei sitä ole? Valehtelikohan se taasen?Taasko se selittää näkymättömästä sivustaan?
. Olisikin tylsää jos vain fanit täällä olisivat, eitt keksisi itse aiheita.Koska te Janne-fanit ette määräile ettekä komentele minua? Got it??? Jos minä haluan pysyä myös täällä, minähän pysyn täällä! Tämä palsta ei ole mikään Janne-fanien yksinoikeus, vaikka niin fantasioittekin!
Kyllä siltä näyttää. Ja eikös tämäkin viittaa siihen että hänellä on jo se keskustelu aloitettu, mutta kappas vaan kun nyt tuli perumaan koko asian. Nyt sitä ei ookkaan, kuten me jo aiemmin sanoimme ja tiesimme, ja jonka hän nyt taas vihdoin myöntää. Tämä myöntäminen kuulostaa sangen tutulta .Eikös se tuossa ihan selvästi sanonut, että keskustelu on jo olemassa, mutta nyt sanoikin ettei sitä ole? Valehtelikohan se taasen?
”En mene tuohon halpaan En todellakaan kerro FANEILLE missä se uusi keskustelu on. Voimia ja jaxuhalit ”
Täällä olen ollut koko aika. Et taida ymmärtää kenen kommentteja luet.Mutta kuulkaas rakkauspakkaukset! Mä jätän teidät tänne nyt keskenänne piipittämään. Ehkä kohta se yksi raivohullu fanikin ilmestyy linjoille, jonka lempisana on v*ttu. Mä en nyt kaksa niin aivotonta "keskustelua" mitä hän suoltaa. Tai ehkä hänet on jo suljettu tahdonvastaiseen hoitoon? Anyway, i'm off!
. Ei mennyt heille jakeluun. No ehkä asia valkenee vuoden loppuun mennessä.Vatipää ei näemmä osaa lukea (no eipä yllätä) Tai siis osaa ehkä lukea, mutta ei ymmärrä lukemaansa. Minähän juuri tuossa pari kommenttia aiemmin kerroin, että se uusi keskustelu on plan B (enkä edes oleta että ymmärtäisit englantiakaan) Janne-fanit ovat nyt ilmianto- kiimassaan alkaneet poistella TÄÄLTÄKIN viestejä. Joten varasuunnitelma on jo pakko olla olemassa.
Okei. En tunnistanut sua kun nyt olet käyttänyt varsin asiallista kieltä. Muistatkos vielä kuinka yksi yö psykooseissasi haukuit minua s*aatanan ämmäksi, käskit painua v*ttuun ynnä muuta mukavaa.... Ja nyt mä oikeesti poistun täältä!Täällä olen ollut koko aika. Et taida ymmärtää kenen kommentteja luet.
Olen sanonut, että ei ne vihaajat ymmärrä mitä ne lukee. Noinkin itsestäänselvä asia kuin että ei tajunnut että olet jutellut täällä muiden kanssa jo. Mutta hällä väliä, joo ei sitä uutta keskustelua kai sitten ole. Nainen puhui palturia taas, kuten aina. Se myöntäminen oli kyllä hyvä taas.Täällä olen ollut koko aika. Et taida ymmärtää kenen kommentteja luet.
Kerroin jo mikä sen takana oli. Hyvin selvä selitys oli.Okei. En tunnistanut sua kun nyt olet käyttänyt varsin asiallista kieltä. Muistatkos vielä kuinka yksi yö psykooseissasi haukuit minua s*aatanan ämmäksi, käskit painua v*ttuun ynnä muuta mukavaa.... Ja nyt mä oikeesti poistun täältä!
Juu parempi poistua hyvän sään aikana, hän voi keskustella ystäviensä kanssa tai itsekseen, sitä kielenkäyttöä ei vaan jaksa.Mutta kuulkaas rakkauspakkaukset! Mä jätän teidät tänne nyt keskenänne piipittämään. Ehkä kohta se yksi raivohullu fanikin ilmestyy linjoille, jonka lempisana on v*ttu. Mä en nyt kaksa niin aivotonta "keskustelua" mitä hän suoltaa. Tai ehkä hänet on jo suljettu tahdonvastaiseen hoitoon? Anyway, i'm off!
