A
angsteri
Vieras
Irina, mielelläni kirjoittelisin täällä enemmänkin, mutta tuntuu ettei aika riitä. Tuolla ajatuksissa ketjussa kirjoittelin jo silloin kun vasta haaveilin vauvasta ja ollaan tavattukin muutamien kanssa. Sinne tulee sitten kirjoitettua useammin niinä harvoina hetkinä, kun pystyy netissä olemaan. Ajatuksissa olette kyllä kaikki ja pyrin lukemaan tätä ihanaa kesäkuisten ketjua, mutta harvemmin pystyn kirjoittamaan. Enkä viitsi copy pastata tänne tuolta toisesta ketjusta -tuntuisi jotenkin kurjalta teitä kohtaan.
Hienoa Irina, että saat apua!! Ihan loistavaa! Mä vaan kiehautan perunan ja lisään siihen kuorinnan jälkeen maitoa ja sitten teen siitä sosetta. Kaksi perunaa menee kevyesti. Nyt annoin maissisosetta -katsotaan millainen yö nyt tulee.
Tänään ostettiin turvaistuin. Kaukalo kävi pieneksi.
Hyvä yötä mammat
!
Hienoa Irina, että saat apua!! Ihan loistavaa! Mä vaan kiehautan perunan ja lisään siihen kuorinnan jälkeen maitoa ja sitten teen siitä sosetta. Kaksi perunaa menee kevyesti. Nyt annoin maissisosetta -katsotaan millainen yö nyt tulee.
Tänään ostettiin turvaistuin. Kaukalo kävi pieneksi.
Hyvä yötä mammat