Hei! Ihanaa kun on viikonloppu pian alkamassa. Keskittyminen töissä taas täysin nollassa!
Ensi maanantaina olisi np-ultra. Meillä käydään myös verikokeissa vasta ultran jälkeen ja sitten odotetaan tuloksia 1-2 viikkoa. Ja viikon päästä siitä lääkärintarkastus. Meillä ei ole käyntejä nähtävästi uudelleen synnyttäviltä vähennetty, vaan sama määrä kuin ekaa kertaa raskaana olevilla.
Monet on neuvolasta ja ultrista saanut kivoja uutisia, onnea!
Vaelimerkille voimia odotukseen! Toivottavasti ensi viikolla saat viimeistään selkeitä vastauksia tilanteeseen!
Doplerilla sain ite kuuluviin viikolla 8+. Samoin kuin viime raskaudessa.
Isänpäivää vietetään, kun tämä ei eka lapsi ole. Olen lahjaksi hankkinut tuoksun ja kasvovoiteen. Katsotaan miten aamiaisenteon kanssa sitten menee
. Me kun aina noustaan viikonloppuisin yhtä aikaa eli silloin kun esikoinen herättää.
Oireet: väsymys on erittäin voimakasta. PAhoinvointi edelleen joka iltaista, eikä tietoa helpotuksesta
. Rinnat turvonneet ja arat ja vatsa kyllä reilusti turvonnut myös. Itse olen kanssa tuota lopputalven pukeutumista pohtinut, mutta eipä sitä vielä kannata stressata. Sitten vaikka miehen takki lenkeille päälle, niin taisi mennä viimeksikin vikat viikot kun vatsa oli niin valtava ettei omat syystakit enää mahtuneet (esikoinen syntynyt marraskuun alussa).
Nyt töihin keskittymään ja kahdelta viikonlopun viettoon!
Birre86 ja nyytti 10+4