Näitkö että puhui siitä yhden illan keskustelusta? Ei kaiketi nähnyt mikä sen takana oli. No menneen talven lumia.Olen sanonut, että ei ne vihaajat ymmärrä mitä ne lukee. Noinkin itsestäänselvä asia kuin että ei tajunnut että olet jutellut täällä muiden kanssa jo. Mutta hällä väliä, joo ei sitä uutta keskustelua kai sitten ole. Nainen puhui palturia taas, kuten aina. Se myöntäminen oli kyllä hyvä taas.
Katsotaan tuleeko aamuyöstä taas lisää myöntymyksiä tolta myöntäjä mimmiltäNäitkö että puhui siitä yhden illan keskustelusta? Ei kaiketi nähnyt mikä sen takana oli. No menneen talven lumia.
Kyllä varmaan. Tänäänkin tullut jo kaksi: se roskasakki ja olematon keskustelupalsta.Katsotaan tuleeko aamuyöstä taas lisää myöntymyksiä tolta myöntäjä mimmiltä
Mielenkiintoista sinällään että vihaajat ovat ihan ookoo sen kanssa, että heidän kaveri kutsui heitä alempiarvoiseksi roskasakiksi. Kaikesta päätellen heidän viha Jta kohtaan on voimakkaampi kuin että heidät haukuttiin ihan lyttyyn. Ja sitten tämä vihaaja huomasi sen ja käytti sitä hyväkseen kuten vihaajat aina tekevät, ja hän sai uutta energiaa tulla takaisin. Tämä on miten vihaajat toimivat. Se on kauheaa ja säälittävää mutta vihaajat vihaavat jotain muuta kohdetta niin paljon, että eivät välitä että heidät haukuttiin maanrakoon.Kyllä varmaan. Tänäänkin tullut jo kaksi: se roskasakki ja olematon keskustelupalsta.
Kuvitella, että vielä ottivat tämän naisen puolen vaikka hän haukkui heidät. Itsekunnioitus on melko minimaali, että hyväksyivät sen itsestään. Suomella ei ole mitään toivoa. Muunmaalaiset olisivat olleet että ei tule kuuloonkaan!Mielenkiintoista sinällään että vihaajat ovat ihan ookoo sen kanssa, että heidän kaveri kutsui heitä alempiarvoiseksi roskasakiksi. Kaikesta päätellen heidän viha Jta kohtaan on voimakkaampi kuin että heidät haukuttiin ihan lyttyyn. Ja sitten tämä vihaaja huomasi sen ja käytti sitä hyväkseen kuten vihaajat aina tekevät, ja hän sai uutta energiaa tulla takaisin. Tämä on miten vihaajat toimivat. Se on kauheaa ja säälittävää mutta vihaajat vihaavat jotain muuta kohdetta niin paljon, että eivät välitä että heidät haukuttiin maanrakoon.
Eikä ole tolla roskasakki kommentin tyypillä mitään kunnioitusta omaa kansalaisuuttaan kohtaan. Eikä koko Suomea tai suomalaisia kohtaan. Itse suomalaisena hyvin erikoista häneltä. Sen viha hipoo melkein sotalukemissa.Kuvitella, että vielä ottivat tämän naisen puolen vaikka hän haukkui heidät. Itsekunnioitus on melko minimaali, että hyväksyivät sen itsestään. Suomella ei ole mitään toivoa. Muunmaalaiset olisivat olleet että ei tule kuuloonkaan!
Eli sittenkin ilmiannatte tätä keskustelua vaikka olette koko ajan inttäneet ettette ilmianna?Täällä on turhaa tuota taas hokea. Vanhaa jankutusta. Ihan turhaan vittuilet taas. Tämän takia juurikin yritetään saada koko sivu poistettua.
Lopultakin joku jannefani myönsi, että ovat ilmiantaneet tätä keskustelua vaikka ovat aiemmin kieltäneet sen monta kertaa. Ja kehtaavat haukkua muita valehtelijoiksi.Eli sittenkin ilmiannatte tätä keskustelua vaikka olette koko ajan inttäneet ettette ilmianna?