M
* Martha 08
Vieras
Joulu on ohi, mutta onneksi on kohta uusi vuosi
Kaikki meni hyvin ja oli oikein ihana tytön eka joulu. Päikkärit nukkuin Ämmin ja Äijjän pihalla, joten rytmikin pysyi hyvänä..
Alessia: Meilläkin tyttö teki samaa laskuvarjo hyppy asentoa.. se jäi kyllä melko lyhyeksi vaiheeksi kun tyttö lähti ryömimään jo vähän reilu 4kk iässä.. Nyt tyttö jo seisoo stukea vasten ja ottaa muutamia askelia - siis tukea vasten
Siskoni tyttö sekä kälyni tyttö tekevät samaa harjoitusta myös. Mie luulen että se kuuluu asiaan ja vauva reenaa sillai selkä- ja niskalihaksiaan.
Ja tuo rapsuttelu, naamaan ka hiuksiin tarttuminenkin taitaa olla tosi yleistä . Mullaki on toisinaan poskessa naarmu ko olen unohtanu leikata tytön kynnet.
Aloitin viime yönä rinnalta vierottamisen ja onnistuin ihan hyvin. Tyttö toki heräsi 3kertaa, mutta ei ollut sen kauheampia raivareita. Klo. 05 olin sopinut itsenikanssa että voin imettää. Niin teinkin. Ensi yönä annan vasta klo.06 sehän on jo aamu..
Tänään annoin tytölle ekaa kertaa ruisleipää. Olihan tuo ihmeissään
Neljällä pikku hampaalla sitä jyrsi.. Tyttö on niin ihanan touhukas ja iloinen tapaus. Katselen hänen puuhian ja ei voi kun hymyillä. Meän rakas <3
Alessia: Meilläkin tyttö teki samaa laskuvarjo hyppy asentoa.. se jäi kyllä melko lyhyeksi vaiheeksi kun tyttö lähti ryömimään jo vähän reilu 4kk iässä.. Nyt tyttö jo seisoo stukea vasten ja ottaa muutamia askelia - siis tukea vasten
Ja tuo rapsuttelu, naamaan ka hiuksiin tarttuminenkin taitaa olla tosi yleistä . Mullaki on toisinaan poskessa naarmu ko olen unohtanu leikata tytön kynnet.
Aloitin viime yönä rinnalta vierottamisen ja onnistuin ihan hyvin. Tyttö toki heräsi 3kertaa, mutta ei ollut sen kauheampia raivareita. Klo. 05 olin sopinut itsenikanssa että voin imettää. Niin teinkin. Ensi yönä annan vasta klo.06 sehän on jo aamu..
Tänään annoin tytölle ekaa kertaa ruisleipää. Olihan tuo ihmeissään